Hey Ladies, ik heb niet naar de gyn gebeld...had zo'n ongikrampen vandaag dat ik er zeker van was dat ik ongesteld ging worden. Deze namiddag op het werk naar het toilet gegaan omdat ik iets voelde maar het was een 'propje' bruin slijm... (sorry hoor!) Nu snap ik er helemaal niets meer van. Ik voel nu niets meer, niet ongi geworden, ovu-test heel negatief en zwangerschapstest ook nog altijd negatief! Ben al de hele dag zo emotioneel...
Goedemorgen, Vanmorgen weer getest, nu met een test van de Hema. Helaas bleef het vakje weer wit. Nu twijfel ik niet meer, heb gewoon een lange cyclus. Ik ga vannacht lekker met vakantie en probeer er niet meer aan te denken. Elke, hou nog steeds moet, dit is misschien weer een kleine symptoon. De rest van de dames, ik duim voor jullie. Zal misschien af en toe online komen en anders tot over 3 weken.
heeej dames, zoals jullie zien, ronde 7 is vanmorgen begonnen maar niet getreurd hoor.. we gaan weer door voor de jackpot! hahahah (uhh ja lijk nu welheeeeeeeeeel vrolijk, maar ben blij datk geen onzekerheid meerheb) maar ben wel aan het balen aan de andere kant hoor.. blegh.. maarja mag niet piepen, zijn mensen die veeeeeeeeeeeeel langer bezig zijn dus we gaan lekker door. (nu dus wel m'n record van langste cyclus verbroken hahaha ) dames in de wacht succes met wachten, dames ik hoopppppppppppppppp/bid voor jullie dat jullie allemaal zwanger zijn! dames die vakantie hebben, geniet er lekker van! en ik ga nu nog ff ant werk/dingen ordenen @ thuis dus kom straks wel weer ffiez aan wippen
kanjer balen.... succes voor de volgende ronde dan maar! lief dat je de anderen nog succes wenst.. ik snap dat je blij bent dat je niet meer in onzekerheid zit, maar natuurlijk wel ontzettend baalt dat je ongi bent..
tnx tamara, lief dat je meeleeft heheh zie dat jij nu alweer 6weken bent. oooooh wat gaat dat hard zeg! ja ik gun het iedereen van harte! ben nog steeds aan duimen we gaan er gewoon een lekker weekend van maken dus datmaakt het wel weer een beetje goed maandag 5 jaar 'verkering' dus lekker genieten! lekker uit eten, shoppen, gekdoen! en onze tijd komt ook nog wel hoor!
Kanjer wat balen zeg! maar je weet nu wel waar je aan toe ben inderdaad. Op naar de volgende ronde en wie weet gebeurd het op je vakantie wel. Elke ik heb er even geen woorden voor, nog even afwachten... Tamara, hoe ga jij dat met de zon doen op vakantie? heb de ha gebeld en die zegt dat het wel mag, maar weinig en goed insmeren, en de verloskundigepraktijk zegt van niet... (de telefoniste althans) zo hebben ze telefonisch spreekuur dus ga zo de verloskundige even bellen, wil toch wel weten wat mag en wat niet.
Goeiemiddag! Kanjer, ik ben stiekem een beetje jaloers op je...(niet zo jaloers als op Olly en Tamara maar toch...) Ben het zoooo beu! Ben er constant mee bezig! Als ik wakker word, voel ik direct aan m'n borsten om te weten of ze nog niet pijn doen ofzo en dan snel naar het WC om te kijken of ik ongesteld ben geworden...maar er verandert hier niets... Dat bruine slijm van gisteren moet toch IETS betekenen? Maar wat? Pfff...sorry voor m'n gezaag hè.... Zus, een hele leuke vakantie gewenst! Geniet ervan! Olly en Tamara, ik heb gelezen dat je met mate in de zon mag komen maar je extra goed moet insmeren. (opgelet voor zwangerschapsmasker en oververhitting) Lieve groetjes!
Ik snap dat je zo voelt elke, maar kop op! klopt Elke, we mogen in de zon, maar liever niet met gezicht en hals en oppassen voor oververhitting, verder kan geen kwaad, lekker van genieten.
hoi hoi ik ben al 2 keer zwanger geweest in de zomer en nooit ergens last van gehad. smeer mijn gezicht goed in met een hoge factor om een zwangerschaps masker te voorkomen. ben ook gewoon naar de sauna geweest toen.. gewoon goed naar je eigen lichaam luisteren.. ik draag op vakantie een petje en een zonnebril en ga lekker on der de parasol lezen haha komt wel goed.. elke nog steeds niet ongie dus.....
Hallo, Ben nieuw op de site, ben 7 juni voor het laatst na de pil ongesteld geworden en heb nu geen idee meer hoe lang het duurt voordat ik het weer zal worden...zit nu op dag 33. Heb afgelopen woensdag een test gedaan maar deze was negatief Stiekem hoop je toch dat je al zwanger bent maar misschien moet mijn lichaam zelf nog weer op gang komen...Wil het liefst elke dag een test doen maar dat lijkt me ook niet handig. Misschien hebben jullie nog wat ervaringen uit te wisselen? Kan ik beter weer een week of langer wachten of zal ik misschien wel zwanger zijn maar dat ik te vroeg heb getest....pffffff Liefs ongeduldig typje
hoi girl.. het is heel moeilijk om te zeggen wanneer je het beste kunt testen.. je bent net getopt en weet dus nog niet hoelang ke cyclus is, dat kan 40 maar zelfs ook 60 dagen zijn.. je zult toch geduld moeten hebben.. in jouw geval zal ik dan elke week een test doen (tip bij de kruidvat verkopen ze 2 testen voor 5 euro in een witte verpaking) het is lastig maar helaas... ik heb altijd een heel regelmatige cyclus ook altijd al gehad van 32 dagen, dan weet je ook waar je aan toe bent, vele die stoppen met de pil zijn nog heel ongegelmatig ene eer 28 andere keer weer 40.. hoop voor je dat je helemaal niet meer ongi wordt, en anders elke keer op de zelfde dag zodat je ook weet wat je NOD is... succes...
Welkom Girl84, ik denk dat je licaham eerst nog aan het ontpillen is. Je zou meteen zwanger kunnen zijn, maar ik denk niet dat je daarvan uit kan gaan. Meestal duurt het toch wel enige tijd (maanden) voordat je cyclus weer op regel is. Ik zou het nog even afwachten om teleurstelling te voorkomen. maar wens je wel heel veel succes bij het zwanger worden!
Girl, hopelijk ben je zwanger, maar wat de andere dames ook al zeggen, ga er niet te veel vanuit want waarschijnlijk moet je lichaam weer opgang komen. @ Elke.. jeetje nog niks zeg? Wat is het plan? Ha nog keer bloed laten prikken? blijven testen? ben benieuwd. ik ben nog aan het duimen voor je meid! (je hoeft op mij nie jaloers te zijn, wel op olly en tamaar 8) !) begrijp je wel hoor, je wilt zekerheid.. al is het maar iets! kun je niet de Ha vragen of je doorverwezen kan worden? succes ! en als je je ff rot voelt ofzo gooi het er maar uit! dat helpt! we zijn er ookvoor jou! @ allemaal ben me aan het afvragen of er niet iets is tegen onregelmatigheid.. want word me toch een beetje knetter van dit gehannes hoor.. (had het voor de pil ook al.) Net mn Ha geprobeerd, helaas niet aanwezig dus ik de doktercentrale bellen, krijg ik een vrouwtje aan delijn die zegt: ja je kan beter met je vraag ff na 5-en bellen naar de huisartsen post krijg je gelijk een arts /(iemand die verstand van zaken heeft.)aan de lijn. nouja dan doen we dat..
Girl, ik sluit me aan bij de vorige reacties! En welkom bij ons slijmerig topicje! All: dankjewel voor jullie lieve reacties! Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me zo slecht voel, maar ik schommel zo hard tussen hoop en realisme dat ik er duizelig van word. Pfff... Heb deze namiddag van mama een eerste body'ke (=rompertje) gekregen...die kijkt er al even hard naar uit als ik maar nu is ze toch aan het overdrijven zenne... Hihi... Kanjer, ik ga nog afwachten tot volgende week donderdag. Als er dan nog niets verandert is, ga ik toch echt nog wel eens naar de gyn bellen! Maar ik weet nu al dat ik niet vroeger zal kunnen komen... Maar dan kan ze me eventueel toch zeggen of ik iets kan doen. Lieve groetjes!
Ovulatietest is weer donkerder...en heb weer bruin slijm/oud bloed (?) gehad... Heb ik nog nooit gehad voor ik ongesteld word. Ik word normaal altijd ineens ongesteld met veel zuiver bloed en naar het einde toe wordt het zoals het nu is... *probeert met beide voetjes op de grond te blijven staan*
Elke ik heb nog steeds goede hoop voor je! Zolang het niet rood is hou ik alle opties open! Probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten. "stel"je hebt een inimini kindje in je buik... de wil toch een blije moeder?.... (misschien te voorbarig, maar toch..)
Je hebt gelijk, Olly. Normaal gezien ben ik ook altijd de grootste optimist... (echt waar). Maar de teleurstelling van april en nu deze onzekerheid begint iets te zwaar door te wegen soms... Stom, hè! :-/
nee hoor elke.. heel begrijpelijk... maar ik heb ook nog wel goede moed.. nog steeds geen bloed... ik hoop voor mij dat je voor maandag middag posi hebt getest, want dan zijn we op vakantie en zal ik t pas na 2 weken horen... hihi.. bah dr is geen bal op tv.. net de kamer versierd voor onze jongste dochter die wordt op vakantie 3, maar dat vieren we morgen vast.. compleet met taart en cadeautjes enz.. als het goed is is nu alles klaar daarvoor.. verder ben ik al een kg afgevallen.. denk door alles bij elkaar.. gelukkig weet ik uit ervaring dat de beeb toch wel neemt wat ie nodig heeft dus maak ik me niet zo druk om.. ga straks nog genoeg bijkomen haha
Dankjewel Tamara! En idd, geen bloed geeft moed! Maak er morgen een heerlijke dag van met je kleine meid!