Ik heb perongeluk me test eruit getrokken , nu staan er wel 2 streepjes.. Betekent dat nnou dat k zwanger ben ?
nee ik had hem er perongeluk uit getrokken, dus die kan ik er niet meer in doen.. Maar er staan nu 2 streepjes
owzo. je kan 2 streepjes krijgen op de test, zonder dat je zwanger bent. Dus je zal opnieuw moeten testen.
nee ik sluit me aan bij natasja! even opnieuw proberen meis! maar je moet nog 10 dagen zie ik in je banner..... grtjesssss
ik denk wel dat je zwanger bent... ik heb em ook een keer per ongeluk eruit getrokken toen had ik 1 streepje en nog een gedaan die negatief was..
vind t wel vroeg als je nog 10 dagen moet... zou gewoon over een week a anderhalf nog een keertje testen...
toen ik zwanger was had ik alles niet goed gelezen en was te ongeduldig! dus ik gewoon over dat staafje heen plassen en toen kwam er twee streepjes op. En toen ik hem opnieuw deed met een andere stick stond er ineens zwanger! Maar wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo is he!
SOrry voor het late antwoord, mijn banner loopt niet goed.. na mij curretage in september loopt niks meer goed dus k weet het niet precies , het kan iedergeval niet meer van me curretage komen, had daarna negatief getest.. Nou morge ochtend nog maar testje ! Iedergeval BEDANKT
ik heb ook wel eens met de digitale getest en er kwamen altijd 2 streepjes en was niet zwanger. Sorry wil je niet ontmoedigen maar dat is wat ik heb gehad met de digitale. groetjes conny
Ik heb inderdaad ook altijd gehoord dat je bij een digitale test niet naar de streepjes mag kijken. Als ik jou was, zou ik een gewone test doen en niet de digitale. De digitale schijnt meer HCG nodig te hebben voordat 'ie positief aangeeft. Misschien kun je beter met een gewone CB of een Kruidvattest testen? Succes! Groetjes, Jippie
Idd...goed lezen die bijsluiter! Staat er duidelijk in dat dat niets zegt over een positieve of negatieve test!