Dag dames, Vandaag was ik er helemaal klaar mee. Ik zag foto's van mezelf terug met kerst en nu ging de knop echt definitief om voor mij: ik wil afvallen! Zijn er nog andere meiden die het leuk/gezellig/handig vinden om samen af te vallen? Ik heb zojuist een nieuwe club geopend voor degenen die mee willen doen. Op die manier kunnen we elkaar op de hoogte houden en tips geven. Liefs PS: Hier een linkje - De gezellige afvalclub!
Gezellig ik doe mee. Ik ben gisteren vol goede moed begonnen hihi en moeten er nog genoeg af. waar kan ik de club vinden?
Ik wil ook mee doen!! Afgelopen jaar ben ik 8 kilo afgevallen maar toen raakte ik zwanger en kreeg ik een miskraam en sindsdien ligt het stil. Maar er moeten echt nog wel wat kilo's af.
Wauw, ik heb zojuist 'nee' gezegd tegen vriendlief toen hij vroeg of ik ook iets van de snackbar wil (avondeten).. Hihi
Ik ook! Heel veel afgevallen voor ons eerste wondertje (55kg) En natuurlijk weer best wat aangekomen in de zwangerschap... Moet er allemaal weer af!