@ Kanjer: wat jammer dat je zo'n testuitslag moet krijgen. Wat gaan jullie doen? @ Vliegje: fijn dat jullie geen stop inlassen. Een beebje laat zich inderdaad niet plannen en het is toch echt wel zo genieten dat ik denk dat je je gemiste shoots dadelijk vergeet mocht je zwanger zijn. Hou ons op de hoogte eh. Veel succes en hopelijk is het bij jouw pendel zoals met die van mij, namelijk een maand of twee te vroeg . @ all: alvast een fijn weekend! Ik ga het rustig en op het gemak doen, moet toch telkens een beetje bekomen van de werkweek merk ik zo. Daarbuiten geen last van vervelende kwaaltjes. Alhoewel ik 's nachts moeite heb met doorslapen en bizar droom, vooral erg onsamenhangend. Naar het einde van de week toe, weegt dit wel en moet ik veel slaap inhalen. Maar zolang het dat maar is. Veel liefs aan iedereen
heejah dames, zo ben nog ff laat online, ff alles weer bijgelezen, vlieg wat fijn dat jullie toch besloten hebben nie te stoppen! wordt blij van die keuzzee! luna, volgens mij is dat wel normaal hoor, je lichaam heeft toch extra energie nodig.. je werkt voor 2 heh! lynnes, ik zou denk in jouw geval voor de zekerheid nog xtje testen ,.. issiej negatief, kan het idd ei zijn of ook wel ongiej hoor.. :S (maar dat zou ik doen, is helemaal jouw keus natuurlijk) en @ all.. heb donderdag dus weer n slecht resultaat mogen horen ... 2e zaadtest dus weer niet goed.. nu aanstaande donderdag ff lanx beide ha. voor doorverwijzing.. en dan hopen dat we verder komen.. ben wel positief ben alleen benieuwd wat en hoe enzo.. fijne aaf nog/anders fijne zondag nog liefs renaat
Jee Renaat, das ook wat! Maar hoe kwam het dat je zo snel bij de Gyn terecht kon dan? Ik heb dat stukje gemist denk ik? Sterkte meissie! Lynnes, ja, gewoon rekenen als je menstruatie Nu op naar ronde 1 dus!
Hier al 3 dagen overtijd. En gister een negative test gedaan. Nou maar wachten tot ik ongi word.. Dan kunnen we weer beginnen. pfff. De onzekerheid en het wachten bah..
Vriendin van mij heeft ook cyclus van 8 weken,maar heb je dan wel een eisprong? Zij dacht nameljk van niet.
helloa dames, tessmee wat frustrerend ook zeg! maar (alsik het goed gelezen heb) nog nie zo lang gestopt met de pil? dus kan ook zijn dat je te vroeg test of alsnog gewoon ongi wordt.. :S hoopdat het raak is natuurlijk! vlieg, kan nu nog niks over zeggen wnnr we naar de gyn gaan.. maar hebben do een afspraak bij onze huisart(sen) allebei andere lkkrheh.. en daar gaan we heen om n verwijskaart te halen .. oftewel nog steeds geen duidelijkheid verder ofzo.. maarja we wachten braaf af.. moet ondertussen ook langzaam weer ongiej worden dussss kben benieuwd.. wel al pijntjes gehad vandaag datk dacht jaaaa nu komt ie.. maja nog geen spoortje..(komt zkr wel) fijne aaaf nog.. ik ga mn bed bezoeken, mag er morgen weer heeeeeeeeeeeel vroeg uiit..bahbah.. :S(5.30 ivm dienst die begint om 6.30 en ik al nie heel erg zombiehoofderig erbij wil lopen, dus zeg maar 45min voormezelf heb en hondje en katje en knijntjessss lolzzz) liefs renaat
Hoi hoi Ja ik leef nog! sorry was een beetje druk met werken en in het weekend leuke dingen gedaan... maar vergeet jullie niet hoor! morgen alweer 17 weken.. Mijn zus heeft vandaag de 20 weken echo gehad en zij krijgen er een zoon bij.. (ze had al een dochter en zoon) Ik moet nog even 3 weekjes wachten... Luna... wauw 13 weken alweer! gefeliciteerd meid! voel je je ook al iets minder moe? Ik voel me sinds 3 weken super! heb heel veel energie! en straal zegt iedereen haha Na een dag werken wel wat last van mijn rug.. Vioel de kleine ook steeds duidelijker bewegen... zooo super! kanjer.. wat balen van de zaadtest! ben benieuwd welke weg jullie nu gaan bewandelen... hoop zo dat iedereen hier snel zwanger mag zijn! vliegje balen dat je weer ongie bent geworden! lynnes... ik zou gewoon nog een keertje testem voor de zekerheid.. (testen van de kruidvat zijn prima... 2 voor 5 euro) ik ga nu kijken naar bridget: hoe wordt ik mama in amsterdan zuid.. zo lachen! dikke kus tammie
Hallo Allemaal, @ All Ik zie steeds meer namen op deze club voorbij komen, sorry als ik niet op iedereen reageer, ik moet even leren de namen bij mensen zien te plaatsen hoor.. Jullie kennen elkaar grotendeels allemaal, maak ik uit de berichtjes op. Ik wil in ieder geval iedereen heel veel succes wensen met waar jullie mee bezig zijn !!! En bedankt voor alle pittige reacties. Heb op jullie advies nog eens een zwangerschaps test gedaan vandaag.. En, nee hoor gewoon nog steeds negatief.. Ik ga er denk ik dan maar gewoon vanuit dat ik vorige week donderdag ongesteld ben geworden, maar de vraag die steeds door mijn hoofd blijft spoken....... Ik voelde 2 dagen voor het bloedverlies erge steken in mijn onderbuik links, ik was aan het werk en kon amper meer lopen. Na een paar uur was dit weg. Bij iedere stap deed t zo'n pijn! (Mijn zere borsten en rug waren vanaf die dag trouwens wel verdwenen)Dat was dinsdagavond en donderdagochtend had ik dus mijn bloedverlies. een paar kleine drupjes. Als t dus mijn menstruatie was dan kan ik berekenen wanneer ik vruchtbaar ben, maar als het nou wel een eisprong was, wat dan? En ik maak me zorgen om het feit dat het maar een paar druppeltjes waren, dan is er dus geen ei losgekomen? Zucht.. Wat denken jullie? Of maak ik me veel te veel zorgen
Lynnes... om te kijken of je een eisprong hebt moet je eigenlijk testen (ovutest) of tempen.. Ik wil je niet meteen ontmoedegen maar het kan ook zijn als je bijna niet ongie wordt, dat je helemaal geen eisprong hebt. Mijn vriendin had dit ook, korte cyclussen en nauwelijks ongie, zij was binnen 3 maanen zwanger met clomid.. maar goed voordat zij doorhadden dat ze geen eisprong had was jze een jaar verder, daarom zou ik gewoon vast gaan testen.. misschien valt t bij jou wel allemaal mee en moet t gewooon nog ontpillen, ik weet ook niet hoelang je al gestopt bent... ps ja we schrijven bijna allemaal al vanaf het begin van de topic mee.. maar soms komen er nog nieuwe bij, die kan ik ook niet allemaal meer bij houden... ik ga zo werken.. dikke kus tammie
Lynnes, klinkt als je ei hoor vorige week! Heb je regelmatige cyclussen? Catje, ik denk het wel. Temp stijgt. na precies 6 weken. Heb ook klachten, echt buikpijn en ik voel hem. Laten we hopen dat het een eisprong is. Na deze cyclus wil ik de dokter gaan bellen als het nog steeds zo lang is..
Hoi, Pff alles even bijgelezen, was best veel. Lynnes en Catje welkom. Lynnes klinkt als je ei. Mijn eerste cyclus was ook 28 dagen, maar daarna liet het lang op zich wachten. Hoop dat het bij jou niet het geval is, maar hou er wel rekening mee. Vliegje ik zit er ook aan te denken, om na mijn ongi contact met de dokter op te nemen over de lange cyclus. Uit het temperaturen blijkt mijn ei ook niet echt. Spannend, hou ons op de hoogte wat de dokter zegt. Elke hoe gaat het bij jou? Kanjer veel sterkte en duim voor jullie. Ben benieuwd wat de huisarts gaat doen. De rest succes allemaal en de zwangeren geniet ervan! Deel jullie ervaringen met ons, kunnen we mee zwijmelen.
Halloa, JACKISIS.. lekker gewerkt? Ik ben sinds 23 augustus gestopt met de pil, dus bijna 5 weken. Op zich nog heel kort natuurlijk en ik verwacht niet dat ik meteen zwanger ben, maar ik ben wel iemand die precies wil uitpluizen hoe iets in elkaar zit en daarom maak ik me ook een beetje druk Mijn bloedverlies op die donderdag was precies 28 dagen na mijn vorige menstruatie, wel mijn gewone cyclus van vroeger voordat ik met de pil begon. Ik ben 10 jaar aan de pil geweest. Ik vind het nog te vroeg om aan de ovulatie testen te beginnen, maar ik wil niet verplicht iedere paar dagen moeten vrijen omdat we dan 'altijd' goed zouden zitten snap je.. Dus daarom is t gewoon prettig te weten waar ik aan toe ben.. VLIEGJE.. heb ook sterk t gevoel dat het mijn ei was.. Maar dan hoor je toch geen bloed te verliezen erna? Dagen ervoor had ik veel wit slijm, dus dat kan er toch ook op wijzen dat t een ei was? vroeger had ik wel regelmatige cyclus voor het gebruik van de pil altijd 28, 29 dagen. Daarom haal ik t nu misschien wel door elkaar.. omdat t bloedverlies precies op dag 28 was. Maar de eventuele eisprong op dag 26... WHAHH ik kan me er t beste maar niet meer mee bezig houden want t lijkt wel of ik steeds meer gefrustreerd word ELKE..hoe gaat t met de spanning? Denk aan je hoor en duim me gek TESS ME.. Hoe gaat t bij jou? Liefs Linda
ha dames, Hoe is het met iedereen? Elke, hoe gaat het nu je clomid slikt? Hopelijk doet het snel z'n werk bij jou. Zal voor je duimen....... Hoe is het met de rest? Luna en tamara, het schiet al op bij jullie. Leuk. en tamaar, wat leuk dat je zus ook zwanger is. Wil je weten wat jullie krijgen? Voor iedereen nog een fijne avond kus mona
Dag lieverds! Hier misselijk met vlagen en met momenten steken in m'n buik. Vandaag ook stijve benen en wat krampen in m'n benen. Hoop echt dat ik het mezelf niet aanpraat en dat het echte symptomen zijn... Had nog één ovu-test liggen en heb die gedaan vandaag omdat ik eens heb gelezen hier op het forum dat die positief kan zijn als je zwanger bent... Had wel een streepje maar de test was niet positief... Ik maak mezelf echt gek! :x Het duurt allemaal zoooo lang! Mona, de Clomid heeft gelukkig voor een eisprong gezorgd, nu moeten die viskes de rest doen hè! Linda, maak mezelf dus gek! Ik hoop dat het bij jou om je ei ging! (denk ik...want dan heb je natuurlijk wel een lange cyclus...dus...ik weet eigenlijk niet wat ik voor je moet hopen...ah ja, dat het een innestelingsbloeding was! Zus, zou vervelend zijn als je geen ei had...ga gewoon maar snel naar de arts! Baat het niet, dan schaadt het niet! Tamaar, kei leuk zo samen met je zus zwanger! (zou mijn portemonnee alleen niet ten goede komen, denk ik! Goed dat ik geen zus heb) Heerlijk dat je zoveel energie hebt nu! Ben zo toch wel een beetje jaloers, zenne... Kanjer, slechte viskes?! Pfff.... En wat nu?
Hoi Elke! Ik leef met je mee hoor, t lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk voor je om te moeten wachten.. Met beide benen op de grond blijven staan want anders maak je jezelf idd helemaal gek toch MAAR die symptomen moeten toch érgens vandaan komen? Ik hoop het zo voor je, echt joh! Ikzelf weet even niet wat ik ermee aan moet. ik kan niet anders dan afwachten maar mijn gevoel zegt me dat t een eisprong is geweest, zeker omdat ik ook slijmverlies en precies op die plek pijn had. Hoe lang blijft zon eitje vruchtbaar vraag ik me af.. dinsdagavond had ik de steken en woensdagmiddag met mijn vriend gevreeen, zou er nog een klein kansje in zitten? op het moment dat je de eisprong voelt, is t dan al voorbij of moet t nog springen? misschien weet je dit niet hoor maar ik dacht vragen kan altijd Mijn vriend wordt trouwens gek van me, hij zou me bijna achter het behang plakken haha.. volgens hem komt t door stoppen van de pil, maar ik ben niet mezelf idd Ach.. dit gaat wel weer over.. Iedereen een fijne avond toegewenst!
Linda, dat ken ik! Mijn vriend wordt ook helemaal knettergek van mij! Maar hij doet zijn uiterste best om geduldig en lief en enthousiast te blijven...de schat! Wat die eisprong betreft, vrees ik dat ik niet zo'n goed nieuws heb... Een eitje blijft gemiddeld 12u tot max. 24u in leven zonder bevruchting. Een zaadcel doet er gemiddeld ook zo lang over om in de eileiders te geraken. Dus als je vrijt nà je eisprong is de kans vrij klein dat er nog een bevruchting plaatsvindt... Maar ik duim! [-o<
Ik vind t wel zielig voor hem, of beter gezegd Ze Wij (ik in ieder geval) lopen maar te zeuren en bezig te zijn met die zwangerschap enz enz.. zowat tegen het obsessieve aan.. Hij is dan ook blij dat ik deze site heb ontdekt haha Maar ik ben dus gelukkig niet de enige en het is voor een heel goed doel toch? Hmm jammer van de eisprong dat we die dan gemist hebben.. word je eigenlijk altijd 2 weken na de eisprong ongesteld of scheelt dit ook weer per vrouw. Liefs!
In principe word je 2 weken na je eisprong ongesteld maar af en toe varieert dit tussen 12 en 16 dagen. Mijn gyn zei dat het echter normaal standaard 14 dagen is.
lynnes jammer van je gemiste eisprong, maar ik vrees dat elke gelijk heeft.. nou ja weet je iig als je een vaste cyclus hebt op welke dag je mag gaan klussen de volgende keer.. hehe 2 dagen voor je eisprong en op de dag zelf nog een keertje elke spannend! ik had ook enorme pierpijn in mijn bovenbenen zonder wat te hebben gedaan.. en zag net een topic waariemand dat ook vroeg.. het schijnt echt een zw kwaal te zijn al had ik er nog nooit van gehoord eerder.. mbij mij was dat in de week voor mijn NOD.. dussssss...spannend! ik had pas 2 dagen voor mijn NOD een heeeeeel vage test.. dus wie weet heb je over 6 dagen ook een vette posi test! ik duim voor je!