baby hele dag vermaken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mo1978, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hallo mijn dochter is 5 mnd en 2 weken
    hoe zit dat met jullie kindjes kunnen die zichzelf een beetje vermaken?
    hannah wil bijna niet in de box en overal waar ze meespeelt is 5 min
    zewil ook het liefst bij mij op de arm
    soms weet ik het ff niet meer wat ik er mee moet
    ka nniet de hele dag met haar op mijn armen lopen
    hoe moet ik dit aanpakken
    messchien zijn er mama's die dit herkennen?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vond dit ook een erg lastige leeftijd. Ze willen graag ontdekken maar zelf kunnen ze dit nog niet.. Ik had haar ook veel op de arm, op schoot en ging veel wandelen met haar.. Het is een fase waar ze door moeten.. als ze eenmaal kunnen rollen/zitten/kruipen dan wordt allemaal weer een stuk makkelijk ;)

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

nou ik hoop het hihi
    ;)

4. MamavEsmee

Vind ze een speelboog niet leuk? Of een activity centre..

Komt echt goed hoor!

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ja die heeft ze wel maar ze vind echt alles maar even leuk
    en als ik nu 1 kindje had was het messch nog nie zo erg maar heb er 3 en de andere 2 meiden hebben ook aandacht nodig moeilijk hoor en tuurlijk komt het allemaal goed maar soms zit ik echt ff met mijn handjes is het haar
    en huilen laten in de box of ergens anders kan ik niet vind ik ook zielig en word ik ook alleen maar gestrest van dus dat vind ik ook geen optie

6. MamavEsmee

Laten huilen zou ik ook niet doen.. Heb verder geen tips, sorry!

7. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik ken het :)
    vind het ook lastig, heb hierdoor ook bijna geen tijd voor mezelf,
    want ze slaapt ook niet zo veel

ja. heeel herkenbaar ;) k denk ook dat het wat makkelijker word als ze eenmaal kunnen zitten
    in de box wil die van mij ook niet, wat wel helpt, is op dr buikje, ze ligt wel graag op dr buik
    daar weet ze zich wel eens een half uurtje te vermaken met geluk ;)

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb ook z'n gezelligheidsbeestje. Veel op schoot e soms vind ze het leuk om n een wipstoeltje bij me te zitten als ik wat doe.

Heel herkenbaar, maar heb dus niet echt een oplossing. Ik ga inderdaad ook maar veel wandelen.

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    veel wandelen doe ik dus ook
    nou ja het komt allemaal wel goed
    messch gemeen om te zeggen maar ben blij dat ik niet de enige mama ben die dit meemaakt sorry sorry sorry mama's

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    in deze lastige periode had ik voor mijn zoontje een baby schommel. geweldig ding. hij was er rustig in en deed een dutje. heeft hier echt geholpen. het is een moeilijke tijd voor die kleintjes, ze willen zoveel en kunnen nog zo weinig. het gaat over.

groetjes, Miranda

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Gedeelde smart is halve smart... ;)

En het blijkt in ieder geval 'normaal' te zijn

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem hoor, ze vind het wel leuk om 5 minuutjes alleen te spelen maar dan heeft ze het wel weer gezien..

Ook lastig dat ze zich telkens op haar buik draait, maar dan altijd in zo'n positie dat ze gelijk geen kant meer op kan en dus gaat brullen.

Ik laat haar wel 'miepen' maar ook niet huilen hoor, zij kan er tenslotte ook niks aan doen dat ze nog niet veel kan :)

Mijn moeder gaat ook veel met haar wandelen als ze oppast en dan kijkt ze echt haar ogen uit !

13. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Haha ik ken het! Het is indd best vermoeiend!
    Als ik Louiza op haar rugje leg, gaat ze meteen op haar buikje draaien, maar dat houdt ze geen tien minuten vol. Ze probeert vanalles om toch maar vooruit te geraken maar het frustreert haar omdat ze steeds op dezelfde plek blijft liggen.
    Ze kan al alleen zitten maar niet altijd even stabiel dus moet mama altijd in de buurt zijn. In haar wipstoel buigt ze zich altijd voorover of is het brullen.
    Ik neem ze dus ook erg vaak op schoot en ze vindt het erg leuk om recht te staan met m'n hulp.
    Maar het liefst gaat mevrouw wandelen in de draagzak zodat ze alles kan zien.

14. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    nou ik ben ook blij dat ik niet de enige ben hoor :)
    dacht ook dat ik de enige was, ben dus ook blij dat jij een topic voor mij heb gestart ;) hihi

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

lol hahaha
    pppf tis hier echt braad
    snacht's is ze ook aan het spoken de laatste 2 nachten honger heeft ze niet want als ze de fles krijgt aangeboden drinkt ze maar 15 ofzo
    ze wil gewoon naar benee dan
    tis wat met de kleine kids zeg pfffff :baby:

16. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik val in herhaling ik weet het maar ik ben ook blij om te zien dat ik niet de enige ben :)

Hij wil veel meer maar z´n lichaam wil niet mee werken en wordt dan erg driftig, en in de box net zo. 5 minuutjes en dan begint hij te jammeren. Ik probeer het dan zo uit te stippelen dat ik dan een boodschap moet doen, en idd wandelen. Volgens mij is dat de beste oplossing en ze vinden het nog heerlijk en leuk ook.

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook heel veel gewandeld. Sommige periodes twee keer per dag (een keer een boodschapje eind van de ochtend en een keer eind van de middag). Ook Thomas wilde al van alles maar kon het allemaal nog niet. Zijn motorische ontwikkeling verloopt wat langzamer omdat hij 2 maanden te vroeg geboren is. Erg frustrerend voor hem dus. Dus inderdaad wat anderen hier ook zeggen: na 15 min had hij het wel gezien. Hij wilde alleen maar zitten en kruipen en dat kon hij allebei nog niet. Nu zit hij stevig, tijgert hij en kan hij veel meer z'n ei kwijt!

18. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    lol ja zo zat ik ook laatst midden in de nacht op de bank met een klaar wakker meisje

19. Niet meer actief

Mijn zoontje kan zich ook prima even alleen vermaken, bijv. een half uurtje in de box.
    Maar soms heeft hij behoefte om er telkens bij te zijn. Dan zet ik hem in z'n maxicosi en neem ik hem mee in huis. Dus als ik ga koken staat hij op de keukentafel en als ik boven ga schoonmaken zit hij er in z'n stoeltje bij. heel gezellig hoor!

Deel Deze Pagina