slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik ga dit topic binnenkort verplaatsen naar clubs (bij zwanger worden). Dus als jullie hem kwijt zijn, moet je daar zoeken. ;)

2. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    halloaaaa.. :D

bennen we weer..
    nou ben dus eergister aaf begonnen met zoals al eerder een paar druppeltjes bloed..
    en gister dus offi dag 1..
    nu alweer dag 2 er bijna op zittuh dus schiet al op..

jah ongesteld dus.. bahbah.. maja.. wissut wel hoor! maar ik ben heelmaal happy de peppiej want want want.. ben nu 2x 28dagen achter elkaar! w00h0000 gooo lichaam gooo lichaam! :)

en morgen de big-day.. de dag van de huisarts bezoekjes.. voor n doorverwijzing...! Mjah mijn doktersass. zei dat we bij beide n verwijskaart moesten halen.. dus gaan we regelen dan!:D

verder gaat ut wel lkkr, werk wat mindr maar wel ok..

ben ff weg en in eens alweer dik een pagina verder mensen owowoowow.. ;)

elke.. Ik hoop het zo voor jullie! echt!

vlieg alweer aan de kluz of nog op rood?

mona hoeist daar?

tamaar, 17 wkn.. omg echt! gaat wel hard ineens.. weet nog goed dat je hier net vertelde 5wkn ofzo.. pfffffffffffffffftt echt! :D
    wat gaaf dat je zus ook zwanger is btw! gefeliciteerd (beetje laat hahahah..)

zus ? hoeist met jou dan?

pff ik vergeet er nog een paar, i know.maaar soz dan!
    hoeist met rest? :D

fijne aaf nog en tot snelz weer!

liefs renaat
    owen ik kom morgen denk nog wel ff de uitspraak/verslag doen van de HA,.. ben zo hyper ervoor..

owwww overigens op mn ff zag ik dat mn lf maar 11 dagen is.. is dat wel goed? :S

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Tamara, spierpijn is ondertussen weg (en ben vandaag een ganse dag gaan shoppen dus...) Voel eigenlijk helemaal niets meer...en geloof me, ik let er héél erg op. Heb af en toe wel wat steekjes in m'n buik maar denk dat het eerder m'n darmen zijn maar dat ik liever zou willen dat het lager was... :( Ik hoop het zooooo erg maar ik vrees ervoor, denk niet dat ik zwanger ben... :(

Renaat, dankjewel! Ik leef ook heel erg met jullie mee... Komen we elkaar nog tegen in een of ander topic bij de MMM, ik zit daar nu op het wachtbankje.
    Wat die korte luteale fase betreft, als die te kort is kan dat ervoor zorgen dat je bevruchte eicel niet voldoende tijd krijgt om in te nestelen maar ik weet niet of 11 dagen daarvoor al te kort is...

Luna (en alle anderen met 'ervaring'!), had jij al symptomen voor je NOD? Of begint dit pas later?

Prinses, ok! :D Dankjewel om het even te komen melden! ;)

4. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    lolz elke, jah zo gaan we heen en weer , van de lounge naar hier en terug.. en vandaar naar de medische dingen..

blijven elkaar gewoon moed inspreken als we ut ff nie meer zien zittuh dan :D

jij op de wachtbank.. hmmm ik zat fftjes bij zaadkwaliteit onderwerp..
    maar ben daar voornamelijk nog aan het lezen niet echt schrijverig nog..

hoop toch echt dattut raak iz ondanks dat jij denkt van niet hoor! hahahah! :D gemeen van me.. i know.. en ik begrijp jou ook wel.. maar ikgun het je ! :baby:

ik ga t bed bezoeken :D was me er vroeg uit en ga erweer voor de verandering laat in :p
    g00d night all en slaap lkkr!

5. Elke1984

Wij hebben een weekje vakantie, ben zondag jarig en moet pas dinsdag terug gaan werken dus ik slaap al lang genoeg. Ga er sewwes ook maar eens in kruipen...

Slaap lekker! *dikke knuffels*

6. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    kanjer.. succes vandaag.. spannende dag voor jou dus!

elke.. voor als ik het zondag vergeet alvast van harte gefeliciteerd!

Ja mijn zus is ook zwanger, ze is nu 21 weken... we schelen precies een maandje (4 weken excact) want febr is een korte maand (zij 10 feb en ik 10 maart)

Ik ga zo werken, eerst maar even de kids wakker maken...
    fijne dag allemaal!
    liefs Tamara

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ik trek t wachten even niet meer.. :cry:
    Ik weet niet waar ik aan toe ben, ik weet, het is hopelijk nog een week wachten maar omdat ik vakantie heb duurt t zoooo lang :confused:
    Hoop dat t bij jullie allemaal voorspoedig mag verlopen!

8. Elke1984

Maar Lindatje toch! *knuffel* Ik weet hoe vervelend het is als je niet weet waar je aan toe bent... Hoop dat je snel iets meer weet...maar het is echt niet abnormaal om nu zo'n lange cyclus te hebben...(geen troost, ik weet het maar het is spijtig genoeg wel zo...) Kunnen we samen aftellen naar 7 oktober, dat is mijn NOD. Ben ook stilletjes aan gek aan het worden. Krijg vandaag telefoon van m'n gyn ivm bloeduitslag (goede eisprong? voldoende hormonen voor evt innesteling? goede schildklierwerking?.......)

Ik leef met je mee!

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Nou dan gaan we aardig samen op, jij hebt toch ook vakantie nu? Ik ben t hele huis al aan t poetsen haha dan heb ik wat extra afleiding ;)
    Ik voel me nu al een beetje een aansteller. zit tenslotte pas in mijn eerste maanden :(
    Voor jou en de anderen is t al veel langer!
    We kunnen samen deze lange week aftellen dus? Spannend je telefoontje vandaag! Enne.. heb je nog meer symptomen gevoeld? Omdat je zei dat je bang was dat t niet zo zou zijn? Ik hoop t echt van wel hoor !

Ik weet dat t normaal is zo lang de eerste keer maar omdat ik dus denk dat t mijn eisprong was, maar t bloedverlies wijst vaak op innesteling las ik op internet.. dus nou ja.. of ongesteld of eisprong of zwanger.. we kunnen alle kanten op! Je weet natuurlijk wel op welke van de drie ik t meest hoop ;)

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    PS ik heb sinds een paar dagen zere onderrug en een blauwe ader om mijn tepel heen lopen.. en ze veranderen van vorm..vreemd..? moe ben ik ook maar dat ben ik al van ziekte van pfeiffer jaar geleden.
    zw en ovu test geven allebei neg aan.. xxx

11. Elke1984

Ja, ik heb ook vakantie, tot en met maandag. Ga zondag (op m'n b-day) al eens testen maar dinsdag is m'n NOD, dan test ik natuurlijk opnieuw, heb die dag een late dienst, kan ik even bekomen van het nieuws, wat het ook is.
    Wat symptomen betreft, ik bekijk m'n (.)(.) wel 100x op een dag om te zien of ik geen aders heb ofzo :oops: maar als je iets wilt zien, zie je altijd wel iets!
    Heb vandaag ook de ramen al gelapt, ga sewwes de keukenkasten binnenin schoonmaken en morgen nog dweilen. Dan staat het hier een beetje aan kant als er van't weekend bezoek komt en dan heb ik wat afleiding, al ben ik er toch constant mee bezig, zenne. :rolleyes:
    Je klachten zijn volgens mij eerder ontpillingsverschijnselen... :( Ik wil je niet teleurstellen maar valse hoop geven is nog erger, hè...

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Je hebt gelijk, ik reken er ook niet op maar t viel me gewoon op dat t veranderd was. Net als mijn humeur,vind t knap van mijn vriend dat hij bij me blijft met mijn moodswings op t moment :D Ik had gewoon niet verwacht dat de pil zulke rare dingen met je lichaam kan doen!
    Maar goed ik leer iedere dag weer wat nieuws, met dank aan internet en jullie advies!
    Ik heb de was er bijna doorheen, en ga nu even de douchecabine te grazen nemen :x mijn frustratie kwijt raken zodat ik weer gezellig ben als manlief thuis komt straks ;)
    Jij heel veel succes en hoop dat je een mooi telefoontje mag krijgen!
    Laat t even horen he? dikke knuffel !

13. Elke1984

Tuurlijk laat ik het horen! ;) Vriendje heeft hier net de badkamer gepoetst! Wat een schat hè! :D

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Kan ie dat hier ook niet even doen? Haha dat scheelt mij weer...
    Mijn vriend is niet zo van het huishouden helaass... :p

15. mona23

mona23 Niet meer actief

stuur hem ook maar even naar mij elke, is wel handig......... hihi.

ik ben ziek. boehboeh.. :( :( krijg de griep volgens mij.
    zit hier nu lekker in m'n pyama op de bank. net nu ik volgens de berekeningen m'n eisprong heb.

elke, als ik je niet meer spreek een fijne verjaardag zondag, gaan jullie nog wat leuks doen?

iemand anders nog wat leuks doen in het weekend?

Ik ga naar nigella lawson kijken nu, wie kijkt daar nog meer naar, komt op rtl4, over koken.

de groetjes dames :)

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hoi Mona.. dat is niet zo lekker, een griep te pakken.. Hopen dat je er snel weer bovenop bent! T is er wel t weer voor om lekker op de bank te hangen met al die regen.(bij ons tenminste regent af en aan) ik vind t altijd zo gezellig.. lekker kaarsjes aan gezelligheid enz
    Evengoed aan de 'klus'? wat vind ik dat toch een stom woord maar weet niet hoe ik t anders moet noemen :oops: zoja.. succes!
    Beterschap alvast! Weet jij toevallig hoelang na de eisprong je echt kan testen? echt pas na die 2 weken? ik moet nog een week wachten maar ik wil t eerder.... :confused: ik voel me zo zwanger.. rugpijn, blauwe aders om tepels heen, barst van de witte puntjes eromheen steken en moe.. maar t zal wederom wel niks zijn.....maak mezelf gek.
    Hopen dat ik komende week na 6 weken iets meer weet..
    Liefs!

17. Elke1984

Eeej Flubbertjes!

Heb net zelf terug naar de gyn gebeld: heb een goede eisprong gehad! Joehoe! :D Wil méér goed nieuws! [-o<

Mona, ooooh wat vervelend! Laat je maar lekker in de watten leggen dan! *knuffeltje*
    We weten nog niet of we zondag iets gaan doen...behalve een testje doen dan! ;) (als ik me nog zo lang kan bedwingen tenminste... :oops: )
    Nigella is idd geweldig, zoals die over eten spreekt...hmm.... =P~

Linda, toen we gingen samenwonen heb ik direct met Toon afgesproken dat het huishouden eerlijk verdeeld zou worden! We werken beide fulltime en aangezien we niet meer in de jaren '50 leven, vind ik het niet meer dan normaal dat we allebei evenveel doen! Hij de badkamer, ik strijken, hij stofzuigen, ik afstoffen, samen de afwas, ik de ramen, hij het balkon onderhouden,...... Hij doet het niet graag en ik moet hem ook zeggen wanneer hij wat moet doen maar hij doet het wel en goed! :D Ik vind ook niet dat dat iets speciaal zou moeten zijn, zou in deze tijd onderhand wel normaal moeten zijn! ;)

18. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Lynnes, ik had heyzelfde de eeste maand. Helaas mocht het niet zo zijn. Is inderdaad raar wat de pil eigenlijk allemaal met je doet. Helaas is mijn cyclus nu erg lang en vraag ik me af of ik wel een eisprong heb. Wacht nog 1 cyclus af en anders ga ik naar de HA.
    Hoop dat het bij jou gewoon meteen raak is.

Mona beterschap! Eigenlijk ga ik niet veel bijzonders doen dit weekend. Familiebezoekje en dat was het wel.

Elke al nieuws gehad? Alvast gefeliciteerd met je verjaardag voor ik het vergeet.

Zo nu heb ik weekend, ga straks lekker uiteten.
    Eerste 2 werkdagen bij nieuwe werkgever gehad. voelt goed, dus ben blij dat ik daar ben gaan werken. Voor de rest gaat alles zijn gangtje en hoop ik dat ik volgende week ongi wordt. Dan kan ik in mijn temp lijstje kijken, wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Haal het er nu niet uit namelijk.

Groetjes allemaal!

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Elke, Wat een goed nieuws ! dat is de eerste goede stap in de richting :D:D
    Als ik ook fulltime zou werken dan delen we het huishouden ook hoor, maar aangezien ik in mijn laatste jaar school zit, (dierenartsassistente paraveterinair), ben ik maar 1 dag in de week naar school en 2 dagen stage/werk en de rest lekker vrij. Dus dan vind ik t weer vanzelfsprekend dat ik t meeste doe. Uiteraard niet alles, jacco heeft een drukke baan (filiaalmanager grote supermarktketen) maar doet netjes de vuilnis, vaatwasser inruimen, stofzuigen, dweilen en ik doe de dingen daar omheen zoals de was, ramen en badkamer enz. Niet omdat hij te lui is maar ik vind dat ie t niet zo goed kan en dan doe ik t liever zelf haha :D Erg he :eek:
    En dat vind hij helemaal niet erg 8) we wonen nu twee jaar samen maar ik moet wel nog steeds iedere keer echt vragen of ie iets wil doen, anders denkt ie er tooeevallig niet aan ;)

Zus, dank je voor je advies, jij hebt dus ook een lange cyclus? dus hopen dat t de komende cyclus korter is bij je, hoe lang ben jij al bezig voor een beebje? Ik vind t gewoon zo vervelend niet te weten waar ik in mijn cyclus zit, als ik zou weten wanneer ik vruchtbaar ben en als dat maar 1 x in de 6 weken is, is dat jammer maar dan weet je t tenminste he ...
    loop nu inmiddels ook rond met een ongesteld gevoel terwijl dat pas volgende week zo hoort te zijn :rolleyes:

20. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Verplaatst! ;)

Share This Page