hoi hoi ben net zwanger Vanaf mn ei heb ik witte vloed gehad (yoghurt leek t wel) maar vandaag een paar keer met afvegen (wittige) slijmsliertjes heel rekbaar net vruchtbaar slijm herkent iemand van jullie dit? liefs, Claire
pfew ook al zo vroeg? zag al in gedachte slijmprop verliezen kan me niet heugen dat ik dit de vorige 2 zs heb gehad maar ja die gingen ook mis
Oef..dat weet ik niet meer zo goed. Weet wel naarmate de zwangerschap vorderde, het steeds erger werd... Vies he?
Als je het niet vertrouwd, ben je voor de zekerheid effe de VK. Anders zit je zo in de stress.. Ook weer niet goed voor de beeb. En hun zijn er voor!
Hoi Hoi Heb dus hetzelfde..maar ben alleen (nog) niet zwanger Vorige week mijn ei gehad en vanaf afgelopen vrijdag veel melkachtig slijm. Vrijdag en zaterdag was het echt veel, slierten en al en het zat in me onderbroek (sorry voor het vieze praat) zondag en maandag was het wat minder, maar wel slijm. Vanaf vanmorgen is het slijm weer meer geworden, ook melkachtig en rekbaar. Zou het toch een goed teken zijn? @ Claire85, bedoelde de VK ermee dat het een teken kan zijn van zwanger zijn. Ik heb ook al de hele dag last van mijn onderbuik, net of er een baksteen in ligt! Zit de hele middag al met me knopen en rits open van m'n spijkerbroek ...hahahahaha!
Heb ik ook! Melkachtig inderdaad, soms voel ik het zo lopen. Ben dan wel eens bang dat het bloed is ofzo. Maar gelukkig is dat het niet. Gewoon afscheiding. Hoort er bij.. haha Toch is het niet goed om er inlegkruisjes voor te gebruiken, dan gaat het broeien en dat kan de boel daar beïnvloeden en dan kan je weer een schimmel infectie krijgen......... Gewoon je onderbroekje wisselen dus....
Tijdens de zwangerschap loop je sneller een schimmelinfectie op... heel vervelend, maar het kan gelukkig geen kwaad....
hoi hoi heb ik vorige maand ook gehad.. was toen helaas niet zwanger, maar vond het wel een beetje vreemd! Had mn ei ook al gehad toen! hoop voor je dat dit voor jou wel een goed teken is! spannend! groetjes
hmmm ik had het over de witte vloed die hoef je idd specific niet te hebben als zwangerschapsteken maar bij mij sloeg t over in hele lange wittige slijmslierten vandaar mijn vraag, ik wist al dat ik zwanger was maar was bangdat het eventueele slijmprop ofzo was
Ik ben 4 dagen overtijd, en heb dit dus ook! Ik dacht vandaag dat ik bloed verloor, maar het was gewoon afscheiding, waterig en slijmerig propjes leken het wel, echt aan elkaar vast gekleefd..