slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Krielkipjes! hahahaa die is goed ;)

2. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    ja vind krielkipjes hilarisch!

@ Tamara: keimooie foto's!3 engeltjes :D . Blijkbaar trek je ongelooflijk hard op iemand die ik ken!Had me je inderdaad ook met donker haar voorgesteld maar is heel mooi zo!

@ Elke: blij dat je verder kan meid!Heel veel succes nu maar. Wat je zegt over er niet veel mee bezig zijn: klopt wel hoor maar bij bij heeft een maansteen echt wel geholpen na de eerste cyclus met.En dat was dan (toeval of niet) ook de eerste cyclus dat ik er niet veel mee bezig was geweest. Ik had voorbije maand zoiets van 'we zien het wel, ik geloof dat de steen zijn werk zal doen'.Als je van plan bent om een maansteen te kopen weet ik wel een paar winkeltjes waar je terecht kan.Je moet er namelijk op letten dat ze je geen opaal voor een maansteen verkopen, dat had ik voor, en dan maar wachten op een zwangerschap :) .

@ Kanjer: ik heb gezien dat je ook op het maansteen topic zit, fijn fijn. als je vragen hebt, ga je ze daar waarschijnlijk wel beantwoord zien.

@ vliegje: veel succes meidje, ik duim!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal! (ja...ik sta nu pas op... :oops: )

Ik vind krielkipjes ook leuker klinken dan kletsmiepen maar er is al een clubje met één of andere kippennaam...ze zullen mss vinden dat we het afgekeken hebben... :(

Luna, ik weet hier vlakbij wel een winkeltje waar ik er voor terecht kan... Hoeveel heb jij ervoor betaald? En hoe zie je het verschil tussen een opaal en een maansteen?

Zus en Tamara, eerste dag werken meegevallen? :rolleyes:

*knuffel*

4. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Hey Elke,

een maansteen is melkachtig wit, grijs of roze en als je hem in het licht houdt, kan je een weerspiegeling zien die aan de maan doet denken.
    Je koopt best geen doorzichtige maansteen met een parelmoerglans omdat dat verchil met opaal erg klein is.
    Maansteen is niet zo duur, in tegenstelling tot (echt) opaal. Ik heb voor mijn hangertje (in een zilveren zetting) 18 euro betaald. Als je een ruwe steen koopt (zonder zilver) ben je goedkoper af maar dat is een persoonlijke keuze. Ik zie graag de stenen in een zetting.als je in mijn album kijkt vind je een foto van een opaal (die met het potje) en de andere is een maansteen.

5. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    oeps neen, in mijn album staat enkel een foto van een opaal. Ik kan mijn foto's niet verkleinen en dus ook niet uploaden hier. sorry.

6. Elke1984

Luna, mijn vriend weet hoe je de foto's moet verkleinen. Als je wilt zal ik het hem straks vragen en het je dan pb'en. Dan kan je hem in je album zetten. Ok?

7. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    ander id..

*Flubber (ivm slijm topic.. gheheheh..flubber van de film was ook slijmerig..)

*Truffels

*Troela's

zo :D

puuuuh net beneden geschilderd,,.. alle muren en plafond.. benne net klaar en heb moeie voeten .. :rolleyes:

(kzal idd zo wel ff kijken bij het maansteen topic.. Ga vaak meteen hierheen.. )

Ik denk overigens dat als we er 1 gaan kopen, dat we nog niet het idee dat we er meer mee bezig zullen zijn.. (tis ook een mooi sieraad heh ;))

Liefs kanjer

8. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Elke, 1e werkdag viel zeker mee. Ik had er echt geen zin in, maar het viel allemaal mee. Wel meteen weer druk. Hopen dat ik het relaxte gevoel van de vakantie nog lang kan behouden ;) .

Kanjer, ik vind Flubber ook wel lachen! :D :D !
    Is je schilderwerk mooi geworden? Zijn jullie het huis aan het opknappen?

9. Elke1984

Ik ga ook voor Flubber, was ook aan het denken over een naam die verband hield met ons slijmerige topicje dus vind die heel goed!

Zus, voordeel van drukte is dat je dagen goed vooruit gaan... Heb je nog wat vrij dit jaar?

Kanjer, je lijkt het leuk te vinden om te schilderen? Toon en ik zijn vorig jaar in augustus gaan samenwonen en ik was het schilderen na één muur al beu! Vind het echt vreselijk! En dan die ene muur die we behangen hebben nog... OMG! We zijn bijna 5 jaar samen en dat was onze enige echte ruzie ooit!

10. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    Hoi hoi
    Flubber is lachen! ik ben voor!
    Mijn eerste dag was erg leuk! alle kindjes hebben veel geknuffeld en ik merkte dat ze me echt gemist hadden (altijd fijn) Ik had hen ook wel gemist hoor!
    We hebben het rustig dus kon lekekr in komen haha.. gelukkig ooknog lekker naar buiten gekunt tussen de buien door..

Luna... hoe voel je je verder? nog last van kwaaltjes? ik heb eigenlijk nergens last meer van..
    kanjer.. alles weer fris en fruitig dus.. altijd een hele klus, maar wel lekker als het klaar is.. wij hebben een half jaar geleden de zolder geschilderd en gewit.. muren appeltjes groen...

zus... fijn dat je dag ook meeviel...

maansteen... mijn vriendin had ook geen of een heel rare cyclus en had wel baat bij een maansteen, toen ze m kwijt was bleek ze ook zwanger te zijn, ik hoorde wel vaker dat ze als ze hun werk hebben gedaan kwijt raken of kapot gaan..

wij hebben het stil in huis.. de oudste (Loïs) is aan het logeren bij mijn zus 2 nachten vanwege de schoolvakantie, en we hebben dus alleen Isis hier.. heel vreemd.. Isis geniet echt van alle aandacht alleen haha.. maar ik moet zeggen dat ik Loïs ook wel mis hoor!

Ik ga zo lekker op de bank met een doosje, chocolade-kokos balletjes... (erg he)
    niels is darten.. dus lekker rust in de keet haha...

fijne avond allemaal!

11. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Flubber...grappig!Doe mij maar flubber!

Kanjer, als je graag schildert, wil ik je heel graag bij ons uitnodigen hoor. Wij zijn al anderhalf jaar aan het verbouwen en ik wacht nu echt vol ongeduld tot het af zal zijn, bedoeld tegen februari. Dan mag jij je schilderkunsten volop komen tonen. Ik noteer het al in mijn agenda, ok? ;)

Zus en Tamara: blij dat jullie eerste dag niet te zwaar was.
    Leuke job Tamara, als je vaak met kleine kinderen kan werken. Die geven je toch het gevoel nuttig en nodig te zijn eh.

Ik heb vanaf de middag meestal steken in mijn lies, die dan naar mijn onderrug trekken. 's Nacht last van nachtmerries en meestal wel een hongertje. Gisteren had ik mijn eerste emotionele uitbarsting, in de Delhaize, omdat ik niet wist of ik youghurtjes mocht eten.Hilarisch achteraf maar tranen met tuiten heb ik gehuild. De werkmannen hier keken raar op toen ik thuiskwam, ze begrijpen echt niet veel van al die hormonen. haha.

Die steken, is dat eigenlijk normaal want ik maak me er een beetje ongerust over? Had jij dat ook Tamara?
    Voila, het is nu negen uur, ben al een half uur wakker, in mijn verlof en ik denk dat ik dan maar ga shoppen, om mijn dag te vullen. Is het nog te vroeg om al zwangerschapskleren te verkennen?lol.

Veel liefs en misschien tot straks.

@ de werkenden: veel moed en een fijne dag!

12. mona23

mona23 Niet meer actief

Hallo Flubbers,

Ik ben voor, leuke naam. Wie opent er een topic en waar? Onder welke categorie?

Schilderen vindt ik wel leuk, ik schilder in mijn vrije tijd schilderijtjes. Heb al heel wat leuke exemplaren in mijn huis hangen. Maar dat ik denk ik niet wat je bedoelt luna, haha

13. supershiva

supershiva Actief lid

Jul 9, 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    is een heel goed teken mona had ik namelijk ook en ben nu zwanger ! :) :) :D ik hoop het
    grtjes shiva

14. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ola flubbers !

Weer een dag overleefd, eigenlijk valt het allemaal wel mee op het werk. Gelukkig maar.

En Luna lekker geshopt? Stiekum al zwangerschapskleding gepast of gekocht ;) ?

Misschien tot zo en anders prettige avond allemaal

15. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Hallo,
    @ zus: neen, ben niet in de stad geraakt want ik was moeoeoeoeoeoe!
    Morgen ga ik lunchen met een vriendin en misschien probeer ik dan al wat dingen uit :oops: . Ik ga me proberen in te houden, is echt nog wel te vroeg eh.
    Nu gaan eten bij de schoonouders.

Aan all: een hele fijne avond en geniet ervan.

Liefs

16. Elke1984

Hey Flubbers! :)

Ik ben daarnet 't stad ingegaan om een maansteen te gaan kopen. Heb een armbandje gekocht. De man waarschuwde me voor een zwangerschap voor het geval ik de pil nam... hihi... Hem even uitgelegd dat ik de maansteen met een doel kwam kopen! ;)
    Ben eens benieuwd! Toon vindt het zoooooo'n onzin! Hij vond het véél te veel geld voor iets dat (volgens hem) toch niet werkt... (heb er 7.5 euro voor betaald, is dat duur?)
    Ach ja, baat het niet dan schaadt het niet!

Wij zitten hier met een vervelend probleempje...sinds eergisteravond is onze boiler kapot, we hebben dus geen warm water. De huisbaas is gisteren komen kijken maar er moeten 'professionals' komen. Dat bedrijf heeft nu echter vakantie dus we zullen nog eventjes moeten wachten. Ondertussen was ik af met heet water uit de waterkoker en gaan we bij de ouders van Toon douchen... Pfff... warm water is echt een luxe!

17. Elke1984

Luna, ik moet me nu al inhouden om geen baby- en zwangerschapsspullen te kopen dus als het echt zover is, hou ik het zeker niet meer uit tot ik 12 weken ben ofzo... *schaam*
    Ik denk ook dat de 'kwaaltjes' die je noemt, normaal zijn...maar zou me ook heel veel zorgen maken bij alles wat ik voelde... *knuffeltje*

Supershiva, welkom! Je bent al wel lang zwanger hè... ;)

18. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Hoi,

Luna tja vermoeidheid hoort erbij ;) ? Veel plezier dan morgen. Ik denk dat ik dat ook zou doen.

Elke ik zit ook te denken om een maansteen te kopen, maar weet nog niet wat voor een sieraad. Waar heb jij de jouwe gekocht? Kan je er een foto van in je album zetten?

Groetjes

19. Elke1984

Zus, ik heb de mijne in een alternatief winkeltje in Turnhout gekocht. Ik zal er eens een foto van in m'n album zetten maar weet niet of dat nog voor vanavond is. Zal het hier weten te zeggen als hij er in staat.

Greetz!

20. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    elke.. balen zeg van de boiler.. het is zo erg behelpen natuurlijk!

Luna.. ik heb een aantal broeken gekregen van een vriendin.. dat is maar goed ook want mijn buik is enorm... ik ben blij dat ik vrijdagh een echo heb, zodat ik daarna kan vertellen dat ik zwanger ben, want die wijde bloezen ben ik ook wel zat, en die staan me gewoon niet..
    enne die steekjes horen erbij hoor.. je baarmoeder rekt wat uit en dat trekt aan de banden.. als ik me soms snel omdraai in bed schiet t er ook wel eens door.. auwa!

Mona... leuk dat je schildert.. ik vind t ook leuk om te doen en heb voor beide meiden een rpinses met hun naam gemaakt...

mijn ouders komen vanavond weer thuis van vakantie en daar ga ik straks nog even heen..
    verder vandaag een drukke dag gehad op het werk met 14 kids..
    dikke kus tammie

Share This Page