join idd the club dames, laten we allemaal hopen dat we na het weekend positief testen. Ik heb vanmiddag ook gezondigd, de test was natuurlijk negatief. Veel te vroeg....
haha dat testen deed ik bij de 1e 2 ook altijd veel te vroeg.. toen was ik ook gericht zwanger aan het worden, nu niet dus kan het nog wel even aanzien.. alhoewel ik wel vreeeeselijk benieuwd ben natuurlijk.. waren die dingen maar gratis haha Ik ga nu lekker op de bank hangen voor de tv.. kindjes liggen lekker te slapen.. ik ga denk ik zondag voor het eerst testen en als die negatief is en ik nog niet ongie ben, bewaar ik de andere test tot volgende week vrijdag (als ik dat redt haha)
Ik heb vanmorgen ook gezondigd...Negatief (natuurlijk). Had gisteren buikpijn alsof ik ongesteld moest worden maar voel vandaag niets meer...heb eigenlijk niet veel hoop meer. Heb zo'n gevoel dat het niets is. Al zou ik het wel ontzettend geweldig vinden als het wel was. Ga me nu proberen in te houden tot zondag...
Ik breek even in hier Ik heb hier ook last van dus zit in hetzelfde schuitje. Vooral steken en zwaar gevoel. Ik wacht nog even, omdat het bij helaas ook ontpillen kan zijn
Hihi, allemaal lekker samen testen op zondag dus. Spreken we anders ook meteen een uur af? en dan onmiddellijk het resultaat laten weten. Lol, voor diegenen die dan positief testen: jullie beeb is gemaakt bij (ongeveer) volle maan. Leuk eh! Afin, ik hoop dat ik er bij ben natuurlijk.
Ik vind het een goed idee om een uur af te spreken zondag. Ik vermoed dat ik het vroegste zal opstaan omdat ik moet gaan werken dus dan moeten jullie allemaal ook maar op dat uur opstaan: ik test rond 4u45! Ochtendurine geeft het beste resultaat, hè... Hahahahahaha.... Dan komen we allemaal even online om de uitslag mee te delen en dan ga ik lekker werken... Wat denken jullie ervan?
Goedemorgen, Hoeveel dagen voor je nod kan je testen? En welke test kan je dan gebruiken? Ik begin toch steeds meer te twijfelen, ik ben nu ook erg misselijk en mijn borsten zijn gevoeliger. Mijn tepels lijken ook wel groter geworden. Misschien test ik wel mee zondag, even kijken wat mijn vriend hiervan vind. Hij vindt dat ik geduldig moet zijn, is zo moeilijk
Het is het beste om echt gewoon pas op je NPD te testen ( sprak ze schijnheilig nadat ze net weer een nega test de prullenbak ingesmeten heeft) Er zijn paar testen die je voor je NOD kan gebruiken, zoals kruidvat of matcare. Helaas wilt een posi test voor je NOD ook niet altijd alles zeggen, vorige maand had ik een posi test, en werd toch ongesteld. Maar als je dus echt nieuwsgierig bent.. dan is 1 van de 2 genoemde testen hierboven wel oke. succes alle wachtenden
mmmm kwart voor 5...? ik weet niet hoe laat ik wakker wordt, maar het zou zo maar eens rond die tijd kunnen zijn als ik weet dat ik wil gaan testen haha ik ga nu werken.. heb net een ontbijtje proberen weg te krijgen.. bleeehhhh
Elke, grapjas Het is een heel mooi aanbod van je maar ik denk dat ik een paar uurtjes later test als je het niet erg vindt
Kwart voor vijf? Dat is midden in de nacht! Niks ochtendurine voor mij Ik word wel zenuwachtig nu hoor. Ik heb een constant hongergevoel maar krijg precies niks binnen. Heb vrij veel krampen maar weet niet of het door de zenuwen komt of door iets anders? Wie nog? Elke, alvast veel succes, ik duim eh meidje(s)!
@ Vanesje; jep dit is vierde cyclus in eerste ronde!Vind het ongelooflijk spannend. Tot nu toe kon ik altijg goed naar mijn lichaam luisteren maar nu weet ik het allemaal niet meer. Wanneer beeld je je iets in, wanneer is het een teken...? En voor jullie?Hou ons op de hoogte eh. Ik ga ook wel wat later testen zondag, negen uur of zo Liefs
Pffff...watjes! Ben toch benieuwd of er iemand op zal zijn... En anders ben ik lekker de eerste die het weet! Jippieeeeeee! Dit moeten we elke maand doen als we nu niet met z'n allen zwanger zijn...vind het tof om te weten dat er nog mensen zijn die zo uitkijken naar dezelfde dag als ik, dan lijkt het toch iets draaglijker. Ben zo benieuwd. Heb eigenlijk geen echte zwangerschapssymptomen zenne. Voel me alleen zo enorm opgeblazen, eergisteren ongi-pijn en veel slijmverlies. Denk echt niet dat ik zwanger ben en durf er niet echt op hopen maar ik wil het zo verschrikkelijk graag. Ben zo helemaal aan het fantaseren over met kerst een dikke buik, in de lente gaan wandelen met de baby, met kerst kunnen stoppen met werken, rond m'n verjaardag de eerste stampjes voelen,......
@ elke, Ik denk dat ik zondag 4.45 nog in dromenland ben, heb dan lekker een dagje vrij. Ik moet alleen zaterdag werken heb dan een vroege dienst. Waar werk je dat je zo vroeg op moet? Ik werk in de gehandicaptenzorg. Ik weet niet wanneer ik weer ga testen, ik wil proberen om het zo lang mogelijk vol te houden. Ik heb af en toe nog last van krampen en slijmverlies. En ik ben enorm chagerijning, viel net best wel uit tegen mijn man, haha. Eingenlijk om niks. Veel succes zondag en de andere wachtende dames ook. Laat maar weten wat er uit de test komt. Spannend
@luna Hier ook mag ook over 5 daagjes teste gister stiekum al gedaan maar was te vroeg en dus nega. heb ook last van krampjes en heb ook ene gevoel dat ik honger heb maar krijg het bijna niet weg als ik alleen al eten ruik.Maandag en dinsdag bruin verlies gehad, heb met zo'n ding uitgerekend en was wel me innesteldag.En ben erg moe en emo en last van me rug Leuk zeg allemaal rond dezelfde dag testen. Ben heel ergg benieuwd. En hoop voor ons allemaal een super posi test!
mag ik ook ff aansluiten hier? (als t goed is heb ik mn ei op dag 12 van mn cyclus gehad, geen posi ovutest maar wel de donkerste..ga er nu toch maarvanuit dat dit ong mn ei moet zijn geweest.. dus banner zal niet kloppen.. is nu meer om te zien op welke dag van mn cyclus ik nu zit.) als ik het goed heb zou ik de 29e mn nod hebben maarrrr voor de zekerheid houden we de 30e aan... ma dus.. als ik me een beetje in kan houden. heb hier namelijk nog een test liggen heb tot nu toe best al wel wat steekjes gehad in mn onderbuik en idd ook slijmverlies. (nu een van jullie d'r over begon dachtik ineens van heej.. had/heb ik ook stom heh.. )
He dames! Wat spannend allemaal he? Ik wil ook zo graag meer duidelijkheid! Had vorige week ontzettend zere, grote borsten met allerlei blauwe aderen.. en nu is het minder geworden. Ze zijn nog wel groter en de aderen zijn er ook wel maar de pijn is weg. Verder ben ik wel ontzettend moe, en heb soms een vlaagje misselijkheid. Zucht, het wachten is wel moeilijk hoor! Spannend voor ons allemaal! Heb trouwens ook wel lage rugpijn.. Nou ja, om gek van te worden! En ik fantaseer ook aan een stuk hoor!
Kanjer, welkom! Daantje, dat gekke 'hongergevoel' heb ik ook. Zo'n knagend gevoel, zelfs net nadat ik net gegeten heb. Héél gek! Mona, ik werk als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis op een opname-afdeling voor ouderen met een psychiatrisch probleem of mensen met een psychiatrisch probleem t.g.v. een lichamelijke aandoening. Super tof! Ben jij ook verpleegkundige? Werk jij in een tehuis voor mensen met een handicap? En zijn het jongeren of gemengd of...? Ik ben ook soms wat kortaf tegen m'n liefste ventje (terwijl ie dat absoluut niet verdiend) maar ik denk dat het komt omdat ik zo ongeduldig ben...hààt dit wachten! Groetjes en veel 'wachtmoed' aan iedereen!