slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Nou zekerheid.... ik had gister wat bruinverlies en nu is het weg! Zou het een innesteling zijn?
    Heb van de week de CB gedaan, digitale. Niet zwanger. Maar op dat patroon stond de 2e lijn zeeeeeeeeeeeeeer licht. Ik weet het, je mag er niet naar kijken, maar toch.... was daarstraks ook wat misselijk...

2. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    over slijm gesproken: is het normaal dat je in je zwangerschap meer verlies hebt? Ben in de vijfde week en ik verschiet er een beetje van.
    Heeft nog iemand hiet last van gehad en gaat dit over?

En vlieg? Ongesteld? hoop het voor je?

All: nog nieuws?

Liefs

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Vliegje, ik geef je nog niet op...volgens mij is er nog een kans! ;)

Luna, kan je daar geen antwoord op geven...het lijkt me wel normaal.

Kanjer, spijtig van je collega! Heb ook zo'n aantal collega's die ik niet graag zou zien vertrekken! Zou werken een stuk minder aangenaam maken...

Ikke...nog steeds niks! :(

4. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    helloa dames,

benne we weer...
    zo nog 1 dag werken en we hebben vakantie.. slopend die laatste week..

tjah mede door vertrek collega.. ben druk voor d'r bezig geweest! ;) net een boekwerk gemaakt met foto's.. inkt op van de printer,.. ik nieuwe cardridge erin gedaan.. pakt die hem niet en ik heb ze r al tich keer weer opnieuw ingedaan. ook oude.. niks helpt.. rotding!

maargoed heb in ieder geval al heeeeeeeeeel veel foto's wel uitgeprint! :D)had hier een niet kloppende zin neergezet.. vandaar de wijziging.. ;)
    dus tja mag niet klagen.

verder geen nieuwtjes..

vlieg... er is nog hoop lees ik! YEs! gaan we positief denken! luna geef haar anders even wat extra hcg voor die testen.. ;)

elke balen zeg.. en nu? terug naar de gyn?

liefs en succes weer!

5. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    hoi hoi
    we zijn terug van vakantie,
    ik lees dat het nog steeds onzeker is hier voor de meesten.. balen zeg! heb nog niet alles terug gelezen hoor.. maar wel naar voor jullie

ik heb gisteren de intake bij de verloskundige gehad. zij stelde de datum 2 maart vast volgens de berekening (dat betekent dat ik nu 9w en 2 dagen ben) maar volgens mij klopt dat niet. volgende week vrijdag krijg ik een termijn echo en dan weet ik of alles goed is en welke datum het zou zijn.
    ik kan nog maar een paar broeken aan.. *slik* dat gaat hard.. tja een derde gaat natuurlijk sneller, maar ik hoop niet dat t er 2 zijn... *dubbel slik*

de vakantie was super! de meisjes waren heel lief en alles heel goed verlopen! morgen gaan we lekker zwemmen in een plas bij ons in de buurt... nog even na genieten dus!

zo even bij gekletst hahah veel liefs voor allemaal!

6. Elke1984

Eeeej Tamara!

Fijn dat je terug bent! We hebben je gemist.
    En hoe was de vakantie?

Leuk dat je je eerste controle hebt gehad...is niet zoo erg als je enkele daagjes verder bent, wel?
    Of ja...twins! Hihi....dat zou hélemaal ironisch zijn! ;)
    En al een buikje..kan je lekker stoefen met je buikje! Lijkt mij althans héérlijk! :)

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Jackisis, welkom terug ;) En al een buikje, leuk hoor :)

Hier zet het volgens mij niet door nee.. maar heb gister nog negatief getest en temp zakt ook weer dus zwanger zit er niet in denk ik... :(
    Ik test eventueel zaterdag nog een keer, anders is het gewoon een korte ongie geweest denk ik..

8. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Hey Jackisis,
    welkom terug!
    @Vliegje: en? Heb je nog een testje gedaan? Laat ons iets weten eh, hoop doet leven!Wou dat ik je wat extra hcg kon geven, echt!Goed idee van kanjer :D
    @elke: hoe gaat het met jou?Nieuws?

9. Elke1984

Vliegje, ik heb 4 weken geleden ook een dag wat bruinverlies gehad maar dat was geen ongesteldheid zenne! Mijn baarmoederslijmvlies is nog veel te dik.

Luna, nee nog altijd niks hier. Had me voorgenomen om vandaag terug naar de gyn te bellen maar ik durf niet. Ik weet echt niet waarom niet...maar ik durf niet... :(

10. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Hoi Elke,
    ocharme meidje. Ik snap het wel , denk ik. Soms weet je liever niks als je op voorhand niet weet of het nieuws goed of slecht zal zijn.
    Blijf wel positief denken,misschien kan je het ook zo bekijken: hoe sneller je iets weet, hoe sneller kan je iets aanpassen. En van in onzekerheid te zitten en niets te weten, word je uiteindelijk ook niet gelukkiger, niet?
    Misschien effe door de zure appel heen bijten en toch dat telefoontje doen.Vuur al je vragen maar op de gyn af, daarvoor zijn ze er!
    Kan ik iets voor je doen, zeggen, zwijgen?
    Dikke knuffel hoor!

11. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    eej hallo zijn we weer!

Welkom terug tamara! Lees dat je al een buikje krijgt.. tiz toch wat.. en het zou toch wel heel bijzonder zijn als het 2 zouden zijn hihihi.. ;)

wat gaat dat ineens onwijs hard die tijd.. (komt dat door de vakantie?)
    ik ben blij dat je er weer bent!

vlieg.. wat naar nog niks,geen duidelijkheiddus.. grrr..

elke ik zou bellen, ik begrijp dat het eng is! ik kan het me voorstellen. maar wat luna ook zegt, ff door de zure appel heen en dan ben je misschien achteraf wle heeeel blij dat je het toch gedaan hebt!
    succes! en er word hier nog steeds aan je gedacht! dikke knuf voor jou!

lunamama wanneer mag heb je je eerste afspraak bij de gyn?(misschien heb je het al verteld? soz dan...)
    spannende tijden dit heh? :D

succes allemaal!
    hier nu vrij heerlijk! lekker vakantie! :D

slaap lkkr voor straks allemaal! en tot snel weer!

12. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Ik heb mijn eerste afspraak bij de gyn op 19 aug, in mijn achtste week. Is dat niet een beetje vroeg? Ga ik dan al iets kunnen zien of zal ik misschien het hartje al kunnen horen? Ik hoop het zo, ik voel me zo onervaren.Help!
    Ben ongelooflijk gelukkig maar ook een beetje bang dat ik iets fout zal doen. Gisteren resultaat van de bloedtest gekregen en alles was goed behalve de toxoplasmose test. Wij hebben twee katten die wel buiten gaan maar toch...was mijn handen nu zo vaak en kom er bijna niet meer aan maar blijft toch heel erg oppassen eh.

Hoe gaat het met vlieg?En Elke? Kanjer?
    Tamara, hoever ben je? Kan je nu echt al een beetje een buikje zien? Ik kan niet wachten tot het bij mij ook zo ver is, ik zou al ineens erg veel gaan eten, zodanig dat ik het op die manier krijg :) voor de rest voel ik namelijk niet erg veel, een mini beetje misselijk maar is meer een constant hongergevoel. En wat meer moe maar nu niet om over naar huis te schrijven.Dit maakt het nog zo onwezenlijk, als je niet echt iets voelt eh.

Liefs en een fijne dag!

13. Elke1984

Luna, vanaf 6 weken en een paar dagen kan je gemiddeld het hartje horen. En je zal al wel iets zien zenne! Iets héél klein...en een vruchtzakje, denk ik.
    Als je hier 'week tot week' eens leest, kom je wat meer te weten... (staat bovenaan links, onder menu)
    Je mag tegen mij altijd zeggen wat je denkt! Dus ik ga je niet zeggen wat je wel of niet mag zeggen... ;)

All, ik heb nog niet gebeld. Heb vandaag wel heel veel pijn in m'n bovenbenen dus vermoed dat ik ze ga krijgen onderhand... Wacht nog even af...

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Elke, nog steeds niet ongie? Pfff op welke dag zit je nu?

Hier is de ongie vandag helemaal los gebarsten... ongelooflijk veel buikpijn en rugpijn. Geen pretje. Maar ja, het werkt gelukkig allemaal...

@ Luna, spannend zeg!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Kunnen we niet een nieuw topic openen waarin we verder kunnen kletsen met elkaar? Wel lekker, zo'n select groepje. Het is hier in andere topics niet bij te houden, zit ook op een ander forum, daar is het wel bij te houden gelukkig.
    Maar ons topic gaat niet meer over slijm he hahha.

Luna, besef net dat ik je niet gefeliciteerd heb, dus dat doe ik alsnog :) GEFELICITEERD! Super voor je!

16. Elke1984

Vliegje, ik zit nu op dag 64....
    Ik vind het een goed idee om een nieuw topic te openen maar hoe noemen we dat dan? En mag dat onder 'zwanger zijn'? (om het even praktisch te bekijken... ;))
    Doe het anders maar en dan weet je maar te zeggen waar we moeten zijn! :)

BTW, ik heb al weken vrij veel wit slijm...

17. mona23

mona23 Niet meer actief

leuk, een nieuw topic openen. Dit gaat idd niet meer over slijm, haha.
    @ Luna, van harte gefeliciteerd, geniet ervan.

Moeten we eigenlijk een gekke naam verzinnen, de doela's of zoiets, haha.
    Wie heeft er nog meer ideeën?

18. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Hallo,

Daar ben ik weer na een heerlijke vakantie. Helaas ongi geworden tijdens vakantie. Nu gewoon de volgende ronde in.

Mijn cyclus heeft nu 50 dagen geduurt, wat moet ik nu aanhouden voor de volgende banner?

Ik moet alles nog even lezen wat er in de tussentijd geschreven is. Daar ga ik nu mee beginnen.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik denk nog even na over een naam van een topic :)
    Kanjer is volgens mij ook wel creatief in namen verzinnen :)
    Misschien gewoon bij kletspraat ofzo zetten?
    Is wel leuk dat je als groepje met elkaar optrekt, misschien ooit tegelijk zwanger enzo :)
    En natuurlijk het volgen van de verhalen van de meiden die al wel zwanger zijn :)

20. Elke1984

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Rood! Ik heb rood! En véél! Dus niet zo'n twijfelgeval! Nee, écht rood met veel bloed en veel pijn!
    Ben zoooooo blij! Ik zit terug op dag 1! Jippie!

Share This Page