slijm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mona23, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

LInda, ja dat is idd iets anders. Als ik minder zou werken, zou ik ook wat meer doen in het huishouden... Ik moet hier ook àlles zeggen tegen Toon hoor! Hij ziet het nooit als er iets moet gebeuren...het is ook nooit vuil. Vandaag heb ik de keukenkasten vanbinnen eens gepoetst, hij vond dat niet nodig want dat ziet toch niemand! :confused: Typisch! :D

Prinses, dankjewel!

2. Tali23

Tali23 Actief lid

Sep 19, 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hallo sorry dat ik me meng in jullie gesprek :oops:

maar ik heb n vraagje... misschien kunnen jullie me helpen :D

volgens mijn banner moet ik snel mij ei krijgen...maar hoe merk ik dat? en wat zijn de symtomen?
    Ik heb heel lang n spiraaltje gehad en dus eigenlijk nooit zo op gelet...
    bij mijn vorige zwangerschap ging het soort van; ik wil zwanger zijn en floep! zwanger in dezelfde maand!.... dit is onze eeste maand dat we proberen zwanger te raken...
    dank jullie wel alvast en veel s6 allemaal!

liefs, Tali :D

3. Elke1984

Tali, je moet je niet verontschuldigen hoor! Welkom hier! :D
    Tja, hoe je merkt dat je je ei krijgt...dit is niet bij iedereen hetzelfde... Je krijgt vruchtbaar slijm: dit is doorzichtig en vaak wat meer dan normaal. Ook kan je steken/krampen krijgen in je onderbuik, vaak aan één kant. Soms zijn je borsten gevoeliger, ben je wat misselijk,...

4. Tali23

Tali23 Actief lid

Sep 19, 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    jeetje... dank je!

ben benieuwd.... en wat gebeurd er nou als je eitje nou precies 'springt'midden in de nacht!?

ik heb wel de afgelopen 2 dagen echt n zeurende hoofdpijn...heeft dat ook misschien te maken met of wil ik te graag? :oops:

sorry ben hier echt n groentje in...
    over zwangerschappen/ bevallen kan ik over praten maar zwanger raken ...daar weet ik nog niets vanaf

Liefs,
    tali

5. Elke1984

Wel, een zaadcel doet er +/- 12u over om in een eileider te geraken en kan max. 3-5 dagen overleven. Een eicel blijft 12-24u in leven nadat ze 'gesprongen' is. Dus het beste is om de andere dag te vrijen en de dag dat je je eisprong hebt gevoeld of een posi ovu-test hebt, ook zeker vrijen. Maar als je om de andere dag vrijt, is er altijd zaad in je lichaam dus maak je zeker kans! Je vrijt best niet elke dag want het duurt +/- 48u voor er nieuw zaad aangemaakt is, als je langer wacht dan 2 dagen, krijg je weer te veel oud zaad dat zich opstapelt... Maar...zorg vooral dat het leuk blijft! ;)

6. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    zus fijn dat je baan goed bevalt tot nu toe... en spannend of je volgende week ongie wordt.. voor nu een fijn weekend!

Elke... mooi man een ei sprong.. nu hopen dat ie niet voor niets is gesprongen!;)
    Mijn mannetje helpt me ook heel goed in het huishouden.. (hij dweilt altijd, doet altijd de afwas, en zuigt 9 van de 10 keer beneden) Ik werk maar 3 dagen dus doe wel wat meer, de was, de wc en badkamer, afstoffen en de ramen zijn voor mijn rekening..vind t wel fijn zo..

MOna.. beterschap... laat je maar lekker verwennen hoor!

Ik heb nu ook weekend! lekker.. vandaag heerlijk gewerkt was ook erg gezellie..
    schrok nog wel even vanmiddag.. een mama van een meisje bij mij uit de groep is hoogzwanger (morgen uitgerekend) en is van boven naar beneden van de trap gevallen.. gelukkig met de beeb alles goed, maar zij is helemaal bont en blauw... ze kan nu niet een sbevallen, want ze kan niet liggen... erg he?

verder weinig nieuws// dikke kus tammie

7. Elke1984

Tamaar, bah seg wat een vreselijke ervaring voor die mama! Ik zou echt gek worden van angst, denk ik! :confused:
    Zal ze op een baarkruk of hangend moeten bevallen... Je kan het moeilijk tegenhouden hè... ;)

Zus, eindelijk weg bij die k*tcollega's! :evil: Fijn dat het je bevalt! :thumup:

8. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    elke.. ja haar dichterje van 2,5 heeft t gezien en was ook enorm van slag hier door.. als de bevalling nu begint gaat ze waarschijnlijk onder verdoving en wordt t een keizersnee..

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ja ik herken t precies.. voel je je weleens ondergewaardeerd in het huishouden? nou ik wel! Jacco heeft t niet door als ik alle naatjes en kiertjes hoekjes en gaatjes in huis schoon maak omdat t altijd schoon is!
    Dan valt t niet op he dat je zulke klusjes doet haha..
    Eigenlijk moet ik gewoon een half jaar lekker laten versloffen dan kijkt ie wel anders :D

Maar goed ik ben niet voor zijn huishoudkunsten op m gevallen.. gewoon omdat ie de liefste, leukste, lekkerste, en mijn beste maatje for life is!
    Daarom vind ik een kindje echt een bekroning en symbool voor onze liefde..

Hoop dat ik ook voor jullie mag spreken, dat we hier zonder onze fantastische mannen nooit aan t praten waren geslagen ;)

10. Tali23

Tali23 Actief lid

Sep 19, 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    n idee voor die gevallen mams...

in bad bevallen.... lekker onspannend...en goed voor haar blauwe plekken zeg maar want dan voel je je licham niet zo

en Elke1984,..dank je wel je word mijn pers. beantwoorder hihii
    en klussen is en blijft altijd leuk...ik probeer het zo te brengen dat die niet denk dat het n verplichting word ofzow ...

dank je wel..... trouwens denk je dat de hoofdpijn ermee te maken heeft, e zoniet...mag ik wel n paracetamol nemen nu mijn eitje aankomt?

liefs, Tali

11. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    Tali,, ja hoor paracetamol mag wel, (ook als je zwanger bent)
    ik voelde mijn eisprong altijd door wat steken onder in mijn buik links of rechts,,,
    maar mijn zus en vriendin voelen en merken helemaal nooit iets.. aan niets.... als je de persona hebt kan je aan het rode lampje zien als je een ei sprong hebt,,,

12. Tali23

Tali23 Actief lid

Sep 19, 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    dank je ga gelijk aan de paracetamol....

en enne...wat is persona? :oops:

liefs Tali

13. Elke1984

Tali, geloof me..dat klussen lijkt soms wel een beetje een opgave te worden als je al een lange tijd aan het proberen bent... Je wordt zo gefixeerd op vrijen op de juiste momenten dat je niet meer met het genieten bezig bent..althans dat ervaar ik soms toch! Maar we doen ons best! ;)
    Die hoofdpijn..geen idee of dat er iets mee te maken heeft, denk het niet. Maar je mag altijd een paracetamol nemen, ook als je zwanger bent, max. 4/dag.
    En ik wil graag je pers. beantwoorder zijn, zenne! ;) Ik heb een jaar vroedkunde gestudeerd en weet er nog een beetje over...een heel klein beetje...

Tamaar, vervelend voor haar dat het dan een keizersnede wordt! Is echt balen! :(

Slaap lekker, lieve flubbers! :D

14. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    Ik zie dat we inmiddels ook een CLUB plekje hebben gekregen haha.. zullen we vragen of ze de titel ook kan verandersn in FLUBBERS? of zou dat niet kunnen?

Ik heb vanmorgen steeds mega steken in mijn
    ( . )( . ) auwa! heb al boodschappen gedaan, de was al dus nu lekker in het zonnetje op de bank met de "wij" een leuk blad wat je in nederland gratis krijgt als je zwanger bent...
    Isis is heerlijk boven aan het spelen met het keukentje haha hoor haar over de babyfoon kletsen tegen de popjes... *geniet*

15. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    oh ja tali.... een persona is een soort aparaatje waarmee je kan zien of je vrichtbaar bent of niet. het is eigenlijk bedoeld als anticonceptie.. (bij rood licht mag je niet onbeschermd vrijen) maar je kan het natuurlijk ook omdraaien haha mijn vrinedin is et dat ding snel zwanger geworden.. vooral vrijen als ie rood is haha
    het werkt met urine of speeksel, dat weet ik niet meer, maar je kan zo even googlen op het woord "persona" dan vind je het vast.. haha

16. Tali23

Tali23 Actief lid

Sep 19, 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Hi goede morgen iedereen! :D
    Wat handig z'n aparaatje! wil ik ook! ik zal ff googlen...en fijn is dat hé als je ziet dat alles om je heen goed gaat?
    Ik lees ook de 'wij' mijn buuf is nu 8 weken zwanger en die krijgt hem al us ik pik hem in ;)
    ik was zojuist aan het lezen "bevallen met n handje hulp" ik vind het altijd fijn dat er zo veel manieren zijn om je te helpen al moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken..lepels en tangen...
    mijn dochtertje is nu 3 jaar en zij is sinds deze zomer officieel buitenspelen-gek hahaha
    dus het kost mij nu heel veeel moeite om haar binnen te houden :( (lees: in nederland hebbe we n gat in de hemel en daar valt nu echt liters water!)

Elke!
    dank je voor je hulp, wordt met de dag wat slimmer ;)
    je hebt gelijk, voor mij is het n soort tellen van dagen geworden maar ik probeer het mijn vriend het niet zo te laten voelen;) ik heb op de juiste dag gewoon kaarsjes aan en te pc staat uit hihiihhii...gisteren zie die nog...vraag een s aan je vriendinnen daar(bedoelt die dus jullie) of mannen ook n keer zwager kunnen zijn...dan zouden wij EINDELIJK voor hun zorgen pffffffff....( mijn ventje MOET tegenwoordig het huishouding overnemen omdat ik van de trap gevallen ben en mijn enkelbanden heb gescheurd :cry:

maar ja mijn antwoord was: als jullie zwanger zouden moeten zijn ...zijn we zo uitgestorven !
    hihihi
    liefs tali

17. Luna 888

Luna 888 Actief lid

Jun 16, 2008
    149
    0
    0
    Oef, hier zijn jullie!
    Vond jullie maar niet meer terug en kreeg geen meldingen van nieuw geplaatste berichten meer.

Dankjewel Elke voor je pb'tje anders had ik dat hier nooit weer gevonden.

Hoe gaat het met jullie ondertussen? Elke nog een paar daagjes afwachten?

Wij hebben slecht nieuws gekregen: wij zijn al anderhalf jaar aan het verbouwen, dan onze bouwvergunning afgekeurd, in beroep gegaan en in de zomer gehoord dat het waarschijnlijk allemaal in orde zou komen. Zwanger geworden en dus druk verder gewerkt om het af te krijgen, en hopelijk snel een nieuwe, niet levensgevaarlijke trap te kunnen plaatsen.
    Gisteren bouwpolitie aan onze deur: werken worden stilgelegd. We mogen zelfs geen nieuwe trap plaatsen terwijl ik niet lang meer deze trap ga kunnen gebruiken. Zucht. We weten niet wanneer we kunnen verder werken en al die administratie gaat ons de rest van ons geld kosten zodat we als we groen licht krijgen, niets meer kunnen doen.
    We wonen nu boven, op twee kamertjes, zonder keuken en wasmachine.
    Over dikke 5 maanden is ons eerste beebje er.
    Zie het even niet meer zitten, moest ff ventileren.

Hopelijk met jullie alles ok?

Liefs

18. Tali23

Tali23 Actief lid

Sep 19, 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Jeetje luna wat vervelend :(

sorry ff voorstellen ik ben tali ;) en ik ben sinds n paar dagen me aan het bemoeien :D :D

ik kan me wel voorstellen dat je het ff niet ziet zitten...verbouwen EN zwanger zijn is vermoeiend laat staan verbouwen, beperkingen EN zwanger!
    Is het niet verstandiger om tijdelijk bij iemand anders te logeren(lees: moeder schoonouders vriendin?) het lijk me niet zo slim om elke dag n trap op of af te moeten lopen als die niet eens veilig is....

sterkte meis!
    liefs Tali :D

19. mona23

mona23 Niet meer actief

Luna, een dikke knuf voor jou. het is niet niks.
    de bouwpolitie heb ik nog nooit van gehoord, bestaan die ook? Ik hoop dat jullie snel groen licht krijgen. Maar jullie bouwvergunning was afgekeurd, en jullie zijn in beroep gegaan. Hebben jullie daarna alsnog de bouwvergunning gekregen?

Tali23 welkom, hopelijk is het voor jou snel raak? en voor vragen kun je indd hier terecht, haha.

Ik zit ziekjes op de bank in mijn pyama. Verveel me.... Ik zou eigenlijk vandaag moeten werken, ik had een avonddienst. Maar heb me vanmorgen ziekgemeld. Alles zit dicht, m'n neus, veel hoesten.
    En vannacht had ik ontzettende krampen in mijn buik, weet niet of dit bij de griep hoort of omdat ik ( volgens de berekingen) m'n eisprong had gister.

Iedereen alvast een fijn weekend.

20. Elke1984

Oooh Luna, sh*t seg! Das echt wel k*t!
    Ben het wel met Tali eens, je kan daar eigenlijk toch niet blijven wonen als het niet veilig is...
    En waarom zijn de werken eigenlijk stilgelegd?
    Ventileer hier maar zenne meid! Vind het echt heel vervelend! :(

Tali, graag gedaan! Oei seg, dat is ook niet zo goed dan, gescheurde enkelbanden, pijnlijk! :( Maar een goeie oefening voor je ventje dat ie het huishouden kan doen, dan kan ie het heel goed straks! ;)
    En idd, ik zie hen ook nog niet direct zwanger zijn! Er is echt wel een reden (of meer dan één) waarom wij zwanger worden! ;)

Tamaar, is dat normaal dat je nu ineens zo'n steken krijgt? En schijnt daar de zon :(: :) Hier verre van, zenne... :(

Share This Page