Hoi hoi, Weer een vraagje van mij, schaam schaam Vorige week ook al... De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 Maart. Ik had mijn eisprong op dag 20. Volgens die cyclus ben ik dus uitgeteld op 3 januari 2008, dit heeft mijn eigen VK ook bevestigd. Nu heb ik 24 mei een echo gehad en die kwam uit op 9 januari. 6 dagen verschil dus... Nu heb ik zitten denken, en normaal heb je rond dag 14 je eisprong, ik op dag 20, dat is dus ook 6 dagen verschil... Nu krijg ik (voor onze eigen geruststelling) 25 juni weer een echo Mijn VK schrijft dan een formulier uit voor het diagnostisch centrum en daar heeft ze iets opgeschreven wat voor mij niet leesbaar is... Toch zou ik graag weten wat ze bedoelt, maar om haar daar nou voor te bellen zie ik ook niet zitten... dus hoop ik dat jullie me kunnen/willen helpen. Ik heb er een fotoo-tje van gemaakt, hopelijk weten jullie wat ze bedoelt. Het gaat om het geen wat tussen de zwarte haakjes staat. Alvast bedankt!
Hoi Meliske, bovenaan staat: 'volgens echo uitgerekend op....' en onderaan de foto staat dat je een zwangerschap met een overleden kindje (IUVD) in de voorgeschiedenis (i.a. = in anamnese) hebt. Dat zetten we er vaak op om over te dragen aan de echoscopiste dat het waarschijnlijk allemaal extra spannend voor je is. Groetjes Brigitte