slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Woehoew! Sorry moet even mijn vreugde kwijt :oops: .
    Ben net terug van de echo en we hebben er weer een weekje bijgekregen. Blijkbaar was de eerste meting niet correct (wat ik al dacht) en ben ik in plaats van 11,4 weken, 12 weken en 4 dagen!
    Super, we hebben ook erg mooie fotootjes meegekregen, ik zal er morgen proberen eentje te posten. De gyn zei dat het een fotogeniek en beweeglijk beebje was.
    OOOh ik hoop dat jullie snel mogen meemaken wat zo een echo met je doet. Echt ongelooflijk!
    Ik duim nog steeds hoor.

@Lynnes: ik had de eerste keer na pilgebruik ook een 'lange cyclus' van 35 dagen, terwijl normaal 28 dagen. Voor de rest had ik pijnlijke borsten.
    Toen ik effectief zwanger was na vier maanden, had ik het echter niet door, dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden.
    Je kan het zo moeilijk zeggen, iedereen is anders. Ze zeggen wel, de wens is de vader van de gedachte, bij mij was dat elke maand zo behalve de laatste keer, was er toen bewust niet mee bezig geweest.
    In elk geval heel veel succes en hopelijk wordt je geduld niet te lang op de proef gesteld.

Liefs

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai Luna,

Allereerst van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap! De eerste 12 weken alweer voorbij, nu lekker genieten van de rest!
    Dankje wel voor je antwoord, het is prettig om wat raad en verhalen van anderen te krijgen, het maakt me een stuk rustiger en geduldiger.
    Zeker omdat ik dan besef dat ik niet de enige ben en maar net kom kijken, maar het kindje zou zo gewenst zijn! En nu heb ik de vervelende eigenschap zeer ongeduldig te zijn van mezelf dus dit is een flinke beproeving :oops:
    Maar goed ik wacht t gewoon braaf af..

groetjes!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Luna, Joehoe! Das nog eens héérlijk nieuws!! \:D/
    Zomaar een weekje cadeau! Geweldig! :D

Renaat, al heel oud.... :oops: Ik word volgende week 24.... :(
    Ik ben dus NOG ouder....

Linda, 'k weet helemaal hoe je je voelt... [-o<

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Al mijn gestress blijkt voor niks geweest, ben vandaag ongesteld geworden :(

Eén voordeel is er wel, ik weet nu iig dat mijn cyclus netjes 28 dagen is gebleven na 10 jaar pil :)

Liefs..

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lynnes, spijitig dat je ongesteld bent geworden. :( Maar toch wel héél super dat je zo'n mooie cyclus hebt! ;)
    Slaap lekker dames!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Elke,

Ja daar ben ik wel erg blij mee! Vol goede moed verder en dan komt t vast wel een keertje goed ;)

Jij succes met de spanning en duim iedere dag voor je hoor!
    Hoop echt dat je zo mooi nieuws te wachten staat..

Slaap lekker dames,

X Linda

7. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hoi dames,

ff kort berichtje..
    heb gister de uitslag weer kunnen horen van de 2e test..
    n helaas even slecht als vorige..

Nu dus a.s do een afspraak staan bij beide HA. van hem en mij. Om een doorverwijskaart te halen voor de gyn..

nu maar hopen dat we daarwat wijzer mogen worden!

sorry ff heel kort, ga nog ff snel n bakzke pakken en dan moetk alweer werken en vanaaf ben ik erook niet dus zal antwoorden morgen pas weer lezen..

succes almaal nog ff! liefsss renaat

8. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi hoi,

Om maar even op het onderwerp terug te komen... SLIJM. Ik heb een vraagje. Heb vandaag mijn NOD. Deze maand goed geklust rond mijn eisprong. Paar dagen daarna.. dag of 6 had ik klein beetje roze afscheiding bij het afvegen na het plassen. En nu heb ik sinds een dag of 5 a 6 last van heeeeel veel witte slijmerige afscheiding.. Wat kan dit zijn? Heb dat nog nooit gehad. Ook doen mijn tepels pijn, en heb ik enorme haaruitval. Hadden/hebben jullie dat ook?

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedemorgen,

Hoi Tess, ik heb eerlijk gezegd geen idee, ben zelf nog een groentje hier, net aan t ontpillen. Dus kan je niet veel advies geven helaas.. :( Wou dat ik je kon helpen! Maar hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!
    Ik heb ook al 1,5 week last van zere borsten,met name mijn tepels.
    Ik ben gister na 28 dagen ongi geworden, maar t zijn maar een paar kleine druppeltjes en daar houdt t mee op.. :S Dus weet ook niet wat ik daarmee aan moet.. Iemand die t wel weet? Heeft dat te maken met je eisprong die eventueel niet geweest is? of is dit heel normaal..

En kanjer, ik weet jouw geschiedenis niet omdat ik hier net nieuw ben, maar ik duim voor je dat de gynaecoloog je kan helpen, en heb je spoedig geluk!

Liefs, Linda

10. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi Linda,

Hmm, volgends mij kan dat door ontpillen komen. Dat het weer even op gang moet komen.. Hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben. Door het lezen van de "kwaaltjes" van andere kan je zelf ook al een heel eind komen. Maar vind ook leuk om mijn situatie te beschrijven en dan wat andere ervan denken. Ben met testen nog wat angstig. Zal je net zien dat je de dag erna ongi word. Erg frustrerend. Oh ja.. Nog een ander vraagje. Veel van jullie hebben het over de kruidvat test 2 voor 5 euro:( Hebben ze dat niet overal> Bij ons is de test van de kruidvat 1 voor 6 euro nog wat.....

Liefs Tess

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey Tess,

Ja inderdaad door het lezen van andere kwaaltjes kan je veel info opdoen,maar het nadeel is dat je vaak ook dingen gaat voelen en zien die er niet zijn.. ik had dat tenminste..
    Ik voelde me deze afgelopen week echt een beetje zwanger want had best veel symptomen en dus toch een test gedaan en die was negatief. 2 dagen later werd ik dus ongesteld, nou ja.. ongesteld... zo kan ik het geen eens noemen eigenlijk.

Maar goed dit hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn, wie weet ben je wel zwanger. :)
    Met de test van kruidvat heb ik geen ervaring, ik heb ze van Matcare, via internet besteld. dan heb je er 9 voor 15 euro Ook niet duur.En je hebt ze snel in huis, op werkdagen voor 17 uur besteld, de volgende dag.

Succes en laat even weten hoe het afloopt goed?

12. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw

ik heb ook rond mn eisprong echt gevoelige tepels en dan worden ze pijnlijk en dan issut in eens weerweg..
    merkte vorige maand datdit samen viel met steken in de buik dus is bij mij een teken van rond de eisprong zeg maar.. wie weet bij jou ook wel?

en betreft topic slijm.. mjah is al zoals je ziet meer dan 50pagina's dus gaat niet alleen meer over slijm, maar is uitgegroeid tot n groepje dames die elkaar van van alles op de hoogte houden.. (voelde me een beetje aangesproken door de openings zin van Tessme; vandaar even n korte uitleg over dit topic..)
    wij wilden een poos geleden een eigen kletstopicje starten,dit werd toen niet geaccepteerd. nu wel clubs enzo maar toen hadden wij al besloten hier verder te miepen/flubberen/slijmerren.. dus tjah..

(zit nu mn pauze te houden thuis.. heb 45min.. en wilde vriendlief nog ff zien..aangezien hij vrij is hele dag en aaf. en ik werk en vanaaf plannen heb..)

maargoed hoop voor allennog steeds n positief resultaat.. :D

welkom btw Lynnes en Tessme!

andere dames alles oke?

liefs renaaat

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ff betreft de testen, schijnt dat de kruidvat testen goed zijn.
    lees je veel over hier op het forum. kiek maar eens onder zoeken ;)
    maarja doe waar je je zelf het prettigst bij voelt!

succes! fijne ddag nog!
    :)
    kpeer em weer!

liefzzzz renata

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi renaat,

Dank je wel, ik vind het erg gezellig om hier mijn 'ei' kwijt te kunnen.. ik steek er veel van op! :thumup:

Ik had afgelopen dinsdag ontzettende steken in mijn onderbuik links, en ben donderdag net ongesteld geworden maar het is wel echt een beetje rood bloed en t zet niet goed door, paar druppies tot nu toe.. en het is alweer gestopt na 4 druppeltjes :rolleyes: normaal heb ik een vrij hevige menstruatie..
    zou dit mijn eisprong dan kunnen zijn? Of het begin van mijn menstruatie? Is het normaal om tussen door een beetje bloed te verliezen? ik snap er niks meer van haha..
    Mijn vriend en ik 'klussen' gewoon iedere paar dagen lekker door, :oops: dan zitten we altijd goed hoop ik ( had ik gelezen, of het klopt is weeer een tweede ding ;) )

Een fijne dag en werk ze nog !

XXX linda

15. mona23

mona23 Niet meer actief

netjes gezegt kanjer, je schreef wat ik dacht.

Hoe is het met de rest? Ik heb vandaag een lekker dagje vrij. Vanmorgen het hele huis eens goed gepoetst met op de achtergrond de dvd van guus meeuwis Groots met een zachte G. Echt super. Wordt er spontaan vrolijk van.

Tessme en Lynnes welkom.

Kanjer een dikke knuf voor jou, zal aan je denken 8)

Alvast iedereen een fijn weekend

16. TessMe

TessMe Niet meer actief

Oh vandaar haha. Ik kon na de eerste 2 pagina´s al niks meer vinden over het slijm:p Waarom werd dat niet geaccepteerd dat jullie een kletstopic wilden? Naja dan maar hier. Wel grappig onderwerp voor een kletsgroepje slijm:p Haha. Ondertussen word ik steeds zenuwachtiger.. Ben soort van ongi maar dan met wit slijm inplaats van rood:(

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Renaat, wat lees ik nou in je onderschrift? Zaadtest slecht? Heb ik iets gemist? Ben je naar de HA geweest?
    Sorry, maar kon het zo gauw niet vinden, sterkte meissie!

Elke, hoe is het met je ei?

Tess Me, welkom en succes ;) 2 dagen overtijd zie ik?

Luna, al 12 weken! HEERLIJK!
    Jouw pendel heeft wel geklopt he!
    Caruli zei tegen mij in november....
    Terwijl wij een break zouden houden (wat we niet meer doen! We gaan gewoon door, mocht ik zwanger raken dan biedt ik mijn bruidsparen een alternatief van fotograaf, als ik alleen naar mijn shoots kijk kan ik nooit iest plannen, een zwangerschap plannen is hélemaal al niet te doen, dus we stoppen niet :)).

Lynnes, welkom en succes!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ken het! Ik heb een cyclus van 8 weken... precies op week 6 mijn ei... dus het wachten duurt enorm lang.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O lees dit net, jammer! Maar op naar de volgende ronde ;)

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi,

Weer even een vraagje..

Ik ben donderdag voor het eerst na stoppen met pil 'ongesteld' geworden, heb alleen sochtend en smiddags een paar druppeltjes bloed verloren.
    Kan ik dit nu onder een menstruatie rekenen. Eentje zonder eisprong?

Misschien dat jullie het weten?
    Allemaal heel veel succes!

Liefs lin

Deel Deze Pagina