ja ik kan je gevoel me heel goed voorstellen ik durf niet meer te testen na weer een mnegatieve test van gisterochtend maar ik zit op dag 38 vandaag en dat was mijn langste cyclis ooit ik wil gewoon zekerheid maar jouw voortekenen zijn wel goed en welke testen ga je nu bestellen dan ? x
Hallo, Ik heb inderdaad ook die testjes van de Kruidvat gekocht 2 voor 5 euro. Gelukkig is de pijn niets erg, maar dat neemt helaas het gevoel niet weg. Iemand een idee wanneer ik nu het beste kan testen. Vandaag heeft de huisarts een test gedaan, is die gevoeliger dan de testjes die je kunt kopen?
Dag dames! Ik ben daarnet Clear blue digitale testen gaan kopen in het Kruidvat. Heb ineens eens gekeken voor die 2 voor 5euro testen maar die hebben ze hier niet (in België). Een test van merk kruidvat kost zo'n 6 euro. Die van Clear blue waren bijna 21 euro voor 3 testen! Pfff....zo duur! Zus, je kan altijd het beste 's morgens met ochtendurine testen hè. Geeft het meest betrouwbare resultaat. Groetjes!
ja ze zeggen dat je het beste s ochtend kunt testen omdat je dan het meeste HCG nog in je lichaam hebt en dan heb je gewoon meer kans dat hij eerder positief is
De test bij de dokter is met ochtendurine gedaan. Die had ik al bewaard voor eventuele blaasontstekingstest. Elke wanneer ga jij testen? Ik twijfel wanneer ik nu het beste kan testen.
word hier idd al wel gek vn mn lichaam.. (vanmorgen testje gedaan, uiteraard negatief.. maarja de drang heh..) en vanmiddag zo'n pijn gekregen in mn rechterzij richting buik.. snap er niks van! doet me echt pijn.. van de trap af loop ik bij deonderste treden echt krom vn de pijn.. dat is me nog niet eerder overkomen al deze maanden dus laten we hopen dat het iets mag betekenen.. (uhmz ja dus niet ongi worden nu!) @zus en en en? al weer getest? of wanneer wil je gaan testen? @elke wanneer is jouw nod ? heb je al getest dat je testen gekocht hebt? l @jackisis weetje dan wel echt zeker dat als je nu niet zwanger mag zijn dat je niet alsnog voor een 3e wilt gaan? (hoop natuurlijk dat het nu dan toch stiekem wel raak is voor jullie heh ) @ all help me ff mee duimen dat het bij ons allen raak mag zijn! liefs kanjer
Oke, hier ben ik weer! Als ik zo lees dan hebben we dus nog geen van allen positief getest maar sommigen al wel stiekem eerder getest dan de afgesproken aanstaande zondagochtend Ik kan mezelf ook moeilijk bedwingen dus ik herken het wel. Niet echt symptomen maar een heel klein beetje vaag misselijk af en toe. Kortom zondag is D-DAY voor ons!
Kanjer ik weet het nog niet. Ik herken jouw pijn Aangezien het voor mij allemaal nieuw is ben ik even bij de dokter geweest. Hij heeft vandaag een test gedaan. Ik twijfel wanneer ik weer moet testen, mss zondag. Of wachten tot woensdag, denk alleen niet dat ik dat volhou. Zenuwslopend, vind je ook niet , om gek van te worden. En dit is nog maar de 2e maand.
Negatief, maar hij sluit nog niets uit. De pijn is iets te heftig als verschijnsel van ontpillen. Hij heeft ook inwendig onderzoek gedaan. Alles voelde goed. Geen ontstekingen
Geen idee, dit is ook voor het eerst dat ik dit meemaak, maar volgens mij als mijn cyclus zo blijft moet dat al geweest zijn. Mijn NOD dag is ook over 5 dagen.
Haha.. ik wil eigenlijk ook wachten tot zondag.. alhoewel hij wel brand in de verpakking haha.. * kanjer... ja we zijn wel zeker hoor! als ie nu niet komt komt ie nooit meer... haha Maare mijn buikpijn is weer zo goed als verdwenen en vandaag eigenlijk ook niet echt misselijk geweest ofzo.. alleen wat kleine vlaagjes van weeíg gevoel.. ik heb werkelijk geen idee meer.... aaaggggghhhh
Hoi Jackisis, bij mij is die buikpijn ook weg en ook geen steekjes of zo. Ik denk eigenlijk dat het niet raak is. Mijn vorige zwangerschap had ik veel duidelijkere symptomen voor de NOD
ik had bij mijn 2 zwangerschappen eigenlijk helemaal geen symptomen voor die tijd.. dus dat zegt bij mij ook niets... als ik heb getest zal ik het wel melden oke? morgen eerst gezellig een dagje uit met man en kids...
Zus, het is nog 5 dagen voor je NOD dus probeer dit nog af te wachten (al kan je er zondag mss ook al een testje tegenaan gooien voor de zekerheid...) Hihi... Kanjer, ik denk dat zondag mijn NOD is maar omdat ik nog geen regelmaat ken, weet ik dit niet zeker. Ik dénk dat ik 12 dagen geleden m'n eisprong heb gehad...geen positieve ovulatietest gezien maar het voelde wel zo...en ik ken het gevoel. Mensen, ik voel me zoooo slecht. Mijn buik ziet er echt zwanger uit. Ben net 8kg vermagerd sinds januari en nu zie ik er uit alsof ik plots die 8kg terug ben bijgekomen...voel me net een ballon die op springen staat! :-/ Was het al maar zondag! Ik ga direct slapen want moet morgen ook om 4u30 opstaan, met de vroege gaan werken... Slaap lekker!
sorry ik kon echt niet meer wachten tot morgen, ik heb vanmorgen getest.. en.... i'm confused... ik zie een 2e lichte streep.. hij is heeeeel licht, maar zit er toch echt.. heb je bij een goedkope kruidvattest altijd een indrooglijntje op de plaats van de test streep? of ben ik gewoon zwanger van de derde? ik zit natuurlijk nog voor mijn NOD dat zou het lichte lijntje kunnen verklaren.. maandag test k nog een keertje en dan zal ik (en jullie) het weten..
jackisis, ik kan je de hand schudden. Ik heb vanmorgen er ook al een testje tegenaan gegooit en ik zie ook een hele lichte 2de streep. Ben ook een beetje verward. Ik ga straks na het werk snel naar de winkel om nog een test te kopen, deze doe ik maandag dan. Zal het dan echt zo zijn.......... Het was ook een kruitvattestje, die van 2 voor 5 euro. Ik hoop het zo, heb wel last van krampen en veel slijmverlies. Duimen jullie voor me?