slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dag lieve Flubbers,

hoop dat jullie allemaal een héérlijk weekend hebben...het is jullie gegund! Ik mag lekker gaan werken met de late vandaag en morgen en dan nog 2 dagen de vroege dienst. Dan ben ik weer 2 daagjes thuis. Pfff... Ben zoooo moe! Onderbuurvrouw begon vanmorgen om half 9 al loeiharde muziek te spelen! Echt vreselijk! 't Is echt een verschrikkelijk mens. Toen Toon en ik hier net woonden en we onze meubels nog wat aan het installeren waren, is ze een keer rond 22u komen kloppen omdat we teveel lawaai maakten, we hebben ons daarvoor verontschuldigd maar sindsdien zegt ze geen woord meer. Ze kijkt ons zelfs niet aan als we elkaar in de gang of buiten tegenkomen! Dat is toch wat overdreven, niet? Ze had toen wel gelijk maar om daar nu zoooo over te doen...
    Ga nu dus lekker in m'n bedje kruipen en dan weer werken, werken, werken...

Slaap lekker, lieverds!

Oh ja, Kanjer, jij kan bijna testen?!

2. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    aj elke wat balen zeg dat je met dit weer toch moest werken zeg!
    en wat een naar mens dan..
    maar die heb je overal hoor, hier ook helaas.. :(

tzou 30 dagen zijn mn cyclus als k mn ei op dag 16 gehad heb(mits mn lf 14 dagen is)
    maar kga ervan uit dat we ongesteld worden hoor!
    dus voorlopig zal testen er niet in zitten :) nouja of mocht ineens toch niet ongesteld worden aankomende week.. dan misschien ;)

wij hebbenvandaag heerlijk genoten op het strand.. en ben als kreeft terug gekomen! :) lkkr hoor beetje kleur.. alleen maggut bruin worden ipv rood grr! ;) maarjaaa ach :D

en vanaaf eindelijk sinds tijden een aardappel gegeten! w00000h000!
    we zijn echt gezond bezig joh.. ;)
    vandaag als ontbijt donkerbr brood met kaas/sla/ei/tomaatje. :)'s middags @ strand lekker aan de appels met roosvicee.(ook n chipje gegeten nog daarna.. voor het zoutgehalte heh ;))
    en s avonds spinazie met aardappels en gehaktballetje! :D owww lkkr echt!

kmag deze week ma,di,woe,vr werken. vriendlief begint di nacht met nieuwe baan. ben benieuwd offut em bevalt.. :)

hoe was jullie weekend verder?

liefs renaat

3. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Beetje druk weekend gehad, feestjes en naar het strand geweest.

Gisteren zijn de :evil: :evil: weer langsgekomen. Cyclus iets korter dan vorige keer. Ben vandaag begonnen met temperaturen, kan nooit kwaad.

Werkze allemaal!

4. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    hier ook druk weekend gehad. Zaterdag gaan winkelen met een kleine meid van bijna twee = vermoeiend ;) .

Gisteren lekker gaan eten bij de schoonouders en aperitiefje in de zon...

Vandaag werken maar het begint rustig hoop ik...

Liefs

5. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    dag dames,

luna klopt helemaal dathet vermoeiend is.. ;) hehehe

zus wat fijn dat je cyclus iig korter is al dan de vorige keer :)

elke lkkr gewerkt?

@ rest hoeist?

hierr wel goed.. vanmorgen getempt en verwacht toch echt een ongie.. gezien mn temp gister 37.1 en daarvoor ook zo rond die temp. en vanmorgen ineens 36.6 (?) dus we wachten het af... wel al voor de zekerheid een lappie :) ingedaan.

op naar ronde 9.. pfff! maar ach onze tijd komt wel! :D

liefs renaat

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    lieve meiden, ik heb helaas te weinig tijd het hier bij te houden. Probeer binnenkort nog bij te lezen!

7. Elke1984

Vliegje, niet erg hoor! Ik heb het momenteel ook erg druk... :( Laat af en toe maar iets van je horen.
    Als er iets gebeurt is, zullen we je wel even een korte samenvatting geven maar voorlopig zijn er nog geen zwangeren...
    Zus heeft de d**veltjes en Renaat verwacht ze.
    Ik ben Primolut aan het nemen om menstruatie op te wekken en mag dan met Clomid beginnen...

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Succes Elke! Das fijn zeg, al aan de Clomid.

Renate en Zus, succes!
    Ik verwacht mijn ei dit weekend. Dus we zijn ook aan de klus.
    Ik kom kijken als ik tijd over heb! :)

9. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    Renaat.. al ongie? spannend hoor! ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent.. wat was je temp vandaag?

Vliegje... succes met klussen haha... zet m op!

elke.. hopen dat je snel ongie wordt met de medicijnen.. en dan clomid... bij mijn vriendin was t met clomid binnen 3 maanden raak... spannend!

zus... jammer dat je ongie bent... maar idd wel een kortere cyclus dit keer...

all: hoe is het voor de rest?

Hier gaat t prima... ik vergeet gewoon soms dat ik zwanger ben... zo goed voel ik me.. ben ook niet meer zo moe dat scheelt een hoop! het eerste trimester zit er ook al weer op haha.. dat is goed te merken... voor de rest geen kwaaltjes ofzo...
    Voel de kleine zelfs al bewegen.. het is natuurlijk de derde dus weet ook wat ik moet voelen,.. bij de eerste voelde ik voor het eerst wat met 16 weken, bij de 2e met 14 weken nu dus ietsje eerder... Tis nog niet heel hard, maar meer gekriebel... heerlijk weer!

groetjes en tot later...

10. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    en en en hier is er weer 1 die een nieuwe ronde in mag.. (na het slechte nieuws ook wel verwacht, maar toch stiekem de hoop..)

moet mn banner nog veranderen..
    doek daluk ff ;)

ja tamaar je gaat wel heel hard, khad je graag achterna gegaan,maar mag helaas nietzo zijn :) maar wel gaaf voor jullie/jou dat je ht kindje al voelt! dat lijkt me onwijs fijn idee!

puuh.. kvoel me moe..vriendlief had gisteraaf/nacht onverwachts moeten beginnen met zn werk ipv vanaaf. (roosterwijziging, waar die gister dus achter kwam door een telefoontje van zn nieuwe werk...die dachten ff succes te wensen. dus we stonden beide :confused: zo.. waren n.l boodschapjes aan het doen.)

nu de afgelopen nacht heel slecht geslapen en aankomende nacht magk weer alleen slapen .. heb er geen zin in,..maarja valt niks anders van te maken.
    en morgen werken en 's avonds nog ehbo herhaling..puhhhh!

zo heb ook weer ff mn ei uitgeprut.. ;)

verder gaat het goed btw hoor :)
    liefs renaat

11. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    balen renaat.....:(

12. mona23

mona23 Niet meer actief

das idd balen renaat, en weer ongi. rot gevoel.

hier nog alles rustig, volgens mij komt mijn ei d'r aan. heb weer meer slijmverlies. Aan de klus dus maar, haha.

Vliegje, we houden je wel op de hoogte. Ik heb het komende week ook wat drukker, moet veel werken.

Jackiss, fijn dat je je zo goed voelt, lijkt me een heerlijk gevoel dat je je beebje voelt bewegen.

Ik ga me zo eff lekker douchen, en dan heerlijk op de bank. Ben onder het typen naar Grey's Anatomy aan het kijken, heerlijke serie.

Wat ik me afvroeg, als ik deze keer weer zo'n lange cyclus heb, kan ik dan daarmee nu al naar de huisarts gaan. Ben "pas" bezig vanaf maart.

Elke, hopelijk wordt je snel ongi, of zwanger natuurlijk. Hopelijk helpt de clomid.

13. mona23

mona23 Niet meer actief

o, ja, ik zag dat er bij de lounge, zwangerworden nu ook clubs mogen. is het misschien een idee om hier naar toe gaan. of willen we bij slijm blijven.

14. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    van mij mogen we ook hier blijven schrijven... ik dnek toch niet dat iemand hier nog een vraag gaat beginnen over slijm, omdat we al zoveel bladzijden al niet meer over slijm kletsen... behalve jij net;)
    Ik zal mijn update geven over slijm...
    Ik heb sinds ik zwanger ben meer last van wit/gelig slijm... iehhhh haha veel maar niet hinderlijk ofzo hoor.. merk t vooral met afvegen na het plassen...

mona ... jij ook veel klusplezier!;)

15. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    he Jackisis, ik heb dat ook, net hetzelfde. :D
    Voila nu zijn we weer ontopic voor een tijdje...

Slaap zacht en veel klusplezier!

16. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    lolz ja hier nog wat roodachtig slijmspul hehehheh ;) lijkt op , klinkt als..
    jaaa! duivels!

lol ;)

tgaat weer helemaal goed hierzoo.. vandaag moest ik pas om half 10 beginnen en kwas weerz zo moei.. en genoeg mensen aan het werk dus mn directrice verzocht mij om naar huis te gaan en dan rond half 5weer te beginnen zodat k nog ff tot rust kon komen, ook omdak 's avonds nog ff ehbo hh had. (net gedaan, viel me mee overigens)

heb btw de huisarts gebeld, aan de assistente gevraagd hoe en wat, werd me er niet veel duidelijker op. dus neem de afgelopen wel als officieel 1e temp ronde.. en dan dit als 2e. dan zal er vast wel weer een ei te vinden zijn (hoop ik hehehe) want daar gaat het om! ;)
    en dan ga ik gewoon midden in de cyclus bellen voor nieuw onderzoek formulier..

zo dat was me weer een verhaal heh..
    ben benieuwd hoe het jullie vergaat verder?

mona lkkr klussen! wel plezier in houden he, anders issut niet meer leuk ook! lkkr genieten :D

en als ik jou was zou ik gewoon een sbellen naar de Ha. met jouw lange cyclussen.. ookal ben je 'pas 'sinds maart bezig.

elke, zus hoeist daar?

vlieg, werkze! doe je best!

tamaar en luna verder geen misselijkheid dingetjes enzo? of vage klachten?

slaap lkkr @ all!

liefs renaat

17. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    goh Kanjer, lastig dat je ha en de assistente je niet veel konden helpen. Ik ken ook helemaal niks af van tempen enz dus wat dat betreft kan ik je ook niet helpen. Hoe staat het met de gezonde levenswijze? Knap hoor dat je je daar zo op kan toeleggen.
    Hier toch wel behoorlijk de bijhorende misselijkheid en vermoeidheid maar ik hoop dat dat binnen een paar weken wel zal verdwijnen.

@ Mona, als je echt lange cyclussen hebt, kan je wel terecht bij de gyn denk ik.Mijn gyn luisterde echt wel naar onze wens ook (mijn cyclus was wel normaal) en zei gewoon dat artsen normaal gezien een jaar wilden afwachten voor ze medische hulp in zouden roepen. Als je na een jaar niet zwanger bent, dan proberen ze het met vb een hormonenkuur.
    Een vriendin had echter ook een erg grote kinderwens en is na zes maanden al gestart met een kuur, twee maanden later was ze zwanger.
    Praat er maar over, ze moeten naar jou luisteren ook eh.

@ Elke: hoe ist meidje, nog niet overwerkt? Neem genoeg rust eh!
    Vliegje voor jou ook hoor!

Liefs

18. Elke1984

Dag lieve Flubbers,

ik mag vandaag m'n laatste Primolut nemen en dan hopelijk snel de :evil: . Voor de rest gaat het niet zo fantastisch met me, ben gisteren naar de HA geweest met enorme rug- en nekpijn. Heb een ontsteking op m'n rib en omliggende spieren. Heb moeite met ademen, lachen, huilen, niezen, hoesten,.... :( Lag gisteren in bed en kon niet blijven liggen, probeerde eens op m'n rug maar toen kreeg ik geen lucht meer en raakte ik helemaal in paniek, maar omdat ik moest huilen en niet kon en ook niet kon ademen, werd de paniek alleen maar erger,.... Met andere woorden: vreselijk enge ervaring! :pale:
    Zit nu helemaal onder de pijnstillers waar ik een beetje stoned van word, kan er niet zo goed tegen... :oops:
    Gelukkig dat het niet de moment is om te klussen want dat zit er voorlopig nog niet echt in... :rolleyes:
    Ontopic: heb ook erg veel last van slijm. Denk dat het een bijwerking is van de Primolut...

Mona, goed klussen hè! Ga ervoor! :thumup: Waar zit je met Grey's Anatomy? Heb gisteren en eergisteren Private Practice gekeken, de eerste 9 afl. Is ook erg goed! Mijn HA en gyn zouden zo snel nog niets doen met je cyclus aangezien het tot 9 maanden kan duren eer die op punt staat na het stoppen met de pil.

Renaat, natuurlijk ben je nog een beetje teleurgesteld. Gevoel wint het in dit geval altijd van gezond verstand! :x Zou ook niet graag in je schoenen staan, lieverd zo altijd weg 's nachts... :(
    Toon gaat dit WE 2 dagen weg en zie er zoooo tegenop... Zeker nu ik hier thuis zit, ik moest normaal weer met de late werken...

Tamaar, héérlijk dat je je kleine :baby: al voelt seg! Super! \:D/
    Enjoy!

Vliegje, goed klussen dit WE! Succes! :thumup:

19. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    goedemiddag dames,

heb n vrije dag vandaag! en ben al lekker druk in de weer geweest hierzo.. heb lekkr opgeruimd, schoongemaakt, gepoetst etc.. :)

nu ff hier lanx wippen en daluk nog ff boodschapje doen voor vnaaf.

Elke, jakkes zeg! hoe komt dat dan? overwerkt? te zwaar getild? ?
    niet leuk, dikke knuf voor jou! heeft je ha nog gezegd hoelang dit kan gaan duren?
    ben benieuwd of de primolut nu snel je ongi laat komen. vorige x duurde het toch effe voordat het alsnog kwam?

Luna, gezond leven gaat nog steeds wel goed, word ietsjes minder qua fruit eten, dus daluk weer ff een lading nieuwe halen! weer lkkr fris (en fruitig hahaha) krijg je toch weer zin van om het te eten ;)
    lees wel eens dat als vrouwen niks voelen dat ze onzker worden ..dus in dat geval is het positief als je 'klachten'hebt ;)

tamaar, weten jullie al wat het gaat worden/is ? ;)
    willen jullie het weten?

lijkt mij wel makkelijk met dingen aanschaffen als je weet wat het is.

zoo kga weer ff wieberen,

tot laters, fijne dag allemaal!
    liefs renaat

20. Elke1984

Renaat, tja...het is wel érrug druk op m'n werk en er moet veel gesleurd en gehoffen worden dus denk wel dat het daardoor komt... Vond het zo vervelend dat ik me ziek moest bellen voor morgen en het weekend. Er is al zoooo weinig volk en nu bel ik ook nog eens af...

Wieberen?

Share This Page