dag dames, gaat al goed,.. ben vanmorgen dus al vergeten te tempen.. ..grr.. maarja is om er in te komen.. maar toch.. kon mezelf wel wat. echt.. ! wel al flink aan de klus geweest dus al mn ei vroeg is deze ronde dan dan dan.. zitten we goed! zoniet.. ach we gaan lkkr door vlieg we worden idd best goed geholpen, ben k ook onwijs blij mee. maar wil nu ook wel gewoon zkr zijn dat we niet voor niets bezig zijn,.. elke knap van je dat je er ondanks alles toch minder mee bezig bent. fijn om te horen dat je deze x beter/goed in je vel zit! mona wat is het geworden? (je kapsel?) en al iets gezien? alweer getest? n @ all. hoe gaat het met jullie? ontopic.. qua slijm het begint weer ietsjes meer te worden volgens mij.. liefs renaat
Dag iedereen Ik ben Isabelle en wil graag zwanger worden. Er is bij mij PCO vastgesteld en heb nu Clomid gekregen, 2 maand geleden. Ik ben op dag tien van deze cyclus bij gynaecoloog geweest en hij heeft daar een follikel gezien van 23,3 millimeter. Dus klussen maar de volgende dagen! Ik ben nu op dag 22. Ik heb nu sinds 3 dagen gevoeligere borsten (ze lijken enorm gezwollen, 'ballonnetjes', en mijn tepels zijn groter geworden. Er zijn ook witte bultjes te zien op mijn tepelhof. 's avonds heb ik ook steeds een opgezette buik en geraak moeilijk in slaap. Ik ben niet misselijk en kan wel goed eten. Heb wel wat een verhoogde eetlust. Oh, en niet te vergeten meer plassen dan anders! + wat meer afscheiding en een 'nat' gevoel daar benden. (Sorry voor de wat onsmakelijke omschrijving )! Opvallend is dat ik bij een 'tampontest' ontzettend veel wit slijm, beetje cremeachtig meeheb! En terwijl het anders wat droger is (excuseer voor de wat onsmakelijkheid ervan) Vannacht heb ik gedroomd dat mijn schoonmoeder zwanger was! Heel rare droom eigenlijk! Nu wordt het afwachten!
goedemorgen! mona wat balen zeg! op naar de volgende ronde en dan hopen dat het wel raak mag zijn! dikke knuf voor jou! hallo isabelle, spannende tijden voor jullie dus en volgens mij (als je zwanger bent) is het 'normaal'dat je meer afscheiding hebt hoor. (ja wat is normaal, ieder lichaam is toch anders heh.. vandaar de haakjes.) oook heb je vaak meer afscheiding als je rond je eisprong zit. maar mag hopen voor jullie dat het raak is! wel ff wat laten weten he? hier vanmorgen getempt,.. wel weer netjes 37.0 werd wakker draaide me om en dacht verdraaid tempen!.. dus meteen gedaan (schouder klopje voor mezelf hehheheh ) ook flink aan de klus geweest weer.. ff een vraagje, vies vraagje.. als je sex gehad hebt en de zaadjes zitten in je.. ik doe meestal dan een boxershort aan met inlegkruis/maandverband..hoe doen jullie dat? en dan is het alweer zondag.. de laatste dag van onze vakantie..puuuh.. mis mn kids @ work wel.. maar vond het ook wel onwijs lekker om vrij te zijn (moest de eerste week echt afkicken en mezelf tegen houden om er naar toe te gaan.. echt workaholic was ik gewoon..niet normaal..maar dat zal wel weer komen denk ik dan ) zo (kan het niet laten he) weer een heel verhaal.. geniet van de zondag en tot snel weer. liefs renaat
@ renaat, thankx voor de knuf. Ben een beetje zielig haha. Heb veel ongikrampen. Hoe is het met de rest? Rustig zo te zien op 't forum. Heb vanmorgen moeten werken, en daarna lekker BBQ. Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Dag lieve Flubbers, hier zijn de schoonouders net vertrokken. Had ze uitgenodigd om te komen eten. Heb vandaag ook moeten werken van 6u tot 14u. Ben nu dus wel een beetje moe... On topic: ik heb sinds een paar dagen gigantisch veel last van slijm, heb constant een nat gevoel...het is wit en een beetje dik. Ik heb dit elke cyclus maar als het zou wijzen op een aankomende eisprong, zou ik een tweetal weken later ongesteld moeten worden maar dit is nooit... Zo gek... Mona, *dikke knuffel* voor jou... Een warmwaterkruikje en een Apranax kunnen wonderen doen! Wat heb je nu met je kapsel gedaan? Zus, proficiat met je job. Als je ze wilt aannemen tenminste. Hoop dat je er een mooi bedrag van kan maken! Renaat, ik zou er ook echt niet goed in zijn om mezelf dagelijks te tempen...Zou het ook de helft van de tijd vergeten. En je moet dat altijd op hetzelfde tijdstip doen en om daar nu m'n wekker voor te zetten...pfff... Leuk dat je er naar uit kan kijken om terug te gaan werken, anders zou het ook niet zo leuk zijn hè. Isabelle, welkom! Ik denk dat het er goed uitziet voor jou! Hou ons op de hoogte!
Hoi Isabella Klinkt al goed Even ontopic inderdaad, ik heb de laatste dagen veel witte vloed. Ik denk mijn ei te hebben! Stuk vroeger als vorige maand, dus ik hoop het zo! Kanjer, hihi... Ik lig altijd een halfuur met een handdoek tussen mijn meut hahaha. Ik vind het zooo vies als ik het voel lopen. Lig dus eerst een tijd plat, dan plassen, dan weer een tijd plat en dan voorzichtig met weinig bewegen mijn onderbroek weer aan en slapen hahaha. Erg he? Ik heb nu dus weer last van mijn buik. Weet niet of het mijn darmen zijn...voelt hetzelfde als vorige maand, dus hoop het echt! Ook wat last van mijn rug. Als dit mijn ei zou zijn zit ik rond de 32 dagen. Heeeel fijn! Nadeel: mijn nod is dan op een bruidsreportage... en zulke dagen kan ik weinig naar de wc.. Daarbij heb ik erg veel last gehad van mijn 1e dagen vorige maand dus hopelijk valt het dan wel mee. Maar laat het mijn ei zijn! Elke, hoe is het met jou? Kanjer, 37 is netje wanneer is je nod precies Zus en Mona, alles oke?
Dames, witte vloed, is dat meestal voor of na een ei? Of gewoon normaal in een cyclus? Hoe is het met jullie op deze vroege ochtend? Mijn temp is nog niet gestegen, dus weet niet of het mijn ei is geweest... Hopelijk stijgt dan morgen mijn temp!
@ Elke, ik heb het een beetje bij laten knippen, een kort koppie met een kuif. Ik wil het laten groeien, weer lang. Zo had ik het eerst ook. Heb dan een grote bos krullen. Maar ben dan denk ik nog lang aan het sparen, ze zijn nu echt kort, ik zal eens een proberen om een fototje van een model erbij te plakken. Weet iemand hoe dit moet?[/quote][/url]
@ vliegje: witte vloed kan voor je ei zijn, maar als je zwanger bent heb je daar ook meer last van (heb ik gemerkt ) @ Mona: beide kapsels zijn echt tof maar ik heb inderdaad ook een lichte voorkeur voor langer haar, en zeker met die krullen, wow ben echt jaloers op je krullenbol hoor meidje . @ zus: ben je er al uit wat je gaat doen met je job, Wel proficiat dat het positief is uitgedraaid, nu kan je kiezen eh. Hopelijk zijn ze voor rede vatbaar voor je loon. Laat je niet doen hoor! @ Elke: hoe staat het daar? Je ei op komst mogelijk? Hier is kuisdag vandaag, ben het echt gigantisch aan het uitstellen met het excuus 'ik ben zwanger en misselijk' erg eh. Maar is ook de waarheid. Veel liefs aan all
Goeiemorgen Flubbers! (ja, ik ben welgeteld 10min wakker... ) Luna, geen idee of er een ei op komst is...ik hoop het maar zou het niet weten! Heb in ieder geval genoeg geklust! Veel plezier met poetsen...maar niet té hard werken hè. Dat vuil loopt niet weg! Vliegje, ik heb ook enorm veel last van witte vloed. Denk niet dat het altijd op een ei moet wijzen omdat ik het soms wéken voor m'n menstruatie heb en ook een dag ervoor. Zus, en? Al een beslissing genomen? Mona, kapsels zijn super! Die krullen heb ik ook maar ik probeer ze soms wat te temmen. Mijn haar is nogal flushy, zeker met dit weer en dan vind ik het los niet mooi. Steek m'n haar meestal op, das wel mooi met krullen. Ik had het een paar jaar geleden ook super kort, had een hanekam en ben het nu ook aan het laten groeien. Ben op 3 jaar van zo kort naar schouderlengte gegaan. Ik laat het wel regelmatig (om de 2 à 3 maanden) bijknippen. Kanjer, voor Toon 'uit me gaat' , neem ik enkele tissues die ik tussen m'n benen houd. Dan blijf ik ofwel zo even liggen (als ik té moe ben) of ik ga direct naar het toilet. Dan maak ik me even schoon met wc-papier en zo'n intiem doekje (van kruidvat of lactacyd femina). Dan doe ik m'n onderbroek terug aan en kruip lekker dicht bij m'n zoeteke! Maar de eerste momenten na het vrijen zijn hier, spijtig genoeg, niet zo romantisch als in een film ofzo... Vind het heel vervelend als al dat vocht er in bed terug uitloopt, dan is heel je bed weer nat en dan lig je daarop enzo... dit is een gore uitleg, hè...
Hoi, Ik heb de baan aangenomen. Ze blijven bij hun salaris, maar er wordt in contract opgenomen als ik de studie haal en functioneer flink stijg qua salaris. Aan mij zal het niet liggen . Heb dit al eerder meegemaakt, dus komt wel goed. Qua zwanger worden, neem ik het risico, heb genoeg gelezen hierover. Dat durf ik wel aan. Vliegje ik heb ook meer last van witte vloed, meestal heb ik dat voordat ik ongesteld moet worden. Als mijn cyclus nu normaal is zou dat ook woensdag moeten gebeuren. Heb wel de klachten die erbij horen. Ben benieuwd. Hoop voor jou dat het je ei is. Mona, vind beide kapsels erg leuk. Ook erg verschillend, knap dat je dat durft. Ik durf dat niet, dus wijk nooit teveel af van kapsels. Kanjer & Elke, ben blij dat ik niet de enige ben waarop de situatie helemaal niet lijkt als in een film . Gebruik altijd een handdoek blijf even liggen en ga dan naar de WC even opfrissen. Prettige avond allemaal
Hallo dames! Ik ben Bloem, 24 jaar en mijn hubby en ik zijn nu in de derde klusronde beland. Vorige week heb ik (als het goed is) mijn eisprong gehad dus we hebben goed geklust, haha! Nu voel ik me vanaf vanmorgen ineens heel raar. Ik heb krampen alsof ik ongesteld ben maar ik heb de 28e pas mijn nod?! Ook heb ik pijn in mijn onderrug en ineens veel wit slijm. (sorry voor de omschrijving ) Nou heb ik vanaf dat ik met de pil stopte al dat ik steeds denk: zou het? Maar dit voelt wel heel erg raar. Het zal wel een standaard vraag zijn die iedereen hier stelt maar is er iemand die dit herkent? En iedereen natuurlijk veel succes gewenst! Grtz, Bloem
dames! vraagje.. kheb pijntjes.. inmn rechterzij.. nouja meer bijna mn zij. (vage uitleg ja i know) al hele dag.. metups en downs.. nu vanmorgen ook getempt he en had in ene dus 36.4? huh? oow ook in ene..(heel vies) 'nat' gevoel. Net alsof na de daad alles er uit loopt (blegh i know..) kan dat misschien een ei zijn? zou het zou het? zou toch te gek zijn heh als ik hemdeze ronde zou voelen? ooooow hoop het zoo! we wachten het wel weer af hoor.. maar maar maar.. kga denk daluk nog ff flink klussen..heheh btw mn ha zei over tempen dat je moest doen als je wkkr word. en vroeg ik nog moet dat op dezelfde tijden? zei hij toen nee op. dus moek daar nou mee dan? oooow dames hopelijk allemaal tegelijk een ei gelegd en dan met zn allen tegelijk straks testen! bloem, zou toch voor dezekerheid nog ff klussen, je weet het nooit .. lieverteveel dan te weinig.. succes! liefs renaat
Welkom Bloem. Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, dus je zal nog eventjes geduld moeten hebben. Maar het kan! Kanjer, misschien een tempdip en volgt morgen of overmorgen je ei! Ik hoop zooooo dat ik morgen hoger temp haha. Want dan heb ik echt mijn ei gehad... maar ik ben bang dat het toch mijn darmen waren.. Hopelijk niet!
Dank jullie wel Kanjer en Vliegje! Ik weet het, je lichaam kan echt met je op de loop gaan.. Zo verwarrend allemaal! Ik ben juist altijd heel nuchter overal in maar sinds ik zwanger wil worden lijkt het wel of ik ALLES voel, echt heel maf. We zullen wel zien, en ondertussen klussen we vrolijk verder Kusss Bloem
nou dames, besefte me gisteravond in ene dat ik deze symptomen dus precies 2 cyclussen geleden ook had. zelfde kant zelde pijntjes.. ook weer last van de tepels. en ga zo maar door. dus ik denk datk idd rond mn eisprong zit/gehad heb.. wel was mn temp vanmorgen precies hetzelfde 36,4. dus we wachten weer af heheh Lijkt me wel gaaf als het straks idd mn eisprong bleek! hoop het zo.! dan heb ik in ieder geval 1 eileider dingez dat het zeker doet dan. (mocht het dit idd zijn.) nou ik heb verder weinig nieuwtjes, gaat verder goed. bloem idd aan het begin lette ik er ook onwijs op. maar werd bij mij langzaamaan minder. alleen zoals je kunt lezen de uitspattingen vallen nu wel op. *herkenning met andere cyclus(sen)* maar ja heb je ook niks aan want het enige wat je kan doen is nu gewoon afwachten.. en ik zal voor je duimen dat het raak mag zijn. liefs kanjer
dames dames dames,.. goed nieuws dat gesteek/pijn in mn zij//lies/onderbuik was toch mn follikel die groter werd, en hierdoor de pijn.. nu pijn weg, nog wel gevoelige tepels. oftewel eisprong! yeahoeeee! ben zooo blijhijjjj! en dan mag ik hopen dat we precies goed getimed hebben.. hehe (tijdens die pijn, wel gewoon sex gehad dus dus dus.. zou kunnen ) (akelig stil hier? allemaal druk/ aan deklus/ aan het werk?) liefs renaat
hey dames, gisteren eerste echo en het hartje klopt!We hebben een wormpje van 0,95 mm groot met een kloppend hartje. Echt speciaal hoor. We hebben het ook al even gehoord. Hoop dat jullie snel mogen volgen want het is echt genieten. Ben wel plots van 7,2 weken naar 6,1 week teruggevallen wat ik niet goed snap wat ik had een vrij regelmatige cyclus maar ik ben dus minder lang zwanger dan ik dacht. Och ja... om het indrukwekkender te laten klinken kan ik ook nu twee weken zeggen dat ik zeven weken ben en dan ben ik er zowiezo 8. Volg je nog? Lieve groetjes, ik kruip onder een dekentje in de zetel met onze 2 poezen. Slaap zacht!