slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Wow vliegje mooie site, zal zeker zwaar zijn naast een gewone baan.

Tamara, goed te horen dat de echo goed is. Was 10 maart ook de datum die jezelf in gedachte had?

Ben net stad en land afgeweest voor een maansteen. Wil het liefst geen kettinkje. Nu was er een winkeltje en die had het laatste armbandje net verkocht. De tuinen had geen maansteen. Iemand tips waar ik nog meer kan kijken.......

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @ internet bestellen?

check anders ff maansteen topic bij zwangerworden gedeelte.. daar staan ook sites enzo..

succes, ik heb hem bij de tuinen overigens wel gezien.. maar wilde juist een hanger en die waren er niet(meer)

3. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    hoi allemaal,

gisteren een hectische dag gehad: bij het leggen van de leidingen had mijn ventje de gasleiding over getrokken met een gaslek tot gevolg. Resultaat: de buurt afgezet, drie politiecombi's en 2 brandweerauto's voor onze deur en veel ramptoeristen.
    Gelukkig was alles na een uur voorbij en is er niks erg gebeurd maar was wel effe schrikken.

@ zus: op www.spiritualgarden.nl kan je misschien ook een maansteen bestellen, ze hebben daar veel van die power beads armbanden. Je kan altijd ook gewoon een maansteen kopen die je dan aan je bh maakt vb met een veiligheidsspeld als je niet graag een hangertje hebt.

@ Tamara: wat leuk voor je, je eerste foto. Hangt hij op de koelkast? Ik kan niet wachten op mijn eerste foto. Ik heb mijn eerste echo op 19 augustus maar ben dan nog maar 7,5 weken. Zou ik dan ook al een foto kunnen krijgen?Ik wil niet nog zo lang wachten, het lijkt nog helemaal onwerkelijk zo, zonder bewijs. Ik heb nog elke dag zin om weer een zwangerschapstest te doen maar dat kost nu niet niks eh.

Ik probeer om snel een foto te maken van het jurkje, kanjer :) Geef me dan gerust je mening.

Wie is er dan ondertussen alweer aan het klussen? Jij Elke?

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    `zus.. ja 10 maart was mijn eerste datum, die ik zelf had uitgerekend..
    in deventer heb je ene winkel die "de woestijnroos"heet... die heeft wel 7 soorten/varianten met maansteen.. maar ja deventer ligt niet om de hoek he?

idd erg mooie website met foto's erg proffesioneel!

kanjer... spannend weer in september.. ik zal voor je (en alle andere natuurlijk) enorm gaan duimen !

mona... voor jou is het al snel weer spannend he?

morgen allemaal een luie dag?
    wij gaan als het droog is bij mijn ouders BBQ-en
    kuzzzz tammie

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Luna, ja wij zijn druk aan het klussen! Ik ontplof de laatste dagen bijna vd goesting! (terwijl ik normaal meer naar de 'frigide' kant ben... :oops: ) M'n ventje is dus héél gelukkig! Hihi... :D
    En ik wacht ook nog op een foto van het jurkje!
    (ik moet er ook nog één van m'n armbandje plaatsen...probeer het morgen te doen)

Tammie, maart is zo'n leuke periode om te bevallen, vind ik. Dan wordt het al stilaan goei weer maar nog niet te warm. Kan je lekker veel gaan wandelen en loop je niet met zo'n dikke buik in de hitte.

Kanjer, dus je gaat 4 september testen? Ik kijk voorlopig nog niet uit naar een datum, ga bloedonderzoek afwachten. Voelt eigenlijk wel beetje relaxt nu ik er niet zo mee bezig 'kan' zijn. Weet toch niet hoe ik er voor sta en kan dus nergens naar uit kijken. Heb ook bewust geen ovulatietesten meer gekocht, anders ben ik daar weer de hele dag mee bezig.

Mona, wanneer ga jij testen?

All, ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer is zodat we wat kunnen gaan fietsen. We gaan ook eens bekijken waar we nog een korte vakantie gaan doen. We willen gaan trekken in Schotland, Frankrijk of Zwitserland. Zijn er nog niet uit of we in berghutten gaan logeren of zelf onze tent meenemen. Heb dit nog nooit gedaan en lijkt me wel leuk. Zo eens iets anders als zon, zee, strand,....
    We gaan dit doen de week van mijn verjaardag en als de maansteen zijn werk goed doet, ben ik dan een beetje zwanger! ;)

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke... leuk vooruitzicht.. en ja dat zou wel heel erg leuk zijn jullie eerste vakantie stiekem met z'n drieën hihi

Luna... nee hij zit in een mapje in de tas, zodat ik m trost aan iedereen kan laten zien haha, maar straks komt ie in een speciaal echo lijstje op de kast te staan..
    ik had bij Loïs ook een echo met 7,5 week dan zie je al wel een hartje en een vruchtje, maar nog niet duidelijk een hoofdje en armen en benen.. in de echo galerij kan je zien wat je kan verwachten... gewoon even zoeken op 7,5 week... spannend he>?

Hier regent t voorals nog heel erg... bah.. heb uit frustratie maar de was weggestreken en ga zo nog even stofzuigen boven,,,
    dikke kus tammie

7. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Tamara: oooh spannend; ben blij dat ik al 'iets' zal kunnen zien; Was een beetje bang dat het zo een echo voor niks zou zijn. Jij bent uitgerekend een week voor mijn verjaardag, is altijd een leuke verjaardag geweest, bijna lente.Ik moet normaal gezien, als het goed is, bevallen begin april.

@ Elke, is superleuk zo een wandelvakantie. Ik kan zelf niet trekken owv fysiek daarom liggen berghutten me beter, scheelt hem ook heel wat kilo's in je rugzak. Maar mijn vriendje gaat vaak met de tent.Hangt ervan af hoe 'natuurlijk' je het wil houden denk ik. Ik verkies een goed bed en een beetje sanitair boven het sleuren met tent en piketten.in Zwitserland heb je goed uitgestippelde routes van berghut tot berghut, waarschijnlijk ergens anders dus ook wel.De bergen zorgen zowiezo voor rust.
    Het is iig iets om naar uit te kijken en wie weet kan je later tegen je kleintje zeggen dat het er al stiekem bij was, zoals wij, ik was op vakantie stiekem zwanger. :D .

Liefs
    ikke

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hoi hoi!

zijn we weer.. :D

elke lekker aan de klus , mag duimen dat het dan ook goed raakmag zijn deze ronde! zou gaaf zijn!
    Heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie!
    ik ga nergens vanuit hoor betreft mn nod rond die tijd kan ik ongesteld worden zeg maar. Meer om rekening te houden ivm werk.
    (ik denk dak pas als het zo mocht zijn naaa 11sep zal testen)

luna ben nog in afwachting van een foto.. komop! :p
    das wel ff schrikken zo'n gas'lek' , lijkt me vreselijk om in de aandacht te staan van al die mensen.. blegh.. (maarja hebben jullie ook niet voor gekozen) is de boel nu weer helemaal goed gefixt?

tamaar kun je de foto inscannen? wil dat kleine hummeltje van je wel eens zien ;) En maart is inderdaad een mooie maand om te mogen bevallen. wat de andere al zeggen , dan begint het moooie weer, alles in weer fris.. gewoon heerlijk lijkt me dat!

Zus is het nog gelukt? al een maansteen kunnen kopen? of een gevonden @ het net die je wel zou willen?

Mona in de wacht? hou je het nog vol niet eerder te testne?

Vlieg hoe staat het daar?

Hier bijna weer gereed om aan de klus te gaan! yippie! :D
    dat word een heerlijk weekiej zo :p ...nu zijn we nog vrij heh..dus extra van profiteren! :)
    ik hoop echt zo dat het nu deze keer raak mag zijn.. Ook omdat volgende maand mn vriend aan een nieuwe baan begint en dan 2 maanden volop nachtdiensten draait.. grrr! ik ben zo bang dat we beide dan gewoon weinig tot geen zin hebben om nog iets te doen. ivm verschillende ritmes.
    blegh... nouja komt ook vanzelf wel goed maar het zou toch wel heeeeeeeeeel fijn zijn :D

nog een fijne dag dames en misschien nog tot straks ff :D
    liefs renaat

9. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Renaat... foto staat al in mijn album hoor;) had ik meteen al gedan haha..
    jij ook succes met klussen haha en ja darana zou niet echt handig zijn, misschien bij het wisselen van bed.. jij eruit hij erin en dan snel nog ff...... haha
    dikke kus

10. mona23

mona23 Niet meer actief

ik ga als ik me kan bedwingen vrijdag testen, ben dan als ik niet ongi ben 1 dag overtijd volgens mij.
    Ik moet vrijdag ook naar de tandarts, verstandskies eruit. Hoe zit dat ook al weer ( stel dat ik zwanger ben) mag je dan wel of geen verdoving? Heb hier ooit eens iets van gelezen op dit forum maar weet het niet mee.

Ga echt geen kies laten trekken als ik geen verdoving mag, haha

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoi meiden

Ik heb het enorm druk, sorry dat ik weinig reageer.

Kanjer, succes met klussen.

Elke, als je zin hebt ben je meestal ook vruchtbaar. Kan dat bij je? Of is dat te vroeg? Maare, veel plezier in ieder geval :)

Zus, jij hebt ook øange cyclussen!
    Ik werd vroeger iedere 2 maanden ongesteld, en 1e ronde was het ook weer zo... ik had 54 dagen.
    Ik zit nu bijna op 14 dagen maar nog geen ei te bekennen, dus ik denk dat deze cyclus normaal is bij mij :( Baal wel, minder kans zo he!

We hebben namelijk afgesproken dat als ik in september (dan is mijn NOD weer) niet ongesteld ben, we tot april ongeveer veilig vrijen. Dit omdat ik volgend jaar nog 3 huwelijken heb. En die wil ik niet laten schieten, wil die mensen niet laten zitten.
    Dus in april willen we dan weer voor het echie gaan, zodat ik OF net zwanger ben of nog niet.
    Maar als ik eind dit jaar zwanger raak loop ik volgend jaar op mijn eind of ik ben net bevallen. En dan moet ik die bruidsparen teleurstellen...
    Dus beetje plannen helaas. Maar wie weet is het wel raak in deze ronde :)

12. Elke1984

Vliegje, ik denk niet dat ik al vruchtbaar ben. Ben 2 aug. ongesteld geworden dus zou al wel héél erg snel zijn hè.. Maar dat plezier, dat lukt wel! ;)
    Denk je dat je dat zal kunnen, wachten tot april als het nu niet raak is? Zou het heel knap vinden van je!

Mona, ik ga voor je duimen! *spannend*

Renaat, das idd wel effe balen! Maar jullie zien elkaar toch wel een paar uur per dag en it only takes a few minutes! ;) Een vluggertje kàn ook zoooo lekker zijn! Hahahaha....

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Weet ik niet... eigenlijk niet. Want ik vind dat ik die mensen ook niet kan laten zitten...
    Eerst had ik zoiets van, we gaan gewoon door en zien het wel..
    Maar ik heb 07-08-09 een huwelijk, 04-09-09, 24-10-09 groot feest en 18-11-09 ook een huwelijk.... dus nog verspreid ook...

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    tamaar.. wat ontzettend lief om dat te zien! (zat hier helemaal te zwijmelen.. heheh ;) vriendlief ook ff laten kijken.. :D)

elke je hebt helemaal gelijk, kan idd nog wel lukken evt met vluggertjes dan :p hehhe.. ja opzich zal het waarschijnlijk nog wel meevallen.. maar het idee nu.. ja ben beetje aan het miepen af en toe :( sorry.
    jullie ook lkkr aan de klus neem ik aan ? (verloren tijd aan het inhalen ? ;) )

tzal misschien wel zoiets worden zoals tamaar zei.. ik eruit hij erin, maar dan net andersom denk ik. hebben we net iets meer tijd.. :D

Mona ben voor je aan het duimen! Zou mooi zijn als er weer een flubbermama komt :D we zitten hier wel op meer hcgtjes te wachten dus komop.. :)

vlieg drukdruk druk lees ik. En dan nog plannen ook voor een beebje,.. moeilijk lijkt me dat,.. kweet niet of ik het vol zou kunnen houden (als ik in jouw positie zat)

:(: @ all ff ontopic vraag: Hoe staat het met jullie slijm..? :)
    (brutaal wel he? :oops: owowoow.. bedoel het goed ;)) :(:

hier kunnen we weer aan de klus! yeahoeeee! meteen gebruik van maken, zo lekker douche.. en dan lekker naar bed hehehe :evil:

liefs renata

15. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    oooowww ff vergeten wat ik nog ff kwijt wilde over mijn dag ;)

we zijn druk bezig geweest met het huisje (alweer, nu niks geschilderd hoor. ;))

vandaag nieuw tvkastje gekocht, leuke aparte lampen, dvd speler en opbergkasten voor in ons kelder/trapkast

veel veranderd maar wel positief. ben er weer helemaal happy door! heerlijk gevoel is dat! :D

zooo wilde even mijn positieve nieuwtjes met jullie delen :D

slaap, klus allemaal lekker en tot morgen weer! :D

liefs renata

16. Elke1984

Hoi hoi Flubbers!

Ik heb nog maar weinig slijm voorlopig dus...
    We zijn idd onze verloren 'klus'-tijd goed aan het inhalen...zal de komende dagen wel terug wat minder worden want ben vandaag aan een werkweek van 7 dagen begonnen en ga dus binnen enkele dagen weer véél te moe zijn... :(

Renata, zoo leuk, spulletjes kopen voor je huisje! Héérlijk! Waar zijn jullie geweest?
    En je mag hier zoveel miepen als je wilt! Doen we allemaal wel eens hè... ;) (vind het trouwens nogal meevallen zenne!)

Mona, *duim duim duim*

Vlieg, ik begrijp je redenering wel maar je moet er gevoelsmatig natuurlijk ook helemaal achter staan en dat zou mij echt niet meer lukken. Maar we zijn er hier om naar jouw 'gemiep' te luisteren als je het moeilijk krijgt.
    Al blijven we voorlopig nog even duimen dat het deze ronde raak is! :D

Ik kijk voorlopig erg uit naar volgende week vrijdag, dan moet ik mijn bloed laten nemen! *spannend* :confused:
    Ik hoop dat er dan iets kan gebeuren zodat ik een beetje normale cyclussen krijg...

Slaap lekker allemaal, lieve Flubbertjes!
    *dikke knuffel*

17. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Oooh Renata, super leuk, jullie zijn al aan het inrichten. Lijkt me heerlijk. Bij ons is die periode nog een half jaartje wachten; met een beetje geluk is ons huis bijna klaar als de mini komt.

@ vliegje: ik denk hetzelfde als Elke: ik zou ook onmogelijk kunnen wachten, dat lijkt me nog eeuwen. Hoop dus ook echt voor jou dat het deze ronde raak is. Iig mag je hier je frustraties kwijt, zoveel je wil, je bent in elk geval heel flink! ;)

@ Elke: zeven dagen achter elkaar werken?Kan het me moeilijk inbeelden maar let er dan maar op dat je toch genoeg rust krijgt (alleen of met twee).

ontopic:slijm is beetje raar, nogal veel en wit (sorry klinkt jakkes). Is dit normaal in je zevende week?

Liefs ikke

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Misschien denk ik eind van het jaar wel anders hoor hahaha. Maar we hopen deze ronde meer kansen te hebben.

Verder nog geen slijm, zit op dag 15 nu... geen ei te bekennen.

kanjer, wat leuk van je huisje!
    Luna, volgens mij is het wel normaal?

19. Elke1984

Luna, dat is vrij normaal voor mij zenne. Soms moet ik zelfs 10 dagen werken. Al is dat gelukkig wel uitzonderlijk. 7 of 8 dagen is echter regelmatig, zeker nu het vakantie is. Ik vind het ook wel zwaar maar meestal ben ik dan daarna wel enkele dagen thuis. Ach ja, dat wist ik toen ik voor verpleegkundige ging studeren hè....
    Het vervelende is wel dat ik echt een avondmens ben, ik ga altijd laat slapen en sta (als ik er niet uit moet) ook laat op en dat gaat moeilijk als ik met de vroege moet gaan werken hè...
    Morgen nog één late dienst en dan 4 vroeges! Pfff....
    Wat dat witte slijm betreft, ik denk ook wel dat het normaal is, heb precies al vaker gelezen dat je tijdens de zwangerschap meer slijm hebt (en gevoeliger bent daar onderaan... ;))

Vliegje, duimen voor je ei! *duim duim*

All, slaap lekker! Waar zitten jullie allemaal?
    Allemaal zo'n druk leven?! :)

*dikke knuffels*

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hoi,

Hier ben ik eindelijk weer,erg druk gehad dus even geen tijd gehad :oops: .

Kanjer, nee nog steeds geen maansteen. Ik wil graag een armbandje, maar kan deze nergens vinden. Ik heb een online winkel gemaild aan de hand van een foto dus kunnen een steen uitzoeken die bij mij past, maar zij hebben alleen hangertjes en knuffelstenen.

Vliegje, vorige keer was mijn cyclus zeker erg lang. mocht het nu weer normaal zijn moet ik volgende week ongi worden. We wachten af. Wel al vage verschijnselen; hoofdpijn, kramp en puistjes :( .

Elke, zo zware week. Hopenlijk toch nog even puf tussendoor om te klussen ;) .

@All: ik zit in net zo een soort situatie als Vliegje. Mogelijk per 1-10 een nieuwe baan. Dat hoor ik volgende week. Moet nog bespreken wat voor soort contract ik krijg. Hopenlijk na proeftijd vast contract, maar anders weet ik ook niet zo goed wat ik moet doen :( .

off topic: niet meer slijm dan normaal. Rond mijn ei als mijn cyclus normaal is was het een beetje bruin/rood.

Deel Deze Pagina