onze kleine meid zit nu een weekje aan de zantac en we merken zeker verschil maar ik vindt het zo zielig....ze kokt echt als we het geven en ze spuugt ook best veel uit....we proberen al gelijk daarna dr fles te geven gaat iets beter maar durf t niet in de speen te doen kheb gehoord dat ze dan mss de fles niet meer willen pakken op ten duur!! ik was eigenlijk een beetje benieuwd hoe jullie dat doen?? mss handige tips liefs sjaantje
Probeer het een te mengen met een beetje van haar voeding, want het vrij bitter, van wat ik mij nog kan herinneren (ik proef alles voordat ik het mn kind geef namelijk)
ja ik heb het ook geproeft het is echt heel vies....mss dat dan toch maar proberen....zal ze dan niet dr flesje gaan weigeren?? liefs sjaantje
Heb je geen spuitje mee gekregen? Anders even halen morgen bij de aptoheek (gratis) en dan de zantac optrekken en dan een beetje voeding erbij doen
ik gaf het altijd in het spuitje wat erbij zat.. het is echt heel smerig, maar mijn zoontje was er best snel aan gewend (paar weken) en leek het daarna lekker te vinden hij werd helemaal wild als ik met die fles aan kwam zetten
Hier ook met een spuitje, zonder iets anders erdoor....en lekker dat ze het nu vindt (al na een week of 2)!
Met een spuitje gegeven en na een of twee weken vond mijn zoontje het inderdaad ook lekker. Nu begint hij al te grijnzen wanneer hij het spuitje ziet. Even volhouden denk ik en wel met een spuitje doen, dan kan het met kleine beetje tegelijk achter in de mond gegeven worden (maar niet in z'n keel natuurlijk).
Wij gaven het ook met spuitje...en idd na een paar dagen was hij gewend en ging zn mondje open als we eraan kwamen met het spuitje! Denk niet dat ze het echt proeven als vies...ze kennen nog geen smaken... Ander zou Finn echt zn eten niet nemen...hij heeft AC voeding (voor KMA)...en dat is het het goorste wat ik ooit heb geproefd of geroken! Maar hij is errrrrrug gulzig!
Hier ook een spuitje, maar ik doe het in een speen en dan meng ik het met een beetje melk en ze vindt het volgens mij ook niet vies en de fles wil ze ook nog steeds hoor..
Het is echt een kwestie van volhouden. In het begin was het een drama om te geven, maar na een paar weken was het een gewoonte voor haar. We gaven het dmv een spuitje. Ik heb het echt vervloekt in het begin, maar ze wennen er echt aan!
spuitje lukte hier moeilijk ze spuugde het weer uit. wat wel ging: de speen van de fles nemen en het daar in doen en dan laten leeg zuigen, tegen dat ze door hebben dat het geen melk is is het binnen