slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal vandaag 16 dagen overtijd..
    ik had vanaf gister avond al ongi pijn vandaag in de middag deed het best wel pijn ..
    net 15 min. geleden wat roze slijm verloren leek net slijm als je het meest vruchtbaar bent alleen dan dat slijm in het roze heel licht... dus niet donker rood of helder rood en geen klontjes erin.. en niet veel alleen met afvegen ? en na 4 x afvegen was het weg..? maar heb dus wel een ongi gevoel in ijn onderbuik nu wel weer licht..?
    is dit een beginnende ongi? of nog de innestteling? of.....? een laat ei?
    xx

2. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    als ik het zo lees, ben ik bang dat je ongesteld wordt.

succes met afwachten!

3. nicoline78

Jul 20, 2008
    75
    0
    0
    Hallo vliegje,

De grootste verandering van je slijm is in de week voorafgaand aan de eisprong; het wordt dan dun, doorzichtig, meer dan gewoonlijk en draden-trekkend als je je afveegt of wat slijm tussen je vingers neemt. Tijdens die dagen ben je het meest vruchtbaar, dan is je slijm het gunstigst voor spermacellen. Na de eisprong neemt de hoeveelheid slijm weer af en kan het iets dikker / witter zijn. Dit duurt zo totaan de menstruatie, enkele dagen voor de menstruatie kan het dan wat bruinig of licht rood verkleuren. En na de menstruatie begint het weer opnieuw; nieuwe kansen!

ik hoop dat je hier wat aan hebt,
    groetjes, Nicoline.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Jeetje wat is dat wachten moeilijk.
    Kan over 7 dagen eindelijk testen.
    Heb pijnlijke borsten, witte afscheiding, steken in mijn buik, steken in mijn borsten, gevoel van een bal in mijn buik al een week ongeveer, moe, af en toe hoofdpijn.
    Aan de ene kant denk ik: ik ben zwanger en aan de andere kant denk ik: het kan ook ontpillen zijn.
    Zal toch nog even geduld moeten hebben.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mijn borsten staan op springen! Nooit gevoeld! Zo'n pijnlijke borsten! :confused:
    Ze zijn zoooooo groot! (m'n vriend vindt het geweldig... =P~ )
    Heb ook enorm veel slijmverlies maar dit is al enkele weken zo dus...
    Maar voel voor de rest nog niets van aankomende ongi... :(

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Thanks Kanjer!
    Helaas staat er niet precies wat ik heb.
    2 weken geleden, net voor mijn (ik hoopte dat..) eisprong had ik echt een slijmerige draad en eiwit achtig. Ik heb gister dus getest, negatief. Vandaag zou de NOD zijn maar er is nog niks.
    Wel heb ik wat buikpijn zoals ik altijd heb met menstruatie, dus ik hoop dat het nu toch eraan zit te komen...
    Mijn afscheiding is nu dus heel dik en wat klonterig (sorry meiden!). Dus niet vruchtbaar slijm ofzo.
    Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ik hoop wel snel ongesteld te worden dan! testen wil ik pas over anderhalve week doen, die dingen kosten me een rib uit mijn lijf hahaha.

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    we zien wel..

8. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    waar doel je op met dit antwoord? hebik iets gemist? :confused:

vlieg, kan me voorstellen dat je ff geen zin heb in nog meer negatieve testen, vreselijk he? en het geld is ook een plaatje.. is duur als je er veel moet hebben/kopen. :(
    geef je groot gelijk om over anderhalve week te testen. (misschien heb je dan al wel meer zekerheid?)

Elke big b00bs is niet heel erg toch? ;)
    ghehhehe.. nu nog een ongesteldheid!

en dames die in de wacht zitten, succes!

liefs kanjer

9. Elke1984

Kanjer, ik heb sowieso al geen kleine boobs. Maar nu zijn ze zooo groot (en m'n tepels ook: niet mooi!) en doen ze zooo pijn!
    Toon zei daarstraks: nu heb je zo'n gigantische borsten ik mag er niet aan zitten. Das net als een gigantische lekstok (=lolly) voor een kind houden en hij mag er niet van eten! Hahahahahaha...
    We hebben al 2 weken niet meer gevreëen omdat ik me belabberd voel en nu met die pillen is het nog erger... :(
    Nog 7 pilletjes te gaan... Pfff....

10. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female

ooow das vervelend dat je je echt heeel belabberd voelt! :( kunnen we hier iets voor je doen? Hoe en wat voelje je verder dan ? al het idee dat je uberhaupt een ongi gaat krijgen?

Betreft de Boobs, mag ik wat van jou erbij dan? :rolleyes: heb jij je oude maat weer en ik net ietsjes meeer..? goede deal?

(weer een nieuw woord geleerd, lekstok ;))
    Arme vriend van jou! hem een beetje lekker maken heh ;) owowow.. Elke toch! (neej hoor just kidding! )

succes weer met afwachten heh!

hoe is het met vliegje? al meer nieuws?

hier gaat het goed,we benne al flink aan de klus geweest, niet met het idee voor 'n baby, alleen omdat het lekker is hahha :D heb deze maand ook niet het ideedat we zwanger gaan worden, ga er vanuit, kan het alleen maar meevallen mocht het toch zo zijn straks!

gaan vanavond ffkez achterlichten halen voor mn bolide! ;) ben er helemaal blij mee! hihi!

fijne avond allemaal! en succes weer!
    liefs kanjer

11. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Hey dames,

ben net terug van vakantie en heb blijkbaar heel wat gemist!

Elke, wat jammer voor je!Vind dat je al erg veel geduld hebt gehad hoor!Heb je een beetje een goeie gyn?Ik ga naar UZ en ben heel tevreden van mijn gyn daar.

Zijn er ondertussen nog pos testen geweest?Ben heel erg benieuwd.
    Wat ons betreft: vorige maand had ik volgens mij alle tekenen van een zwangerschap maar jammer genoeg vals alarm. ik was zo teleurgesteld dat ik heb gezegd bij mezelf om er niet meer op te hopen.
    Volgende week moet ik normaal ongi worden en nu voel ik nog helemaal niks.Ik ga deze maand ook proberen om niet te testen voor mijn Nod.Tot nu toe lukt het wel, ben er op vakantie ook niet te veel mee bezig geweest, al hebben we wel veel geklust :) .

Veel liefs aan iedereen!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Elke, hoe het is nu met jou?

Kanjer, hier alles rustig. Ik heb dus sinds zaterdag een temp van 37 of meer (37,2 of 37,1) dus mijn ei is waarschijnlijk eindelijk op dag 43 geweest! Zit dus wel tegen de 60 dagen en ben bang dat dit mijn normale cyclus is... zo was het vroeger namelijk ook..
    Maar goed, vorige week niet gericht geklust, omdat ik echt niet meer wist wanneer ik nou een ei zou krijgen.
    Woensdag hele erge buikpijn gehad (vorige week dus) en toen 's avonds wel geklust. En zaterdag geklust.

Ik ben as dinsdag jarig en wil dan testen, alhoewel ik dan waarschijnlijk nog te vroeg ben.
    Ik denk dus vorige week woensdag mijn ei gehad te hebben, Fertility Friend zegt zaterdag.. omdat vanaf toen mijn temp steeg.
    Maar we houden het in de gaten :)

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Hier staat dat de eisprong ongeveer 2 dagen VOOR de tempstijging volgen.
    Dan zou het kunnen kloppen dat ik hem vorige week woensdag of donderdag heb gehad, zaterdag is mijn temp gestegen.
    http://www.vruchtbaarheid.org/index.php?id=stm-2

14. Elke1984

Kanjer, ik voel me ondertussen een stuk beter (gelukkig!). Heb alleen nog maar last van m'n boobs. Ik voelde me zo misselijk en moe en opgezwollen enz...zat echt niet goed in m'n vel. Dénk dat het door de Farlutal komt maar weet het natuurlijk ook niet zeker. Vrijdagmorgen moet 'k het laatste pilletje nemen en dan maar hopen dat ik snel op dag 1 zit. De eerste 2 dagen en de 3 weken daarvoor had ik heel erg het gevoel dat ik ongi ging worden. Maar nu niet meer en normaal word ik nu ook pas ongi als ik stop met die pil.
    En ja Toon....heb hem gisteren gezegd dat ik wel begrijp dat hij zich nu zooo slecht voelt...het is toch normaal dat je zo 'ongelukkig' wordt als je geen seks krijgt omdat je vriendin zich wat minder goed voelt... :x
    (hij is wel een schatje zenne, maar het begint door te wegen bij hem...het zegt me momenteel alleen echt niks... :oops: )
    En bij jou, goed dat je er niet vanuit gaat...bespaart je een grote teleurstelling! Maar ik duim voor je zenne! :D

Luna, hoe was de vakantie? (waar ben je geweest? :oops: )
    De gyn waar ik nu bij ben geweest, vind ik wel goed. Is bij ons in het ziekenhuis. Hij is ook hoofd gynaecologie. Hij gaf me heel goed uitleg bij alles wat hij deed en nam echt de tijd... was tevreden. In welk UZ ga je naar de gyn?
    Goed dat je veel geklust hebt en ik duim ook heel erg voor jou!
    Er mag hier nog wel wat meer roze komen hè! :D

Vliegje, fijn dat je toch nog een ei hebt gehad! Hopelijk hebben de visjes hem gevonden! ;)
    Dit is je eerste ronde, is het ook de eerste maand dat je met de pil bent gestopt? Als je na een half jaar nog zo'n lange cycli hebt, kom je ook in aanmerking voor Clomid, alleen al om normale cycli te krijgen! (Te lang je menstruatie niet krijgen elke keer, is niet gezond...)

*knuffel*

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Jep, 1e ronde en ook 1e cyclus na de pil.
    Dus na een halfjaar kan je daar al mee beginnen joh?
    wekt dat dan ook een eisprong op ofzo?

16. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    @ Elke: ben blij dat je je een beetje beter voelt. wij waren in de provence, een stukje ongerepte natuur waar het ongelooflijk mooi is en gelukkig hadden we ook mooi weer.
    Ik ga in Gasthuisberg naar de gyn.

@ Vliegje: veel succes bij het proberen meid!Hopelijk loopt het allemaal een beetje vlot.

Ik duim nog eens voor ons allemaal eh.

Liefs

17. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Over slijm gesproken,had sinds een paar dagen licht bruinverlies en sinds vandaag heb ik meer en dikker slijm.
    Verder geen verschijnselen behalve een licht steekje ter hoogte van mn eierstokken.
    Fijne dag iedereen!
    Ik ga zo zwemmen met manlief en dochter. 8)

18. Elke1984

Vliegje, heb dat hier eens gelezen. Clomid wekt idd de eisprong op. Maar je bent nog maar net gestopt met de pil dus wacht nog maar enkele maanden af. Het kan 6-9 maanden duren eer je ontpilt bent...

Luna, idd heerlijk de provence! Blij dat je mooi weer gehad hebt! :)
    Ga je om een speciale reden in Gasthuisberg? Ik zou daar nooit willen bevallen als het niet echt hoefde...(maar wil ook liefst niet in een ZH bevallen).

Chillin, heb dit het voorbije jaar al verschillende keren meegemaakt...weet ook niet wat het is.
    Welkom hier trouwens! :)

19. mona23

mona23 Niet meer actief

hallo dames,

ik zal zometeen eens even gaan bijlezen, ik ben lekker op vakantie geweest, dus heb vanalles gemist denk ik.
    Zijn er nog nieuwtjes?
    Hier is alles rustig.
    Zal eens even gaan lezen...........

liefs mona

20. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    @ Mona: welkom terug! Heb je een beetje genoten van je vakantie?Hopelijk heb je een beetje zon kunnen meepikken?

@ Elke: goh, ik ging niet om een bepaalde reden naar gasthuisberg, gewoon omdat ik daar een goeie gyn kende en omdat ik niet lang moest wachten op een afspraak. Mijn eerste keus is ook niet echt om te bevallen in een ziekenhuis maar wederhelft vindt het wel veiliger. Aangezien we nog aan het vebouwen zijn is dat ook rustiger denk ik. We zullen nog wel zien hoe dat allemaal loopt, kan nog allemaal veranderen. Het is toch niet omdat je een gyn hebt gekozen in een ziekenhuis dat je per se daar moet bevallen hoop ik? Ik dacht altijd om naar een vroedhuis te gaan (of hoe noem je zoiets?).

Hihi, nog twee dagen voor ik kan testen en ik heb me tot nu toe nog steeds kunnen inhouden om niet voor datum er een testje tegenaan te gooien.
    Wel raar: ik kon altijd de klok gelijkzetten met mijn menstruatie adhv mijn pijnlijke borsten een week ervoor. Nu was ik erop aan het wachten, gisteren enorm veel last en vandaag: niks meer! Hoop dat ik wel mij ei heb gehad en niet ineens een onregelmatige cyclus krijg :confused:

Slaap zacht meiden!

Share This Page