haaruitval baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ann82, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    hallo allemaal,
    mijn meisje is geboren met prachtige blonde haartjes. Helaas komt het nu met hele plukken van haar hoofd, kan het er zo afplukken:(. Is dit normaal? Het komt alleen vanaf de bovenkant. Ze heeft wel wat last van berg en eczeem, kan dat ermee te maken hebben?
    gr. Ann

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    bij sommige kindjes vallen inderdaad de haartjes uit.. Hier overigens niet, denk niet dat het aan berg ligt, heeft mijn dochter ook en er zijn geen haartjes uitgevallen!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier bij beide kinderen, Jayro met 4-5 maanden en bij Kenji is het al met 2 maanden begonnen.
    Het is heel normaal.. en door de berg kan het wel lijken alsof het allemaal opeens los laat, omdat het door die berg nog blijft zitten ook al zit het los.

Jayro heeft er overigens een heeele volle bos dik haar voor teruggekregen, dus het zegt verder niets ;)
    Ook groeide zijn haar supersnel terug en nu nog steeds groeit het heel hard. Kenji heeft volgens mij wel iets dunner haar, maar het is afwachten wat er voor terug komt.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier had ze niet superveel haartjes, maar wat er zat is wel uitgevallen (althans wat bovenop zat)... Ze leek net zo'n oud mannetjes, wat korte haartjes aan de zijkanten en bovenop kaal!!
    Inmiddels heeft ze mooie blondje haartjes en is het bovenop al weer een hele tijd langer dan aan de zijkanten! Ze kan zelfs al een staartje midden op haar hoofd, haha....
    Je hoort het dus wel vaker dat de haartjes uitvallen!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime had ook geen haar meer op haar hoofd met een maand of 5 a 6! Daarna zo kaal als een biljartbal!!! Pas rond ze 10 a11 maanden was kwamen er weer haren terug.
    In geval van Jaime ging ze van zwart haar naar wit haar :$. Al met al heeft ze een mooie bos blonde krullen teruggekregen ipv stijl zwart haar.

Deel Deze Pagina