heeej flubbers waaarrr gaan we ons nieuwe topic neergooien? daarnaast net ff bezoekje aan de wc gebracht en ik denk dat het de duivels zijn die om de hoek zijn komen kijken..grrrr! (net gedrukt dus kan ook nog een adertje zijn die gesprongen is.. Maar ga er nie vanuit!) (wacht nog ff met veranderen banner.. voor de zekerheid..en anders doek morgen wel ff..grrrr!) verder geen aankondiging niks..geen pijn.. niks. vaag hoor...tot de vorige keer had ik meestal wel deavond ervoor het idee/gevoel heej ik ga het worden.. maar nu niks.. wierd... maarja.. verder ben ik benieuwd naar zo'n steen, heb em nog niet komt nog .. moet nog ffgaan zoeken waar ik die hier het beste kan vinden. n schilderen is iets wat ik best leuk vind, maar na een dag is het wel goed hoor.. Nu vandaag de kozijnen en deuren gedaan, maar puuuh.. het knapt er wel van op! *las dat het bij beide dames met werken gister wel meegevallen was.. gelukkiig alleenvandaag niet * elke, wat voor n heb je, aan een hanger, armband, los? en balen van jullie boiler zeg! *luna... moet er veel geschilderd worden dan? En voor de rest allemaal nog een fijne resterende avond en tot morgen weer! liefs kanjer
@ Tamara: bedankt voor de geruststelling!Het is inderdaad schrikken bij zo een steek. Ben blij om te horen dat het niet zo abnormaal zou zijn om nu al kleren te passen (lees kopen). @ Kanjer: ja het hele huis moet ongeveer geverfd worden. Alleen het bovenste verdiep is voorlopig in orde. Nog steeds ambitie? Iemand? Elke, heb je de armband toevallig bij Angel Design in Turnhout gekocht? Ik was daar vorige week nog, zijn echt superlieve mensen. Die man was trouwens de eerste die wist dat ik zwanger was, lol, hij belde mij op ivm essences toen ik net een zwangerschapstest gedaan had en ik kon niet zwijgen. 'Ja dat is de maansteen eh' zei hij. Grappig. Jammer dat je vriend er niet in gelooft maar dat geeft niet, zolang jij het gelooft werkt het wel en achteraf zal hij wel bijdraaien. In elk geval heel veel succes ermee en met de boiler. Deze flubber gaat shoppen!Tot vanavond!
hallie hallo.. Loïs is weer thuis gelukkig.. ik heb dr erg gemist haha.. kon wel janken toen ze me zo knuffelde (hormonen he?) Ik heb vanmorgen al de bedden verschoond en een was buiten gehangen.. Mijn ouders kwamen gisteren pas laat thuis dus niet meer heen geweest, daar gaanwe zo heen.. ik heb ze bijna 4 weken niet gezien pfffffffff.. zou me niets verbazen als deze flubber-muts straks weer gaat brullen haha.. Ik ben lekker vrij vandaag.. vanmiddag komt er een vriendinnnetje spelen.. morgen nog een dagje werken en dan alweer weekend! dan is het eindelijk vrijdag en krijg ik een echo! dikke kus tammie
Luna, ja daar heb ik hem gekocht inderdaad! Die man was echt heel lief! Heb hem gezegd dat ik hem op de hoogte zou houden. Tammie, leuk dat je alweer een vrije dag hebt. Geniet ervan. En spannend....vrijdag echo.... *FOTO FOTO FOTO* Kanjer, ik heb een armbandje gekocht. Leek me dat ik dat het meeste zou dragen. Ik hoop voor jou dat het een innestelingsbloeding is ofzo maar àls je ongesteld bent, probeer het dan positief te bekijken...27 dagen is een lekker korte cyclus. (heb ik nog nooooit gehad...) *knuffeltje* Ik ga nog wat Grey's Anatomy kijken voor ik straks ga werken...ben er echt helemaal verslaafd aan... *schaam*
Ah ja, in de lounge is er een topic 'pink lady's', ik denk dat dat ook een babbeltopic is en dat het daar wel mag.
ah nog een grey's anatomy-fan. Zalig eh zo een romantische dokterserie.Ik ben momenteel bezig aan Mc Leod's daughter's. Hihi, hier nog zo één. Heel veel plezier ermee Elke. Tammy geniet van je vrije dag! Tot vanavond dames!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=2982634#2982634 daar is die dan! ghehheheh ben btw echt ongie geworden.. grr! wil ik helemaal niet.. :S maarja he niks aan te doen... op naaaaaaaaaaar ronde 8 en nu vandaag opzoek naar een Maansteeen! gisteravond ongi geworden dus mag er danvanuit gaan toch dat het 26 dagen was/waren? hou het daarop en nee vind het niet heel leuk dit omdat ik niet afgelopen , maar x ervoor alleen al 24 dagen cyclus had.. en afgelopen keer 37...grr.. snap er geen hout van.. :S Bestaat er niet een steen die ook je cyclus regelt? gehehhe zo kga ff mn banner weer veranderen.. fijne dag alvast dames en we kunnen nu verder in flubber! liefs kanjer
Nou Dames, Het flubber topic bij de lounge is op slot gegooit, jammer. Een chatbox achtig topic was niet toegestaan, dan houden we ons hier maar bij. Nou ja.
enne pink lady's worden wel toegestaan? volgens mij is dat ook gewoon een chat groepje... 225 pagina's.....
sjah zag het net, was dat nou dan.. grrr! heel veel dames hebben zo'n topic.. snap er geen zak van.. :S schrok me wild ik wilde blij gaan doen over mn maansteen.. grr!
kunnen we niet aan haar vragen waarom de een wel mag en de andere niet? of je begint er een over demaansteen en gaan we daarna daar chatten... of we blijven lekker hier.... ik vind t een hoop gezeur om niks van hun kant.. ik snap echt niet waarom ze er zo moeilijk overdoen... pfffffffff
ja heb al contact gezocht (linksonder op de site contact) en daar mn beklag gedaan... nu weet ik niet of et zal helpen,... daarnaast over maansteen beginnen is niet een goed onderwerp gok ik zo, gezien die al bestaat in zwangerworden ..dus tjah... :S nouja anders blijven we toch hier..?
inderdaad, maansteentopic bestaat al. Dat zal ook niet mogen dus. Misschien best hier blijven dan, zolang ze dit niet op slot doen omdat het niet meer over slijm gaat. Ik wil anders wel af en toe een update geven over mijn slijm: vandaag gaat het er goed mee. Voila, bij deze... @ Kanjer: een maansteen zorgt ook voor een regelmatige cyclus hoor meidje. Het is de beste vruchtbaarheidssteen die je kan hebben. Heb je hem al gereinigd, dan kan je hem op 16 augustus ook opladen in de volle maan. Dan zal hij zijn werk wel doen. Niet vergeten te klussen natuurlijk want ik weet niet goed of hij ook zorgt voor een onbevlekte ontvangenis. @ all: ik heb mij toch niet kunnen inhouden bij het shoppen (zoals ik al verwacht had) en heb mijn eerste zwangerschapskleedje gekocht. Het is een blauwtje met rood en zwarte bloemetjes. Wel mooi en je ziet helemaal niet dat het zwangerschapskledij is. Leuk leuk. Ik ga wel klachten krijgen van mijn financiën want dat is duuuuuuuuuuur.Och ja, één cadeautje kan toch geen kwaad? Of wel? Nu een bbqke doen en genieten! Een fijne avond dames en tot morgen!
Hallo Flubbers, Ik blijf het volhouden hoor, ook al is topic gesloten :x . Er vreemd, ben benieuwd wat de reden ervoor is. Een forum is toch om te kletsen? Dan maar gezellig hier, zolang deze niet gesloten wordt. Doe wel even mee met Luna, mijn slijmupdate begint weer meer te worden.... Ik ben ook zeer geintresseerd in een maansteen, moet dit weekend maar even op pad gaan. Ik moet er weer vandoor, tot morgen...
lolz weet ook niet of dat gaat lukken voorons om geen sex te hebben luna dus onbevlekt zal het niet worden.. (gelukkig maar) Wel fijn om te horen dat de steen dus ook zorgt voor regelmaat! daar gaan we voor! Eeen zwangerschapskleed? wat is dat precies? I know ben blonT. (als ik het verhaal lees denk ik aan een shirtje ofzo) @ all hoe is het met jullieeeeee? ff update van hier: Nog steeds ongesteld.. en en en net mailtje terug gekregen van forumbeheerster.. die vond het ook niet leuk voor me en zei dat als het te maken had met zwanger worden ik citeer: "Als het onderwerp van jullie topic betrekking heeft op het zwanger worden, zou ik daar een topic starten." dus misschien ff neutrale naam/vraag bedenken en daar verder? of lekker hier verder flubberren? (betreft de maansteen, mn vriend vind het echt onwijze onzin... geheheh.. maar ik niet!) liefs kanjer/renata
Hey Flubbers, on topic: mijn slijm ziet nog steeds rood! Hihi... Kanjer, sorry als ik niet zo fijngevoelig overkwam ofzo hè...ik bedoelde het goed. Begrijp maar al te goed dat je dat eigenlijk niet wilt horen maar wat zeg je dan wél...? Er is eigenlijk geen goede reactie...denk ik... Luna, bij Bella Belli geweest? Ik sta daar altijd te dromen en te gapen naar die prachtige kledij...er hangt nu zo'n PRACHTIG rood kleedje in de etalage... Heb net de laatste afleveringen gekeken van seizoen 4 van Grey's Anatomy....zooooooo mooi! All, ik denk dat we hier best voort kletsen...als dit dan toch gesloten wordt, laten we elkaar via pb weten waar er een ander topic wordt geopend! Goed idee? *dikke knuffel*
goed idee Elke, we zijn hier nu toch al bezig. Ik ben bij tutti e due geweest in Leuven maar daar hing ook een prachtig rood kleedje in de etalage. Misschien hetzelfde?Was inderdaad heel mooi. Ik vroeg aan de verkoopster of het niet te vroeg was om al zwangerschapskledij te kopen en zij antwoorddee (natuurlijk): 'hier komen zelfs vrouwen die niet (meer) zwanger zijn omdat deze kleren zo een goede pasvorm hebben'. Misschien kan je iets kopen in afwachting van , je kan dat blijkbaar toch steeds aandoen. En is ook gemakkelijk als je je soms onzeker voelt over je buik, zoals ik. @ Kanjer: een kleedje is een jurkje.Ik snap je verwarring wel, als ik het zo lees dan doet het inderdaad denken aan een tent waar je in verdrinkt maar dat is het niet, het is eigenlijk best een hip exemplaar. @ all: een fijne dag! (nu ben ik hier weer zo vroeg wakker).
Hee meiden, heb niet alles terug gelezen. kom om in het werk. Ik werk fulltime op kantoor, maar fotografeer ook (eigen bedrijfje) en gister een shoot gehad met een kinderkledingwinkel en echte kindjes die dus de collectie aan hebben. Heel leuk, maar super druk. Las ik nou dat een topic niet werd goedgekeurd? Balen zeg!
Ik heb ook een maansteen, hij is al een keer afgevallen, zonder resultaat haha. maar ik draag hem nog steeds !