He hallo allemaal, Elke heel veel shop plezier. Lekker al die koele winkels in. En ben heel benieuwd naar je bloedtest! Vanmorgen getest en als je goed kijkt zie je een ieniemienie tweede vage streepje. De test is van Romed en volgens mij staan die wel bekend om foutieve testjes of indrooglijntje. Dus ik bouw mijn hoop nog niet te hoog op. Morgen waarschijnlijk de NOD dag en dan weten we weer meer.
elke.. heel veel plezier met winkelen haha ik neem altijd gewoon ook wat voor mijn mannetje mee en dan is het al snel goed haha ik zal voor je duimen morgen.. Mona..ook voor jou hoor! spannend he? vanesje... voor jou ook heel spannend dus! wel of niet zwanger! laat je het ook morgen weten? ga je dan met een andere test testen?
Ja volgens mij zijn het Romed testen. Ik had eerst Sensitest en die hadden het nooit mis maar ik heb wel eens slechte verhalen gehoord over de Romed testen. Dat mannen er ook positief mee konden testen
Jackisis, Toon geeft absoluut niets om kleren, moet hem altijd dwingen om iets te kopen. Hij is er ook erg kieskeurig op. Zeker niets te opvallend dus...
Elke, veel plezier met shoppen. Uitverkoop is altijd leuk. Vanesje, tje wat spannend. Ik ga morgen ook testen, want zijn nog niet te bekennen. Ben nu dubbel zenuwachtig, moet morgen ook examen doen. Hoop dat ik slaap vanavond . Voor de rest iedereen, geniet van het mooie weer .
Oooh, vanesje, spannend! Laat morgen zeker iets weten! Zus, succes morgen met je examen! Waarvan moet je examen doen? En succes met dat andere 'examen'... Doe maar iets lekker ontspannend voor je gaat slapen...(ik weet wel een aantal dingen waarvan je héél erg moe wordt...) Hahahahahahahahahaha!
goeiemorgen dames, I'm confused, doe ik net weer een kruitvattestje van 2 voor 5 euro, krijg ik weer een heel licht streepje, het is evendik als de controlestreep en heeeel licht rose van kleur. Wat moet ik hier nu mee. Zo'n test had ik afgelopen zaterdag ook ( licht streepje) en afgelopen maandag was er op zo'n zelfde test niets te zien. Ik begin toch sterk te denken dat kruitvattesten een indrooglijn hebben. Wat denken jullie? Hier wordt ik zo onzeker van. Zou ik hiermee naar de huisarts kunnen gaan? ZO van mijn testen blijven vaag? Of doet de huisarts hier niets aan? Sorry voor m'n lange verhaal, maar ik wil het liefste natuurlijk een kei positieve test. Liefs MOna
banner klopt trouwens niet, krijg hem niet dat ik een dag overtijd ben, hij begint automatisch weer opnieuw. @ elke, heb jij al getest?
Ik heb gister ook een ovu test gedaan. 2e streep duidelijk te zien maar moet volgens de beschrijving dikker of even donker zijn als de controlestreep en dat was niet. Ik zit nu op dag 27 van mijn 1e cyclus na de pil en nog geen ei te bekennen
Mona, spannend ik zou gewoon de HA bellen en uitleggen. Dan hoor je vanzelf wel of hij een test wil doen. Denk wel dat hij dat doet. Vanmorgen zelf weer een test gedaan, helaas weer niets te zien. Hoop dat ik nu snel door kan naar ronde 3. Straks eerst examen, hoop dat ik die wel haal. Dat weet ik gelukkig meteen. Het is een examen WFT schade MKB. Is voor de verzekeringenbranche.
Mona: pfff seg, wat vervelend! Ik zou eens naar de HA bellen of er naartoe gaan, zo schiet het ook niet op hè. Ik heb vanmorgen getest en negatief... Vliegje: hetzelfde verhaal hier! Ik heb ook nog geen positieve ovu-test gehad (ik dénk dat ik m'n ei wel gevoeld heb maar ben niet helemaal zeker meer). Nu heb ik de voorbije 2 dagen 's avonds een dikke 2e streep gehad maar niet positief en 's morgens was er geen 2e streep! Ik snap er niets meer van!
Zus, heel veel succes met je examen! Ik zal voor je duimen (als ik aan het shoppen ben!) Tot vanavond hè meiden! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
elke en zus... jammer zeg.. maar ook nog geen ongie? weet je dus nog niet waar je aan toe bent.. balen zeg! mona... ik heb niet echt verstand van maar als ie een indroog streep zou hebben, dan zou die dat toch op elke test moeten hebben? ik zou ook gewoon even bellen.. misschien mag je wel een bloedtest.. vliegje.. ik heb niet echt verstand van ovutesten.. die heb ik nooit gebruikt, ik voel altjd precies mijn eisprong.. met hele heftige steken, niet fijn maar zou voor sommige wel heel handig zijn.. ik hoop voor jullie allemaal dat er snel duidelijkheid komt.. ik begin steeds meer aan het idee te wennen dat er een kleintje bij komt als alles goed gaat natuurlijk.. mijn man is er volgens mij ook erg blij mee haha hij heeft t al aan een paar mensen verteld terwijl die bij de eerste 2 altijd heel behoudend daarmee was... het belooft een hete dag te worden dus ik ga straks lekker bij mijn zus in de tuin zwemmen, (zij heeft zo'n groot rond zwembad heerlijk..) oh ja Zus... succes met je examen!
ik heb net naar de ha gebeld, ik mocht wel langskomen voor een testje, maar hier hadden ze ochtendurine voor nodig. Deze heb ik nu net niet meer, dus mocht morgenvroeg langs komen. Maar dan moet ik werken, dus kan dan ook niet want ik begin al om 7.30. En vrijdag was de praktijk een dagje gesloten, dit schiet zo ook niet op haha. De assistente was wel erg aardig, ik vroeg haar of een vaag lijntje iets betekend hier zei ze geen ja en ook geen nee op. Gewoon nog eens testen over een dag of 2. Heel voorzichtig ben ik blij, maar hoop er niet te hard op.
Net examen gedaan, en ik ben geslaagd. Er valt nu een last van mijn schouders. Mona, veel succes deze spannende dagen! Elke, lekker geshopt en veel gekocht?
zus proficiat met het behalen van je examen. Waarvoor heb je precies examen gedaan? Idd spannende dagen, maar voor jou toch ook. Je bent ook 1 dag overtijd.
Ik heb examen gedaan voor de verzekeringenbrache. Het betreft schadeverzekeringen zoals brand, arbeidsongeschiktheid, bedrijfsschade etc voor midden en kleinbedrijf. Voor mij is het ook nog spannend, ga nu pas in het weekend weer testen. Ik denk nu toch dat alles van slag ivm ontpillen. Zou natuurlijk fantastisch zijn als dat niet het geval is...
zooo dames, nog steeds in de wacht ziet ik.. spannend hoor! hier ook nog steeds.. ben benieuwd... wel vaag dat die tepels hier nog steeds *wel iets minder maar nog steeds* gevoelig zijn. ik durf nog geen test te doen hahha erg heh. denk datk nog afwacht als k het goed heb is het nu dag 28. en gemiddelde is 29.4 van mn cyclussen dus kga vrijdag dan evt een test halen. (ga er nog steeds in mn hoofd vanuit dat ik gewoon ongi gaat worden.., maar dat gevoel heh.. oooooh zoo vermoeiend!) nou dames geen bloed geeft moed. wie weet doen we allemaal nog wel posi testen! zou me toch wel gaaf zijn ! (blijf positief !) liefs kanjer (zo kga nu ff een bakkie doen en dan weeeeeeeeeer een avondjeweg.. heel erg. we gaan als ut weer een beetje meezit. lekker BBQ-uh!)