Elke... eindelijk zekerheid.. wel jammer natuurlijk, maar goed je weet nu iig waar je aan toe bent... *knuf* Luna.. ik ben volgens de verloskundige bijna 10 weken, maar het is de 3e dus vandaar nu al een buikje, bij de eerste had ik dat pas na 14 weken een heeel klein beetje.. ik voel me verder heel goed, maar ben nog wel voorzichtig met mijn gevoel, het kan bij mij ook nog mis gaan he? Ik heb vrijdag een echo, als dan het hartje klopt blijft t vast wel zitten, maar toto die tijd weet ik natuurlijk niet of ik een goed groeiend vruchtje heb, of een alleen groeiende placenta.. spannend rond 6 weken begint t hartje te kloppen en ik neem aan dat je een echo krijgt bij de gyn (is bijna altijd zo) dus dan kan je zien hoe het hartje klopt. ik had met 9 weken de intake bij de verloskundige, meestal rond die week dus.. zus... ook ongie... jammer.. op naar de volgende ronde.. nieuwe topic vind ik prima, ik weet alleen niet of ik heel veel en lang blijft schrijven aangezien ik nog steeds schrijf bij mijn topic van 5,5 jaar geleden we zijn daar nu weer met 3 zwangeren (eentje van de 4e! ooit ook zoals jullie begonnen en nu dus bijna 6 jaar verder haha fijn weekend nog even! ik moet maandag weer werken.. kus tammie
nou, kanjer, verzin eens een leuke naam, haha. iets van kletspraat ofzo klinkt ook wel leuk, en dan maar hopen dat het topic niet gesloten wordt.
hoi, hier ook weer terug van weggeweest. @Elke, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Je kan nu in ieder geval weer opnieuw beginnen. Ik ben donderdag naar de gyn geweest en heb een inwendige echo gehad. Ik heb het hartje zien kloppen! echt heel apart om te zien. Ik blijf bij de gyn onder behandeling en moet ook in het ziekenhuis bevallen. volgens de gyn ben ik 7 wekenen 5 dagen, 11 maart uitgerekend. Hier ook al een buikje en pas broeken ook al niet meer, gaat wel snel, terwijl ik zo'n 1,5 kg ben afgevallen. Ben gelukkig niet misselijk, wel op vakantie geweest en had ook mega last van de hormonen,gewoon huilen om niks. Ook dat is nu weer over gelukkig. ff verder de site bijlezen.
Eindelijk alles gelezen. Als eerste Luna gefeliciteerd . Alle vakantiegangers een lekkere vakantie gehad? Ik wel lekker 3 weken weggeweest. Overigens meerdere ooievaars gezien .... Elke eindelijk door naar de volgende ronde. Vliegje ook jammer, maar wat je al zegt, gelukkig werkt alles. Ik doe met jullie mee. Ben nu benieuwd hoeveel dagen mijn cyclus deze maand duurt : . Tamara toch spannend de periode tot de echo. Goed te horen dat het goed gaat en dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Hou je ons op de hoogte? Ik ben niet zo creatief in het verzinnen van een nieuwe naam voor het topic. Ik merk het wel en sluit me er dan lekker bij aan. Is wel gezellig zo! Groetjes allemaal
Dankjewel allemaal! Ben er echt blij om...wilde zooo graag gewoon verder kunnen gaan! Nu had ik vanmorgen echt enorm veel bloedverlies en nu is het al zoveel minder...zo gek! Pfff...snap er niks van! All: ik ben ook erg slecht in het verzinnen van originele namen...sorry! Ben totaal niet creatief ofzo... Olly, lijkt me idd erg super om te zien! Ben zooo blij voor je! *knuffel* Tamara, zou het wel snappen als je niet heel veel blijft schrijven...maar zou het wel erg spijtig vinden! Probeer af en toe toch eens goeiedag te komen zeggen! Wil zo graag evolutie zien en uiteindelijk nieuwe beebje! Zet je geen foto's in je album? Of pb je er? Zus, leuke vakantie gehad? Spijtig hè, dat je geen banner kan plaatsen...vond het zo leuk om die elke dag verder te zien gaan...
hoi elke,, ik wil wel wat foto's van mij en de meiden plaatsen maar heb geen idee hoe het moet hier... kus
Elke, eindelijk rood! Je zult niet gauw nog zo blij zijn hahaha. Maar nu is het zeer welkom, betekent nieuwe ronde! Hier wordt de ongie ook minder denk ik. Kunnen we weer aan de klus he Naam heb ik ook nog steeds niet.... de kletsmiepen ofzo?
Tamara, links onder menu staat fotoalbum. Je klikt daar op en dan zie je een overzicht staan van dikke buiken, echo's etc... Daaronder (ong. halfweg de pagina) staat persoonlijke album. Je klikt daarop en dan uploaden. Als het niet goed lukt omdat je foto's te groot zijn, weet het me dan te zeggen, dan laat ik je weten hoe je die moet verkleinen als je het zelf niet weet. All, ik kom vandaag niet meer waarschijnlijk. Wij gaan nu ontbijten (hebben een cadeaubon gekregen) en hebben in de vroege avond een barbecue... Lieve groetjes!
oke elke , ik ga het straks ff proberen, dan weten jullie ook tegen wie je kletst haha miepen zijn bij ons 2 woorden.. miepen betekent hier zeuren (zit niet zo te miepen) en kletstmiepen (kletsttantes)
haaaaaaaaaaaj benne we weer.... excuus voor mn trage reactie.. lees dat elke ongesteld geworden is! YEAHOOOOEE! fijn zeg! en zus weer terug van vakantie... de groep is weer compleet.. las iets over ander topic maken? en gekke naam ervoor.. gehhehe waarom word ik daarvoor aangekeken? begrijp er niks van id voor kletsmiepen is wel leuk hoor! ben druk aan het brainstormen... ideetjes: Girlpower, Bijtjes, K'nijntjes, Krielkipjes,.... ben aan het denken.. misschien komt er daluk wel wat heel geks voorbij rollen... @ alll nou hier kunnen we al vanaf vandaag ongesteld worden.. maar ga er niet vanuit. en en en en hoe gaat het met de rest?
het is gelukt, ik heb 3 foto's geplaatst... ik lees het wel als we ergens anders verder kletsen.. kus bah moet morgen weer werken na 4 vrije weken...even wennen weer
Leuk Tamara je foto's. Ik had me je voorgesteld met kort donker haar... helemaal fout dus. haha. Ik zou morgen ook weer moeten werken na 3 weken, maar heb besloten nog een dagje thuis te blijven omdat ik zo verkouden ben. Advies van de verloskundige hier om het rustig aan te doen en uit te zieken. Dat gaan we dan maar opvolgen
leuke foto's mooie meiden zeg! (hopelijk mogen wij straks(toekomst) ook een heel mooi kindje krijgen) en leuk om een gezicht bij de persoon te zien! succes morgen met werken tamaar!
leuk leuk leuk foto's! enne je staat er toch leuk op? heb je vandaag je ei of klopt je banner niet? zo wel dan veel plezier met klussen! of hebben jullie dat gisteren al gedaan haha olly.. beterschap en doe maar lekker rustig aan... ik duik zo mijn bedje in.. ben moeeeeeeeeeeeeeee!
Tamara, super mooie foto's van jou en je kindjes! ECHT waar! (zeg het niet uit beleefdheid!) Kanjer, spijtig dat die van jullie 2 wat veraf is... Ik vind die andere toch ook wel goed meevallen, zenne! Hoop dat je eitje al geweest is...anders ga je weer zo'n 'lange' cyclus tegemoet... Maar toch veel klusplezier! Olly, veel beterschap meid! All, spijtig dat jullie morgen terug moeten gaan werken! Ik heb pas begin oktober vrij dus... *dikke knuffel*
tnx voor de lieve reacties en of ik mn ei nu zou hebben.. geen idee.. werkelijk niet.. mn banner gaat uit van mn langste cyclus. tiz gewoon afwachten, surprise surprise. :S vorige keer zat ik er naast met mn ovutesten en deze maand helemaal ff niks, behalve klussen dan hehhee maarrruh dames fijne avond alvast, kga nog ffkez n film kijken! (btw iemand ervaring met maansteen of soort van vruchtbaarheidssteen?) liefs kanjer
Kanjer, nee heb er geen ervaring mee. Heb er hier ook al wat over gelezen en er over gedacht om er eens één te gaan kopen maar probeer zo hard om er minder mee bezig te zijn en als ik dan zo'n dingen ga kopen, zal dit niet helpen denk ik....
Tamara, leuke foto's. Veel succes weer met het werken. Ik mag morgen ook weer na 3 weken. Olly, idd rustig aan doen. Beterschap! Kletsmiepen vind ik ook wel een goeie. Weltrusten allemaal