Hoi! Ik hoop dat jullie een antwoord hebben.. Ik had gisteravond ,toen ik net op bed lag, beste krampen in mijn buik. DIe krampen waren alleen wel hoog in de buik. Dus boven mijn navel. Wat zou dit kunnen zijn? Ik schiok best want heb dit ook bij mijn MA geahd. Toen was op dat moment (achteraf gezien) het hartje al bijna een week gestopt.. Aan de ene kant is het toch veel te hoog om baarmoederkrampen te zijn?? Ik heb er ongeveer een half uurtje last van gehad. Tot nu toe nog geen bloedverlies oid. Wel had ik het idee dat mijn buik wat bol was... Erg bedankt voor jullie tijd! Groetjes (een wat onzekere) Jellie
hoi Jellie, hoever ben je zwanger? Kamp bobenin je buik komt over het algemeen niet van je zwangerschap, kan je maag zijn of je darmen. Ik zou me er geen zorgen om maken als je verder geen klachten hebt en het is afgezwakt. Mitjsm
Hai! Ben 7 weken zwanger. Had gisteren wel patatjes gegeten . Misschien verkeerd gevallen? Het heeft echt maar een half uurtje geduurd. vandaag verder ook geen krampen meer gehad. Je voelt ook echt elk krampje etc. ( vooral na 2x een MK en 1x een MA , daartussen wel een gezond kereltje gelukkig!). Ik dacht echt dat het met de zwangerschap te meken had. Groetjes!
Hoi Jellie, ik denk inderdaad dat je die krampen die je hebt gehad niet moet koppelen aan je zwangerschap. Het zal inderdaad iets zijn geweest dat even dwars heeft gezeten in je maag of darmen. Maar ik snap dat je op alles let als je al veel hebt meegemaakt. We duimen met je mee! Groetjes Brigitte
Bedankt voor jullie snelle antwoorden! En dank je voor het duimen!!! Het voelt verder goed dus probeer zo positief mogelijk te zijn!! Groetjes Jellie
Vanmiddag om half 4 een echo gehad en alles is top!! Een mooi stevig kloppend hartje gezien! Ook het termijn klopt! Zooooo blij!!!!