Hoi, Ik wil mijn situatie even delen.. Ik ben in dec 2013 bevallen van mijn 2 kindje. Ik heb de eerste 5 maanden borstvoeding gegeven en slikte toen de minipil Cerazette. Tijdens de periode dat ik borstvoeding gaf ben ik niet ongesteld geworden. In Juni ben ik gestopt met borstvoeding en ben ik veranderd van pil omdat ik weer aan de combinatiepil wou. Ik kreeg toen de microgynon 30 (voorheen had ik diane 35 maar deze mag niet meer). Met de Microgynon 30 werd ik tussentijds ongesteld, ik had bij elke 2 weken wel een bloeding. Niet een beetje bruinverlies maar echt een lichte tot normale ongesteldheid. Nu ben ik daarom sinds anderhalve week weer overgestapt van pil en nu naar de 3 fase pil. Ik merk alleen dat ik de laatste tijd vaak misselijk ben. Ik twijfel dan ook of ik zwanger zou kunnen zijn.. Aangezien ik tussendoor ongesteld werd kan het zijn dat de pil niet goed genoeg zijn werk deed. Ik ben dan ook van plan voor de zekerheid morgen een test te doen. Zijn er moeders die zwanger waren tijdens pilgebruik en ook gewoon bloedingen hebben gekregen?