slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    luna, wat onwijs mooi lijkt me dat! echt.. gaaf zeg!

wel apart zeg dat je een week terug gezet bent ? maar idd je kunt dan lkkr 2 weken roepn dat je 7 weken zwanger bent ;) hehehe ..

mag hopen dat ik je eind deze/begin volgende maand kan volgen, lijkt me idd ook echt onwijs gaaf! :)

slaap lkkr luna,
    liefs renaat

2. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Fijn Luna dat je echo goed was.. altijd fijn om te weten he? en ik roep ook al een halve week dat ik elf weken ben haha

kanjer ik hoop dat je maansteen zijn werk gaat doen.. na zo'n mooie maansverduistering kan het haast niet missen! succes
    (natuurlijk voor alle klussers!;))

3. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Dankje Kanjer, ik hoop ook voor jou dat je snel mag volgen.

@ Jackisis:zo fijn, elf weken al, lijkt nog maar gisteren dat je positief testte :D . Nu kan je dan wel opgelucht adem halen, niet? Bij mij zit de angst er nog een beetje in dat het nog kan mislopen...Ik leef van dag tot dag. Ondertussen volop kribbe's aan het aflopen. Is dat in Nederland ook zo'n probleem?

Het is hier vrij rustig, iemand nog nieuws ondertussen? Kanjer, hoe staat het met je maansteen? Elke, jij?

Ik ga beginnen aan mijn eerste werkdag na twee zalige maanden vakantie. Zie er een beetje tegenop maar zo gaat de tijd wel sneller voorbij en zijn negen maanden zo om, niet? :D

Liefs en tot vanavond!

4. Bloem1983

Bloem1983 Lid

14 aug 2008
    20
    0
    0
    Administratief medewerker
    Rotterdam
    Wat een hoop gezelligheid hier joh, echt leuk!

@ Kanjer: Ja, dat heb ik nu ook. Begin ook meer inzicht te krijgen in mijn cycli. Het zijn er nog maar 2 geweest maar die waren 31 en 28. Dat is best netjes toch? Hoewel het natuurlijk ook goed zou kunnen dat ie deze maand veel langer is. Ben ook nog maar zo kort bezig dus probeer me er lekker niet meer druk om te maken. Haha!
    Super dat je je ei hebt gevoeld! Ik heb er ook aan ged8 om te gaan tempen en met ovu tests aan de slag maar vind het voor mezelf nog te vroeg. Dan ga ik me er weer veel te veel mee bezig houden ;)

Liefs Bloem

5. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloa,
    hou t ff kort hoor, ga zo weer eens lekker uit eten..
    Had me een lange dag. van 6.30 tot 17.30
    blegh.. zou oorspronkelijk 15.30 klaar geweest zijn maarja..

hier nog wel gevoelig tepels.. bahbah..maar ach.. :)
    maansteen ja denk dattie nog bezig is hoor ;) geen id..
    heb em om en iedereen mag em lekker zien! :D de meeste zullen denken dat het een gewone steen is hehehe ;)

en de kids @ work vinden em ook erg leuk :D

en bloem.. dis nu onze 8e ronde dus opzich mn cyclus is niet heel duidelijk maar nu voor de 2e keer dit soort pijn. misschiendaarvoor wel ei gehad maar niet zo duidelijk.

tnx voor alle lieve berichtjes dames, hoop ook zo dat het raak mag zijn..:D

fijne avond en mayb kom k vanaaf nog wel ff terug..

liefs renaat
    hoeist btw met de rest? al wachtbankers? :D

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Allemaal,

Bloem welkom, klets lekker mee.

Kanjer zou toch super zijn dat je het gevoeld heb. Hopenlijk is het meteen raak.

Luna & Jackisis fijn om te horen dat alles goed gaat. Leuk hoor zo'n echo. Wel vaag dat de weken afwijken dan wat jullie dachten.

Hier een update, ik heb wat krampjes, voor mijn gevoel komt mijn ongi eraan. Ik hoop het, want dat betekend dat mijn cyclus niet weer 50 dagen gaat duren. Wel al stiekum een test gedaan, niet dat ik denk om zwanger te zijn, maar is het wel het geval dat ik het nog tegen mijn nieuwe werkgever kan zeggen. Ga namelijk aankomende week mijn baan opzeggen.

Succes allemaal en prettige avond!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sorry voor mijn afwezigheid, druk druk. Kan het niet goed bijhouden haha.
    Nu vakantie, dus hopelijk volgende week een keertje tijd ;)

8. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hallo allemaal,

mag ik even zielig doen? Ik heb weer precies zoals vorige maand toen ik een vkm kreeg weer vanaf 1,5 week voor de NOD een klein beetje licht beige/bruin slijm. Het is echt minimaal, 2 kleine veegjes per dag of zo en meestal alleen 'smiddags. De afgelopen ochtenden was ik iederer keer zo blij dat het gestopt was. De eerste 3 dagen denk je; yes! Het is raak en het is lekker aan het innestelen. Echter vorige maand duurde het ook tot aan mijn NOD en ging dan op de NOD over in donkerbruin. Mijn ongi kondigen zich altijd zo aan... Nu ben ik dus zielig...het is al de 6de dag weer dat ik dit heb. Is er iets mis met mij dat het eitje niet lekker kan innestelen? Hebben jullie dit zelf ook al eens ervaren of gehoord wat dit kan betekenen? Is dit normaal? Net zoals vorige maand heb ik nu gevoelige borsten, af en toe een (kleine) vlaag van misselijkheid en duizeligheid. (En ik ben heel nuchter in die dingen).

Hellup.

MLS

9. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    O ja mijn NOD is woensdag. Ik kom waarschijnlijk uit op een cyclus van 30; of niet :) laten we hopen...

10. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey waarom is mijn bannr in 1 keer weg?

11. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    ah ik weet het al; ze zien bij fertilityfriend aan de site aan het werken. ik kon vanochtend al mijn tempkaartje niet bijwerken. grrrrr...

12. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ MonaLisa, goh ja dat is wel vervelend. Ik weet niet goed wat het zou kunnen zijn maar ik had dat ook vlak voor mijn menstruatie, af en toe wat bruin bloed, na een paar dagen kwam dan mijn ongi erdoor. Ik vertelde het tegen de gyn maar die zei dat dat niks erg is. Zes dagen lijkt me ook erg lang, bij mij was het twee of drie.
    Misschien ben je nog aan het ontpillen, hoe lang ben je gestopt?
    In elk geval veel suc6 hoor meid, hoop dat het snel raak is!

Ah ja, met je banner kan ik je niet helpen, ken er zelf niks van. Heb je de juiste url in je profiel geplakt, misschien is er net iets met die site?

Liefs

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    mona lisa.. heb je getest vorige maand omdat je schreef dat je een vmk had? of baseer je dat op je klachten zoals gevoelige borsten en dat bruinverlies?
    Ik had altijd zere borsten, opgezette buik en bruinverlies als ik ongie werd... dat zegt dus niet zoveel..
    hoeveel maanden ben je al gestopt met de pil?
    gemiddeld duurt t geloof ik 6 tot 11 maanden voordat je zwanger bent.. en sommigen hebben geluk dat t eerder is...
    succes met afwachten maar weer tot je NOD altijd weer spannend he?

voor de rest schiet t ook al aardig weer op he?

Ik heb nu alleen nog maar zwangerschapsbroeken aan...de rest passen echt niet meer nu..
    gisteren bij miss etam koopjes nog een paar goed kope shirtjes gescoord voor 3 a 5 euro... haha

vliegje... ik heb ook niet elke dag tijd voor het forum hoor.. kom gewoon af en toe even langs vliegen;)

zus... de tijd tussen de eigen datum en de echo datum verschilt soms omdat je bevruchte eitje soms nog even rond dwarreld voordat ie innestelt... dat kan wel een week duren... ook kan je eisprong net iets anders vallen... zo verklaarde mijn verloskundige dat verschil...

Luna.. bedoel je met kribbes babybedjes? (kinderkamers?) wij hebben natuurlijk alles verkocht van de eerste 2 kindjes.. maar kunnne een mooie whitewash kinderkamer overnemen van een vriendin (ledikant, commode en kast) dat scheelt alweer want om nu weer alles nieuw aan te schaffen...dat vonden we te duur.. en je ziet niet aan het kamertje af dat ie 2e hands is, nu zijn we voor 250 euro klaar..

kanjer hoe is het met jou? al wat nieuws? naar de gyn geweest ofzo?

voor all.... vast een fijn weekend als jullie zo ver zijn! liefs Tamara

14. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Luna,

Nee ik ben al jaren niet meer aan de pil; kinderwens van mijn kant loopt al een paar jaar (ben 31); mijn hubbie wou eerst niet meewerken :). Dus ontpillen kan het niet zijn. We gebruiken voordat we vorige maand voor het echie begonnen condooms. En deze kleine licht beige veegjes (want het is echt nog niet bruin) heb ik dus sinds we nu voor het echie gaan... En altijd rond de verwachte innestelingsperiode. De HA heb ik vorige maand gebeld nadat ik echt flink wat stolsels had tijdens mijn ongi. Die gaf dus ook aan dat het om een vkm ging. En nu ben ik dus bang dat het weer hetzelfde liedje is...

Nog steeds zielig...

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    mona liesa.. onze berichtjes kruisden elkaar net.. balen zeg!
    in welk opzicht wilde je man niet meewerken? wilde hij nog geen kids? nu gelukkig dus wel..
    jammer dat het zo vaag is voor je en je nu zelf ook niet weet waar je aan toe bent. zou daar ook echt van balen... hopen dat je snel zekerheid hebt...
    fijne dag voor jou ook!

16. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Pilgebruik zie vorig berichtje... Kan het dus niet zijn. Dit is pas begonnen toen we voor het echie gingen en ben al meer dan 3 jaar pilvrij. Weet het niet meer precies. Ik heb inderdaad 1 keer + getest vorige maand, maar twijfelde toen omdat het zo licht was. Leek eerder ingedroogd streepje. Ik baseer me eerder op de HA wat hij zei over stolsels tijdens ongi. Mijn vriendin had dit ook bij haar miskraam.

Begrijp je mijn ongeduld een beetje:eek:ntpillen kan het niet zijn, voel ei altijd goed, 2 keer deze verschijnselen; tempkaartjes goed; en vooral ik voel echt dat ik zwanger ben nu (echt geen geintje; ik ben een nuchter type).

17. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    dan is het misschien deze keer weer raak, nu gaan we gewoon met ons allen duimen dat ie blijft zitten... ik voelde ook in de week voor mijn NOD dat ik zwanger was. wist t bij alledrie echt zeker!
    Dus nog ff een weekje wachten en dan lekker gaan testen.... spannend!

18. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ J: hij was er nog niet aan toe... We reizen veel naar verre bestemmingen en hij zag dat eerst niet in combinatie met kinderen. Plus we zijn beide wel rustzoekers. Echter door mensen die we op deze verre bestemmigen ontmoeten bv. in het voorjaar nog een moeder met een zoontje van 2 en een dochterje van 4 maanden op Koh Chang in Thailand is hij langzaam bijgedraaid. Nu is hij af en toe erger dan ik; vraagt naar vruchtbare dagen etc. Maar we zijn wel beide nuchter ypes dat het idd wat langer kan duren. Tja alleen als het 2 maanden zo overduidelijk is.. dan word je toch ongeduldig... :)

19. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    grappig; onze berichtjes kruisen elkaar de hele tijd... :)

20. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    mijn hubbie zegt iedere avond oor het slapen gaan dat beebs moet blijven zitten... Maar duimen jullie ook maar goed. Ik hou jullie de komende dagen wel op de hoogte. Woensdagochtend ga ik testen als temp hoog blijft.

Fijn om je hart hier even te luchten...

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina