zoooo jackisis! GEFELICITEERD! toch wel heh! woow heel bijzonder! mona wat balen zeg! nou hier nu al 3 dagen dus last van zere tepels.. begin toch sterk te twijfelen aan mijn eerste idee dat het toch van de bh zou komen, aangezien ik die dus niet meer aan heb gehad de dagen erna. ook nog niet ongesteld. verder weinig klachten meer. buiten die tepels dan! ben alleen wel bang datik toch ongi wordt.:S dus maar een inlegkruisje in telkens. nou succes dames! kga hier ff naar beneej, ben ant "oppassen" (nichtje 4, neefje 1) liefs kanjer ps: hebben julliedat ook, dat gevoel en verstand tegenelkaar ingaan? (verstand zegt; zal toch wel ongi worden; gevoel twijfelt en misschien toch stiekem de hoop)
JA HOOR, Precies hetzelfde hier Vooral stiekem de hoop, die is erg groot en aanwezig maar stiekem weet ik wel beter. Nul symptomen.
Vanesje.. ja het heeft zo moeten zijn.. het blijft wel een bijzonderheid denk ik... soms denk ik nog dat ik droom, maar mijn man en ik kunnen er wel om lachen.. we beginnen wel aan het idee te wennen.. Mona... wat een domper zeg! erg vervelend.. sorry elke.. ga je als je op je NOD nog niet zwanger bent nog een test doen? Zus... ik voel ook helemaal niets nu.. alleen een beetje last van ongie pijn als ik moet plassen.. drukt vanbinnen zeg maar, verder geen zere borsten, geen steken in mijn liezen meer, wel iets grotere ( . )( . ).. Ook niet misselijk of moe... (gelukkig maar) Wij gaan over 2 weken op vakantie. 15 dagen naar tenerife.. hopen dat ik niet te moe of te ziek wordt, maar anders tijd genoeg om lekker niets te doen.. ik moet nu nog 2 dagen werken en dan heb ik 4 weken vrij! Het voordeel is dat de eerste 13 weken zooooo langzaam gaan maar daarvan 4 weken vakantie ! en 4 weken al gehad.. nu duurt de vakantie misschien wel lekker lang voor mijn gevoel.. haha daarna nog 4 weekjes en dan de lastige onzekere weken door.. Vandaag dokter gebeld om te vragen of het niet erg kwaad kon dat ik de MAP had gehad en toen zwanger werd (ivm chemische troep) maar maakte niets uit gelukkig.. nogmaals sterkte voor diegene waarbij het niet raak is deze maand, en sterkte voor de wachters....
Luna, dankjewel! Zus, geniet van je vakantie! Jackisis, mijn NOD was 2 dagen geleden (denk ik). Morgen ga ik naar de huisarts voor een bloedname (laat ik elk half jaar doen omdat ik vegetariër ben en moet opletten voor ijzertekort). Als m'n HcG dan nog 0 is, berg ik m'n hoop écht helemaal op! Kanjer, ik zou willen dat m'n verstand het wat meer won van m'n gevoel! Dat zou me heel wat frustratie besparen... Ik voel momenteel helemaal niets meer! Heb 2 weken buikpijn gehad, misselijk geweest,...... maar nu: niets meer!
Elke: Ik hoop op goed nieuws voor je en anders toch snel de zodat de nieuwe ronde ingaat. Ik moet nog 2 weken werken en ga dan pas met vakantie. Ook daarvoor moet ik nog even geduld hebben . Jackisis: Heerlijk he vakantie, zeker met zulk goed nieuws voor jullie. Geniet er lekker van .
Elke... MAP is de morgning after pil.. die heb ik begin van de maand gehad.. manlief wordt vrijdag gesteriliseerd.. dus het is echt een wondertje haha enne... ik voel ook niets meer nu hoor... (wil je geen valse hoop geven hoor, maar wilde het je wel even laten weten) zus.. thanx... jij ging woensdag testen toch?
gefeliciteerd Jackisis. Gaat de sterilisatie gewoon door? het kindje was eigenlijk niet in de planning dus? wat bijzonder dan ja!
Jackisis gefeliciteerd! heel bijzonder hoor! Ik denk dat ik ook zwanger ben, heb echt een enorm opgeblazen buik, anders dan anders en nog steeds krampjes en met de dag meer afscheiding. M'n borsten doen nog steeds geen pijn terwijl ik altijd een dikke week voordat ik ongi word pijn heb. Ze beginnen wel iets voller te voelen. Woensdag ga ik testen dus nog 2 daagjes wachten. spannend! Ik ga ook over 2 weken naar Gran Canaria, ben ook benieuwd hoe dat gaat als ik wel zwanger ben. Maar goed, laten we dat eerst maar afwachten he.l
Jackisis, ja ik ga morgenochtend testen, maar misschien is het niet nodig. Heb nu echt het gevoel dat ik ongi ga worden. Even afwachten nog.
Nou dames ik heb vanmorgen getest en helaas negatief, maar als ik hem schuin houd op een bepaalde manier zie ik wel een heel licht streepje. Dus denk dat ik over een paar daagjes maar weer is moet gaan testen, Want heb nog steeds alle syptomen. S6 iedereen
Wow Daantje, spannend! Ik hoop voor jou dat er een vette streep zal staan de volgende keer. Bij mij was het negatief eergisteren en in welke hoek ik de test ook draaide, er was op geen enkele manier een streep te zien. Gisteren werd ik ongi... Dus misschien is er bij jou echt wel iets te zien. Ik duim mee!
Hey Ladies! Gisteravond een vrij donker tweede streepje op ovulatietest, denk dat dat het donkerste streepje is dat ik al gehad heb. Vanmorgen echter niets meer! We hebben voor de zekerheid maar geklust...zou ik nu zoooo laat in m'n cyclus nog een eisprong krijgen? Had soms ook pijn tijdens het vrijen, gebeurt dit als je vruchtbaar bent of als je juist niet vruchtbaar bent? Vertrek nu naar de HA voor een bloedname. Liefs...
ha elke, waarom moest je bloed afnemen bij de ha? Soms betekend een positieve ovulatietest ook dat je zwanger bent, wil je geen hoop geven maar ik heb wel eens gelezen op dit forum dat dat kan. Hier voel ik helemaal niets meer, maar ben ook nog steeds niet ongesteld. heeft er niemand meer getest. Ik ga denk ik als ik morgen nog niet ongi ben nog eens testen.
Hela Mona! Ik laat elk half jaar bloed afnemen bij de HA omdat ik vegetariër ben en nu we zwanger willen worden, wil ik goed in het oog houden dat ik goed blijf staan met al m'n vitamientjes, ijzer,.... Ik weet het van die ovulatietest maar vanmorgen was er niets meer op te zien...hij zou dan toch positief moeten blijven hè. Ik test morgenvroeg ook nog eens denk ik als ik dan nog niet ongi ben. Ik kan pas vrijdag naar de HA bellen voor de uitslag van m'n bloed...
dat is een slim idee dat je dat laat doen. Laat maar weten als je morgen heb getest, laat ik het ook weten. Ik heb morgen vrij. Ga ik lekker van het warme weer genieten.
Ga ik zeker doen! Ben ook erg benieuwd voor jou! Ik heb nu 3 dagen vrij (gisteren, vandaag en morgen) en ga morgen een dagje emo-shoppen (ipv emo-eten ) in Leuven met schoonzusje en schoonmama! Lekker veel kleertjes (en schoenen, tassen,.....) voor wat minder centjes nu tijdens de solden! Héérlijk!
veel plezier morgen met shoppen, koop niet heel leuven leeg, haha. Emo shoppen kan heeeeel goed werken.
Idd, dat werkt héél erg goed en het is ook een erg goed excuus! Als ik me wat heb laten gaan (wat nogal vaak gebeurt met winkelen) en Toon wordt niet goed als hij alle zakken ziet, dan zet ik m'n zielige gezichtje op en zeg: maar zoeteke, ik voelde me zo triest en nu voel ik me weer een beetje blij, dat is toch goed! Want anders moest je hier de hele tijd bij een triest meisje zitten.... En dan moet hij er ook al om lachen... hihi P.S.: heb gisteren wat foto's van ons in m'n fotoalbum geplaatst, altijd leuk om te zien met wie je praat, vind ik.