slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    breng je Maya gewoon even naar ballorig en haal je die gewoon tegen half 6 vanavond weer op hahaha

succes enveel plezier met raakschieten! haha
    groetjes! en voor allemaal een fijn weekend!

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    pfft .. ben eindelijk bijgelezen zeg,... ;) :confused:

en het slijm topic weer teruggevonduh ook nog eens!

mjah lynnes, allemaal symptomen, kan van alles zijn zoals elke al aangaf.. dus ff afwachten nog..

Elke... misschien nog te vroeg getest, zou toch nog ffkez wachten denk ;)
    alvast een super B-day toegewenst morguh!
    en als je dan al test, magik hopen dat ut 2 strepuh zijn !

tamaar, zus, luna, mona, en wie ik vergeet, alles goed daar?
    nog leuke dingen gepland voor deze weekenderige dagen? ;)

hier niet veel bijzonders gepland,.. mars moet vanaaf werken van 12 tot 8 pfft.. rare tijden.. maarjaaa.. :D

hier oput werk nie zo fijn meer, de directrice is een rare.. was er al voor gewaarschuwd, maar wilde eerst zelf ondervinden voordatk een oordeel kon gaan vellen zeg maar :p collega's overigens wel bijna allemaal toppertjes! en de kids , ja daar doen we het allemaal voor! :D skatjes zijn het!

verder de uitslag van de bezoekjes bij de huisartsen:
    beide een doorverwijsbrief gekregen voor de gyn. gister gebeld naar flevoziekenhuis. kreeg afdeling gynaecologie.. ik uitgelegd en werd me verteld dak een ander nr moest bellen van de fertiliteitspoli. dus ik bellen, kan je maar bellen tot 12.00of 12.30 ofzo..dus was me al wat te laat. dus nu maandag weer bellen voor een afspraak dus komt nog een vervolg. ;)
    uitslag testen was btw 3mil wat 20mil normaal is.. :S en van die 3mil dus weinig beweging en veel afwijkende vorm.
    (waardoor ik dacht dat afwijkende vorm dus kansloos was/is. nu heeft het alleen met het zwemmen te maken en niet met evt bevruchting van een kind met evt afwijkingen ofzo)

hemeltje weer een heel verhaal..(lijkt wel mn hobby.. :p)

ik ga weer en kom dit weekend nog welweer eens langz waaiuh in da club:p
    liefs renaat

3. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer

kijk dat is nou n goed idee ....als ze wat ouder was geweest misschien maar ze is 3 en ik laat haar niet eens alleen voor de deur hihihiihi

dus dan maar wachten op vanavond! :oops: ;)
    fijn weekend!
    Tali

4. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    n vraagje aan alle profesionele (bijna) mama's!:D

ik voelde vanochtend echt n steek in mijn zij(links) en ik heb daarna n strak gevoel gehad in mijn onderbuik, n soort steen-gevoel....kan dat mijn eitje zijn? iemand die dit gevoel herkend?

Lynnes@ n beetje laat maar dank je voor je verwelkoming ;) en idd ELKE heeft haar handen vol aan ons :) maar gelukkig wordt ze aan alle kanten geholpen... dank jullie wel allemaal voor jullie antw. en geduld! :D

liefs! Tali.

PS:: LANG ZAL ZE LEVEN,
    LANG ZAL ZE LEVEN,
    LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!
    IN DE GLORIA!
    HIIEP HIEP HOEEEERAA!
    Heb je al leuke cadeautje gekregen? :D

Tali

5. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Tali,,,, ja dat zou heel goed je ei geweest kunnen zijn.. gisteren toevalllig nog een leuke avond gehad?;)
    spannend weer om wee voor een kleine te gaan he? ik heb dat alleen de eerste keer mee kunnen maken.. de andere 2 keren gebeurde het spntaan zonder dat ik er mee bezig was zeg maar...
    vond de eerste keer dan ook wel speciaal...

6. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer

nou toevallig heel gezellig ja ;) is het handig om het vanavond dan ook gezellig te maken of was gister voldoende? :oops: :D

En heel spannend ja,....voor mij was mijn eerste keer ook spontaan gegaan...we wilden toen zwanger worden en ik was toen al min 2 weken zwanger!
    dus ik heb dat niet zo van dichtbij meegemaakt als nu.... heb je drie meiden? ik heb er maar 1 en jeeetje wat zijn meisjes eh...echte meisjes soms ;) ik ind het wel heerlijk om te zien oh ze mini moeder kan zijn voor haar poppen en hoe goed ze ook kan straffen hahaha ik zou niet haar pop willen zijn soms!
    wil je weten wat het wordt? en wist je dat van je vorige zwangerschappen?

liefs Tali

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Tali...
    Ik heb 2 meisjes.. een van 3 en een van 5. ze zijn dikke vriendinnen en spelen heel veel samen. wel leuk om te zien, allebei echte meisjes-meisjes.. roze, glitters, make-up en prinsessen.. haha
    Ook kan het af en toe heel erg botsen haha maar ja elke ochtend geven ze elkeaar eerst een dikke kus zo lief!
    Bij de 2e was ik 1 x de pil vergeten en was ik meteen zwanger.. we waren eigenlijk wel klaar met 2 kindjes.. dus toen ik laatst weer de pil een keertje vergat, heb ik eteen de monring afterpil gehaald.. haha tevergeefs haha;)maar nu zijn we er hartstikke blij mee hoor..
    bij de meisjes wisten we niet wat het werd,, wilden we ook niet weten.. maar nu ishet wel zo praktisch omdat de baby straks naar de kaer van onze jongste dochter gaat en dat is een mieden kamer...
    dus of zo laten of schilderen haha...

8. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    oh ja in princiepe is die keer van gisteren dan uitstekend getimed... haha beter zou haast niet kunnen ! :p haha
    vandaag zou niet veel meer helpen maar wel gezellig zijn... haha;)

9. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer

ik ben ook niet z'n held met qua mijn pil betreft...maar voor zo ver ik weet toen ik zwanger raakte was ik geen een pilletje vergeten...

na mijn bevallig heb ik gelijk n spiraaltje laten platsen(mirena) echt lang leven zo'n uitvinding nooit meer iets kunnen vergeten en geen last met van ongi dagen! great!
    Misschien n idee voor jouw na deze zwangerschap? ;)
    ik wilde het toen ook niet weten leuk en spannend....mocht ik [-o< weer zwanger worden dan zou ik het nu wel willen weten toch wel heel makkelijk met dingentjes kopen.
    en wat vanavond betreft: dan maar om het te vieren dat we heel goed getimed hebben hihihii

ik ga maar eens even kijken of de kip al gaar is.... we eten meestal om 17:00 dan heeft Maya nog fit om te eten....heb je toevallig enige tips wat betreft groente? krijg momenteel geen doperwtje binnen :cry:

liefs, Tali

10. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    haha.. spiraaltje is hier niet meer nodig;) de vrijdag na de maandag dat ikpositief teste stond de afspraak voor mijn an al gepland haha die is dus al "geholpen"

tips voor groenten? mmm bij mij eten ze gelukkig bijna alles... zijn maar een paar dingenw at ze niet zo lekker vinden.. zuurkool, spruiten en witte bonen en tuinbonen enz..
    voor de rest eten ze eigenlijk alles.. gelukkig..
    hoor zovaak om me heen dat ik daarmee wel geluk heb.. haha
    hier eten ze ook graag rauwe groenten... worteltjes, paprika komkommer, tomaat enz.. heel vaak doe ik gewoon tussendoor een schaaltje maken op tafel..
    gewoon tussen het fruit in...
    misschien werkt dat ook bij jouw meisje..;)
    of samen koken.. dat ze kan zien wat je klaar maakt en helpt met wassen en eventueel snijden..
    hier vinden ze dat geweldig en wat smaakt noulekkerder dan zelfgemaakt eten? haha

11. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    oh ja gepureerd door de soep kan ook nog,
    of heel fijn gebenderd door de macaroni...

eten met de handjes kan ook wel eens helpen..
    of andere namen eraan geven

hier heten boontjes namelijk groene patatjes haha en die mogen ze van mij methun handjes eten...

12. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    goed idee... begin er NU gelijk mee...

oja..maya is gek van spruitjes maar dat vind ik niet zo zeg maar ;)

eets makkelijk voor zometeen!

liefs, Tali

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    wij eten ook nooit spruitjes.. niels en ik vinden dat ook niets dussss..... haha
    overigens eten we wel gewoon zuurkool dan eten ze maar een keertje iets minder en na het eten een appeltje of zo haha

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Eej lieverds!
    Snel effe goeiedag zeggen, heel de namiddag bij familie gezeten (3 stukken taart gegeten :confused: ) en sewwes komt schoonfamilie naar hier dus nog veel eten... :rolleyes:
    Straks is m'n 7kg er weer terug bij! :(

Vandaag véééél slijmverlies gehad en voel me algemeen niet zo heel goed...precies op een griepje aan het broeden...zou liever op iets anders broeden.... ;) Hahahahahahahaha!
    Ga morgen niet testen, heb enkel nog Clear Blue digi en die heeft veel hCG nodig dus...ga maandag nog een test kopen en dan dinsdagmorgen...gaat nog zoooooooo lang duren... :(

Prettige avond mensjes!
    Geniet van jullie ventjes, kindjes, buikjes,.... :D

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee meiden, dank voor Elke voor de pb!

Mona, beterschap!
    Luna, jee wat klote zeg! En nu?
    Tali, welkom!
    Melanina, sterkte! Nog eventjes geduld dus.

Renaat, wat betekent dat, wat je uitlegde?
    Succes, hopelijk kan je snel terecht!

Wij zijn net terug van een dagje met ons forum (hondenras). het was super leuk! We hebben prachtige kado's gehad van onze leden (groot schilderij en prachtig beeld).
    Sorry nogmaals dat ik zo weinig aanwezig ben.

16. mona23

mona23 Niet meer actief

ha dames,

hier weinig te melden, ben gelukkig weer een heel stuk opgeknapt.
    renaat, hopelijk kun je snel terecht in het ZH.

Elke, alvast hieperdepiep, gefeliciflapstaart. hoera, hoera.
    Hopelijk test je maandag VET positief.

liefs mona

17. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    dagg vliegje!

dank je wel!

18. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Elke gefeliciteerd, leuke dag gehad gisteren?

Hier ben ik vandaag ongi geworden. Ben heel blij met de lengte van mijn cyclus. Hoop dat deze nu zo blijft!

Alleen uit mijn temp lijstje kan ik niet terugzien dat ongeveer 14 dagen geleden mijn ei is geweest.
    Is het nu handig om deze ronde ovu testen te gaan gebruiken? Wanneer kan ik daar dan mee beginnen en welke raden jullie aan?

19. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke...lang zal je levenin de gloriaaaaa! gefeliciteerd meid,.. vandaag bijkomen van de drukke dag van gisteren...

zus.. aan e ene kant dan gefeliciteerd met je ongie op een korte cyclus.. maar natuurlijk blijft t wel jammer! je was vast liever ongie geworden...
    over ovu testen heb ik geen verstand sorry... die heb ik nooit gebruikt..

wij gann nu lekker naar het zwembad.. buiten regent het heel hard (na 3 dagen zon) dus we gaan gewoon de warmte opzoeken in het zwembad bij ons op de hoek (das een lekekre tropiche) voor die gene die het willen zien..
    http://www.descheg.nl/?ZWEMBADEN
    wij hebben een pasje dus kunnen lekker vaak gaan.. heerlijk zelf zwem ik elke wonsdag avond baantjesmet wat vriendinnen..\

fijne zondag kuskus

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Tuurlijk was het leuker geweest als het nu raak was. Maar ben erg blij met een korte cyclus gezien de voorgaande. Waarschijnlijk heb ik de ergste ontpilfase nu gehad.

Afwachten nu......

Veel plezier in het zwembad!

Deel Deze Pagina