@Elke, nee inderdaad. Ik ben pas in de 1e ronde. Ik ga dinsdag testen of hoop rond die dag (woensdag ofzo) ongesteld te worden. Maar ik vind tegen de 60 dagen lang genoeg nu..
heb heerlijk weer op vakantie gehad, lekker bruin geworden. Hoe is het met jullie nog? Hier hebben we zoiets van, we zien het wel. ik ga er niet meer zo erg op letten. Ik denk dat dit geen zin heeft, dan haal ik me weer vanalles in mijn hoofd wat er misschien helemaal niet is, haha. Ik ga even naar mijn brood kijken, ben brood aan het bakken
Ja Mona, ik herken je gevoel. Ik heb deze maand ook een meer jemenfoutistischere houding aangenomen en ik ben een stuk rustiger geweest. We zullen zien, maandag of dinsdag moet ik ongi worden en als het zo is zal ik misschien nog wel teleurgesteld zijn maar ik zal mij niet meer zo bij de pakken neerzetten, denk ik.Dan is het maar op naar ronde 6 eh, uiteindelijk is dat ook normaal denk ik, na 13 jaar pilgebruik (moest zo jong beginnen omdat ik zoveel rugpijn had dat ik elke maand van mezelf ging, cyclus was ook heel onregelmatig toen, nu gelukkig telkens 27 of 28 dagen).
Mona, fijn dat je terug bent! Blij dat je een heerlijke vakantie gehad hebt! Waar ben je geweest? Luna, je moet idd niet in een ZH bevallen omdat je bij een gyn gaat. Er bestaan verschillende geboortehuizen in België waar je je door een vroedvrouw kan laten begeleiden en dan ga je gewoon 3x naar de gyn voor een echo. Ik ga me laten begeleiden in het geboorte-informatiecentrum van Geel. Waar woon jij? (je hebt het mss al gezegd, sorry dan!) Vliegje, Ik zit vandaag ook op dag 60...en voel nog niks van een aankomende ongi... BAH!
Fijn voor je dat je cyclus regelmatig is, die van mij lijkt alleen maar langer te worden. Ik denk idd dat het beter helpt om de houding aan te nemen van we zien wel. Ik kan me er wel druk over gaan maken maar dat heeft denk ik helemaal geen zin. @ Elke, ik ben naar griekenland geweest. Wat rot voor je dat je nog altijd niet ongi bent geworden. Is er een oorzaak voor gevonden? Of heb je dit al ergens geschreven, dan heb ik dat gemist, sorry.
hoi welkom terug! lees dat je een fijne vakantie gehad hebt! lekker hoor! Hier gaat het goed, precies dezelfde houding als jou deze ronde.. niet erg mee bezig. en das misschien maar beter ook. ben ook heel niet bezig met dat slijm gehannes.. we zullen wel zien.. of niet.. heheheh.. Elke nog geen spoor van een ongesteldheid? ooow meid wat naar voor je.. leef met je mee.. denk iig aan je./jullie! (hele week weinig hier geweest i know. beetje druk gehad. maar denk wel aan je!) @ vlieg, hoop dat je lekker gewoon zwanger mag zijn! en rest ook natuurlijk! kga mn bed bezoeken, slaap lekker allemaal en tot binnenkort weer! liefs kanjer
Jee Elke, nog steeds niks joh? Ik ga toch morgen testen denk ik... En is het dan nega, dan dinsdag nog een keer. Dan ben ik jarig, zou wel mooi kadootje zijn he hahaha. Nog niks van een menstruatie in aantocht, had wel steken vanmiddag...
Nope, hier nog ALTIJD niks! Had erop gerekend dat het met die Farlutal wel snel in orde zou zijn maar niet dus... Vliegje, ik duim voor je straks! *spannend* Mona, nee ik weet niet wat de oorzaak is. Wanneer ik ongesteld ben geworden (als ik het ooit nog eens wordt...tssss), moet ik op dag 21 bloed laten nemen om m'n hormonen onder de loep te laten nemen! Pfff... Slaap lekker allemaal! *dikke knuffel*
Hey meisjes, ik heb net een testje gedaan omdat ik overtijd was en ik me toch ongi voelde. Ik dacht 'ik gooi er een goedkope van het kruidvat tegenaan, dat is niet verloren voor de moeite'. En............................ ik kreeg onmiddellijk twee strepen de ene wat lichter maar toch nog duidelijk aanwezig, en ze verdwijnt niet, na een uur is ze er nog. Ik kan het niet geloven maar ik denk dat ik mama word.
GEFELICITEERD LUNA!!!!! haaah das gaaf zeg! ben helemaal blij voor je~! das 1, wie volgt? (hoelang zijn jullienu bezig geweest voor het echhie? ff tussendoor) ahh en geniet er maar goed van ! Liefs kanjer
dankje kanjer! Ben echt ook helemaal gelukkig, kan het nog niet geloven. Wij waren nu in ronde vijf.Misschien een tip voor allemaal, kijk ook eens in de topic over de maansteen, bij mij heeft hij namelijk al na een maand gewerkt.Heel veel succes en ik hoop dat we snel een grote groep zwangeren zullen zijn. Jeeuij!
elloa, moet ff wat kwijt.. we komen net bij vrienden vandaan en raad eens wat er daar (op de terugweg) op de lantaarnpalen zat/zaten? OOIEVAARS! niet 1,... niet 2... niet 3.... maaaaaaaaaaaaaaaaaar nee geen 4..zelfs 7 (als ik het goed geteld heb hooor.. was aan het schateren en kreeg meteen weer stillehoop hahaha) maaar maar maar ga nergens vanuit.. we zien wel, zoniet dan niet, zowel dan mag het zo zijn! (wel mooi voorteken dan gehad... hehhe) ow en betreft de maansteen. nu heb ik inderdaad al eens stiekem meegelezen. vind het wel een leuk/goed idee om daar inderdaad eens wat mee te gaan doen. (geloof de tuinen ofzo dat die dit wel hebben toch?soz geen ervaring mee heh? /heb je anders ff de link voor me?)' zo slaap lekker allemaal..en tot snel weer! liefs kanjer ps: nu hopen dat we inderdaad allen maar snel met een hele club zwanger zullen zijn!
Luna, superdehieperdepiep! Ben zooooo enorm blij voor je! Je wordt mama! Dit is de eerste dag van de rest van je leven... Heerlijk! All, hier nog altijd niets... Liefs...
Gefeliciteeeeerd Luna! @Kanjer: jij ook al ooievaars gezien? Toen ik zondag terugkwam zaten er in buurt van Rhenen 2 op lantaarnpaal op snelweg. Hopen maar dat ze weg niet kwijt zijn
En ik heb zaterdag een ooievaar gezien in de buurt van Lille...aan de autostrade...echt waar. Ik had nog nooit een ooievaar in het echt gezien (behalve in de zoo) maar toen zat er één op een paal in een wei... Dacht eerst dat ik verkeerd gezien had maar nu ben ik zeker dat het niet gewoon een hele grote vogel was.
Haha leuk he.. Ik heb er ook twee gezien op de lantaarnpaal! Ik duim ook voor jullie dat het raak mag zijn Heb nu twee dagen last van een opgezette buik... Slijm is nog wit maar niet zoveel meer als twee dagen geleden.. (Om op het topic terug te komen hihi) Lees zoveel verschillende verhalen over slijmverlies, het zal toch echt per persoon verschillen.. Fijne dag iedereen
Ik heb ook nog redelijk veel wit slijm, vorige week ei gehad. Banner klopt niet...moet hem nog veranderen.
Zo even aangepast....denk dat ik nu een 28 dagen cyclus heb, het is een gok maargoed...mijn ovulatie was vroeger dan gedacht dus...wie weet! ONdertussen soms vage steekjes bij blaas/baarmoeder en erg moe, maargoed dat kan ook het vieze plakweer zijn en veel werken. We wachten wederom maar weer af...
Meiden... ik ben ongesteld geworden denk ik.... Ik heb de laatste week, steeds als ik ergens heen moest, een tampon in gedaan. tijdens het eten had ik het er nog over met mijn man, dat als in eind augustus nog niet ongesteld ben, ik de dokter ga bellen. Mijn lichaam mag best ontpillen, maar 3 maanden niet ongesteld zou ik echt abnormaal vinden. Komen we net thuis, ik naar de wc. Tampon eruit.... bruinig... Niet veel, maar het is wel oud bloed. Ik heb sinds gister ook zo'n ongie gevoel in mijn buik en mijn boobs doen erg zeer. En nega test vanochtend dus had het wel verwacht. Vind het ook niet erg, ben allang blij dat er een einde komt aan de 1e cyclus. Morgen is het namelijk 2 weken geleden dat ik mijn ei dacht te hebben, zware krampen. En dat klopt dus wel, dus ben daar heeeeel blij mee! Ik hoop dus dat het door gaat zetten. Ik hou jullie op de hoogte, op dit moment ook weer buikpijn, dus hoop echt dat het doorzet en we de volgende ronde in kunnen. Ik heb nu een cyclus van 54 dagen gehad (als ik vandaag echt ongie ben geworden en had op dag 41 mijn ei. Erg lang, maar als het goed is komt ie dus wel. Ik had de dag voor mijn ei ook een tempdip, 36,6. En op de dag 36,8. Toen 36,9 en daarna alleen maar 37. Dus het zou wel kloppen..... even afwachten dus of het doorzet.
heh bah vlieg! maar wat je zegt, blij dat je iig naar de 2e ronde kan/mag gaan. zekerheid hoera! succes en hopelijk zet het gewoon door,.. Elke hoe ishet daar? al ongesteld? (zoniet, kdenk nog aan je!) en @ all.. tjah hier gaat het goed, nergens mee bezig, heel toevallig gister ds ooievaars gezien.. maar meerdere dames, dus we mogen of allemaal zwanger zijn.. of tiz puur toeval.. verder druk met werk etc.. blegh.. bijna vakantie.. nog 2 dagen werken. en donderdag afscheid van mn (Super) collegaatje. Kon echt supermet haar werken, 1 woord en we wisten al wat er bedoeld werd/word. vaak zelfde zeggen op het zelfde moment. etc.. zo gelachen.. baal er echt flink van. ow en betreft slijm.. uhmz.. geloof minder wittig.. dus misschien aankomende vruchtbare periode.. of niet.. we zullen wel zien.. liefs kanjer