skiën en hondenschool

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke87, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    Goedemiddag iedereen,
    Normaal zou ik vandaag kunnen testen, maar ik "moet" wachten tot zaterdag omdat mijn vriend in het buitenland zit voor zijn werk. En hij komt zaterdag terug.

Maar als ik nu zwanger moest zijn, hoe lang kan ik dan nog mijn mijn hond naar de hondenschool gaan want dit is toch wel vrij vermoeiend, of kan ik dit gewoon blijven doen ...
    En dan gaan we eind maart ook skiën, kan dit geen kwaad? want ja kan toch serieus vallen, als je dit niet gewoon bent hè...

Sorry voor de misschien heel domme vragen, maar ik wil het gewoon zeker weten.

groetjes,
    ikke87

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Met de hond naar school kan gewoon...je zal je veeeeeeel moeier voelen "honds moe" ;) En er zelf geen puf voor hebben maar dat merk je vanzelf...misschien heb je nergens last van.

Eind maart...dan zou je 10 a 11 weken heen zijn? Dan zit het eventueele vruchtje nog achter je schaambot dus redelijk beschermd....maar het is denk ik iets waar jullie samen even over moeten hebben. Na de 12de week raade me VK het af.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Naar de hondenschool kun je gewoon gaan hoor. Een beetje beweging kan juist helemaal geen kwaad. Dus zolang je je goed voelt, waarom niet?

En mocht je zwanger zijn, dan zal ik met de wintersport wel uitkijken, want dan ben je al ietsje verder in je zwangerschap. Zou dan bijvoorbeeld alleen gaan wandelen ipv skiën.

4. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    ja da van het skiën dat dacht ik al wel... Dan hoop ik dat ik alleen maar kan gaan wandelen :D
    Al bedankt voor jullie antwoorden

5. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    je kunt altijd nog langlaufen of van de kinderbultjes!

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Skiën wordt afgeraden (volgens vriendin die dat heeft nagevraagd bij de VK), en langlaufen zou ik persoonlijk zeker niet gaan doen als je dat nog nooit gedaan hebt.. je kunt met langlaufen ook heel verkeerd vallen. Een groot voordeel ten opzichte van skiën is wel dat je het meer zelf in de hand hebt, je wordt nl. op de loipe niet zomaar afgesneden door een of andere langsrazende idioot en op de piste gebeurt dat nogal eens ;)

7. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    Ja daar heb ik ook schrik voor, van die mensen (sorry voor de uitspraak) die dat langs mij heen zouden schieten dan,... ik heb vroeger wel regelmatig geskied en ik weet dat ik het kan. Het is nu al wel eventjes geleden maar toch... Ik zal dan maar mooi beneden aan de berg blijven met een warme choco ofzo ,moest ik zwanger zijn...

groetjes,
    ikke

Deel Deze Pagina