Cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus, ervaring .. ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door RoGiJuLi, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben nu in mijn natuurlijke cyclus om een cryo te laten terugplaatsen.
    Maandagochtend om 8 uur heb ik een echo ... volgens mij is dit om mijn baarmoederslijmvlies dikte te bekijken.
    Ik zit dan op cyclusdag 12 (normaal rond dag 15-16 mijn eisprong).

Wat kan ik nu verwachten?
    Zal het al zo dik zijn dat ik gelijk de pregnyl kan zetten en dus 5 dagen daarna de terugplaatsing zal hebben, of (gezien mijn latere eisprong dan normaal en mijn cd) zal ik toch nog wat later de terugplaatsing hebben?

Wie kan me wat over jouw cyclus vertellen tijdens een cryo terugplaatsing?
    Hoe snel mocht je de pregnyl zetten en op welke cd zat je toen (wanneer is in natuurlijke cyclus dan je eisprong?)

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb toevallig vandaag twee cryo's teruggeplaatst gekregen in natuurlijke cyclus.

Bij mij ging het als volgt;

Heb een natuurlijk cyclus van 25 dagen met eisprong op dag 12. Echt altijd, kan er de klok op gelijk zetten.

Op dag 10 heb ik dus altijd eerste echo. Omdat mijn follikel dan vaak al 17 mm is en baarmoederslijmvlies tussen de 10 en 12 mm die dag nog pregnyl zetten (tijd komt helemaal niet nauw, gewoon wanneer het uitkomt) dan op dag 12 eisprong en op dag 16 van mijn cyclus terugplaatsing.

Fijn he zo weinig hormonen?

Spannend voor je maandag!

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb één cryo gehad, terug in eigen cyclus en zie banner!

Ik kreeg geen echo's, moest ovulatietest van cb doen, toen deze positief was op dag 12 heb ik Gent een sms meteen sturen. Mijn cryo was dag vijf ingevroren dus hebben zij ook dag vijf na de eisprong ontdooit, dag zes werd ik gebeld of het ontdooien gelukt was. Bij ons gelukkig gelijk de eerste en die is terug geplaatst. Ik heb dus geen enkele manier van hormonen erbij gekregen, zelfs geen pregnyl. Vond ik overigens best eng, maar blij dat het zo gegaan is, als de artsen eraan twijfelen of jouw lichaam het zelf kan zullen ze het niet in natuurlijke cyclus doen ;)

Succes!! Hoop dat je ook gelijk zwanger zult raken!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Tnx voor jullie reacties.
    De grootte van een eitje is dus ook van toepassing ... hmmm als hij pas springt op dag 16 zoals vorige maand zal de terugplaatsing dus pas midden volgende week zijn :(:(

Ben nu alleen wel bang dat als ik morgen kom voor de echo mijn eisprong al geweest is... stom he......

Hopelijk is mijn cyclus vroeg en mag ik morgen al de pregnyl zetten maar dat zal wel niet :):)

Heb in ieder geval al 12 action testen in huis. Om de afloop van de pregnyl te bekijken!!

Bij elke ivf was het poging 1 raak dus hopelijk nu ook weer.
    We hebben maar 1 cryo, dus het is erop of eronder... ik denk niet dat ik hierna een nieuwe ivf wil doen... dat gedoe met de hormonen/punctie etc..

Dus duimen maar dat de cryo goed ontdooit en direct innesteld :D

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor! Ook hier ws geen icsi meer als de cryo's niet willen blijven plakken. Ik ga voor je duimen dat alles volgens plan loopt. Is toch weer spannend he? Dus jij gaat elk dag testen? Pfoe hee dat durf ik niet...

6. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hier ook een cryo teruggeplaatst gekregen in eigen cyclus. Ik moest urine opvangen zodat hun konden controleren wanneer mijn eisprong was. Deze liet wat lang op zich wachten die x. 5 dagen na de eisprong had ik een terugplaatsing geen pregnyl hoeven spuiten niks. En kijk eens aan het sterke eskimootje is blijven plakken.
    Succes meid! Hopelijk ontdooit je cryo goed en is het ook een blijvertje!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Jeee alles zag er goed uit.
    Er zat al een eitje van 15 mm en ook bms was flink in opbouw.
    Vanmiddag wordt ik gebeld door het umc en hoor ik wanneer de pregnyl gezet moet worden (ws morgen) en gelijk wanneer de terugplaatsing zal zijn (als ontdooien goed gaat).

8. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wow wat goed! Gaat het opeens snel he? Spannende weken komen eraan

9. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zit ik op dag 27 en mijn eitje is nu eindelijk. 14 mm,maar nog steeds te klein. Woensdag weer terug en dan hopelijk ovitrelle spuiten en dan volgende week terugplaatsing als het goed ontdooit.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ok dan... woensdagavond om 21 uur de pregnyl en maandag gaan ze ontdooien!! Ik wordt maandag tussen 10-12 uur gebeld om te vertellen of er die middag een terugplaatsing gaat plaatsvinden!!!! SPANNEND!!!!!

@Marleneke..ik ga duimen dat je eitje woensdag gegroeid is en je de ovitrelle snel mag zetten!!

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

Joehoe! Spannend hoor. Aiai die uurtjes tussen 10-12 zullen wel kruipen ben ik bang...brrr succes!!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ach 2 uurtjes zijn minder erg dan de aankomende week er naartoe :)..zondag eerst nog een babyshower bijwonen... positieve vibes opdoen :D

Deel Deze Pagina