Er is er eentje jarig! Hoera! Dat moeten we vieren! Waar komen we naartoe voor taart? Een hele dikke proficiat Elke! Geniet met volle teugen van je dag en maak je dromen waar. Ik hoop echt zo hard dat je het allermooiste verjaardagskadootje krijgt morgen.Dat zou echt zalig zijn. Een hele fijne dag! Liefs
Dag lieve Flubbertjes! Dankjulliewel voor de felicitaties! Ben vanmorgen al héérlijk in de watten gelegd, zenne... Heb een prachtig boeket bloemen gekregen van m'n mama, Toon had een ontbijt aan huis besteld! Dit hebben we net lekker opgegeten, blijf dus maar verdergaan met me vol te stoppen! Hihi...voor één weekendje mag dat wel eens hè! Heb ook nog een nieuwe warmwaterblaas van Toon gekregen... Heb maar niet getest vanmorgen...borsten, met name tepels, doen verschrikkelijk pijn! Heb ook veel last van m'n darmen maar dat kan ook wel met al dat eten te maken hebben en met de zenuwen... Zus, fijn dat je nu een korte cyclus hebt! Is idd al heel veel waard! Ik heb de ovu-testen van www.babyboom.nl gebruikt. Ik vond ze wel goed. Had zo'n pakket besteld van 50 ovu-testen en 10 zwangerschapstesten. Niet duur, vind ik. Maar hier betaal je minstens 6 euro voor een zwangerschapstest (en dat is die van het kruidvat! hier hebben ze die niet van 2 voor 5 euro... :x ) Tamaar, amuseer jullie in het zwembad! Ik ga ook kei graag zwemmen maar Toon doet dat niet zo graag dus... 't is hier ook niet zo'n vrolijk weertje... Mona, fijn dat je je alweer wat beter voelt! Vliegje, graag gedaan! Je moet je niet verontschuldigen omdat je niet zo vaak komt, je bent dat toch niet verplicht : Of wel?
haaaa flubbers, zwemmen vindt ik ook heerlijk. heel af en toe ga ik wel eens met m'n werk zwemmen, de cliënten van mijn groep vinden dit heerlijk. mijn man zwemt wel graag, maar alleen doen we dit niet zo vaak. vandaag bij ons een lekker luier dagje. het regent hier al de hele tijd. bahbah. ik had gister en vandaag meer slijm, dus hopelijk een goed teken. We zijn de dag in ieder geval goed begonnen Zus, fijn dat je een kortere cyclus hebt, die van mij werd vorige maand ook ineens korter. Volgens mij ben ik idd ook de ontpilfase voorbij. Dus ik denk goed teken voor jou. Alleen jammer dat het deze maand niet raak is. Je moet het maar zo bekijken, heeft je deze maand geen test gekost. Weer geld bespaard. hihi. liefs mona
ik wil ook weer zwemmen ! ik zwom 4x per week (wedstrijdzwemmen) maar nu met mijn 'lompe" voet gaat het niet hé bij ons is het zooooo ontzetttend slecht weer(omg. den haag) gisteren avond windkracht 7 met regen! en vandaag niet beter dit is al daaagen zo Ik kom onspronkelijk uit Argentinie en dan moet ik altijd denken aan al die krotten en al die kinderen die op straat leven... dan ben ik ook echt bewust van wat ik heb en hoe gelukkig we allemaal zijn...en hoe fijn is om n huis hebben zo, waar dit uit kwam? : maar goed meen het wel soms is het goed om daarbij stil te staan... liefs Tali Alvast een fijne week to all!
hooooooojjj! weer ff bijgelezen, Elke, GEFELICITEERD!!!!! en geniet er maar lekker van vandaag! zus en mona, lees dat jullie beide n kortere cyclus hebben dit x! lkkr hooor alleen had ik liever gelezen dat jullie n dikke vette posi test hadden... maarja komt vanzelf! tamaar, lekker genieten int warme water! lkkr hoor! welkom tali btw, en wat leuk dat jij ook wedstrijdzwemmen deed! ik was tot anderhalf jaar geleduh ook nog wel te vinden in het zwembad nu alweer n jaar geleden voor de zoveelste keer aan mn oor geopereerd..(mijn ding waardoor ik meerdere malen, verplicht heb moeten stoppen en dan weer eigenwijs zijn en gewoon weer gaan trainen ook ) het blijft kriebelen dat zwemmen, vooral na het jubileum feestjuh van afgelopen weekend.. gehhehe pff wij zouden vandaag nog ff naar de dierenwinkel gaan ivm konijnen. ik wil ze graag binnen, ze staan nu beide buiten, maar k ben bang voor spinnen en de tuin zit vol.. waardoor ik ze dus minder aandacht geef dan ik zou willen. maargoed kom er dus net achter (hadal een voorgevoel) dat die winkel helaas stomtoevallig gewoon dicht is deze zondag! :S en volgende week wel open is... grrr! maja.. :S moe ff kieken dan.. @ all goede zondag gewenst verders! liefs renaat
welkom tali btw, en wat leuk dat jij ook wedstrijdzwemmen deed! ik was tot anderhalf jaar geleduh ook nog wel te vinden in het zwembad nu alweer n jaar geleden voor de zoveelste keer aan mn oor geopereerd..(mijn ding waardoor ik meerdere malen, verplicht heb moeten stoppen en dan weer eigenwijs zijn en gewoon weer gaan trainen ook ) Dank je Kanjer! ik ben gestopt om dat ik mijn enkelbanden heb gescheurd toen ik met 2 manden voor met strijkgoed de traf al wilde lopen! zie je? straf omdat ik wilde gaan strijken! GA NOOIT MEER STRIJKEN Leuk n leeftijdsgenootjes mona en kanjer!
omg, met 2 wasmanden de trap af? pfft.. doe het je zowieso al nietna.. ben al niet vande strijk.. zallut alleen in noodgevallen doen hahhah maar jemig zeg.. issut lang geleejuh btw? nog ssteeds last van? :S erg zeg! en idd almaal leeftijdgenootjes hieroo sommige ietsjes ouder maardie zullen zich vast en zkr nog steeds wel jong voeluh
dat is zeker zo. Allemaaal jonge meiden En strijken is ook niet mijn hobby maar mijn vriend heeft elke dag nshone overhemd aan en dat zijn er 7 per week dus + kleren van maya dat strijk ik wel allemaal ach jaaa... en wat mijn voet betreft.... vorige week dus het is nu nog n beetje gevoelig ja...ik moet weet ik veel hoeveel uur per dag met mijn voet omhoog op de bank zitten...pfff volgens mij hebben dokters geen kleine kinderen in huishahaha niets zitten, koken naar de wc begeleiden, billen vegen.. achter der aan rennen aankleden naar bed brengen ... heb helaas en gelukkg maar geen nanny in huis dus het rusten doe ik wel als ik 65 ben liefs! Tali
oei dus nog nie zo lang geleejuh en idd dan kan k me voorstellen dathet strijkwerk flink de spuigaten uitloopt.. maar iedere dag n ander overhemd? pff.. mjah wel logisch.. maar die dingen zijn echt onmogelijk om te strijken! en je hebt het vast al gezegd , maar hoe oud is jouw dochter alsik vragen mag? (ben erg nieuwsgierug aangelegd..) rusten als je 65 bent..? hihihi ik rust hetliefst iedere dag! door t slapen dan he.. ik ben gek op slapen.. erin gaan niet, maar als ik eenmaal lig.. wil ik er niet snel meer uit ! fijne aaf nog en tot snel weer!
ja overhemden zijn verschrikkelijk! ik zeg ook elke keer dat ik zo'n kreng in mijn handen heb ...kon die gewoon niet slager worden ofzow! mijn kleine Maya is nu 3 jaar (ze denkt natuurlijk dat ze al 18 is ) en maak niet uit ik ben ook heel nieuwsgierig! slapen is voor mijn de laaste tijd ook niet meer mijn hobby we hebben n bed waar je de veringen door de matras voelt dus je wordt echt stijf wakker! hahahaa gelukkig hebben we n nieuwe besteld maar dat duurt jaaren(3 weken) maare ....nu mijn beurt: hoe lang ben je al bezig zwnger te raken? en heb jij nog andere kindjes? en ben jij ook zo blij met deze forum als ik? meestal kan ik niet zo goed met vrouwen overweg, altijd dat kattige en achterbakse gedrag ...hier verstoppen zich dus de gezellige vrouwen hahahaha!
Dag lieve mensjes! Pfff...familie/verjaardagsweekend zit erop! Heb het wel gehad eerlijk gezegd... Hou niet zo van verplichte bijeenkomsten e.d.... Morgen laatste dagje vakantie, we gaan het mooi afsluiten! Een dagje naar Körperweltern! Iemand van jullie er al naartoe geweest? En ga morgen ook nog eens een testje doen... Ga me toch niet kunnen bedwingen... Borsten doen nog altijd vreselijk veel pijn, nu ook vooral opzij! Ben ook verschrikkelijk moooooeeeee! Grieperig gevoel is over en ongi-gevoel in buik ook... Geen idee of dat goed is of slecht... [-o< Tali, wat voor werk doet je man dan? Die van mij draagt ook een hemd maar mag ie niet dagelijks wisselen, zenne! En wat die kattige en achterbakse vrouwen betreft, die zullen hier ook wel zitten alleen kom je er hier niet zo makkelijk achter hè... Maar in dit topic zitten alleen lieverdjes, daar ben ik zeker van! Kanjer, ik slaap ook héééééééééééééééééééééééél graag! Er zijn weinig dingen waar ik zo van kan genieten als in een warm bedje liggen op een koude/natte dag! Tali en Kanjer, nu moeten jullie het er niet inwrijven hè dat ik niet meer zooo jong ben! All, fijn weekend gehad? Veel gezwommen, genoten van 'geweldige' weer? Tamaar wel wss, want die woont in Zuid-Amerika! Hihi...
Hahaha wees gerust ik ben nog veel ouder! Voel me bijna bejaard hier...... Slapen is inderdaad heerlijk, zeker op zo'n herfstdag in een heerlijk schoon ruikend bedje. Elke succes met de test, duim voor je.
goeiemorgen, slapen, er is niets lekkerders, haha. En elke, heb je al GETEST? Ben heel nieuwschierig. Waar ging je vandag naar toe? Ik ken het niet. Tali, idd leeftijdsgenootjes. Lang leve de 23 hihihi. Zus, bejaard? 27 valt toch reuze mee. Je bent zo oud als je je zelf voelt. En qua kattige vrouwen die zijn hier zeker te weten ook, alleen kunnen ze zich goed verbergen.
Hmm...heb vanmorgen getest (alweer 6euro in de vuilbak! ) was dus negatief! met de beste wil van de wereld geen streepje te zien... Begin het een beetje beu te raken, die blanco tests...
Och Elke, zo jammer. Vind het echt erg voor je! Ik snap dat je het zo beu wordt maar ooit zal je een posi test in handen hebben, wanneer je het het minst verwacht. Ik hoop het voor je, geloof er maar in! Heel veel troostende knuffels en hopelijk heb je toch nog wat genoten van je dagje uit. @ de 'jonge dames': ik ben ook al 28 maar voel me nog jong hoor . @ all: een fijne werkweek met af en toe leuke ontspanningsmomenten. Liefs
Mona, Körperweltern is de tentoonstelling met geplastificeerde lichamen... Lijkt luguber maar lijkt me geweldig interessant en leerzaam. Hier is een link: http://www.bodyworlds.com/en/exhibition ... ls_NL.html De tentoonstelling is nu enkele maanden in Brussel maar gaat de wereld rond. We zijn echter toch niet geweest vandaag omdat het openbaar vervoer vandaag plat ligt o.w.v. 24-uurstaking en het dus niet te doen was om zo of met de auto te gaan. We zijn nog wat gaan shoppen, had enkele cadeaubons gekregen voor m'n verjaardag en heb die opgekocht aan nog een broek en een truitje. Heb ook nog een nieuw boek gekocht. Beetje emo-shoppen maar het heeft niet gewerkt... Voel me echt k*t!
Goedemiddag Flubbers! Mona, voel me ook niet oud hoor! Was mij nog niet opgevallen dat de rest jonger is. Is wel grappig. Elke, wat vervelend. Maar hou moed! Ooit heb je die positieve test in je handen. En het is toch nog mogelijk deze ronde?
Zus, ja ik weet het...eigenlijk is m'n NOD morgen pas maar ik had verwacht dat er vandaag minstens al een vaag streepje te zien zou moeten zijn als het raak is... En er was echt NIKS, NIKS, NIKS te zien! *snik*
Elke, Jeetje balen zeg dat je vandaag negatief testte! Hopelijk zie je morgen meer hoor ! geef t nog niet op, je weet nooit..Ik blijf iig voor je door duimen *knuffel* Ik begin nu al verslaafd aan deze pagina te raken, ik had vanochtend geen internet en baalde als een stekker! Merk dat ik met mijn 26 jaar ook tot de bejaardensoos hier hoor ? vanochtend wakker geworden met een hevige menstruatie, sjeetje nog nooit zoveel gehad! en mijn rug is killing me! kan bijna niet meer lopen niks, zeg zelfs vanavond mijn volleybal maar af.. Maar goed mijn eerste cyclus is dus eindelijk voorbij na 41 dagen... Hadden jullie dit ook de eerste x na stoppen met pil? Allemaal een fijne avond toegewenst !! Liefs..