nu al bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elines, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Vorige week positief getest en ik ben nu ruim 4 weken zwanger van onze 2de. Alleen heb ik nu al af en toe bandenpijn. Bij het dweilen, uit de auto stappen en bij plotselinge bewegingen. Bij mijn dochter begon dat rond 18 werken en deed dat gemeen pijn. Zeker bij autorijden. meer die het al zo vroeg hebben?

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    je baarmoeder is aan het werken
    en dat kan vervelend pijn doen,dat
    is wat je voelt

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Kan zeker, ik heb met mijn eerste rond de 5 weken erge steken gehad, kon er bijna niet van lopen!

4. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Ja. Sterker nog, ik had het vermoeden dat ik zwanger was omdat ik ineens felle steken had toen ik moest niezen!! (benen optrekken zo een pijn deed het). Dat was ruim voor mijn NOD. Met 4 dagen voor NOD positief getest. nu heb ik nog felle steken bij het niezen, vooral als ik lig. Dus het kan zeker. Ben nu zelf bijna pas 6 weken. Dacht ook dat het niet kon....

(ook zwanger van de tweede trouwens en bij de eerste had ik dat ook veel later!)

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Zeker, ik had bandenpijn 3 dagen voor NOD! Ik moest geen test doen, wist zeker dat ik zwanger was ;)

6. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hier nog een die al vanaf het begin bandenpijn heeft, vooral als ik lig en te snel opsta.

Deel Deze Pagina