vandaag gebeld slecht nieuws gehad. kreeg de huisarts zelf aan de lijn... zaadcellen 3 wat 20 moet zijn ofzo. en bewegelijkheid en vorm ervan is niet veel/niet goed. nu het advies dat vriendlief dan moet stoppen met roken/alcohol/goed eten/optijd naar bed ... en deze voordat ik klaar ben met mn 2 cyclus tempen nog even bellen voor een 2 onderzoek voor hem. als dat nog niet goed is, gaan we de mmm in. (komt het op neer.) hij zei dat als dit onderzoek goed geweest was, we nog even door moesten gaan met wat we deden en dan over paar maandjes terug. maarin dit geval dus niet. Ik ben wel blij dat we er optijd bijzijn echt waar, maar wat een ongelovelijk domper! voel me zo k***** nu.. x renaat
hey kanjer, wat erg voor je!Ocharme! Kunnen jullie terecht bij elkaar? Ik hoop van wel. Hopelijk lukt het met die andere levenswijze voor hem wel dan. Ik duim extra hard voor je hoor! Sterkte meid!
Wat vervelend voor je Kanjer. Ik denk aan je. Hopenlijk helpt de levenswijze en komt het allemaal goed. Sterkte meid
Hey lieverds allemaal, dankjewel voor jullie medeleven. Mijn man en ik zijn bij de HA geweest. Het was een goed gesprek; we werden heel serieus genomen. En hij heeft me doorverwezen naar de gyn. Als ik het goed heb begrepen: de HA vermoed dat het niveau progestoron in de 2 de helft van de cyclus niet op peil blijft. Het bevrucht eitje wil zich innestelen, maar kan dit niet omdat het baarmoederslijmvlies door het te lage progestoron niet in stand wordt gehouden. Mijn lichaam denkt dus dat ik niet zwanger ben en daarom krijg ik in 2 rondes dus 2 vkm. Hij adviseert dus ook even niet te proberen tot het uitgezocht is omdat ik anders mijn lichaam uitput. Deze bloeding is nog erger dan vorige maand. Gisteren was het heftigst. Vervolg: september doen mijn man en ik een stapje terug. Volgend weekend gan we lekker naar zee met de familie en de week erop stond nog een weekje egypte gepland. De 24 ste kunnen we dan terecht bij de gyn om eea goed te laten onderzoeken. Nogmaald bedankt voor alle lieve bericthjes.
Renaatje, wat verschrikkelijk k*t voor jullie! Maar idd, een gezonde levenswijze zou veel verschil maken, niet alleen om zwanger te worden maar ook om minder kans te hebben op een miskraam/ongezond kindje! Dus dat zou genoeg motivatie moeten zijn voor je vriend (en jou) om je levensgewoonten wat aan te passen... 't is voor een goei doel, hè! Zus, begrijpelijk dat ze het niet zo leuk vinden maar hoop dat ze nog lief voor je zijn! Als je voor je pilgebruik een normale cyclus had, is de kans klein dat je dat nu niet zou krijgen. Zou niet voor m'n plezier met Clomid beginnen, het is en blijft medicatie en heeft dus ook nevenwerkingen... Vliegje, wanneer ben je precies met de pil gestopt? In principe moet je een jaar met de pil gestopt zijn voor je in aanmerking komt voor Clomid. Als je vroeger echter ook al zo'n cyclus had, misschien al wel sneller. Proficiat met jullie huwelijksverjaardag!!!![/size]
@ Kanjer... ohhh ik lees het net. Da's idd geen goed nieuws. Sterkte en ik hoop idd dat de verandering in levenswijze gat helpen.
Mona Lisa, dat zou idd kunnen maar dan kan je in principe geen positieve test hebben gehad aangezien je vruchtje zich daarvoor heeft moeten innestelen. Maar je gyn zal het wel uitzoeken, hoop ik voor je, wat er is mis gegaan! Succes!
lieve kanjer, wat ontzettend k*t voor jullie. Ik weet even niets anders te zeggen. Ik hoop voor jullie dat stoppen met roken/drinken e.d. goed doet. Heel veel sterkte. Vliegje proficiat, al 3 jaar getrouwd. Maakt niks uit als de zaadjes het niet overleefd hebben, als het maar lekker was, hahaha. Ik ben nu 1 1/2 jaar getrouwd. Elke, hopelijk brengt de clomid jullie goed nieuws. Dat het maar snel raak mag zijn. Ik weet eff niet meer wie het vroeg, maar ik ben ook wel benieuwd wat je aan een lange cyclus kan doen. Die van mij lijkt steeds langer te worden, vanaf dat ik met de pil ben gestopt wordt hij elke maand langer. @ de rest, hoe is het met jullie? Ik heb het best druk, veel werken/huishouden/ en vanalles nog. Ik krijg als het goed is een dezer dagen mijn eisprong. Zo ga nu lekker naar smaken verschillen kijken, komen allerlei lekkere recepten voorbij. O,ja wie van jullie is er ook naar mamma mia geweest? Leuk he. Liefs mona
Hey Mona, heb hier op het forum al gelezen over sommige kruiden die zouden kunnen helpen je cyclus regelmatiger/korter te maken. Misschien kan je dat eens proberen? Baat het niet, dan.... Ik ben niet naar Mamma Mia geweest maar zag er van de week een reportage over op TV en het lijkt me wel een super musical, ik vind het alleen stom dat ze hem vertaald hebben. Er is nu ook een film gemaakt rond de Abba liedjes. Lijkt me ook geweldig! Hou wel van zo'n dingen.
tnx dames voor jullie medeleven! heb er gister idd nog even met hem over gehad en alles ff uitgesproken over mn gevoel,.. daarnaast had hij toen ik thuis kwam wel fruit/melk/volkoren-donkerbrood gehaald en nicotinestuff voor stoppen met roken! dus hij wil er zeker wel wat voor doen. en hij heeft ook forums gezocht en bekeken en er zijn mensen die het nog erger hebben. dus mogn we eigenlijk nog niet klagen. en alcohol drinken we bijna nooit tot zelden. alleen met een feestje en dan alleen hij want dan moet ik de bob zijn! grr! slapen ja gaat aankomende tijd moeilijk worden, hij krijgt dus veel nachtdiensten. omgekeerd leven zeg maar.. dus wat dat betreft.. tiz naar mijn id het roken die het em doet.. (ja heb het zelf ook gedaan.. tot sep.07) wel een vraag.. ik wilde deze ronde tempen voor spek en bonen, dit ben ik begonnen op dag 10. maar daarna duswel een ei gehad en nu wel weer redelijk stabiel.. dus zou ik dit mogen meetellen? wat denken jullie? anders is dit 1e.. hehhee.. weet het wil het gewooon graag! liefs nogmaals bedankt! lief dat jullie zo meeleven!
Die bedoelde ik ook. de film is echt super leuk. kreeg echt zin om mee te zingen en te dansen. Lekker weekend, heeft er nog iemand leuke plannen? @ kanjer, ik weet niet of die dan ook nog meetelt. Ik heb nog nooit getemt, dus geen idee.
@ Kanjer, ik ben zelf begonnen op dag 6 en FF heeft mijn ei nog niet gevonden. Denk wel dat je op dag 10 kan beginnen. Jou cyclus is ook 5 dagen korter dan de mijne. Denk dat het dus wel klopt.
Mona, ik heb geweldige plannen! moet gaan werken, grrrrr!!! :x En dan nog met de late dienst, nu het zoooo'n mooi weer wordt. Die film is die in de cinéma of al uit op dvd? Renaat, wat lief van je ventje! Wel erg leuk dat hij er zo voor wilt gaan, dan ben je zelf ook veel gemotiveerder om gezond te leven hè. Van dat tempen heb ik geen idee... :-k Heb vandaag die nieuwe dansplaat voor de Wii gekocht, lijkt me super! Ga het vanavond lekker testen, nu wil ik die Wii Fit nog! Iemand ervaringen?
@ Kanjer, ik denk er ineens aan dat jij een maansteen draagt maar ik weet niet of je weet dat een maansteen ook kan helpen bij je ventje, als hij hem draagt natuurlijk eh. Hij moet het dan natuurlijk wel zien zitten. Misschien het proberen waard? [-o< Liefs aan iedereen
haha elke, werken, (ik heb lekker vrij in het weekend) die film draait nog in de bioscoop. Ik ben al druk aan het zoeken op internet of ik 'm kan vinden. maar hij staat er nog niet op. mijn moeder wordt dit weekend 50, dus hebben we een klein feestje. Morgen het huis versieren, leuk. Verder nog iemand plannen?
Alvast gefeli met je moeder haar 50ste verjaardag! Ik zou zeggen, jonge moeder. Maar mijn mama is ook nog geen 50 haha. Ik heb de laatste dagen rare gedachten . Wij gaan morgen lekker bbqen met familie en bekenden
Dankje . Nou gedachten, ik wil veel dingen weggooien. Heb ik boter op brood gedaan wil ik het pakje boter weggooien. Dan heb ik de prullenbak ookal open hoor haha, echt gek. Is me al een paar keer gebeurd. Spoor niet meer . Zulke domme dingen.
heb het er over gehad met m en zijn reactie was in eerste instantie NEE kga niet met zo'n steen rondlopen.. wel uitgelegd na deze reactie dat er dus meerdere soorten van zijn, niet alleen hangers! maarja misschien over n tijdje.. wel vandaag een nieuwe bril uitgezocht! yeahoe!over 2,5 week kunnen we m ophalen! onverwachts verjaardag vandaag, morgen gaan we met ons nichtje ff naar t strand hierzo in de buurt. heel lkkr weekend dus liefs