elke we hebben hier ook al uitgeprobeerd of alles het nog deed Dat wilde hij zelf heel graag haha, ik vond het wel eng, was veel te bang dat ik m zeer deed.. is het wel helemaal goed gekomen dar beneden bij je mannetje? Die plek lijkt me ook veel pijnlijker, dan de plek die mijn man had, dat was net boven zijn ballen zeg maar.. naast zijn liezen.. is dat een stopwoordje van jou? zenne... dat ken ik helemaal niet, maar zie het vaak in je tekst staan.. wel grappig want t lijkt veel op onze meisjes naam.. hihi (voor een meisje hebben we 2 namen in gedachten.. weten nog niet welke) Zenna of Rhodée
OOoooooooh Rhodée is mooi. Vind ik echt speciaal hoor. Meisjesnamen vind ik genoeg maar jongensnamen zijn moeilijker. Wij hopen dat we eerst een dochter zullen krijgen (in afwachting op de zwangerschap zoek je dan al maar namen eh) omdat we weinig jongensnamen mooi vinden; lol. Natuurlijk zullen we ook heel gelukiig zijn met een gezonde zoon... die dan Marit zal heten of zo... hihi.
hoi hoi @ mona (opzoek naar de juiste woorden) wat jammer zeg! na al die streepjes had ik toch echt verwacht dat je zwanger zou zijn! @ Elke weekend was erg leuk, voelde me echt een beetje mama hahaa ze waren echt ontzettend lief, terwijl ze met mams en paps toch best vaak piepen hahaha beide hebben ze 1x gehuild.. best knap verder kan ik me je gevoel goed begrijpen. hier oook nog niks.. :S dus we gaan [-o< dat het misschien raak mag zijn, doe je ook mee bidden dan? bidden we samen (ben niet gelovig maar nu even wel...) hahha (hoop is er maar het idee ongi te worden des te meer...) @ tamara wat fijn dat de ingreep van je man meeviel! lijkt me wel ineens een raar idee. (komt ineens een hele rare vraag in me op kheb er namelijk geen flauwbenul van. ik wil je ook niet beledigen maar vraag het me toch af.. Kan er nu nog wel "zaad" geloost worden? of wel iets maar zonder zwemmerS? ) owh en Zenna vind ik wel een leuke meisjes naam ! en voor een jongen vind ik ze mex/morris beide erg leuk! heel apart! hebben jullie deze zelf bedacht of ergens vandaan? @shopaholic hier ook bijna niks aan tekenen... we moeten maar afwachten heh.. ! succes btw! wachten is nog erger dan dan dan weten waar je aan toe bent.. bedoel dan of ongi of zwanger heh @ luna al weer aan de klus? zo volgens mij allemaal gehad hier gaat het verder goed, net terug van 't werk. dus moe.. maar ach hoort erbij! liefs kanjer
Hoi, Mona, wat vervelend voor je. Zo vaak een streepje en dan is het niets . Elke, houdt moed je weet maar nooit . Tamara heeft helemaal gelijk. De 3 maanden gaan zo sneller voorbij. Tamara, prettige vakantie. En wat goed dat de ingreep goed is gegaan, met zo weinig pijn. Luna, ik heb hetzelfde als mbt namen. Jongensnamen zijn erg moeilijk. Tja je gaat toch al over namen denken, zelfs als je net begonnen bent. Hier vinden wij Giel nog wel een leuke naam. Voor de rest hier alles nog hetzelfde. Wel wat meer afscheiding en een beetje misselijk, maar dat kan ook door verkeerd eten komen. Wil woensdag weer een test doen. Groetjes allemaal
zus.. thanx.. enne ik zal duimen voor woensdag.. ik ga pas zaterdag weg, dus wie weet voor die tijd nog een paar posi testen hier.. kanjer...ik ben niet zo snel beledigd hoor haha, ik heb het me ooit ook wel eens afgevraagd, maar er komt nog steeds een kwakkie uit ziet er het zelfde uit, maar dan zonder zaadjes.. maar het kan nog lang duren voordat alle zaadjes eruit zijn.. gemiddeld is dit 3 maanden, maar in sommige gevallen soms wel een half jaar of langer.. maar ja zwangerder dan dit word ik toch niet haha groetjes tamara
@ elke, dan ben je al wel heel lang nog steeds niet regelmatig ongesteld. Misschien een keer langs de HA? Na bijna een jaar zou het toch wel regelmatiger moeten zijn toch? Maar ik had ook stees krampen helemaal onderin m'n buik en liezen dus wie weet! Dat heb je goed geregeld met de badkamer en de strijk! Mijn mannetje doet ook wel dingen in huis hoor, maar soms kan hij zo zeuren..... @jackis is, goh dat er toch nog een 'kwakje' uitkomt.. ik wist dat ook niet hoor . Lijkt me wel raar om sex te hebben terwijl je zwanger bent. Ik heb het nog niet gehad, totaal geen zin in, maar komt vast wel . Wel goed laten controleren he, anders ben je volgend jaar weer zwanger! @ jammer dat de test bij de HA negatief is en dat je meteen ongesteld bent geworden! volgende ronde beter! kop op! maar snap heel goed dat je teleurgesteld bent. (misschien toch een hele vroege mk?) Ik heb vanmorgen de HA gebeld en gevraagd of ik een test kon doen, maar de assistente zij dat dat niet nodig was en dat een streep toch een streep is...
Olly... je kan alwel vast bellen naar de verloskundige voor een afspraak, heb ik ook gedaan.. en zij zei dat ik ook meteen kon bellen voor een echo afspraak.. leuk leuk leuk.. Ik heb ook Moeders v Moeders gebeld en die vrouw komt woensdag langs. dan doet ze ook weer een zwnagerschaps test.. haha weet ik meteen zeker dat ik nog zwanger ben, want het is zo onwerkelijk nog.. ik voel niks tis dat ik doe test heb liggen haha Ik heb bij de vorige 2 keren ook mee gedaan.. plassen moet ik toch en zo kan ik nog andere mama's helpen om zwanger te worden.. Het voelde voor mijn man ook nog het zelfde (het klaarkomen zeg maar), dat heb ik natuurlijk wel even gevraagd.. hihi En sex tijdens de zwangerschap.. tja het is geloof ik dat ie graag wilde weten of ie het nog deed haha, want tijdens de vorige 2 zwangerschappen had ik wel veel zin om te vrijen maar was mijn man veel te bang dat ie iets beschadigde haha hij vond het doodeng... Maar nu is het ook nog niet zo tastbaar he? zo'n dikke buik zit straks ook wel in de weg.. maar het mag allemaal gewoon wel hoor... haha ben jij al aan het idee gewend dat je zwanger bent>?
ik wordt de 1e keer doorverwezen naar een gyneacoloog omdat ik m'n bekken en schaambeen 4 jaar geleden gebroken heb gehad.. Ik begin wel aan het idee te wennen hoor, maar als ik bij de huisarts ben geweest is het denk ik nog echter. Ik begin wel flink last van m'n banden te krijgen en voel het onderin m'n kruis, vooral bij opstaan van de stoel. Hoop niet dat ik al te veel last van m'n bekken ga krijgen.
Tamara: idd, 'zenne' is mijn stopwoordje. Wordt hier in de streek vaak gebruikt. Net zoals in NL 'hoor', denk ik. Bij Toon is alles goedgekomen na de ingreep. Werkt allemaal perfect! Ik vind jouw namen niet zo heel mooi, behalve Loîs. Maar ik ben helemaal voor de ouderwetse namen zoals Louis, Helena, Anna, Emma, Arthur,... Ik hoop dat ik je er niet mee beledig met dit te zeggen, ik bedoel het niet slecht (krijg vaak te horen dat ik (té?) eerlijk ben... Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, hè. Kanjer, zus en Shopaholic: laten we lekker met z'n drietjes bidden (ik ben een 'ietsist' dus durf wel eens bidden...) Ik denk dat ik er morgenvroeg nog eens een testje tegenaan gooi...zal me niet meer kunnen bedwingen denk ik. *schaam* Olly, ik heb 29 augustus een afspraak bij de gyn dus dan kan ik haar m'n hele verhaal doen. Met een beetje geluk ben ik daartegen zwanger en kan ik dan m'n eerste echo laten doen. *fingers crossed* Slaap zachtekes allemaal! *Sweet dreams*
Daarnet nog een test gedaan...kon me niet meer bedwingen. CB digitaal: 'NIET ZWANGER'. Nu kan het toch niet meer hè...
Goedemorgen, Elke, wat vervelend dat test nog steeds negatief is. Gelukkig mag je binnenkort naar de gyn, krijg je wat meer duidelijkheid. Toch blijf ik voor je duimen.....
goeie morgen... elke nee hoor niet beledigd.. als je voor aparte namen kiest heb je de kans dat niet iedereen het mooi vindt haha maar ik werk op een kinderdagverblijf en kom dus heel veel namen tegen en bij leke naam heb ik wel een associatie met een ander kind.. niet altijd even handig.. en de namen die jij opschreef komen bij ons al heel veel voor, dat vind ik zelf niet zo leuk.. Balen dat je weer negatief hebt getest.. maar ik ben nog steeds niet overtuigd hoor dat je niet zwanger bent.. juist omdat ik bij Loïs ook pas na 2 weken positief testte.. Gaat de rest vandaag of morgen ook nog testen? ik krijg er dus morgen vroeg nog één van de moeders voor moeders.. wat nou als ie niet meer positief is... stom he? ik voel me namelijk helemaal niet zwanger ofzo....
Hallo allemaal, Hier ook nog steeds niks. Ik zou vandaag kunnen testen, maar ik wacht nog heel even. Dit omdat ik vorige maand pas gestopt ben met de pil en het dus kan zijn dat mijn cyclus langer duurt dan 28 dagen. Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik een test doen.... Elke; Balen van de negatieve test.... maar wat Jackisis zegt is waar,.... en ... nog niet ongi betekend nog hoop! Jackisis; goed van je dat je mee gaat doen met Moeders voor Moeders. Dat heb ik bij mijn eerste ook gedaan. Maar weet niet of ik het bij de 2de weer ga doen. Ik werd n.m. heel erg misselijk van die geur die uit die bus kwam. Ik hou jullie op de hoogte! Groet, Ilse
hoi Ilse.. ja erg he die bussen.. ze stinken echt heeeeeeeel erg.. maar goed ik giet e gewoon over met mijn adem ingehouden haha... ik begin pas na de vakantie.. we gaan 2 weken weg en dan ben ik al bijna 8 weken als we terug zijn dus die 8 weken hou ik ook nog wel vol haha
@ Elke:zooo jammer voor je meidje! Echt wel! Maar heel erg flink dat je zo optimistisch en moedig bent. Wij zijn nu ongeveer vijf maanden aan het proberen en ik ben vorige week naar de gyn geweest omdat ik bang was dat er iets mis was Ik heb niet zo veel geduld, als het op mezelf aan komt. Ik ben ook een 'ietsist' (grappig woord trouwens, moet ik onthouden) en ik draag nu een maansteen, laat pendelen en gebruik edelstenen en kruiden in de hoop dat het helpt. Ventje lacht me een beetje uit maar doet ondertussen stiekem mee. @ Jackisis: ik heb dat ook, die negatieve connotatie met namen, vanuit het onderwijs. heel vervelend want elk jaar krijg je zoveel verschillende leerlingen dat er op de duur bij heel erg veel namen iets negatief ontstaat. Niet dat ik mijn leerlingen niet graag zie maar je begrijpt het wel... Voor een jongen vind ik (momenteel nog) Lowie leuk, maar ook Floris en Wannes. Voor een meisje ook Franne, Mirte en Marit. Myrddin hoor ik ook graag omdat het zo sprookjesachtig is maar ik ben blijkbaar de enige in mijn omgeving die daar zo over denkt @ iedereen die samen met mij weer aan het klussen geslagen is deze maand: heeeeeeeeeeel veel succes. Wij vertrekken vrijdag op reis voor tien dagen en ik hoop dat dat een uitgelezen moment is om een zaadje te planten. Ze zeggen dat wel eens, niet?, dat het op een vakantie al sneller eens raak is. Liefs ikke
Elke balen zeg, maar zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop! goed dat je naar de gyn gaat. Ik heb net nog een x getest met Clear Blue en gelijk een dikke vette plus! vanmiddag ff naar de ha voor een doorverwijzing voor de gyn. spannend! nu geloof ik het wel. 'k was net in de supermarkt ook ineens misselijk.... Luna fijne vakantie en geniet ervan samen!
Hier ook nog niks.Weet niet hoe mijn cyclus is natuurlijk... maar allemaal vage klachten. Geen positieve test, OVU worden ook weer negatiever