slijmbeursontsteking, hoe ben jij ervan afgekomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    die heb ik ook idd, ok weet ik dat was de bijsluiter n.l kwijt.

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Je kunt er wel een jaar zoet mee zijn. Het vervelende van de heup is, dat veel klachten in de heup ook kunnen komen van iets anders dan een slijmbeursontsteking, het lijkt dan op een slijmbeursontsteking. Een foto kan daar wat meer duidelijkheid over geven. Ik zou het even aanzien, een maand of 2, en mocht er totaal geen verbetering komen, dan vragen of er een foto gemaakt kan worden.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    het staat bij de iets minder vaak voorkomende bijwerkingen, maar het wordt wel genoemd.

http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h16410.pdf

4. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    als ik erop google dan komen de klachten aardig overeen met de slijmbeursontsteking, de klachten zijn al redelijk vermindert maar de
    pijn au au en ben dan weer zo bang als ik die klachten weer krijg van het niet in de auto kunnen komen en geen voet kunnen wassen en geen sok of schoen kunnen aandoen.
    een jaar zucht...........................

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Probeer wel gewoon te blijven bewegen. Zodra je krampachtig gaat bewegen zal het weer verergeren. Hou het in ieder geval in de gaten.

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ja probeer zoveel mogelijk mijn ding te doen maar moet de heup niet gaan overbelasten. gisteren weer veel pijn gehad en heb toen weer flink gekoeld ook vandaag nog en nu is het weer redelijk.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

heb er nu ook 1.slaat vaak toe in stress.maar moet door met me arm met 2 kids

Deel Deze Pagina