Tamara, ik ga morgen weer een testje doen. Wat is moeders voor moeders eigenlijk? Luna prettige vakantie en wie weet een leuke verassing als je thuiskomt. Olly nogmaals gefeliciteerd
zoooo mn werkdag zit er weer op.. alles goed hier? hier nog geen rood te bekennen en begin hem nu toch stiekem wel te knijpen... @tamara wat leuk zeg een collega! ik werk sinds kort ook op een kdv. op de dreumesgroep.. hiervoor deed ik naschoolseopvang. ook erg leuk. nou kga ffies wat eten en dan horen jullie me straks missch. nog wel ffkez..
net getest.. en jullie kunnen het vast al raden.. Negatief... puuuhh niet eens een heeel licht streepje .. niks noppes nada.. voel me zo raar nu.. :S had toch stiekem wel een beetje hoop.. ben niet zwanger en niet ongesteld... GGRRRR.............. snap er niks meer van! (((( wil dan wel nu ongi worden.. of alsnog over paar dagen dan positief testen! [-o<
btw met een predictor test getest. ff snel net bij ah gehaald. (2stuks gelijk.. ) iemand ervaring met deze test?
Zus.. MvM is een organisatie die urine inzameld van zwangere vrouwen, en uit die urine halen ze het hormonn HCG en daar maken ze medicijnen van voor vrouwen die vruchtbaarheids problemen hebben. voor 1 behandeling hebben ze een zwembad vo urine nodig.. als beloning krijg je een kado en een serviesje.. maar daar doe ik het niet voor.. plassen moet ik toch dus kleine moeite om het in hun bussen op te vangen.. het wordt discreet opgehaald door een blauwe bus.. www.moedersvoormoeders.nl kanjer.. ik heb geen positieve ervaring met predictor.. zowel bij mijn zus als bij mij testte die niet zwanger terwijl we dat wel waren, maar goed ik hoor ook vaak dat ie juist bij sommige heel snel reageren.. kweet ook niet hoe dat kan..
Bij mij ook niks vandaag, ik zit nu op dag 34 ofzo. en weet niet eens of ik mijn ei heb gehad. Vandaag had ik in mijn agenda NOD staan, maar dat staat 3x in mijn agenda omdat ik 3x steken/buikpijn heb gehad dus wie weet eisprong... Maar deze NOD is dus niet juist. Vorige week had ik bruinverlies, slijm, pijnlijke borsten dus ik hoop vorige week mijn ei te hebben gehad. Dus nog 2 weekjes wachten..
Hey Ladies! Het schiet niet erg op hier, hè... Bij mij ook nog altijd niets. Geen kwaaltjes, geen rood, geen positieve test, niks! Grrrrr! Zit nu op dag 40... Vliegje en Kanjer, ik blijf voor jullie ook hopen zenne! Luna, go for it girl! Vakantie brengt geluk! Olly en Tamara, enjoy! *knuffel*
Kanjer ik heb ook op m'n NOD getest met predictor, en negatief. Zondag weer en toen kwam er een heeeeeel licht streepje. Daarom vandaag met CB getest en die was meteen goed. Vanavond hebben we het aan de ouders verteld, die waren reuze blij, brullen! haha. De rest vertellen we het na onze vakantie, ben dan zo'n 8 weken.
Goedemorgen, Ook hier weer negatief. Eerst een testje met kruidvat test gedaan, dacht iets te zien, maar dat werd door de CB meteen uitgesloten. Nu nog 1 keer testen voor mijn vakantie en anders pas weer over 3 weken. Dan maar eens naar de HA denk ik.
goeiemorgen dames, Hoe is het met iedereen? Olly van harte gefeliciteerd, kei leuk Hier ben ik lekker ongi, blehh. Zo erg als ik nu ongi ben, ben ik nog nooit geweest. Ik verlies erg veel bloed? Is dit wel goed, ik kan per dag wel 5 maandverbanden indoen. Ik ga even koken, spagetti. Ik moet vanmiddag werken, en dan morgen en vrijdag nog en dan heb ik lekker vakantie, jippie jeeh. Iedereen die op vakantie gaat een hele fijne vakantie gewenst, en hopelijk komen we allemaal zwanger terug. Liefs mona
zooooo zijn we weer.. nog niks te zien.. dacht het vandaag te zijn geworden, durfde niet naar de wc..maarja op een gegevenmoment moetje toch.. dus ik naar de wc.. NIKS.. (had wel beetje soort ongi buikpijn..) overigens vanmorgen weer getest, weer negatief. dus tjah.. we wachten af.. stel dat we over een week nog niet ongi zijn dan ga ik dan pas weer testen. (dacht btw dat predictor ook een van de betere was? was overigens geen andere keus. deze lagen er alleen. ) voel me buik nu wel, maar geen idee wat het nu weer mag zijn.. ga me er ook niet druk om maken ook. geen bloed geeft moed zegt men..dus das i.i.g al een goed teken! (wel fijn dat andere bij deze test ook nega hadden terwijl ze toch zwangr bleken te zijn.. geeft me een beetje hoop terug.. ) Mona dat heb ik normaal gesproken ook de eerste 2/3 dage van mn ongi. daarna langzaam minder. dus tjah kan niet zo heel veel kwaad volgens mij. zus lekker joh vakantie! kwil ook.. maja ik blijf dit jaar lekker thuis, we gaan wel lekker dagjes weg. (afgelopen sept. huis gekocht heh dus nu ff rustig aan ) tamara wat jij doet vind ik een heel mooi gebaar. zo kunnen anderen ook een kansje krijgen om een wondertje te mogen 'ontvangen'. ja ff geen goed woord ervoor, maar je begrijpt vast wat ikbedoel. nog bedankt trouwens voor je eerlijke reactie op mijn vraag van pas geleden. Elke ik kan me steeds beter in jouw situatie verplaatsen.. zo rot is dat heh. gewoon niks.. maarruh vraagje had jouw Ha nog die test op hcg laten doen? wat is daar uitgekomen dan? hier overigens ook geen regelmatige cyclussen(zoals je onder mn banner kunt zien) dit had ik voor dat ik met de pil begon al niet. alleen toen werd ik het om de 2 weken en soms was ik het 3 weken van de hele maand..(vandaar dat ik toen moest beginnen met de pil) nu dus weer hetzelfde gehannes met onregelmatigheid. maar ik ben allang blij dat ik niet tussentijds of heel lang ongi ben. sorry als ik iemand vergeet. denk aan allen! dames verder alles goed?
Elke, is het voor jullie ook jullie 1e kindje? 1e ronde ook? Ik was het vroeger iedere 2 maanden ipv iedere maand geeft me niet veel hoop dus. Overigens nergens last meer van, ook geen zere borsten meer. Vorige week wel, ook weet ik niet wat ik van ovutesten moet denken. En ik had dus donderdag bruin slijm, heeeeeeeeeel klein beetje. Zucht, wat doet je lichaam toch he?
@ mona, balen van je heftige menstruatie, maar op naar de volgende ronde binnenkort! @ zus, fijne vakantie! @ olly, wat leuk, ouders verteld! Jullie vertellen het wel vroeg, wij willen het (als we ooit zwanger raken) pas vertellen als we rond de 10 weken zijn. Als dat lukt hoor, om het voor ons te houden, want 10 weken is dan écht lang.
slijm .. ik heb niet echt slijm .. meer korrelig zeg maar en niet extreem veel is dit een goed teken? en ruikt ja sorry hoor.. neutraal
welkom madeliefjuh. heb geen idee of het een goed teken is. wat ik hier merk is ook niet heel veel slijm ofzo.. Loop niet leeg. hahaha maar wel sorry "vochtig" welke testen heb jij al gehad/gebruikt? (ook voor de andere dames deze vraag.)
testen die ik heb gebruikt zijn: kruidvat 2 voor 5 en predictor. tamara en olly welke gaven bij jullie zwanger aan? (uhhh.. ja )
jeetje das ook niet fijn zeg! :/ maar weetje wel ong. waar je aan toe bent/was toch? was dit wel regelmatig dan? zeg niet dat dit lekker is,, maar probeer naar de zonnige kant ervan te kijken heh.. zere borsten, hele borsten of alleen tepels?/tepelhof? (heb ik ook bijna een week last van gehad> pijnlijke tepels) en misschien is dat bruine wel een voorteken zou gaaf zijn vlieg! spannend joh nog 5 dagies kan je testen ziet ik! leef helemaal met je mee
madeliefjuh... ik heb wel meer slijm dan anders, maar dat was vooral net voor mijn NOD.. nu af en toe nog iets meer dan anders.. ruikt idd gewoon neutraal (denk ik) heb er niet met mijn neus boven gehangen ,maar rook niets vreemds haha kanjer... ik had een pakje van de kruidvat (2 voor 5 euro). De eerste test deed ik ongeveer 2 dagen voor mijn nod en was heel licht gestreept en de 2e 2 dagen later op de 30e en die was al veel duidelijker.. vandaag de test van moeders voor moeders en deze sloeg meteen fel uit al voor de test streep zeg maar haha vliegje... mijn zus had ook een cyclus van ongeveer 55 dagen.. balen is dat ja want dan heb je gewoon minder vaak de kans dat het raak is, maar als je verder wel regelmatig bent is dat wel een voordeel.. spannend nog hoor.. geen bloed geeft moed.....