slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik denk ook mijn ei gehad te hebben.. precies 2 weken geleden enorme rugpijn. Vandaag zou dan mijn NOD zijn. Maar ben niet zwanger (getest..).
    Vorige week dinsdag voelde ik ook enorme steken, dus ik dacht, daar is tie dan. Dan zou as dinsdag mijn NOD zijn... te vroeg getest in dat geval, maar denk niet dat het raak is.
    Heb volgens mij enorm last van ontpillen, heb gewoon opvliegers! Baarmoeder zit ook erg laag... heb al 2x last gehad met klussen, normaal niet gauw last van.

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Zus, een dikke proficiat met je examen! :)
    Blijf hopen dat je nog fantastisch nieuws krijgt!

Mona, jullie moeten blijkbaar altijd met urine naar de HA. Als ik (hier in België) naar m'n HA bel met zo'n verhaal, doet ie een bloedname! Volgens mij veel makkelijker!
    Vrijdag nog eens een testje? Succes!

Kanjer, probeer nog even af te wachten want de kans ik klein dat je nu al positief test hè...zelfs al is het raak. (hoor mij praten...pffff...)

Vliegje, hier volledig hetzelfde verhaal! (met het verschil dat ik al sinds augustus met de pil ben gestopt! :-/)
    Weet jij waaraan het ligt als je baarmoeder pijn doet tijdens het klussen (omdat ze laag ligt maar wat wilt dat zeggen?)

All: ik heb goed gewinkeld, alles was -50%!
    2 kleedjes, een skinny jeans, een shirtje, 2 paar oorbellen, een tuniek/kleedje, zomerschoenen.
    Spijtig dat het voor m'n schoonzusje niet zo leuk was...ze is de laatste tijd een aantal kilootjes bijgekomen en vond echt helemaal niets naar haar zin...ze is dan ook nog eens ongesteld dus ze heeft zitten huilen...:(
    (maar ze kiest er ook altijd net die dingen uit waar ze ook echt niet mee staat, zelfs al zou ze terug vermageren...) :-/

Liefs!

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoi Elke, nee geen idee.. denk dat toch een menstruatie eraan zit te komen... ik heb echt geen idee.. Misschien krijg ik nu wel geen ei, 1e cyclus na het stoppen met de pil dus volgens mij is mijn lichaam flink aan het ontpillen, kan het geen andere verklaring geven helaas...
    maar bij jou kan dat niet lijkt me, je bent al veel langer gestopt met de pil!

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Elke, lekker gewinkeld dus! Goede score met kleding zo te lezen.

Zus, gefeliciteerd met je examen. Er zal wel weer een last van je schouders zijn gevallen!

Mona, heb je 'stiekem' al weer een huistest gedaan en wat kwam daaruit? Was het lijntje al duidelijker geworden?

Hier nog geen ongesteldheid. Ik heb wel het idee dat het eraan komt. En mijn cyclus varieert tussen de 25 en de 28 dagen. Vandaag is dag 27 dus voor mijn doen nog niet overtijd.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had vanochtend slijm! Misschien vruchtbaar slijm? Ovutesten nog negatief... raar..

6. mona23

mona23 Niet meer actief

ik heb vanmorgen een clear blue digitaal gedaan, maar daar kwam in grote letter "niet zwanger " op te staan. Ik weet het nu echt niet meer.
    Soms lees ik dat deze testen meer hcg nodig hebben, anderen zeggen weer dat dat niet zo is.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik wacht nu nog even met testen ( ahhum, dat ga ik proberen, haha)

Elke, dat klinkt leuk wat je allemaal gekocht hebt, goed geslaagd dus.

Vliegje, ik denk dat het nog wat vroeg is om nu al te testen gezien je banner.
    Ik weet niet hoe vruchtbaar slijm eruit ziet, maar rond mij eisprong heb ik ook altijd veel slijm, dus denk dat het dan voor jou ook wel een goed teken is.

Hier nog geen ongi te bekennen, en ik hoop dat het ook nog 8 maanden duurt voordat deze weer komt.

7. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb toch net ook weer even getest met zo'n digitale test van CB. Ook niet zwanger, maar ditmaal was het geen ochtendurine.

Ik blijf last houden van kramp en steekjes. Nu ook last van mijn onderrug en veel slijm. Maar nog steeds geen ongi.

1 van de 2 kan nu voor mijn gevoel niet lang uitblijven.

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik heb net ook weer getest maar dit maal niet met die stomme Romed testen maar met een echte Predictor.

Helaas was hier echt geen enkel vaag streepje te ontdekken. Nu maar hopen dat die ongi snel doorkomt zodat we op kunnen gaan naar ronde nummer 2

9. ignacia

ignacia Lid

3 jul 2008
    5
    0
    0
    hallo allemaal.....

ik heb afgelopen maand mijn eerste iui gehad..
    heb enorm veel last van witte slijmerige afscheiding en vermoeidheid. Heb ook last van een loopneus .kunnen dit symptonen zijn van zwangerschap?

het is heel erg spannend en we moeten maar wachten en wachten...

groetjes ignacia

10. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hoi Ignacia,

Zoals je hier verder kunt lezen kunnen dit symptonen zijn.
    Waarom doe je geen test dan weet je het zeker?

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ongesteld geworden!

Op naar ronde nummer 2

12. mona23

mona23 Niet meer actief

jammer vanesje, hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk.
    hier nog geen ongi te bekennen, ga zo eff naar de kruitvat nog een testje halen.

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hoi dames!

ff n update over hoe het hier gaat... :)

het goede nieuws is dat de pijn/gevoelige tepels niet aan die bh hebben gelegen. aangezien ik die bewuste bh gister aan gehad heb en sinds vandaag de gevoeligheid echt helemaal over is. (gister al veeeeeeeeeeeeeeel minder. dus dacht als het echt die bh was dan zou het erger moeten worden)

ohw en nog niet ongi! :) geen bloed geeft moed!

het minder goede nieuws is dat we gister getest hebben en deze geen enkel streepje aangaf! :(
    misschien inderdaad te vroeg maar als ik al mijn ei op dag 12 zou hebben gehad zou dit toch een mooie tijd zijn voor n test. maargoed.
    zit vandaag op dag 30. op dit moment nog geen tekenen van een opkomende ongi. dus we wachten af. en anders gaan we morgenochtend of zondagochtend nog een keertje testen.

(ga er nog steeds vanuit dat ik ongi ga worden hoor, maar het zou heel erg leuk zijn als het dit keer zo mocht zijn!)

@vanes wat balen zeg! :( had het zo gehoopt!
    @mona & zus hopelijk mogen jullie binnenkort toch echt een duidelijke test hebben! (wachten duurd lang heh? )

zoo ga nu ff douche en thuiske ff schoonmaken etc. :) aan de bak dus hahaha! succes dames! kdenk aan jullie! kom vandaag nog wel ff langs wippen!

liefs kanjer

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spannend Kanjer!

Ik zit nu op dag 28, nog geen eens ei gehad DENK ik. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat hier.
    Gisteravond wel weer sliert bruinverlies...? Weet dus niet waar dat weer vandaan komt..

15. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    bannercheck...

nog steeds geen ongi, alleen af en toe een vlaag vanmisselijkheid, 1 a 2 x per dag, verder niks...

16. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    zeker spannend vliegje! :)

misschien is die bruine sliert wel een voorteken*innesteling?*

wie weet heh :D zou mooi zijn! ;)
    maaruh geen ovutest die positief was dan vlieg?(of donkerder? goed zichtbaar?)

net mn schoonzus aan de lijn, mn vriend heeft het ff alles verteld, zooooo schattig! :) dat hij er nu ook mee bezig is naar anderen toe vind ik echt onwijs lief! :)

overigens had zij ook last van haar tepels toen zij zwanger was.(beide keren) dus ze was echt super enthousiast. (ik alleen nog niet hahaha. heel terughoudend wat dat betreft.)

ooow OLLY wat spannend! ooook op de wachtbank! spannend.. wel al test gedaan btw?

liefs kanjer

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee Kanjer.

Nou de testen zijn goed zichbaar, de lijntjes bedoel ik. Ook de controle lijn. Maar volgens de gebruiksaanwijzing moet de controllijn dikker zijn als de test lijn en dat was niet...
    Mijn borsten gaan nu ook zeer doen... soort spierpijn. Misschien zit er toch een ongie aan te komen, dat ik deze 1e maand na de pil geen ei krijg?

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ja weet ik vliegje,

maar meerdere meiden op dit forum hebben bij ovutesten dat ze geen dik positieve testen in handen hebben.

ik heb ook geen positieve in handen gehad alleen een donkerdere dan de rest zeg maar. dus tjah ging er toen maarvanuit dat dat mn ei had moeten zijn.

maarja nu de ongi nog niet aangebroken is weet ik niet of dat nou echt mn ei geweest moet zijn. misschien toch zwanger hehehee.. (dan wasut misschien toch mn ei :p)

19. Elke1984

Hey dames!

Ik ben ook nog altijd niet ongesteld...daarnet naar de HA gebeld om te informeren naar m'n HCG...
    Weet je wat ie zegt?!
    Ijzer is goed, vit. B12 is goed, foliumzuur te veel (?!), ..... Dus ik: en m'n HCG? Hij: oei, dat heb ik niet laten testen! :(

Nu ging hij het nog snel aanvragen zodat het nog getest kan worden maar dan moet ik nog minstens tot dinsdag wachten... Morgen dus zelf nog maar een testje doen...
    Pffff.....

Ik word hier echt gek van! Wil gewoon ongesteld worden als het niets is want zo maak ik mezelf horendol!

20. Elke1984

En dan durven ze me nog zeggen dat ik er niet zoveel mee bezig mag zijn!

Straks sta ik niet meer voor mezelf in hè!

Deel Deze Pagina