Bedtijd, mobiel laten hangen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Druif, Jun 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ukkie heeft sinds kort een mobiel boven zijn bedje ter vermaak in de vroege uurtjes als hij al wakker is maar wij nog niet.

Halen jullie zo'n ding boven het bedje weg als het s avonds bedtijd is? Ik doe het nu wel steeds omdat ik het gevoel heb dat het niet echt helpt bij het inslapen.

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wij hadden hem er al die tijd boven. Geen probleem met inslapen. Wel met een iets afgeplat achterhoofdje hiervan. We hebben hem toen weggehaald, zodat hij ook zijn hoofd opzij legt. Bij een volgende zou ik geen mobiel meer boven het bed hangen, maar gewon boven de box.

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Ik haal hem op een gegeven moment wel weg, want dan blijven er te veel prikkels en slaapt hij wat moeilijker in. Als hij nog niet moe genoeg is dan laat ik hem hangen en zet ik hem aan, maar zodra ik merk dat hij moe word, wil ik zo veel mogelijk prikkels weghalen.

Als je gevoel zegt weghalen: weghalen! ;)

4. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik heb hem altijd laten hangen. maar dat was niet zon mobiel die bewoog zeg maar. gewoon met een slaapmuziekje er in. ze sliep er niet minder of beter om. maar hij hangt wel zo hoog dat ze er niet bij kan

5. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hier nooit een mobiel boven het bed gehad.
    Bedje is om in te slapen en niet om in te spelen.

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

Jul 29, 2007
    3,228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hier ook nooit een mobiel boven het bedje!

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    hier alleen mobiel boven de box

8. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    ons zoontje had er een boven zijn box hangen. nu hij wat groter is (15 mnd), hebben we het naar zijn ledikant verplaatst (met alleen het deel dat muziek maakt, zonder het deel dat ronddraait.)

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    hier ook alleen een mobiel boven de box. we hebben wel zo`n muziek dingetje op haar kamertje hangen. idd zo weinig mogelijk prikkels werken ook bij alyssa het beste om goed te slapen.

liefs doris

Share This Page