hallo allemaal blij dat het goed met jullie gaat! monalisa wat een vervelende situatie dan zeg! jemig.. maar zoals tamaar als zei. we gaan duimen dat het beebje deze x dan wel mag blijven zitte! zou toch mooi zijn he Vlieg begrijpelijk dat je het druk hebt, en geniet ook maar goed van je weekje vrij! Ben benieuwd hoe het met elke is? off ze al mag testen? Zus das goed nieuws als het je ongie mag wezen! eindelijk korte cyclus dan! maar het liefs zie ik je zwanger natuurlijk we gaan dinsdag voor het zaadonderzoek.. althans tis een potje vol met zaad die we wegbrengen. en dan kunnen we aan het eind van de dag de uitslag horen/weten (vinnut nu toch wel spannend worden hoor.. hehehe) Kom straks weer ff lanx waaien, liefs kanjer
kanjer dat wordt dus een saai weekend voor jou he? jemag dan toch even niet euhhhh lekker aan de gang gaan zeg maar... Loïs heeft een vriendinnetje van school te spelen.. heeft hier ook gezellig gegeten... nu spelen ze met hun drietjes boven... vanmorgen huisje al gepoetst en de was gedaan.. dus deze mama gaat lekke rmet de beentje omhoog op de bank haha dikke kus
Hela lieve Flubbers! Hier ben ik eindelijk terug! Heb het zooo druk gehad met werk! Pfff..gisteren 2u moeten overwerken enzo.. Heb vandaag m'n bloedname gehad. Heb de resultaten gehaald maar kan pas dinsdag naar de gyn voor uitleg. Ik denk dat ik er van kan afleiden dat ik nog geen eisprong heb gehad en m'n progesteron is véél te laag. (zelfs te laag indien het voor een eisprong is...) Mona Lisa, welkom! Ik hoop voor jou dat het om een innestelingsbloeding gaat en dat er jou 2 mooie streepjes te wachten staat! Tamara, leuk seg, zo'n mooi rond buikje! Ben er zooo jaloers op! Oh ja, goed gewerkt! Renaat, testen is dus nog niet voor direct... Kan begrijpen dat je het spannend vindt! Dinsdag word dus voor ons beiden F-dag (Fertility! ) *duim duim* Het weinige geduld dat ik heb, is het voorbije jaar al danig op de proef gesteld maar nu wordt het toch wel erg, zenne. Pfff... Vlieg, met al jouw activiteiten kan ik ook wel begrijpen dat je het druk hebt. Hihi... Gaat de cyclus snel voorbij, als je zo weinig vrije tijd hebt! Zus, hopelijk innesteling en anders korte cyclus! Super!
@ Kanjer: heel veel succes met het onderzoek! Over onderzoeken gesproken; niemand heeft echt op Nina's vraag geantwoord. ik ben er ook nieuwsgierig naar: kun je je vroegtijdig een keertje laten "nakijken" door HA of gyn of lachen z je weg als je net nog maar 2 mnd bezig bent. Zoals ik al zei is mijn kinderwens al veel langer en ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik vind dat van die licht bruine streepjes allemaal maar vaag. En als het hetzelfde resultaat gaat zijn als vorige maand... Twee keer kan toch geen toeval zijn...
Ik denk niet dat ze je al onderzoeken wanneer je nog maar 2 maand bezig bent. Tenzij je misschien al lang met de pil gestopt bent en nooit regelmaat hebt gehad ofzo... Ik denk dat je een goede reden moet hebben om zo snel onderzocht te worden. Zelfs na een jaar is al snel. Normaal moet je zeker 1.5jaar proberen maar dit hangt af van je klacht, je leeftijd, de arts,......
de gyn vraagt dan zowieso eerst nog een temp kaartje en als je die niet hebt zal je die moeten gaan maken (enkele maanden achter elkaar elke ochtend voor het opstaan tempen) zo krijgt hij ook meer inzicht in een eisprong of het eventuele onbreken daarvan) je kan natuurlijk wel wat informatie daar gaan winnen... maar ik denk idd dat je dan nog geen andere onderzoeken ofiets dereglijks krijgt.
halloa dames, tamaar, idd word een heel saai weekend.. snik snik gehhehe gelukkig genoeg dingen om ons bezig te houden, daluk ff naar de stad hier.. en eind van de middag examenfeest van een neefje, en morgen met heel schoonfam naar de apenheul yeahoe! apies kijken! elke we wachten dinsdag gewoon af en mag hopen dat het voor jullie positief uitdraaid, ondanks dat je zelf vermoed/afleest dat je progesteron te laag is.. Mag hopen dat het allemaal goed komt!TOI TOI TOI! ga wel aan je denken. [-o< @ all hoeist met jullieeee? fijn weekend alvast en kzal tussen de bedrijven door nogwel ff langzwaaien liefs renaat
Renaat, dankjewel! Nu weet ik wel waarom het in april wss misgelopen is. Geen progesteron=geen zwangerschap hè... En dat verklaart ook helemaal waarom ik niet ongesteld word. Ik weet alleen niet of ik dan een eisprong kan hebben. Wou dat het al dinsdag was... Voor jou ook spannend hè. Ik ga aan je denken zenne! Wij zijn iets leuk aan het zoeken om morgen te doen. Dat Apenheul klinkt ook wel interessant. Is dat zoiets als Beekse Bergen maar dan met apen? En is het duur? En waar ligt het ergens?
@ elke, ben beetje wat laat denk ik, maar de apenheul ligt volgens mij in apeldoorn. ze hebben denk ik wel een website waar je op kunt kijken, eff googlen. @ de rest, hoe is het met jullie? @ mona lisa, welkom. Hier een lekkere rustige zondag? Eindelijk eens een weekendje samen met m'n mannetje vrij. Heb afgelopen week veel moeten werken, en ben veel op de joets geweest met vriendinnetjes. Ben naar Mamma Mia de Movie geweest. Dit is een super film. Wie een leuke avond wil hebben en van Abba muziek houdt moet hier zeker naar toe. We hebben gelachen en meegezongen, super. Wie heeft deze film nog meer gezien. Heej flubbers, tot weer 'ns
@ iedereen: gisterenavond donker slijm; vandaag weer niks. Grrrrr. Hoe schatten jullie mijn kansen in dat ik wel doorverwezen wordt met onderstaande gegevens: - 3 jaar pilvrij - twee tempkaartjes (zie link beneden van meest recente): cyclus op papier ziet er mooi uit; vruchtbaar slijm; voel mijn eisprong; temp mooi hoog na eisprong. - 2 maanden zelfde symptomen: rond 5 a 7 dagen na eisprong licht bruin slijmverlies dat aanhoudt tot het via donkerbruin slijm overgaat in ongesteldheid... - en belangrijker: HA weet dat ik al langer een kinderwens heb en dat hubbie net een paar maanden geleden pas is bijgedraaid. Progstoron houdt je baarmoederslijm in stand hé voor de zwangerschap? Zou ik dat tekort die hormonen aanmaken? Mijn hubbie zegt al dat het daar beneden warzone is... Dat het eitje als vijandig beschouwd wordt. Dus soms maken we nog flauwe grapjes erover; maar maak me wel zorgen. Groeten Mona lisa smile
Mona Lisa, ik heb erg weinig progesteron. Ik krijg dinsdag te horen welke invloed dit heeft op m'n vruchtbaarheid. Zal het je hier weten te vertellen. Ik heb soms ook bruinig slijmverlies voor m'n ongesteldheid, ben kort echt ongesteld en heb langer bruin slijmverlies dan echt bloed. Heb dit al sinds ik met de pil gestopt ben. Maar aangezien je dit nog maar pas hebt, zou ik niet durven zeggen dat je ook een tekort aan progesteron hebt. Anders moet je eens een bloedname laten doen op dag 21 van je cyclus?
Ola meiden! Nou het was een weekend van ups and downs! Zaterdagavond 1 veegje helder rozig bloed. Volgende wc papiertje was weer droog... Zondag helemaal droog; geen sppor meer van bruin sluim of rood bloed. Vanacht en vanochtend ook gewoon droog.
Temperatuur is ook lekker hoog; vanochtend hoogste ooit 36.88! Mag ik beginnen hopen? Woensdagochtend wanneer temp hoog is, test ik. Dus nog even spannend allemaal. Dankjulliewel voor jullie support! Echt super.
das mayb innesteling? weet t ook niet, hier aan de wacht.. dus tjah we shall see en morgen de big day voor vriendlief en voor mij ook wel hoor puuuh.. spannnennd.. aan de ene kant wel blij dak moet werken, dan kank mn hoofd er een beetje afhouden succes met wachten mona lisa! elke succes alvast en hopelijk mag je duidelijkheid krijgen! liefs renaat
@ Kanjer; ik was ook blij dat ik vandaag aan he werk was. De dag is omgevlogen en nog steeds zoals vanmorgen! Droog! Oooooooooh wat spannnend. Dus morgen is ook the day... Morgen is ook mijn NOD, maar ga woensdag pas testen. Ik wil gewoon morgen de dag nog uitzitten! Suc6 Kanjer...
MOna lisa... succes met afwachten.. spannend hoor! Kanjer en elke.. succes morgen.. voor beiden een spannende dag he? Hier verder weinig te melden... morgen alweer 12 weken... gaat zo snel... voel me verder prima, begin ook wat monder moe te worden.. misselijk niet meer geweest sinds 2 x op vakantie... en verder ook niet echt kwaaltjes ofzo.. voel me eigenlijk heel goed en vrolijk... ga nu wel lekker slapen... nog 4 weken met moeders voor moeders meedoen en dan zit dat er ook alweer op... haha dikke kus tammie
Kanjer, succes vandaag! Ik denk aan je! Tamara, super proficiat! 12 weken alweer, dat is toch een mijlpaal in je zwangerschap hè. Mona Lisa, hopen dat je vandaag nog 'droog' blijft en dan morgen *testen*! *dikke knuffels!*
zo dames benne we weer, helaas zonder nieuwtjes.. de afgelopen x zei die vrouw bij het lab. Dezelfde dag weten jullie het. vandaag zei een andere mevrouw bij het lab. ligt aan je huisdokter. of die het per computer doet of met de post. en dan is het een dezer dagen, zeker voor het eind van de week wel. tjaah heej.. ! grr! dus ik als miep ongeduld gaat morgen al ff lekker bellen! moet toch pas om 9.30 beginnen heb overigens wel weer iets raarss.. heb dus zo ongeveer het gevoel van vorige week (bij ei?) alleen dan net ff anders. niet zo pijnlijk. wel aanwezig. al sinds gister? heel vaag, ong zelfde plek. iemand n id van wat ut zou kunnen zijn? (ga nergens vanuit..maar alleen wel gek..) liefs en hoop dat elke meer duidelijkheid heeft gehad vandaag?