ik kan je jou ook goed voorstellen hoor, maar probeer je een beetje moed in te spreken.. *knuf* Alvast gefeliciteerd met je dochter! Maak er een leuke dag van. Ik lag gister al heel vroeg op bed, enorme steken aan de linkerkant van m'n buik en lies, ik ga er maar vanuit dat het bandenpijn is, maar het deed enorm pijn! daar wordt je dan toch wel onzeker van merk ik. tjs het is bij mij de 1e dus ik weet niet hoe wat moet voelen..
Kanjer, ongesteld geworden joh? Jammer! Elke, nog steeds klachten? Hier ook nog niks... ook nergens last meer van... Ik had elders een topic geopend over mijn ovutesten. Hoop hem de 6e te hebben gehad..
Olly, lief van je! Die pijntjes horen er volgens mij allemaal wel bij zenne, als ik het hier zo allemaal lees. Maar als je je echt zorgen maakt, moet je je vk bellen. Vliegje, voel niets meer. Gisteren en vannacht bruine afscheiding/oud bloed (?) maar nu niets meer. Test was (alweer) negatief... Dus nog maar wachten... Vliegje, duim voor je!
Hallo meiden, bij mij klopt het allemaal niet meer! Ik heb na 4 jaar pil nooit moeten ontpillen en had keurig na 28 dagen mijn NOD. Deze keer heb ik een goed jaar aan de pil geweest en nu heb ik me toch allerlei symptomen die ik nog nooit gevoeld heb! Echt niet, zelfs niet bij mijn vorige zwangerschappen of stoppen na de pil... Vrijdag 20 juni heb ik mijn laatste pil genomen en woensdag 25 juni heb ik een ontrekkingsbloeding gekregen die ong 4 dagen duurde. Nu kreeg ik op donderdag 3 juli plots enorme steken in mijn onderbuik voornamelijk aan de zijkant wat ik dus krijg bij een eisprong, maar dit was volgens mij toch wel heel vroeg? De zaterdag 5 juli daarna heb ik plots bij het afvegen een streep rozig bloed... En al een paar dagen ongikrampen! De dagen daarna begon ik me af en toe misselijk te voelen en kreeg ik enorme jeuk aan mijn tepels, wat ik nog nooit heb gevoeld eerder zelfs niet bij de vorige... Nu 1 week later (vandaag 12 juli) ga ik naar het toilet en bij het afvegen (sorry voor de details) heb ik een hele 'klodder' dik slijm die bruinig is van kleur.. Wat is me dat nu? Is dit nog eisprong? Dan is het toch een late hoor... Bij de tweede keer afvegen nog eens en daarna niets meer... En deze morgen ben ik gauw naar de winkel gegaan zonder eerst te eten en ik word me daar toch misselijk zeg, echt niet te doen, dat zat niet zomaar in men hoofd! Ik heb moeten eten of het ging niet voorbij, en die misselijkheid is vandaag nog 1 keer opgekomen.. Heb nu ENORME juik aan mijn tepels en ik krijg al een paar dagen echt heel warme momenten (vapeurs zeggen ze hier). Gewoon om te zien want ik temp nog niet neem ik mijn temperatuur vandaag en die staat al van deze morgen op 36.9, dit heb ik anders nooit zo hoog! En die ongikrampen zijn vandaag erger dan anders en gaan niet weg? Heb ook veel last van witverlies... Ik weet echt niet wat er aan de hand is? Ik heb nog nooit zo zwaar moeten ontpillen en zwanger kan toch bijna niet direct na de pil? Aangezien ik nog nooit last van stoppen met mijn pil heb gehad kan het natuurlijk gewoon dat zijn wat nu gebeurd... Ben al twee keer zwanger geweest en sommige dingen lijken er sterk op, maar andere heb ik dan nu voor de eerste keer en daarvoor nooit gehad. Wat kan je lichaam toch raar doen en het ergste is dat ik nu niet zeker weet wanneer ik kan testen want ik weet nu niet zeker of dit mijn eisprong of innesteling is? (Waw, dit wordt hier wel héél lang verhaal zeg, sorry)
elke en vliegje.. nog steeds niet ongie? nog iemand getest vanmorgen? ben wel benieuwd zeg! dikke kus allemaal.... en een fijne zondag
@Elke1984: Ik heb hetzelfde als jij. Ik ben dan nog wel niet overtijd, maar heb voor de lol (na mijn eisprong) ook een ovulatietest gedaan. Ik kreeg binnen enkele sec. een zeer donkere ovulatiestreep te zien. Nu heb ik sinds vandaag ook last van eiwit-achtig slijm (beetje doorzichtig). Wat denken julie? Hoort dat zo? Heb nog veel meer symptomen: Misselijk, vaak kleine beetjes plassen, steken linksonder in mijn buik, last van mijn boobies...Ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig...
Elke1984: bij mij is het ook mis geggaan i april na 5 dagen overtijd.. maar nu dus al 9 dagen overtijd en zie dat jij al 15 dagen overtijd ben ! test je nog altijd negatief?
1 en 1 is drie: als ik dit zo lees, zou ik denken dat er voor jou goed nieuws zit aan te komen... Laat ons iets weten! Tamara, nope. Nog altijd niks... Gisteren af en toe wat bruin verlies en vanmorgen ook weer. Gisteren soms wat ongi-krampen maar vandaag weer niets meer. Ovu-testen witter dan wit. Test gisteren nega. Heb de hoop nu echt helemaal opgegeven! En lijk me daardoor nu zelfs wat beter te voelen... Voor iedereen een fijne zondag! Wij gaan sewwes bij de schoonouders eten... Groetjes!
Weet iemand meer met mijn vorig verhaal? Of zit ik verkeerd hiervoor? Ik heb ook heel veel witte afscheiding, raar... Aan de zwangeren hier, een hele dikke proficiat! En aan de anderen die proberen, heel veel succes!
leen1982 ik heb ook veel meer slijm dan normaal en ook wit beetje creme achtig.. en sosm ook doorzichtig..
Jah... is bij mij ook zo! Zou het? Ik hoop het voor ons! Alhoewel ik zelf er niet te hard op hoop want ik ben nog maar juist gestopt met de pil... Maar zo serieus ontpillen heb ik nooit gehad... En ik weet ook niet wanneer ik moet testen, pff..
ik zal over een week testen ... en als je dan nog niet ongi bent weer een week later en dan weer niks en geen ongi naar de huiserts en alles itleggen ook dat je dus niet weet wanneeer je ongi moet worden ... suc6 en ik hop het ook!
Bedankt voor het antwoordje! Ik ga het uithouden tot volgende week, hihi... Ik ga hier wel blijven rondkijken want ik ben heel benieuwd naar jou! Veel succes!
leen1982,, hi dank je wel ik ga het uithouden tot woensdag... dan ben ik ook 12 dagen overtijd en als ik zwanger ben 5 weken en 4 dagen ,,,,,, i hope so ik dnek dat Hope dan ook een goede naam is haha
Ik duim voor je en ja dat zou een 'passende' naam zijn! Ik ga nu wat gaan liggen want ik word me hier misselijk en krijg het heel warm, pfff... Tot schrijfs
ja dat heb ik ook vlagen van hitte van zoon 15 sec. mmmmm.. dank je! duim ook voor jouw ik maar maar even hier schoon maken huis is rap aan een schoonmaak beurt toe hi hi
Jackisis. Nee nog niks... maar ik krijg moedervlekken bij rond mijn mond! Kan dat door het stoppen met de pil komen? Vind het niet mooi haha. Verder nergens last van, wel nu en dan afscheiding, maar dat had ik vroeger ook... en ben al 2 avonden misselijk, maar kan van de vermoeidheid zijn... ik test volgende week denk ik.
die moedervlekken kunnen ook een zwangerschapsmasker zijn, door een zwangerschap (hormonen) kan de zon vlekken veroorzaken op je gezicht,, deze trekken overigens nooit meer helemaal wel, dus zeker uitkijken in de zon als je zwangerbent..
ik heb een pigment streep vanaf mijn navel tot schaambot dat heeft volgens mij ook met zwangerschaps hormoon te maken,,, toch? wel raar hoor en als het zo is wel een beetje vroeg he?
Ja lijkt mij ook vroeg. Stel dat ik mijn ei heb gehad, dan zit ik nu 8 dagen na mijn ei. Kan ik toch nog geen zwangerschapsmasker krijgen of wel? Heb nu weer zware buikpijn, zo'n drukkend gevoel. Konden we maar in ons lichaam kijken..