Pff.. Even van me afschrijven en hopelijk wat herkenning of tips! Sinds maandag een soort steekje helemaal onderin mijn buik, bij mijn schaambot. Dat werd steeds wat erger, een beetje een zeurende pijn. Vandaag nog steeds en ook al 4x een vervelende harde buik gehad (de rest van de zwangerschap wel harde buiken gehad, maar waren nooit vervelend, ik had er nooit last van). Is dit gewoon een extra kwaaltje of een soort voorwee? Word er een beetje chagerijnig van
Nou ik ben gister naar de vk geweest voor de liggingsecho, ze lag wel met dr hoofdje naar beneden maar heb haar niet gehoord over dat ze is ingedaald. Misschien is ze inderdaad aan het indalen, wat een naar gevoel
Ja inderdaad, steken van "onder" heeft in ieder geval volgens mijn verloskundige met indalen te maken.
Ja bij mij wel. Echt steken aan de voorkant van mijn schaambeen, vaak als de baby ingedaald is word die pijn minder. Verder in de zwangerschap geen bekkenklachten gehad? Ik heb dit al vnaaf week 20, variƫrend van steken, tot uitval in benen en pijn in onderrug.
Ik heb het ook. Ik denk dat het met de indaling te maken heeft. Daarbij merk ik ook dat ik gelijk minder stabiel ga lopen en mijn rug ook niet meer happy is.