slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    kanjer.. balen dat je nu nog niets weet, maar idd lekker bellen morgen..
    ik had in de week voor mijn NOD ook kleine steekjes onderin mijn buik (bij de liezen een beetje)

Misschien dat je dat bedoelt?
    spannend! nog 9 dagen til D-day...

2. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ik heb even een korte flashback van mijn berichtjes in het begin.. met de data:
    2 juli was mijn NOD:

Geplaatst: Wo Jun 25, 2008 2:13 pm Onderwerp:
    --------------------------------------------------------------------------------

hoi ik zit ook in het zelfde schuitje.. ongeveer over 7 dagen mijn NOD.. ik heb ook gespannen borsten.. veel witte afscheiding en een zwaar gevoel in mijn buik.. Ook moet ik heel vaak naar de wc en niet om te plassen (zoals je vaak hoort) kweet niet of dat ook een symptoom is..
    spannend... het is eigenlijk niet gepland een derde, maar als het zo is is het wel oke hoor...
    ik herken niet zoveel van de vorige 2 keer.. ben nu ook niet misselijk maar dat was ik toen ook niet..

Geplaatst: Wo Jun 25, 2008 2:23 pm Onderwerp:
    --------------------------------------------------------------------------------

Dat duizelige heb ik ook af en toe.. mijn borsten deden v orige week ook steeds pijn, maar nu niet meer.. ze zijn wel een stukje groter, maar ja dat heb ik altijd als ik ongie moet worden..
    misselijk was ik vorige week constant, nu heel af en toe een beetje een weeíg gevoel, alsof je de avond ervoor te veel gedronken hebt zeg maar...

Geplaatst: Do Jun 26, 2008 9:38 pm Onderwerp:

hoi allemaal
    wat een spanning he? haha verslagje van mijn dag?
    Ik ben praktisch de hele dag misselijk geweest, 3 x kei duizelig en had eerst heel erg honger, maar zat na 1 boterham al vol .. Verder geenpijn meer aan mijn ( . )( . ) wel af en toe een beetje gespannen gevoel. Verder enorm sjaggie af en toe, (snel kriegelig ook) Ik heb geen spierpijn in mijn bovenbeen meer,.
    kortom.... ik weet t niet meer..
    ik twijfel ook wel een beetje of ik niet gewoon moet afwachten of ik ongie wordt op mijn NOD... dan testen is natuurlijk veel logischer toch>>? maar of ik dat volhoudt?

Geplaatst: Vr Jun 27, 2008 9:29 am Onderwerp:

4 dagen voor mijn NOD.....worden jullie ook al gek van jullie zelf:( ik heb nu op dit moment enorme steken in mijn rechter lies.. en last van mijn rug.. zou dat een voorbode van min ongie zijn? aaaaahhhhhhggggg om gek van te worden die gevoelens.. haha

De 30e heb ik toen positief getest..

3. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    jah richting liezen idd, aan de rechterkant. al de hele dag door.. zelfs op mn werk waar k normaal heel nietbezig ben met mn lichaam, maar ja dit is niet iets wat ik zo ff kan negeren. Maargoed we wachten maar af.

(heb overigens wel goed gevoel erover btw, maarja zegt natuurlijk ook nog niets.)

tnx voor je snelle reactie tamaar! :)

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    dan heb ik goede hoop voor je... ik heb boven jouw berichtje nog wat geplaatst...

5. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    das wel fijn om even te lezen, bedankt.
    is een goed teken dan,

moe, sjagie komt bekend voor. maar ja misschien is dat wel mn m00d van de dag.. kweenie..

whaah wachten is soms vreselijk.. uhhmm lees: altijd!

6. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    je bent me steeds voor heheh ;)

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    haha sorry.... maar ik vind eigenlijk wel dat t tijd wordt dat er weer een zwangere (of natuurlijk meerdere) bij komen!
    herinneren jullie vanesje nog in het begin>>?
    ik zag aan haar banner dat zij nu ook 4 weken zwanger is..

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ja vanesje.. :)

echt onwijs gaaf zeg! w000h000 hoe meer zwangeren hoe beter of nie dan? :D (mocht dit hun wens zijn!)

spannend dit zeg! puuuuh kan nie wachten.. :)

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Zal straks uitgebreid verslag doen maar moet nu m'n tandjes gaan poetsen en gaan werken.
    Bezoekje aan de gyn is ongeveer geworden wat ik verwacht had...

Tot straks!
    Lieve groetjes!

10. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Kanjer; ik had ook die steekjes een week voor ik mijn NOD had, net iets heviger dan gewoonlijk maar ik dacht toen ook 'he verdorie weer ongesteld'. Een week later testte ik positief :D
    Het kan dus echt zo zijn voor je hoor. Ik hoop het in elk geval, buiten die steekjes had ik geen enkel kenmerk. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, was ervan overtuigd... maar nee hoor.

@ Elke: hoe voel je je na je bezoekje aan de gyn?

@ Jackisis: proficiat met je mijlpaal, het gaat inderdaad snel. Ik herinner me nog jouw berichtjes van in het begin, lijkt alsof het nog maar vorige week was :D Grappig.

Hoe gaat het met all?

Liefs

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Jullie zien het al aan mijn banner...

Het is gisteren /vannacht/ vanochtend allemaal heel bizar geweest.
    Gisterenmorgen 10 uur helder bloed. Ik bleef bloeden dus maar ob ingedaan en teleurstelling verbeten op het werk. Aan collega's heel veel steun gehad.
    Gisterenavond toch positief getest. Onwerkelijk gevoel :)
    Toch getest omdat collega aangaf: "als het van dat heel helder bloed is, dat had ik ook bij mijn zwangerschap. Dacht idd dat ik ongi was maar bleek gewoon zwanger. "
    Vanacht echter hevige krampen.
    Vanochtend bloedbad met donker weefsel (soory voor de beeldspraak). :oops: :oops:

Vanmiddag gaan we naar HA; ik vind 2 opeenvolgende maanden niet normaal meer... :cry: :cry:

Verdrietige mona lisa smile

12. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Oooh MonaLisa,
    weet niet goed wat ik kan zeggen.Ik hoop echt voor je dat alles goed komt. Moet echt niet makkelijk zijn voor je!Ik denk aan je hoor!

13. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    MonaLisa wat erg, denk aan je. Sterkte!

Elke ben benieuwd naar je verhaal.

Kanjer spannend! Veel tekenen en als je gevoel het ook al aangeeft. Wie weet.....

Jackisis de 1e mijlpaal bereikt. Nu kan je het tegen iedereen vertellen. Als je dat al niet gedaan hebt.

Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag nieuwe contract getekend en morgen mijn huidige baan opzeggen.
    Wat betreft cyclus erg teleurgesteld ga vrees ik toch weer richting de 50 dagen... Afwachten maar.
    Heb wel al een test gedaan, maar niets. Nu pas weer 9-9 testen. Dat is de 50ste dag.

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dag lieve Flubbers!

Effe verhaal doen: gisteren naar de gyn geweest (Toon kon op de laatste moment gelukkig toch nog mee! :D )
    Hele verhaal nog eens gedaan...blablabla... Ik moest nog eens een bloedname laten doen om zeker te zijn dat ik niet zwanger was en mocht dan gisteren nog met Primolut beginnen. Dit moet ik nu 10 dagen nemen (tenzij ik sneller ongesteld word). Anders zou ik daarna binnen de 4 dagen ongesteld moeten worden.
    Dan mag ik de 3e CD met Clomid 50mg beginnen t.e.m. de 7e CD. Dan vanaf dag 10 echo's om te bekijken of er een eitje aankomt!
    Indien niet: terug Primolut nemen, Clomid 100mg etc...
    Indien niet: terug Primolut, Clomid 150mg etc...
    Indien niet: daar wil ik even niet aan denken! Als ik naar 150mg zou moeten gaan, moet Toon ook een zaadonderzoek laten doen omdat ze me niet zoveel hormonen wil laten nemen terwijl hij mss ook niet helemaal in orde is.
    Ze zei dat voor 9 op 10 vrouwen de Clomid werkt! Dus dat is wel een goed vooruitzicht!

Ik moest nu bij een collega van de gyn waar ik vorige keer bij was en heb besloten om bij haar te blijven gaan. De vorige gyn was een vrij oude man al en anders moet ik binnen een paar jaar weer iemand anders zoeken als hij op pensioen gaat. Deze gyn was ook heel duidelijk, erg vriendelijk en enorm vlot! (het is een hollandse! :) )
    En het feit dat ze een vrouw is, maakt voor mij toch ook wel een verschil eerlijk gezegd! :oops:

Zus, proficiat met je nieuwe baan! :thumup:
    Spijtig dat je nog niets weet wat cycluslengte betreft... :(

Mona Lisa, k*t seg! :(

Vanesje, als je dit leest: Super proficiat!!!!

Renaat, wat een stomme artsen allemaal seg!!!! Pff... zou echt gek worden! :confused: [/img]

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Wat erg :( ik wil je heel veel sterkte toewensen.. Dit is nu dus de tweede keer dat je dit overkomt? En ook nog achter elkaar.. Laat je niet wegsturen bij de HA, moet gewoon onderzocht worden. Hoop echt dat het snel goed zit.. Sterkte..

16. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    goedeavond almaal!

mona lisa wat balen zeg, :cry: :cry: onwijs! :( snik met je mee! als ik jou was zou ik de ha ff gaan bellen.
    succces!

elke wat fijn dat je wat meer weet nu, leuk is anders, maar et is voor een heel goed doel ;)

tamaar wat gaje hard! kwil ook hehehe (nog fff wachten, maar duurd deze x wel lang hoor! :x grrrr! ;)

zus wat naar zeg!weer zo'n lange cyclus! :cry: ga je na deze ronde dan wel richting de Ha of wachten jullie dr nog ff mee?

Luna, vandaag idd het idee gehad datk ongesteld werd. heel vaag (beetje te vroeg nog maargoed) ik @ werk op de wc. draai ik me half om stoot ik me hoofd knoert hard tegen een plastic rand waar je dingetjes op kanzetten (weet ff nie de goeie benaming ervoor )
    wel nu sterk het gevoel ongesteld te worden (zo voelt mn buik dan he!) nog steeds soort steekjes achtig gevoel en dus dit.
    maar we wachten en wachten en das alles wat we kunnen doen @ the moment ;)

nou dames heb ff nog niks nieuws te melden,
    dus kga weer ff plat!
    tot snel weer en hopelijk morgen meer nieuws!

liefs renaat

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mona Lisa, wat erg! Sterkte meisje!
    Hoe was het bij de HA?

Elke, heel veel succes! Wie weet snel resultaat voor jullie.

Kanjer, wat las ik? Heb je tekenen?

gister waren wij 3 jaar getrouwd, dus lekker naar een hotel geweest.
    Groot rond bed, groot rond bad :) Heerlijk.
    Geklust in bad :) Zaadjes zullen het wel niet overleefd hebben haha, maar het was wel lekker hahahahha!
    Ik had vorige week wat steekjes en gister enorme rugpijn. Verschrikkelijke pijn, was na een paar uur weg.
    Ook vermoeide benen en dat straalt dan weer uit naar mijn knieen.
    Maar mijn temp stijgt niet...
    2 weekjes geleden wel soort van positieve testen gehad.
    Dus wil morgen wel testje wagen, maar als mijn temp niet stijgt lijkt me niet dat ik zwanger ben. Daarbij zou ik dan een cyclus hebben van 30 dagen en dan lijkt me (helaas) niet zo.. :(
    Mijn nod staat op 20 sept. eigenlijk.
    Maar die ovutesten, steekjes en gister die rugpijn..
    Dus ik ga gewoon testje doen :) Negatief denk ik hoor hahahahaha, maar you never know :)

Meiden, sorry voor mijn afwezigheid. Ondanks mijn vakantie razend druk.
    Morgen op weg naar het huwelijk wat ik vrijdag moet fotograferen, dus overnacht daar in een hotel.
    Ook vrijdag in een hotel moet tot 22u fotograferen.
    Zaterdag en zondag zitten we met onze doggies op een camping.
    Dus ik ben 4 dagen niet online, tot volgende week meiden.
    Hopelijk meer zwangere meiden binnenkort!

18. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen,

Vliegje veel plezier dit weekend.

Kanjer ik denk aan je, spannend! Wij hebben besloten het nog even aan te kijken. Ben natuurlijk ook nog niet zo lang van de pil af. Wat kan de HA eigenlijk doen aan zo'n lange cyclus?

Elke. goed nieuws. Hopenlijk is het snel raak. Misschieten kan bijna niet meer, zou je denken.

Ben nu op van de zenuwen, ga zo mijn baan opzeggen. Hoop dat ik een normale reactie krijg en dat ik niet genegeerd ga worden vanaf nu.

Tot vanavond en werkze allemaal!

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zus, dat vraag ik me ook af.. Ik verwacht volgend weekend mijn ei pas. Nod is 20 september (cyclus van 54 dagen). Ook al ben ik nog niet lang van de pil, dit is waarschijnlijk mijn 'normale' cyclus, aangezien dit vroeger ook al zo was.
    Als ik dus in november nog steeds op 54 dagen zit, wil ik toch naar de dokter gaan. Misschien komen we dan in aanmerking voor Clomid?

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Zo wat een opluchting, vandaag eindelijk verteld dat ik wegga. Waren ze op mijn werk niet echt blij mee.

Vliegje, ik had voor mijn pilgebruik een gewone cyclus. Ik wacht nog even een aantal rondes af en ga dan naar de HA. Zeker omdat ik nu ook een nieuwe baan heb. Wacht nog even tot het nieuwe januari. Dan ga ik wel naar de HA kijken of die er iets aan kan doen.

Zou positief zijn als de Clomid mag. We wachten af. Misschien veranderd het nog.

Deel Deze Pagina