veel pijn vanaf ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mano82, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Dag meiden, hier een vraagje,

de twee voorbije rondes vanaf ongeveer de ovulatie heb ik erg veel pijn in de onderbuik, gepaard met lage rugpijn, krampen en soms harde steken in de baarmoeder. Alsof het zaad me kwaad doet... Dit duurt ongeveer twee weken totdat ik ongesteld ben.

Ik heb hier voorheen nooit last van gehad. Ik heb 3 maanden de pil ingenomen van maart tot mei maar ben in juni netjes na een 30-tal dagen ongesteld geworden.

Kan het zijn dat ontpillen nog zulke symptomen geeft na 3/4 maanden?
    Ik vind die pijn namelijk helemaal niet fijn :( Sinds vandaag ben ik ongesteld en het voelt eigenlijk als een verlossing...
    Kan een eisprong echt zo lang/veel pijn doen??

2. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vaak pijn net of je ongesteld moet worden. Heb het een keer aan de huisarts gevraagd en zij zegt. Als je eitje springt kan er ook wat bloed vrij komen en dat zakt dan naar je onderbuik. En dat zorgt voor de pijn. Kan geen kwaad zegt ze en veel vrouwen hebben het.

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

mijn gyn zegt: als de pijn met een paracetamol te onderdrukken is en met de tijd minder wordt, dan is het oke. Zodra paracetamol niet meer werkt en de pijn zich opbouwt moet je aan de bel trekken.

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Bedankt voor de reacties! Ik neem eigenlijk nooit paracetamol, wel nam ik vroeger soms een pijnstiller bij knallende hoofdpijn, ik zal zien wat deze ronde geeft... Ben nu alleszins van de pijn af voor twee weken.

Deel Deze Pagina