Succes allemaal, Ik twijfel heel erg of ik eerder zal testen. Ik krijg wel steeds meer kwaaltjes. Nu sinds vanmiddag heftige steken in mijn onderbuik. Zou de eerste keer zijn dat ik ga testen, probeer vol te houden tm woensdag, maar weet niet of het lukt
Haha Elke, jij bent een landgenootje , dat had ik dus nu pas door . Zou dit kunnen duiden op een posi test. Ik werk met jongeren met ASS, we hebben dus wel meer met elkaar gemeen. Leuk. Heb me vandaag een hele dag misselijk gevoeld en dat hongergevoel is er inderdaad alweer een kwartier nadat ik gegeten heb. Ik heb raar genoeg enkel zin in fruit... veel fruit, terwijl ik dat anders nooit eet. Veel slijmverlies de laatste dagen en ietwat dikker. (klinkt desgusting maar ja...) Hebben jullie dit ook? Was al lang aan het wcahten op de vermoeidheid maar die slaat nu definetely toe, en dan 's morgens keivroeg wakker worden en niet meer kunnen slapen... Pfff ik kom er ondertussen neurastenique van... en oh ja ben ook duizelig. Had vandaag de hele tijd het gevoel alsof ik een spannende riem in mijn middel had maar ik droeg een rok en die zat zelfs te los... Heel raar, ik voel elke dag andere dingen. Houdt de natuur me voor de gek. Ik hoop zo van niet. Ben vandaag nog maar eens naar het kruidvat gelopen en heb hier nu drie testen liggen . Ik wil het nu nu nu nu nu weten, wil niet meer wachten ik HAAT wachten en mijn vriend blijft maar zeggen: 'je bent moe en hebt nood aan vakantie'! Neen ik wil een mini!
Hey Luna! Van waar ben je dan? En werk je als orthopedagoge ofzo? De broer van mijn vriend heeft ASS (enzo...) Ik hoop dat dit duidt op een posi test! IK WIL OOK EEN MINI!
Hey Elke, van het Leuvense. En jij? Werk niet als ortho of therapeute maar in het onderwijs, zalige job trouwens. Momenteel zit ik dus met mijn neus op 2 maanden vakantie. Zou toch leuk zijn om die met een posi test te beginnen, niet? Oh ik hoop ok zo voor jou! Ik zal superhard duimen voor veel mini's.
hoi allemaal wat een spanning he? haha verslagje van mijn dag? Ik ben praktisch de hele dag misselijk geweest, 3 x kei duizelig en had eerst heel erg honger, maar zat na 1 boterham al vol .. Verder geenpijn meer aan mijn ( . )( . ) wel af en toe een beetje gespannen gevoel. Verder enorm sjaggie af en toe, (snel kriegelig ook) Ik heb geen spierpijn in mijn bovenbeen meer,. kortom.... ik weet t niet meer.. ik twijfel ook wel een beetje of ik niet gewoon moet afwachten of ik ongie wordt op mijn NOD... dan testen is natuurlijk veel logischer toch>>? maar of ik dat volhoudt?
Luna, ik woon in Vosselaar (5km van Turnhout). Zou idd super zijn om je vakantie nu 'positief' te beginnen (letterlijk en figuurlijk). Het is nu echt een ideale periode om zwanger te worden! Je bent niet hoogzwanger in de (hete?) zomer, je bevalt net in de lente (kan je heerlijk gaan wandelen), ik kan stoppen met werken met de feestdagen,....... Hmmm, en zo zal ik elke maand wel voordelen vinden waarom ik dàn zwanger moet worden... Bride, welkom! Zus, succes met wachten tot woensdag om te testen. Het lukt je, het lukt je niet, het lukt je, het lukt je niet, het lukt je (niet?) Hihi... Liefs...
ik denk de 30e dat is dus maandag.. maar ik heb geen idee wat het exact is, want eigenlijk gaan we officieel helemaal niet voor een derde haha
Jackisis, ik zou denken dat je bij een derde wel voelt dat het zover is maar dat is dan precies toch niet zo... Pfff, en dan denk ik dat ik al zou moeten weten dat het zover is of niet... :-/ Probeer nog even op je tanden te bijten en test zondag lekker even mee met ons! (is maar 1 dagje voor je NOD dus mss...)
haha.. ik koop morgen wel vast een dubbele test van de kruidvat haha bij de 1e wist ik zeker dat ik zwanger was, maar teste ik pas na 2 weken positief.. ik voelde gewoon dat ik zwanger was, maar had verder nergens last van.. bij de 2e had ik ook niet echt symptomen.. pas na mijn NOD begonnen die.. en nu.. ik voel vanalles haha misschien ook omdat ik er erg op let.. mijn zus is nu 7 weken zwanger dus het zou eigenlijk wel heel grappig zijn..
worden jullie ook al gek van jullie zelf ik heb nu op dit moment enorme steken in mijn rechter lies.. en last van mijn rug.. zou dat een voorbode van min ongie zijn? aaaaahhhhhhggggg om gek van te worden die gevoelens.. haha ben blij als het volgende week ik... en ik misschien weet waar ik aan toe ben.. op dit moment weet ik ok niet meer zeker waar ik nu op hoop.. ik wist zeker dat ik klaar was met 2 kids.. en mijn man gaat vrijdag onder het mes voor de sterilisatie.. Dat voelt nog steeds goed.. maar nu er een kleine kans in zit dat ik deze maand toch nog zwanger ben geworden... voelt dat ook niet verkeeerd zeg maar.. het is allemaal een beetje dubbel.. we hebben niets geen babyspullen meer in huis.. we beginnen dan helemaal weer op nieuw.. maar stiekem zou me dat niets uit maken.. als nu blijkt dat ik gewoon ongie wordt is het ook goed.. dan blijven we bij ons oorspronkelijk plan haha en houden we het bij onze 2 lieve schatjes... maar die derde is wel welkom als ie er nu zit.. snap je m nog? haha
Ik krijg ook steeds meer last. Ben alleen bang dat dit geen kwaaltjes meer kunnen zijn . Ga straks naar de vervangende huisarts om blinde darm uit te sluiten. Heb namelijk sinds gisteren veel steken en zeurderige pijn onder in mijn buik. Kon zelfs niet slapen vannacht. Ben wel bang als de dokter niets vind, dat ik een test meeneem op de terugweg. Hoop dat ik me dan kan inhouden Jackisis: lijkt me inderdaad spannend, je hebt al een beslissing genomen en dan toch nog verschijnselen. Veel succes
@ elke, Nee ik ben geen verpleegkundige maar woonbegeleider bij ouderen met een verstandelijke beperking. Kei leuk Jou werk lijkt me ook wel leuk, interesant! Ga nu eff een broodje eten, moet zo gaan werken. Iedereen veel succes en zal voor jullie duimen
Oej zus, dat klinkt niet goed. Hoop voor je dat het niet je blindedarm is maar dat je gewoon harstikke zwanger bent. Ben je al geweest bij de arts? Laat maar wat weten. Succes
zus: ik las in een andere topic dat je al geweest was, balen dat je nu nog niets weet he? heb je op de terugweg die test nog gekocht? ik ga nu ook zo even een test halen.. heb ook een zeurderig gevoel onderin mijn buik en af en toe steken of krampjes... gelukkig was het bij jou geen onsteking... succes met afwachten!
hallo dames ik heb nog niet alles bij gelezen maar ga ik zo even doen hier nog niets veranderd en inmiddels zit ik op dag 38 dus of 8 dagen overtijd op mijn NOD uitgaande van mijn langste cyclis maar heb gister getest dus het zal weinig zin hebben om vandaag of morgen weer te testen he X
ik heb die 2 testen voor 5 euro van de kruidvat gehaald.. weet iemand of dat wel wat is>? en die kan je vast niet voor de NOD-datum gebruiken of wel? ik vond die andere zo schikbarend duur, en aangezien ik geen idee heb of het wel of niet raak zal zijn?
Ja ik heb ze al een aantal maal gebruikt en ik vind ze prima. Alleen dat met een pipetje is niets voor mij, maar ja de een vind het fijner er over heen te plassen en de ander niet. Nu weet je wel dat je genoeg gebruikt. ik vind die andere ook duur ik bestel ze tegen woordig op www.sensitest.nl en die vind ik heel goed en goedkoop ik heb er gister om een uur of 4 s middags 6 besteld voor iets meer als een 10tje en ik had ze nu al bij de post. Ik heb ze al eerder gebruikt en ik vind ze net zo goed als duurdere testen. Alleen nog geen posi resultaat gehad...
Ik heb nog steeds die zeurderige onderbuik... ik hoop dat ik me morgen kan bedwingen om niet alvast smorgens te testen.. ik weet dat ik beter tot zondag kan wachten... maar ik ben zo benieuwd....