slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @ elke29 bij de een wel, de ander niet, dus nog ffiez afwachten heh :) en dat wachten duurd lang...

ik had de afgelopen keer veeeeeeeeelste lange cyclus vinnik zelf hahahah ;)
    (wist ik niet aangezien mn langste 34 was toen nog en kortst 24 )
    dus ik hopen en wachten en maar niks en ook inderdaad wat wittige afscheiding gehad, ook bijna week gevoelige tepels.. maar jah.. helaas ongesteld geworden,.. blegh.. maar ben dr nu weer vanaf dus gaan weeeeeeeeer lekker KLUSSEN!

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @ elke29 Hoop Natuurlijk voor jullie dat het RAAK mag zijn! dus ga ook voor jouw bidden dan :D [-o<

andere elke, kmis u! :confused: waar ben je dan? je ken nu wel ff een oppepper gebruiken :rolleyes: dus dus dus,,, dacht weldat je al langs geweest was.. ;) nou dan kom k morgen wel weer ffkez langs hier om te zien of jij dan al gereageerd heb heh :)

ennuh je mag ten alle tijden een pb-tje sturen hoor! das geen probleem!

welterusten alvast! kga nog ff mn vriendje pesten :oops:

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hela Kanjer! :)

Vanmorgen naar gyn gebeld (donderdag tussen 10 en 11u vrije telefonisch spreekuur). Mja, ze was met vakantie...
    Ik had vandaag de late dienst maar het was bij ons in het ziekenhuis tussen 14u en 15u vrije raadpleging gynaecologie. Ben er toch maar eens naartoe geweest.
    De gyn heeft een echo genomen (ene eierstok had verschillende kleine follikels, andere niets). Hij vermoedt dat ik dus wel een eisprong heb gehad.
    Baarmoederslijmvlies was dik. (gek hè..als je al 50 dagen niet meer ongesteld bent geweest! ;))
    Ik moest (alweer) bloed laten nemen en mocht om 20u al bellen voor de resultaten. hCG was (natuurlijk!) negatief. Nu moet ik de komende 6 dagen medicatie nemen om een bloeding op te wekken. Dan moet ik op dag 21 weer bloed laten nemen om m'n hormonenspiegel te bekijken...
    (denk dat de MMM om de hoek staat... :()

Dankjewel voor je knuffels en lieve woorden!
    Liefs, Elke

4. Elke1984

Elke29, wil je niet ontmoedigen maar ik heb die afscheiding al héééél lang deze cyclus en zoals je in m'n bovenstaande verhaal kan lezen, ben ik echt niet zwanger... :(

Maar ik hoop voor jou dat het wel zo is!
    Ik had geen pijnlijke borsten of dergelijke dus...

Lieve groetjes! En welkom! :)

5. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    ik heb van de week een keer heel veel witte afscheiding gehad en nu bijna niks meer terwijl ik dat normaal wel altijd heb! en met veel bedoel ik; ik zei echt tegen mezelf ZO! zoveel was het... hihi

maarja of het iets betekend is afwachten....

Groetjes Karin

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee dames, erg druk gehad.
    Hier nog steeds alles rustig. Alleen van de week enorme buikpijn, maar waren mijn darmen denk ik.
    Nog geen bloed te zien, zwangerschapstest negatief van de week. Wil morgen weer eens testen.
    Want 2 weken geleden waren mijn ovu testen tegen het positieven aan. Vorige week heel duidelijk negatief.
    Maar van de week weer positief! Heel raar dus...

7. Elke1984

Vliegje, ik duim voor je morgen! Let us know! :)
    Zou wel eens een goed teken kunnen zijn... *spannend*

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw

w000w! ben even stil van je verhaal. Ben blij dat je in ieder geval wel een eisprong gehad heb dan! maar raar dat je dan nog niet ongi ben terwijl je ook niet zwanger ben, Wel goed dat je dan nu eindelijk een ongesteldheid gaat krijgen, hetzij door medicatie maar als dat helpt is het goed toch?

Als ik het zo lees ben je inderdaad/jullie moet ik zeggen aan het begin van MMM,.. Maar dat is aan de ene kant wel fijn dan word je geholpen. Aan de andere kant dat gehannes aan je lichaam lijkt mij ook niet fijn.
    Stel er is iets, dan is de kans best groot dat zij jullie daarbij kunnen helpen toch? Probeer optimistisch te blijven heh!

en voor die lieve woordjes, graag gedaan. Kan helaas niet meer doen dan je beetje oppeppen.

Success en dikke knufff!
    liefs kanjer

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    Fijn dat je er ook weer bent! :)
    Nog geen bloed, is over het algemeen GOED>... ;)

Ben net als Elke heeeeeeeeeel benieuwd naar jouw test morgen! :)
    laat wel ffiez weten heh? [-o<

Ik hoop het zoooooo! ooooooww spannend zeg! :D
    wachten met je mee hoor!

liefs kanjer

10. Elke1984

Vliegje: en en?

Kanjer: die ene eierstok waar niets te zien was...hij zei: "ik denk dat je een eisprong hebt gehad". Zou dat dan ook kunnen betekenen dat ik er geen heb gehad en dat die eierstok gewoon niets doet?
    Pfff....
    Was vanmorgen naar de apotheek gereden voor de Farlutal, ze moesten die bestellen, kon hem om 14u komen halen. Ik moest echter werken tot 21u dus had aan Toon gevraagd of hij het na zijn werk wilde gaan halen. Kom net thuis, zegt hij dat hij niet is geweest omdat hij dàcht dat hij te laat zou zijn (terwijl hij nog tijd had!). Ikke enorm teleurgesteld natuurlijk! Hij verbaasd omdat ik zo reageerde: "is toch niet dringend?!"
    Mja, voor mij wél! *snik* :(

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, hoe komt het dat je al zo 'snel' bij de gyn bent? Ben je nog totaal niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil?
    Misschien heb ik wat gemist, ik heb niet het begin van dit topic gelezen, excuses.
    Wel fijn dat je ongestelheid nu opgewekt gaat worden. Maar betekent dit ook dat het regelmatig wordt, je ook gewoon een goed eitje krijgt? Of zijn daar de medicijnen niet voor?

Ik test morgen. Voel niks bijzonders...
    Alleen die zware kramp van de week, dus wie weet heb ik van de week wel een ei gehad.
    Maar gezien de steken 2 weken geleden, pijnlijke tepels, spierpijn in mijn borsten en slijmverlies hoop ik toch morgen OF positief te testen OF ongesteld te worden. Zit nu op dag 45 geloof ik, dus vind het wel genoeg zo haha.
    daarbij moet ik vrijdag een bruidsreportage fotograferen en ongesteld zijn is dan niet handig. Dus liever nu of zwanger :)
    Ik laat morgen wat weten!

12. Elke1984

Vliegje: ik heb vanaf 30 mei 3 dagen menstruatie gehad. Dit was na m'n vmk. Sindsdien niets meer. Heb al meer dan 2 weken krampen alsof ik ongesteld ga worden en ben het meer dan beu! Ben al bijna een jaar gestopt met de pil en m'n lijf is nog altijd compleet van slag!
    Ik ben er veel te veel mee bezig en dat komt grotendeels daardoor. Ik ben dus gisteren naar de gyn gegaan om te informeren waarom ik nog altijd niet ongesteld ben (na 50 dagen) en om te weten waarom ik nog altijd geen klein beetje regelmaat heb.
    Nu dus afwachten...

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik snap het! Ik zit nu ook al bijna tegen de 50 dagen.
    Ik heb trouwens vanochtend negatief getest weer, dus het zou fijn zijn als we allebei wat duidelijkheid kregen ;)

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    :confused: die mannen ook altijd heh? grrrr ](*,)

maar jah we houden wel van ze! :D

jeetje vlieg ook nog niks? :( hoopdat je een dezer dagen toch meer duidelijkheid mag krijgen!

elke nu dus aan de Farlutal? al enig teken van een ongesteldheid?
    Heb je niet meteen gevraagd aan de gyn dan of je ene eierstok het dan evt gewoon niet zou doen? (als die dat uberhaupt zo al kon hebben gezien?) dat zou wel een reden kunnen zijn dat je nu dus nog niet ongi geweest ben toch?

of ziet ik het verkeerd? ik hoop dat je snel ongesteld mag zijn :) (raar om dat zo neer te zetten)

hier gaat het nog goed, we benne weeer aan de klus! :)
    probeer er nu wel minder mee bezig te zijn en heb het gevoel dat het tot nu toe best aardig lukt :D (ben wel hier te vinden, maar das ook om bij te houden hoe het met jullie gaat )

liefs kanjer

15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik lees hier ook over wit slijmerige afscheiding......
    ik heb dat dus ook...soms echt van die propjes...het is echt anders dan vruchtbaar slijm (heb zeker weten mn ei gehad!), het is ook minder rekbaar.

Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn hier zeg!
    Ik moet nog wel ff wachten..

16. Elke1984

Heb vanmiddag m'n eerste Farlutalletje genomen. Apotheek was blijkbaar open deze voormiddag en m'n schatje is het voor me gaan halen. (ik moest werken tot 15u)
    Had gisteravond ineens een hele dikke prop wit slijm (jak!). Dacht écht dat ik ongesteld was geworden maar was dus dat...heb ik nog nooit gehad. Nu dus maar wat afwachten op de 'duiveltjes'.

Kanjer, héél veel klussucces en -plezier! ;)
    Vliegje, hoop dat je ook snel iets weet. :-/
    Sylvia, als ervaringsdeskundige: wat wil al dat wit slijm nu eigenlijk zeggen? ;)

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sinds 2 dagen is mijn temp boven de 37 en mijn afscheiding verandert weer.. het wordt weer meer zoals met de pil en daar ben ik niet blij mee eigenlijk..
    Dus misschien zit er toch een menstruatie aan te komen.
    of het laat gewoon nog een tijd op zich wachten. Weet iemand hoe het slijm/afscheiding verandert naarmate je vordert in je cyclus?

18. Elke1984

Is een hogere temp geen 'symptoom' van zwangerschap?
    Ik ken de slijmveranderingen tijdens de cyclus niet zo goed... :-/

19. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ben ff ontzettend kwaad @ mn eigen pc!

ben net bezig met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verhaal hier te tikken
    tijdens het tikken plopt er iets omhoog en wopla weg alles!
    pc uit
    pc opnieuw aan.. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kledingding!

bahbahbah

vlieg was voor je aan het zoekne via de zoeken knop.
    daar vond ik iets over verandering in slijm enzo.
    ga zo weer ff zoeken voor je..

elke.. al iets meer nieuws? al een gevoel van ongi?
    ben heel benieuwd!

liefs kanjer

20. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw

Deel Deze Pagina