slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

tamaar, wat een leuke site's. Heb je mooi gemaakt.

2. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Jackisis,ja ik heb zaterdag en zondag morgen getest en waren allebei negatief dus waarschijnlijk te vroeg?
    Mijn laatste cyclusdag is 34 dagen en dat is vrijdag geweest.
    Vandaag ben ik nu 2 dagen overtijd en ik heb nergens meer pijntjes.
    Ik wacht het wel af.
    Ik doe vrijdag pas weer een test en dan het weekend daarna.
    We wachen wel af.
    Groetjes van Essie. :D

3. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Hey Tamara,

wat een leuke sites! Echt tof, en je kleintjes krijgen daar later een cd-rommetje van? Echt heel leuk, hele mooie meiden ook trouwens! Krijgen ze nu een broertje? Weten jullie het al? Blijft het een geheimpje?

Liefs

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    luna... de oudste heeft haar cd-rom al gekregen. Bijna 5 jaar dagboek en foto's en haar groeigrafiek en tandenschema op schijf.. vond het zo leuk! Kan ze later als ze groot is lezen wat ze de eerste 5 jaar gedaan heeft en ook toen ik nog zwanger was van ze..
    Het is best veel werk om elke dag een stukje te schrijven, ik sla maar enkel een dagje over... maar ik vond het de moeite wel waard.. ik ga voor isis ook schrijven tot ze 4,5 jaar is en straks voor de baby ook...
    en nee we weten nog niet wat het wordt... als het goed is weten we dat 21 oktober wel..

Mona... nog 10 dagen till NOD... spannend! voel je al iets?

Essie... spannend ook voor jou,, "rustig" afwachten :x ...hihihi

vandaag gewerkt.. ben nu wel moe en heb een beetje last van onderbuik.. dus lekker rustig op de bank met een grote pot thee...
    Morgen alweer 15 weken.... :)

dikke kus!

5. mona23

mona23 Niet meer actief

Ha Dames,

Hoesie?
    Ik ben gister ongi geworden, jammer. Maar ben nu wel een heel stuk eerder dan de vorige keren. Dus daar ben ik wel blij mee.
    Op naar de volgende ronde, en heb ik deze maand eens geen geld uitgegeven aan zw testen.

Tamaar, wat leuk dat ze de hele site op cd-rom krijgen, erg leuk voor later.

Elke, hoe is het met jou? Al met clomid gestart?

Vandaag een lekker dagje vrij, en m'n mannetje ook. Heerlijk

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    jammer mona.. maar idd wel fijn dat het een korte cyclus was deze keer.. ik heb altijd een cyclus van 32 gehad.. zolang ik me kan heugen en ook op de dag af zelfs... dat is wel fijn hooor. straks na deze zwangerschap, hoef ik niet meer aan de pil, omdat mijn man al is gesteriliseerd... dan is het ook wel handig als ik weet wanneer ik ongie moet worden natuurlijk... haha;)

kanjer... vandaag je ei... spannend! hoop dat ie bevrucht is geraakt door al je geklus...

elke... al nieuws in je temp kaart nu met clomid? wanneer was je daar ook alweer mee begonnen?

voor de rest... nog nieuwtjes>>?

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey lieve flubbertjes!

Ik heb gisteren m'n laatste Clomidje genomen, nu afwachten tot maandag bij de echo. Ben zoooo benieuwd of het zal aanslagen! Heb wel al sinds gisteravond steken in m'n onderbuik maar weet niet of dat goed is. Eisprong zou nu toch al wel héél vroeg zijn!

Tamaar, ik temp niet dus kan daar niet op afgaan. Aangezien ik zoooo onregelmatig leef door wisselende diensten begin ik er niet mee.
    Hele leuke sites trouwens! Je hebt echt super mooie kindjes! Echt waar! =D>
    Trouwens, alweer 15 weken vandaag... Gaat zooo snel! :D Wil ook... :(

Mona, fijn dat je cyclus nu zo kort is! Goed nieuws! :thumup:

Essie, en weet jij al wat meer?

Renaat, al een beter idee van je temp, slijm, cyclus...?

Luna, al een buikje aan het krijgen? We zijn trouwens nog altijd op een foto van dat rode kleedje aan het wachten! Allé, ik toch! ;)

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    elloa allemaal,

@ elke, neej geen duidelijkheid.. meer onduidelijkheid..
    vermoedwel rond eisprong tijd nu.. ivm zere tepels weer.. gehehhe ;)
    verder geen buikpijn/steekjes echt ofzo..

spannend zeg dat je maandag terug mag!

luna waars de picca? ;) idd elke heel goed van je .. dat rooie kleedje willen we wel zien :D

tamaar je gaat echt zoo onwijs hard.. pfff.. kwil ook! stuur ns wat hcgtjes rond..mayb helpt ut :p
    lolz

mona lkkr hoor korte cyclus.. :D liever kort dan heel lang..

hier nieuwe foliumzuurtabletjes aan t uitproberen, had eerst gravitamon maar kreeg die vaak niet weg en dus heeel poos mee gestopt.. en net begonnen met deze evanogwat.. van etos/kruidvat.. ofzo

geeeldingetje..beetje plasticachtig gewoon..maarja..zit wel in wat nodig is voort geval dat(kan iz nu klein i know..maar jah eeen kans is een kans :p)

overigens wel n nieuwtje. gister potje weer gehaald en mag volgende week di weer potje wegbrengen..of vriendlief hehhe :p
    dus wordt weer 3 dagen onthouding..hmmz net op b-dayparty..(ben ma 22 offi jarig, maar vier het zaterdag 20e..)

dat wassut weer..
    succes weer almaal..

werkze ook weer!

Liefs renaat

9. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Kanjer: ik heb mini foliumzuurtabletjes. niks niet geen moeite om ze binnen te krijgen. Het doosje is rozig en de naam is Folavit. Ze zijn echt teenie. Misschien is dat makkelijker om door te slikken?

@ Elke en Kanjer: de piccie :oops: ? Ik moet eigenlijk bekennen dat ik nog steeds geen foto's kan verkleinen. Ahum. Zal er mij nog eens aanzetten. Maarre, het is eigenlijk geen rood kleedje maar een blauw, met rood erin.
    Elke, ik kan nog niet echt spreken van een buikje. Iedereen denkt voorlopig nog dat ik gewoon verdikt ben. Ik merk zelf wel dat mijn taille verdwijnt en dat ik mijn buik niet meer kan intrekken, wat wel zo zou zijn mocht ik 'gewoon' wat aangekomen zijn. Ik zie het dus wel al, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het weet. Truien en rokjes enz beginnen te spannen, dus... hoop dat het snel duidelijk mag zijn dat ik echt wel zwanger ben. Haha.

@ All: hoe gaat het met all? Voelen jullie je een beetje ok?

Liefs

10. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloa,

benne we weer.. :D
    allemaal lekker weeekend? :D

hoeist met jullie,
    hier gaat t lekker, lekker vrij geweest vandaag.
    lekker uitgeslapen.. en mn nieuwe bril opgehaald,.. :D
    nog geeen foto van gemaakt, komt een dezer dagen vast :)
    zie er weer stukken beter uit:p

net ff huizje opgeruimd, was gedaan en kleding in de kast gelegd..
    mjah ff druk mee geweest n ben eigenlijk nog niet klaar maar heb geen zin meer.. ;)
    ff relaxen dacht ik zo:p

ow en luna tnx voor de tip, maar die ik heb nu heb zijn super, lag vanmorgen al achter in me keel voordatk het door had :D
    heerlijk gewoon:D

liefs kanjer en wens jullie vast n heel goed en lekker weekend :D

11. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ook hier gaat alles goed. Geen bijzondere dingen.

Eindelijk is het nu weekend. Heb deze week 1 dag extra gewerkt, zodat ik volgende week vrijdag vrij ben. Donderdag is mijn laatste werkdag en 1 oktober ga ik bij mijn nieuwe werk beginnen.

En gaan we nog leuke dingen doen dit weekend?
    Zelf ga ik lekker relaxen.

Prettig weekend allemaal

12. mona23

mona23 Niet meer actief

zus, geniet van het relaxen, ;)
    Ik moet werken, morge een vroege dienst.

Hoe is het verder met iedereen? Hier is m'n ongi net voorbij.

13. Elke1984

Dag lieve Flubbertjes!

Mona, blèèh morgen werken. :thumbdown: Ik heb een vrij weekend, moet volgend weekend met de late werken en heb dan 8 dagen vrij! \:D/
    Ben die week jarig en als de Clomid aanslaat is dat ook de week waarin ik kan testen! [-o<

Zus, wij zijn vandaag een dagje naar Antwerpen geweest, gaan windowshoppen aangezien het geld bijna op is. We wilden naar de vreemdelingenmarkt gaan maar omdat ik weer te laat uit m'n bed was, waren we hier te laat voor... :oops:

Kanjer, 'k wacht op de foto! Een bril kan echt een heel groot verschil maken, gek eigenlijk hè..

Luna, zal je een pb sturen me de uitleg hoe je de foto moet verkleinen! ;) Ben zooooo benieuwd naar het kleedje!
    Hoop ook dat je snel en mooi, rond, striemvrij buikje hebt! :D

Hier nog regelmatig een steekje in de onderbuik, soms ongigevoel. Voor de rest geen kwaaltjes! Voel me beter dan voor ik de clomid nam! :confused:
    Ben zoooooo benieuwd naar de echo maandag! Hoop zooo erg dat er een eitje aankomt en dat de pendel van Caruli klopt! Als het klopt, ben ik 15 juni uitgerekend! :oops:

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hee meiden

even een kort berichtje van mij. Ben 1 dag overtijd :)
    Ik had gister mijn ongie moeten krijgen. Heb gister en vandaag getest, maar negatief..
    Ben ervan overtuigd zwanger te zijn, maar ja, als het niet bevestigd wordt...
    Heb waarschijnlijk (ALS ik zwanger ben) afgelopen donderdag een innesteling gehad(verloor 3 spatjes bloed).
    Maar vanaf wanneer kan je na de innesteling eigenlijk positief testen, weet iemand dat?
    Want mijn luteale fase was vorige keer dus maar 11 dagen.
    Ik zie nu op dag 12 na mijn EI (had gister mijn NOD volgens mijn vorige cyclus).
    As dinsdag is mijn ei 2 weken geleden. Maar wanneer zou ik positief kunnen testen?
    Er is nu zelfs geen licht streepje te zien, dus het maakt me toch aan het twijfelen...

Hoe is het verder met de meiden?
    Elke, ik las dat je ei eraan komt :) Succes!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zus, succes bij je nieuwe baan!

Mona, nog steeds geen zwangerschap? Je ongie is weer voorbij dus je kan over een paar weekjes weer aan de klus :)

16. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Elke: heel erg bedankt voor de uitleg meidje. Ik zal gauw proberen een fotootje te plaatsen als ik meer tijd heb. Ik zal er waarschijnlijk nog niet inzitten (in het kleedje dan) want ik geraak nog in mijn gewone kleren en ik wil het kleedje ook niet te snel beu zijn, snap je.
    Komende week ziet er dus echt zalig uit voor je. Ik hoop zo dat je dan meteen op je verjaardag ook een positieve test in handen hebt. Dat zou toch het allermooiste geschenk zijn,niet? Ik duim echt heel erg hard mee.

@ Vliegje: ook spannend. Van die luteale fase, of zo, ken ik echt wel niks. Ik had een mooie cyclus van 28 dagen, dus ik moest niet veel tellen, van begin tot ei was mooi 14 dagen en daarna nog eens 14 en ik kon al testen.
    Op zo'n testje staat dat je ongeveer 12 dagen na de bevruchting zou kunnen testen al lijkt me dat in veel gevallen nogal vroeg. Misschien kan je het op die manier uitrekenen.
    Ik hoop echt voor je dat het raak is, gingen jullie anders niet heel erg lang wachten met proberen of vergis ik me? Duim duim duim duim duim.

Wij gaan hier nog wat genieten van een zonnige (maar koude) vrije zondag; Hoop voor jullie hetzelfde.

Liefs
    ikke

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja we zouden een break inlassen... maar ik weet het nog niet. Misschien gaan we toch door, zeker omdat ik maar 1x per 2 maanden een ei heb....

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    och damezzzz spannende tijden lees ik!

vlieg en elke ik hoop het zo! :D
    zou echt geweldig zijn zeg!

mjah hier nog steeds geeen fotow gemaakt van mn bril.. hgeheheh ;) erg heh. wat wel vreemd is is dat niemand het ziet, tenzij ik het zeg.. echt vaag.. :S
    iz toch echt een hele andere bril... :rolleyes:

hier ei waarschijnlijk al wel gehad, heb nl al 3 dagen 37+ qua temp.
    daarvoor n flink schommel harriewarrie.. dus geen id wanneer preciez mn ei was.. maar wel ook weer gevoelige en pijnlijke tepels gehad.. dus wel n ei gehad.. :D geen id wnnr preciez.. ;) moet ff nog bijwerken, nie echt veel tijd voor gehad..

gister mn b-day geviert.. was vet gezellig en druk! (en mayb mn bro gekoppeld hahahah ;) ben me toch erg..;))

fijne dag nog ladies :D

dikke knuf renaat

19. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    net ff mn Fertility Friend bijgewerkt..
    volgens dat proggiej heb ik dus de 18e mn ei gehad.. ? das dag 17? :S beetje gek volgens mij al eerder (idee/gevoel) maargoed.. we zullen wel zien.. ;)

mjah ben benieuwd! :D enige wat k kan doen iz afwachten heh :S helaas...

20. Elke1984

Vliegje, oooooh spannend seg! Ik hoop het zooo hard voor je! [-o<
    Ik denk dat je best dinsdag nog eens opnieuw test, in principe moet je 14 dagen tellen na je ei. Je kan eens via de kalender hier op de site kijken... Heb ook al geteld voor mezelf deze maand, is lekker handig!

Renaat, spijtig dat niemand het ziet van je bril... :(
    Goed geklust rond je (vermoedelijke) ei? Hoop dat we begin oktober samen posi testen en dan vliegje dinsdag, kunnen we allemaal samen in de vroege zomer bevallen! :thumup:

Luna, graag gedaan zenne! Ja ik hoop ook op de mooiste verjaardag van m'n leven! Heb al tegen Toon gezegd dat hij me als cadeau niets moet kopen, dat ik al héél blij ben met een visje! ;)

Deel Deze Pagina