Zus, ik heb een armbandje. In de winkel waar ik geweest ben, hebben ze héél veel armbandjes. (winkel is in Turnhout) Ik weet niet waar je woont maar mss is dat niet zo ver weg voor je. Anders wil ik gerust een armbandje voor je kopen en het je opsturen? Ik heb er 7.5euro voor betaald. Ik hoop dat je niet weer zo'n lange cyclus tegemoet gaat.... Slaap lekker!
Goedemorgen, Elke, ik woon niet echt in de buurt. Wat voor een armbandje heb jij? Ga dit weekend nog even elders kijken en anders zou ik het heel aardig vinden als jij er 1 voor mij kunt kopen. Je hoort het nog van me. Ik pb je dan wel. Iedereen werkze vandaag!
Hallo Dames, Heb vanmorgen getest, maar helaas negatief. Ik ben ook nog niet ongi geworden, maar heb de hele tijd krampjes, dus ik denk dat dit snel gaat gebeuren. Jammer, maar op naar de volgende ronde. Hoe is het bij jullie dames? Ik heb vandaag een dagje vrij, maar heb vanmorgen een bezoekje aan de tandarts gebracht.Mijn kies moest eruit. Viel gelukkig reuze mee. Mag nu voorlopig niet eten, balen, want ik heb best wel honger. Haha
Klopt het dat je in het begin van de zwangerschap meer last hebt van afscheiding..is wat wateriger?! En kan je in het begin van je zwangerschap ook een blaasontsteking krijgen?
Brendagill, welkom! Je kan in het begin van je zwangerschap ook een blaasontsteking krijgen. Tuurlijk wel. Je kan alle ziekten nog krijgen die je anders kan krijgen (spijtig genoeg!) De afscheiding...dat weet ik niet zeker. Ik denk dat het wel wat meer is als je zwanger bent. Zus, laat maar iets weten! Ik ging nog een foto plaatsen. Toon gaat het vanavond doen! Beloofd! Mona, ik blijf toch nog ff duimen en hopen voor je! Geen bloed geeft moed hè! Nu kan je je wel lekker te buiten gaan aan milkshake ofzo! Jummie!
Zus, hoe is het met je nieuwe baan afgelopen? Nog geen ei hier, ook wel veel last van pukkels en oneffen huid... pfff niet leuk. Verder alles rustig. Alleen gisteravond geklust en vanochtend ineens bloedverlies! Geen rood, maar bruin. Vaag... kan geen innesteling zijn ofzo, want ben 2 weken geleden ongesteld geweest en ei heb ik ook nog niet gehad. Misschien door het klussen iets geraakt ofzo hahaha.
Vliegje, dat bruinverlies heb ik soms ook ineens. Weet ook niet waarmee het te maken heeft. Ontpillingsverschijnselen? En die pukkels/oneffen huid...ook daar kan ik spijtig genoeg van meespreken. Was zooo blij dat ik eindelijk een goed product had gevonden en een van al die acné vanaf was en toen .... toen stopte ik met de pil! Pfff....
zo dames, alweer heel wat afgekletst 8) Mona wat balen zeg! nu wel een kies minder, is dat een beetje meegevallen? Elke wat fijn dat je zus via deze weg kunt helpen Wij zijn vandaag naar de huisarts geweest en zijn reactie viel me nogal mee. alleen waar ik beetje pissig om kon worden was dat hij zei dat het niet zoveel haast had als bij iemand die al 36 is enzo.. nu begrijp ik dat aan de ene kant wel, maar aan de andere kant onze wens is potverdikkie net zo groot! grr! dus heb ik hem ook wel ff duidelijk gemaakt hehehe nouja en hij wilde wel meer duidelijkheid van ons. Dus voor vriendlief een zaadonderzoek form. meegekregen en zelf gaan tempen om te zien of ik uberhaupt wel een eisprong heb. (hij houdt zich groot, maar merk aan hem dat het wel wat met hem doet! maarja dan hebben we iig wel duidelijkheid van zijn kant binnenkort) en betreft dat tempen dat word me wat, kben bang dak het gewoon glad vergeet.. (erg he?) wel vandaag een superthermometer gekocht! meestal duurt het ff voordat dat ding biept.. nu al heel snel! das wel lkkr! ik dus ziekenhuis gebeld voor het onderzoek. word ik eerst van het kassie naar de muur gestuurd. en uiteindelijk was ik dus al zover dat ik weer iemand aan de lijn kreeg en het gewoon op zn droogs uitsprak en zei dat ik belde voor spermatest ivm zwanger worden! (duidelijke taal heh ) en kon dus een potje en informatieform ophalen bij het lab. n we moeten nu 26 augustus weer terug om het af te geven. wel moet vriendlief zich 3 tot 5 dagen onthouden van sex voordat hij het in dat potje mag doen. zo weer een heel verhaal ondertussen.. liefs renaat
ooow overigens nog ff iets wat mn HA zei wat ik wel ff wilde delen ook. de periode van dag 1 tot eisprong kan wel verschillen maar de periode na de eisprong is altijd hetzelfde (13/14 dagen.) dus dus dus bij mij is het de eisprong die dus steeds wisseld.. ( : mocht ik die al hebben? : we gaan het meemaken..hehehe ) ja misschien wisten jullie het al maar toen ik het hoorde dacht ik oooowjaa? okej weer wat geleerd vandaag liefs renaat
hoi hoi renaat... spannend.. die onderzoeken he? en dat tempen went vanzelf.. mijn zus moest dat ook.. moet gewoon even een gewoontje worden.. ik heb een groene thermometer en die piept ook al na 3 tellen.. hebben we op het werk ook heel fijn! vliegje.... gebruik je testen om te kijken of je een ei had? of merk je dat aan iets anders? dat bruinverlies heb ik eigenlijk nog nooit gehad, maar de een is wat gevoeliger daarvoor dan anderen denk ik.. brendagirl.. ik heb ook meer last van afscheiding nu hoor... al sinds ik zwanger ben... mona... jammer een nega test.. maar nog geen bloed dus dat geeft moed! hier verder geen nieuws.. mensen vragen nu aan mij of ik zwanger ben haha dus het is echt te zien.. hihi ik zal even een fiti plaatsten van mijn buikje... verder al weer lekker weekend... heb dus al wer 2 werkweken na mijn vakantie erop zitten,... dikke kus tammie
Renaat, wow, wat goed dat je al een zaadonderzoek kan laten doen! Hoop voor jullie dat het mee zal vallen! Kan me voorstellen dat het voor je vriend errug spannend is! Heb het er met Toon ook al eens over gehad maar hij zegt er geen moeite mee te hebben, als ik hem maar mag helpen... hihi... Wat dat temperaturen betreft, heb ik ook al willen doen maar omdat ik zo'n onregelmatig leven leid, lijkt het me bijna onmogelijk. Heb geen zin om m'n wekker zoooo vroeg te zetten met de late als wanneer ik vroege heb. Tammie, heerlijk dat mensen al zien dat je zwanger bent! Ze durven eigenlijk nogal hè...voor hetzelfde geld was je gewoon wat bijgekomen... zou erg vervelend zijn!
hey brendagirl, ik heb dat ook hoor, last van meer afscheiding nu ik zwanger ben. Het zal dus wel normaal zijn denk ik, ik lees net dat het bij Tamara ook het geval is. Weet iemand eigenlijk vanaf wanneer je een buikje begint te zien bij een eerste zwangerschap? Ja Tamaar, heb stiekem (of neen zelfs heel openlijk) naar je foto gekeken en ben toch al een beetje jaloers op je buikje.Wou dat ik er ook al een had Bij mij is ondertussen de eerst misselijkheid begonnen, nu al twee dagen, in het midden van de dag, namiddag tot 's avonds. Ik was al zo blij dat ik er geen last van had, ja lap.Hoop dat het niet erger wordt want ben nu al meestal boven de pot te vinden als ventje me zoekt. :-& @ all: wassup? Hopelijk snel nog goed nieuws bij iemand? Slaap zacht en tot morgen
Goedemorgen, Elke bedankt voor de foto is een leuk armbandje. Mocht ik dit weekend niets kunnen vinden laat ik het je weten. Renaat spannende tijden breken nu aan. Wel goed dat er onderzoek wordt gedaan, weet je waar je aan toe bent. Succes! Tamaar leuk dat je je buikje begint te zien. Is wel leuk dat iedereen het vraagt. Kan je er lekker mee pronken. Vandaag heb ik een 2e gesprek mbt een nieuwe baan. Heb het gevoel dat het alleen nog aan mij ligt. Vrees wel dat ik eerlijk ga zijn als zij naar mijn kinderwens vragen. Wil niet dat ik straks geen contractverlenging krijg omdat ik zwanger ben. Een een kindje uitstellen hebben wij niet zoveel zin in. Ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte.
zus.. nee als ze het weten kunnen ze er later ook niet over gaan zeuren.. weet je ookmeteen waar je aan toe bent.. spannend hoor veel succes met je gesprek! luna ik had bij de eerste met 12 weken een heel lichte bolling, maar pas met 16 weken was het echt zoals nu... fijne dag allemaal! ik ben lekker vrij
Ha Dames, Hier nog geen ongi te besporen. Ik slaap 's nachts slecht en heb van die rara dromen. Maarja of dat een teken is, geen idee. Met mijn kies is het wel meegevallen, alleen bloed het nog altijd een beetje. Zal neem ik aan vanzelf dicht groeien. Jackiss, leuk dat ze al een buikje zien, mooi. Renaat, ik hoop voor jullie dat er goed nieuws uit de onderzoeken komt, zal voor jullie duimen. Ik heb vandaag ook een dagje vrij, moet zo naar de kapper. Eens bedenken hoe ik ze laat knippen. Iedereen een fijne dag vandaag
goedemorgen dames, wat lief dat jullie zo meeleven! fijn gevoel is dat! tamaar w0w! is idd goed te zien hoor! (hier nog 1 die wel een beetje jaloers is heheheh ) lekker showuuuh! heheh! heb je het op je werk al verteld? zoja hoe kwam dat aan als ik mag vragen? mona ik had het de vorige keer dak naar de tandarts ging. de mondhygienist had tegen me gezegd dak een medium gaatje had in mn verstandskies. nu kwam ik dus de keer d;r op voor het gaatje. werd inene heel de kies getrokken, dat was ff schrikken. wel viel het me enorm mee (keer ervoor vond ik het heftiger) duurd idd fftjes voordat het 'gat' dicht is. wel vies heh die bloedsmaak contstant? zus hoe is het gegaaan? ben benieuwd.. wel goed van je dat je het wel gaat zeggen als ze erom vragen. en misschien heb je het al wel gezegd maar wat voor 'n job heb je op gesolliciteerd als ik mag vragen? elke hoe ist daar? al het idee dat je eisprong nadert? hier vanmorgen voor het eerst getempt.. had 37.0 ( : ) is wel vaag want als k loop enzooo heb ik heel laag, rond de 36.2 ofzo.. maarja het zal wel. dit is om erin te komen heh deze resterende maand.. en mayb heel mayb vinden we stiekem wel een ei.. lolz fijne dag en geniet er maar lekker van (degene die vrij mogen zijn dan he..) voor de werkende vandaag: kopop.. laatste dag voor t weekend! behalve voor elke dan.. die gaat gewoon door weekend of niet..dus dus Doe je best, werkze en hou ons op de hoogte als je tijd hebt liefs renata
Hey Flubbers! Mijn werkdag zit er al op...(van 6u tot 14u gewerkt), het is hier een feestdag dus vriendje heeft lekker tot 12u uitgeslapen en moet zich nu nog douchen! :x Wilde zooo graag wat gaan fietsen ofzo met dit mooie weer maar eer we nu weg zijn... Zus, het is idd het verstandigste om het gewoon te zeggen denk ik. Eerlijk duurt het langst! Graag gedaan voor de foto! Tammie, geniet van je vrije dag! Mona, geniet van je vrije dag en van je kappersbezoek! Vind ik altijd heerlijk...zo'n zalige hoofdmassage, mooier buitenkomen dat je binnen bent gegaan,...hmmm.... Ik vind je 'symptomen' toch wel positief klinken, zenne! Wanneer ga je nog eens testen? Renaatje, ik voel niets speciaal dus denk niet dat er al een ei op komst is... Ben er ook niet echt mee bezig. Heb het veel te druk en nu ik die ovu-testen niet meer gebruik, denk ik er niet meer de ganse dag aan. Voel me wel wat gelukkiger nu dan vorige cyclus. Werd er toen echt chaggie van!
Hoi, Ik ben aangenomen, alleen nog eeen salarisonderhandeling want wat ze bieden vind ik te weinig. Helaas hebben ze de vraag mbt kinderwens niet gesteld. Heb dus nog niets gezegt. Weet nog niet wat ik moet doen, heb het zo niet naar mijn zin bij mijn huidige werk. Krijg daar een jaarcontract. Kanjer, betreft een baan bij een verzekeraar. Succes met tempen. Ga nog even lekker van het weer genieten. Tot snel!
Kanjer, succes met de onderzoeken! Jullie worden nog vrij snel geholpen! Elke, ik merk dat ik er ook minder mee bezig ben. Alhoewel, nu ik alweer op dag 17 ofzo zit, ben ik er weer meer mee bezig hoor.. Ik doe ovutesten om mijn ei te spotten ja. Ik voel hem ook wel, die testen bevestigen dat in principe zeg maar. Maar tot nu toe nog negatief hoor. En tempen doe ik ook om ei te spotten. Vorige keer klopte het precies. Even een tempdip voor mijn ei en toen daarna een stijging tot mijn menstruatie boven de 37 of rond de 37. Tamara, wat gaaf je buikje! Leuk zeg! Dat gaat snel Komt misschien omdat je meerdere kindjes hebt? Of niet? Zus, spannend van je baan, ben benieuwd of het nu doorgaat! Ik zou het persoonlijk wel even aangeven van je kinderwens. Brenda, alles oke met je ?