mijn jongen krijgt met deze koude dagen koude billen, en buik, hij vindt het over het algemeen veel te koud om naar buiten te gaan. hij zegt steeds dat hij thuis wil blijven omdat het erg koud is buiten. hoe kleden jullie jullie kindje s met deze koude dagen zodat ze zonder luier om toch warm blijven?
jaa een maillot, dat heb ik volgens mij. ik heb geen thermobroek.wel wollen onderbroek met lange pijpen, snachts heeft hij deze aan. ik heb ook een ski broek.pff dat moet hij dus aan misschien.
skibroek is bij dit weer volgens mij best fijn, want het is echt onprettig koud. En ook fijn voor als er nog meer sneeuw valt!
Mja hier ook een maillot... En natuurlijk hemd in de broek of een vestje. Skibroek bewaar ik nog even... Dat is ook nogal onhandig met school uiteindelijk Maar wel leuk voor thuis in de sneeuw en dergelijke.
ja lijkt me ook naar school met in een skipakje niet zo handig. ik ga met mijn zoontje altijd 2 keer naar buiten om te wandelen en naar de speeltuin. ik weet dus dat hij een buitenspeel kindje is. maar nu ' nee thuisblijven' zeg hij 'brrr koud, kunnen morgen naar buiten gaan' maar deze kou blijft nog een tijdje hoorde ik bij weerbericht.
Dat roepen ze hier vandaag ook. Maar volgens mij is het ook even wennen voor die peuters ook. Mijn kinderen hebben namelijk nog nooit zulke kou heel bewust meegemeaakt (vorig jaar liepen ze net los in de winter). Vandaag wilden ze dus ook maar even naar buiten, maar hopelijk went dat wel de komende dagen. Oh, en ik doe altijd maillot aan, ook al hebben ze een liuier aan.
jeejtje ik voel me nu schuldig een beetje. ik heb hem dus zo naar binnen gebracht in de kou.pfff. misschien is het een gekke vraag maar ja hoe doe je een skibroek aan?boven op zijn gewone broek?of alleen een maillot aan dan skibroek?of gewoon de skibroek?het was een milde winter tot nu toe dus die broek heb ik nog niet gebruikt. vorig jaar lekker warm in de voetenzak natuurlijk.
Ja dat is natuurlijk het punt als je een jongetje hebt. Meisjes kun je een lange jas aan doen. Jongens hebben toch meestal een jack. Ik zou gewoon een maillot aandoen onder de broek als je naar buiten gaat. Binnen dan alleen met de maillot aan laten lopen, anders heeft ie buiten weer niks aan de dubbele laag. Verder goed in de gaten houden of de onderbroek goed over zijn hemdje zit, zodat ie niet met een blote rug en buik loopt. Ik doe mijn meisje nu een t-shirt met lange mouwen aan over haar hemd en daarover nog een trui of vestje.
Hier enkel maillot onder de Skibroek. Zeker als je langer buiten blijft is het wel vrij ideaal. Vorig jaar had ze hem bijv mee naar kdv. Speciaal voor het buiten spelen dus.
hahaha, maar ja hij is wel een jongen he? het staat schattig zo een maillot, maar lijkt me raar om hem alleen een maillot aan te trekken. hij heeft een jongens maillot met een vliegtuig op zijn kont. als we terug thuis zijn van buitenspelen is het altijd enorm rennen naar de wc. dat wordt n feest met een maillot aan.
ja zeker saskia.ik dacht dat je zei dat hij thuis in maillot kon lopen.maar dat was iemand anders die het zei.
zo ongeloffelijk: vorig jaar had hij broekmaat 80 aan, vanwege korte beentjes. nu 98!hij wilde toch niet naar de speeltuin gaan dus even in de tuin gespeeld(15mn lang)dan zijn handschoenen uit gedaan en 'mama hand koud, mama cee plassen' zo naar binnen rennen dus. hij vindt de koud of sneeuw echt niet leuk volgens mij.en dan wel erg snel naar de wc. gelukkig maar geen natte broek, best moeilijk om al die dingen weer uit te doen en dan naar wc te gaan rennen.