slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    vliegje een zwangersschaps masker lijkt mij idd ook wat te vroeg.. maar mis kan het wel.. en die streep van mij ? ja is ook te vroeg maar het zit er mooi wel en bij jouw ook... xx

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Haha ja das waar ;) Wie weet!

3. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    die streep op mijn buiik heb ik bij beide zwangerschappen nooit gehad...
    groetjes en tot na de vakantie..

ps elke en vliegje ik lees t daarna alllemaal wel..

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    fijne vakantie!

5. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hey, was hier ff aan het zoeken, omdat volgens de berekening ik gister/vandaag de innesteling zou kunnen hebben, en vanmiddag dus ineens heel veel wit slijm had.
    Maar van wat ik erover terug kan vinden kan het er wel mee te maken hebben, maar hoeft niet, dus tja, dan nog 2 weekies spannend tot ik kan testen....

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Tamara, een supergeweldige, ontspannende, heerlijke, zonnige, rustige maar niet saaie, gelukzalige,... vakantie gewenst!
    We gaan je missen hier in ons slijmerige topicje... ;)
    Ik hoop je na je vakantie iets 'nieuw' te kunnen vertellen.

Nrg50: spannend! *duim duim duim*

Vliegje: morgen testen?

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb vanavond nog getest hahaha, negatief..

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb vanavond nog getest hahaha, negatief..

9. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dag madeliefjuh,

nog maar twee keer slapen hé meid! Weet je dat ik al aan je gedacht heb? Raar hé en ik ken je helemaal niet.
    Ik heb gisteren enorme steken gekregen in mijn onderbuik, zo heftig dat ik helemaal gebogen stond.. Er stonden zelfs een paar zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd.
    Als mijn eisprong klopt zou dit innesteling kunnen zijn maar ik wist niet dat je dit zoooo goed kon voelen?
    Deze morgen opgestaan en ik voelde niets, echt helemaal niets meer.. ?
    Nu komen er af en toe wat meer steekjes in mijn onderbuik en al een paar vlagen van weeëig gevoel in mijn maag gehad, niet echt heel misselijk.
    Ik ga wachten tot zondagmorgen om te testen en als die dan negatief is en ik nog geen ongi heb dan wacht ik nog wat af...

Ik duim dubbel en dik voor je!

10. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hoi leen1982,
    ik ind het een heel lief berichtje! ik had zat. 5 juli zoon enorme steek maar een paar sec. stond ook gebogen... daarna niks meer idd.. het wachten is zwaar K*T als ik me even mag laten gaan.. hi:)
    ik kom traks terug misschien kunnen we dan nog wat kletsen xxxxx

11. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    zo dames, flink wat gekletst al ziet ik :)

hier gaat het goed, lekker genoten en nog an het genieten,
    daluk lekkker van de plaat eten (vandaag officieel 5jr.) JOEPIEE! :) das zo lekker!

Elke wat naar zeg dat je nog niets weet! Ik wil je niet laten schrikken ofzo, maar zou het kunnen dat je deze x een cyclus overgeslagen hebt? vandaar dat lange overtijd zijn zonder duidelijkheid? (probeer maar te gissen hier hoor! :oops: ) vind het ook heel vervelend voor je dat geen zekerheid hebt! denk aan je!

Vliegje, Leen en Madeliefjuh Mag hopen dat het bij jullie raak iz! :D

Tamaar je bent al weg denk ik maar dan lees je het na je vakantie maar: Geniet lekker! en we ..uhh ik :) zal aan je denken! Jammer datk niet in je toilettas meekon! ;)

zoo kga zo lekker genieten van n heerlijke hap en een lekker glaasje canei! :D fijne avond nog !

tot snel weer!

12. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dankuwel kanjer!:)
    Ik hoop het ook voor ons, hihi... ;)

13. Elke1984

Kanjer, heb ik ook al aan gedacht zenne. Ik weet het ook allemaal niet. Heb al aan alles gedacht... Ik wacht nog maar wat af. Donderdag eens naar gyn bellen en horen wat zij zegt.
    Geniet nog van je avondje, laat je maar eens lekker verwennen! :)

14. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Goedemorgen,

voel je nog steeds vanalles madeliefjuh? Ik ben ondertussen al wat misselijk geweest en heb sinds gisteren zware ongikrampen, maar er is niks te bespeuren...
    Gisterenavond kreeg mijn vriend een berichtje van zijn zus, raad eens? Haha
    Ze is zwanger! Het is hun eerste, ben zo blij voor haar, ze is wel heel bang om het te verliezen. Probeer haar zo goed mogelijk gerust te stellen...
    Haar hond doet niets anders dan ruiken aan haar (.)(.) en onderbuik en toen we daar gisteren zaten deed hij dit steeds bij mij! Want ze zei nog al lachen, zit er bij jou ook iets want mijn hond doet dit bij mij ook?!
    Heb het wat weggelachen, maar ik HOOP het natuurlijk van wel! ;);):)

15. Joycepr

Joycepr Nieuw lid

16 jun 2008
    4
    0
    0
    Spijkenisse
    hoi
    ik heb een vraagje ik ben in mei gestop met de pil ik ben de maand er op gewoon op tijd ongesteld alleen paar dagen niks tot helemaal niks dus heel weinig en iets van twee dagen vloeien en heb toen ook eentest gedaan maar die was toen negatief nu ben ik 4 dagen overtijd en heb hele erg kramp gehad en nu heb ik nog steets af en toe kramp en verliest ook veel slijm kan ik nu al zwanger zijn ?

16. Elke1984

Joycepr, tja..het kàn zijn dat je al zwanger bent maar ik zou er niet teveel op rekenen als ik jou was. Heb je al een testje gedaan?

17. Jas10

Jas10 Lid

11 jun 2008
    7
    0
    0
    Beetje late reactie en misschien is het al vermeld in het forum, maar ik heb als ik m,n eisprong heb gehad altijd veel meer witte slijm en meer dan normaal.. bij mij heeft dat dus alleen met m,n eisprong te maken, zo weet ik ook dat ik em heb + ik voel m,n eisprong qua krampen ook altijd. Maar het kan uiteraard bij sommigen een teken zijn..

18. Elke1984

Vliegje, Kanjer,...waar zitten jullie?
    Heb daarnet naar de gyn gebeld! Is die stomme koe in verlof, seg! :(
    Durf al niet meer naar m'n HA bellen, die is me al beu denk ik...

Liefs...

19. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    heeeej elke,

ben er nog steeds, afgelopen dagen alleen beetje afwezig geweest lange dagen gemaakt met werken dus was allang blij datk thuis was heheh :D

ooooooooowww balen van die gyn! Jemig man.. alles zit jou wel flink tegen zeg..! grrr!

Nou en als die Ha jou nu al bui zou zijn, wat moet hij dan wel niet denken van al die pietluttige mensen die om ALLES bij hem komen? ;)
    dus kopop! EN bellen naaaar die Ha van jou!
    Nouja niet nu maar morgen dan! (die van mij is @ vakantie, en wil nog niet naar een huisarts hierzooo.. nog ggeen goed gevoel bij.. dus tjah dan maar wachten heh)

verder gaat het goed hier hoor en heb net stom toevallig na het eten nog aan jou gedacht! gek heh?

nou meid! kopop en bel die HA! je kan het!
    liefs kanjer

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Hier nog een Elke :D

Heb sinds gisteren veel last van afscheiding. Vooral wittig. Een beetje eiwitachtig spulletje :oops: . Ik zit nu 8 dagen na mn ovulatie.

Ben wel heel benieuwd of dit goed nieuws kan betekenen. Ken deze afscheiding nl helemaal niet.

Klets graag met jullie mee!

Groetjes Elke

Deel Deze Pagina